iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 19.10.2010 22:37

Sretsked rakstīja: Interesanti,kāpēc ar manu jauno motocikla aķi,kurā ir 12V ,nevar iedarbināt John Deere traktoru...kuram arī vajag 12V ? Jo,Pirmais, griež taču volti

motora startēšanas gadījumā svarīgs ir akumulatora plašu laukums, kas kontaktē ar skābi - jeb tā saucamā "starta strāva", bet joprojām griež volti

netici?

a tu pieliec moča aķim klāt voltmetru brīdī, kad tu griez to dīra motoru....

Pirmais 19.10.2010 17:54

ziema ir tad, kad Sviestcs saka, ja juglas kanālā ir bļitkotāji

Pirmais 19.10.2010 17:16

juriz rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās

jā, tikai gandrīz no 0 (nu tik cik vijumiem) līdz nominālai (ko pret EDS uzveido, slodze), ļoti mazs diapazons,

ahā

ko tad tu iesaki???? iegriezt starteri ar roku nu lai nebūtu tā praktiski nulles pretestība

padomā vēlreiz un sapratīsi, ka normālā gadījumā vienīgais lielums ko var mainīt lai mainītos strāva ir spriegums....

Pirmais 19.10.2010 16:44

nu nav tur nekādas augstākās matemātikas - parasta reizināšanas darbība

ja ir zināmi ķēdes posma 2 lielumi (pretestība, strāva, spriegums), tad trešais lielums vienmēr iz izrēķināms lietojot Oma likumu

protams, ja tev būs viens pusuzlādēts liels akumulators un viens mazs pilns akumulatoriņš, tad ir iespējama situācija, kurā vairāk darba spēs izdarīt pustukšais

Pirmais 19.10.2010 16:40

juriz rakstīja: bā

a kā ar strāvu, kā ar akumulatora iekšējo pretestību, kas nosaka strāvu

nu tas tā, lai uzvedinātu uz pareizā ceļa

ak jā, kā tad tur ar tām ietilpības mērvienībām

pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās

uz akumulatoru attiecas tieši tas pats oma likums ķēdes posmam...... tam ir sava pretestība

nu tas tā lai uzvedinātu tevi uz domas, par to, ko tu tagad mēģini pateikt

Pirmais 19.10.2010 16:37

juriz rakstīja: Nezināju ka akumulatora ietilpību mēra voltos, paldies, pirmais, ka mani pamācīji.

Es, pirmsreformas skolnieks, nez kā pēc visu laiku domāju, ka to mēra Ah.

Protams, spriegums izejā ir atkarīgs arī no uzlādes līmeņa, bet tas noteikti neparādīs to, cik "pilns" ir aķis.

tieši spriegums ir vienīgais, kas parādīs cik pilns ir konkrētais aķis....

un "ampērstundas" pa lielam ir tieši proporcionāli atkarīgas no akumulatorā iebūvētās vielas (svina/skābes) daudzuma tautas valodā sakot cik tur iekšā ir vielām, kam reaģēt...

savukārt "starta strāva" ir atkarīga no akumulātorā iebūvētās vielas virsmas laukuma, tautas valodā sakot lai pietiktu virsmas, kur ātri reaģēt platēm ar skābi....

Pirmais 19.10.2010 16:32

Sretsked rakstīja: akumulatoru starta strāvas specs Pirmais

neblamējies pa visiem topikiem, pameklē kautkur veco fizikas mācību grāmatu

Pirmais 19.10.2010 16:29

Sretsked rakstīja:

Volti griež,jampampiņ?

muhahāāāā

man jau liekas, ka te nevieam vairs nav nekādu ilūziju par tavu tupumu, bet šitā vēl šodien ierēcis nebiju

kas tad pēc tavām domām griež????

griež tieši "volti" jeb pilsonim Omam saprotamā valodā runājot "potenciālu starpība"

apskatamies Oma likumu I=U/R ..... R ir pretestība, kas tiešā veidā ķēdes posmam (starterim) paliek vairāk vai mazāk nemainīga.... tieši VOLTI ir tas, ko var mainīt un gūt rezultātu....

Pirmais 19.10.2010 16:23

Slinkais rakstīja: nu ja. ko vel piebilst. un kas tad shamam teiksim peec stundas, kad genas ietekme izgaisiis, un paliks vinja pashi 12.6-12.7, notiksies? shams jau ir izladeejies?

"pārlādēta" aķa spriegums ātri nokrīt līdz ~13 voltiem.... ja patrāpās "spēcīgāks" voltmetrs, tad šo procesu var smuki novērot

Pirmais 19.10.2010 15:31

Sretsked rakstīja: gan pilnam,gan pustukšam būs 12V uz voltmetra?

pilnīgas muļķības esi sarakstījis

eizej un pārmēri, ja netici.....

ritīgi pilnam, kas tiko norauts no lādekļa būs 14.4

mašīnā līdz 14.4 uzlādēt nevar, ja vien nav beigta tā saucamā "tablete" vai kautkas cits....

Pirmais 19.10.2010 15:31

Sretsked rakstīja: gan pilnam,gan pustukšam būs 12V uz voltmetra?

pilnīgas muļķības esi sarakstījis

eizej un pārmēri, ja netici.....

ritīgi pilnam, kas tiko norauts no lādekļa būs 14.4

mašīnā līdz 14.4 uzlādēt nevar, ja vien nav beigta tā saucamā "tablete" vai kautkas cits....

Pirmais 19.10.2010 13:29

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja: cena ~5ls kvadrātmetrā

lāčplēša un akas ielas krusts pie karakuma

Tas ir Kvillers. Nav lēti.

a cik ir lēti?

Pirmais 19.10.2010 13:14

incanti kāpēc jamais tik "neizdevīgs" sanāk

būtu tak jābūt otrādāk - ne jau pa velti visādi toijotas primusi tiek ražoti....

rs drīzāk vajadzētu pārņemt citu pilsētu praksi un ieviest vienoto transporta biļeti..... ķipa nopīkstini ētamponu un vari 60 vai 90 minūtes vizināties ar jebkuru transporta līdzekli jebkurā virzienā....

citādi vajag Sviestcam aizbraukt no juglas līdz centram pēc sērkociņiem un uzreiz atpakaļ....

sanāk izdevīgāk braukt ar mašīnu un taisīt sastrēgumus....

Pirmais 19.10.2010 13:03

vēl es pasēdēju tajā veikaliņā kādas 20 minūtes.....

nu sakarā ar to, ka es esmu tā veikala Pirmais Klients, man pat piedāvāja kafiju.....

pa to laiku, ko es tur sabiju, veikalā iegriezās 2 cilvēki.... viens no viņiem mēģināja notirgot kontrabandas smēķus pa lēto, otrs vienkārši gribēja 20 santīmus aizņemties, jo viņam bija jābrauc uz bausku pie slimās mātes, bet pietrūka biļetei

kā viņi tur strādā es saprotu... bet uz ko pelna, to gan nesapratu.... vai tiešām tas filtru pircējs spēja apmaksāt gan cigaretes, gan bauskas braucēju izklaides?

p.n.

savām acīm redzēju slaveno Germanu.... jamais pagrabā no izsmēkētu cigarešu filtriem meistaroja mersedesa salona filtru...... tiešām lielisks meistars - nu zelta rokas, es teiktu

Pirmais 19.10.2010 12:58

šodien biju ieklīdis veikalā "Pie Sviestca" un nopirku Preci.... vispār vienu citu Preci es tur pirku arī vakar....

bet šodien es papildus ikdienas Precei paņēmu vēl vienu citu Preci.... tagad es drīkstēšu rīt neko nepirkt

nezinu, kas bija pārdevējam uznācis, bet jamais man piešķīra veselu 12% atlaidi..... nu par to rītdienas preci....

nu tad parēķiniet kā jamie tur vārās, ja var ar tādām atlaidēm mētāties....

vēl pamanīju, ka jamam pa to laiku zvanīja Klients un pasūtīja 2 filtrus, ko Darboņi apsolīja Klientam piegādāt 2 stundu laikā par nieka 15 latiem (kopā par abiem)

nekad nebiju domājis, ka tas kantoris strādā mīnusos.... bet ne jau tik lielu varku viņi liek virsū

un pats dīvainākais - Klients palika Manāmi Apmierināts

Pirmais 19.10.2010 12:52

Bams rakstīja:

KSI rakstīja: bet vai nav tā, ka tas dīzelis tikai ražo elektrību (kas darbina trolejbusa elektromotoru), nevis šamējam ir atsevišķs dīzeļa dzinējs.

Jap, un tas dīzelīts rij zupu nemērā, apmēram 65l/100km...

varbūt vispāt sanāk lētāk ar autobusiem operēt..... degvielas patēriņš ir mazāks un atkrīt dārgā kontakttīkla uzturēšanas izdevumi

Pirmais 19.10.2010 12:50

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: normāli mašīnas akumulatoru nevar uzlādēt vairāk kā līdz 14.4 voltiem, jo tad jamais vienkārši "vārās" un vairāk iekšā neņem, visa pievadītā enerģija tiek iztērēta siltumā un ūdens sadalīšanā

tagad moš kāds no jums pereumņikiem atbildēs cik volti ir pustukšam aķim

matemātiski būtu 7.2

Vot šis posts parāda,ka tu esi tukša muca , tā par visiem 99%

pasaulē ir 2 personības, kas spēj uzlādēt aķi vismaz līdz 14.5 voltiem

viens ir čaks noriss

nu un otrs ir mūsu pašu šeit pat īauto izaudzinātais vadonis

Pirmais 19.10.2010 12:40

normāli mašīnas akumulatoru nevar uzlādēt vairāk kā līdz 14.4 voltiem, jo tad jamais vienkārši "vārās" un vairāk iekšā neņem, visa pievadītā enerģija tiek iztērēta siltumā un ūdens sadalīšanā

tagad moš kāds no jums pereumņikiem atbildēs cik volti ir pustukšam aķim

matemātiski būtu 7.2

Pirmais 19.10.2010 11:59

juriz rakstīja: ražotājs jau tikai taupa, viņam nav jēgas liekt lielāku (dārgāku) aķi, ja tas var iegriezt atbilstošo motoru. Arī nav jēgas likt lielas ietilpība aķi, ja ģeenrators nespēj to pielādēt. Praktiski jebkuram akumulatoram ir labi, ja tas lielāko daļu ir vismaz uz pusi pielādēts. Ja tas tiek visu laiku muļļāts uz kādiem 20-30 procentiem, samazinās tā resurss.

nodefinē lūdzu - kas ir "vismaz uz pusi pielādēts aķis"

Pirmais 19.10.2010 11:49

uj pļā, raimondsm bija taisnība 1995 gadā veiktajā izglītības reformā fiziku uztaisīja neobligātu

te nu ir rezultāts

Pirmais 19.10.2010 11:19

cena ~5ls kvadrātmetrā

lāčplēša un akas ielas krusts pie karakuma

Pirmais 18.10.2010 22:13

no malas izskatās, ka vadonim tā muitnieku tēma ir sāpīga.... tāpat kā daudzas citas

laikam jau tāpēc, ka jamo pašu muitniekos nepaņēma un tāpēc nācās iet uz pažarniekiem par šoferi

Pirmais 18.10.2010 22:11

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TO kura brīdī upša standarta lādeklis nespēs uzlādēt aķi, var izmērīt....

katram konkrētam gadījumam ar voltmetru pamērot var pateikt uzlādēsies tas aķis pats nu upša barokļa vai jāsauc palīgā lādētājs....

to visu mācīja skolā

Tas tavs voltmetrs dziļi pie kājas, ne par velti tas pasāciens saucas Ah (ampērstundas), t.i. lieta kas sevī ietver laika "funkciju", uzliec tam pašam BMW akumlatoru ar 2 x lielākām Ah kā paredzēts standartā un tev dienā veicot īsus pārbraucienus pa Rīgu aķis būs apmēram 1 x nedēļā jālādē. Man vienu brīdi pa Rīgu bija tādi nepilnu 5 min pārbraucieni ! Protams jaunam aķim un jaunam auto tā var arī nebūt problēma, bet jau palietotam aķim un auto kas nelec no pusapgrieziena - tāds joks noteikti nepatiks !!!

tu esi jaunu oma likumu izgudrojis?

Pirmais 18.10.2010 16:29

a tas nav baigi dārgi?

tikai prasu

Pirmais 18.10.2010 12:28

vencpils dorša varētu pastāstīt kāda ir varbūtība

tobiš cik dzintara var salasīt ja norāpo no ovīšiem līdz kolkai

Lasītākie raksti

Jaunie raksti