neaizmirstiet, ka rīt kārtis jāspēlē...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
neaizmirstiet, ka rīt kārtis jāspēlē...
Slinkais rakstīja: shtrunts par ortu velkosho tiltu, bet paaugstinaats klirens krietni paliidz arii ar vienas ass piedzinju. tas gan netraucee sedinatai pilnpiedzinjai izbraukt besceljus labaak nekaa celtam gaisaa divritenim
šajā gadījumā stumjošo ![]()
chanel rakstīja: Labvakar!
Ir tāda problēma - vecajam burbulim(1995. gada Audi A4) ik pa laikam nerāda spidometrs un tahometrs(no rīta iedarbina rāda, bet pēc 15 min vairs nerāda), niķojas arī degvielas rādītājs...
Mani vīrieši(viratēvs un vīrs) ir tikpat gudri kā es...
Tāpēc gribēju pajautāt, vai kādam tā nav bijis un, kas varētu būt pie vainas?
P.S. Viratēvs pukstēja kaut ko par to, ka būšot jāmaina viss panelis,kam es kaut kā negribu ticēt...
ja akurāt baigi vajag, tad varu iedot telefonu vienam puisim, kas ir izpildījis paneļā maiņas un arī remontus...
pm vai zvani...
manā laikā neviens kontrolieris no laba prāta zaķus nedauzīja....
nedomāju, ka tagad tajā jautājumā kautkas ir mainījies...
tagad kontrolieri strādā "formās" un jamiem ir ētalončekeri.... manā laikā kontrolieriem formu nebija... bija 2 veidu kontrolieri - "štata" un "ārštata"
par ārštata kontrolieriem parasti strādāja tramvajskolas audzēkņi... štatnieki strādāja pēc darba grafika, ko sastādīja un saskaņoja nākamajam mēnesim.
tādu "oblavu" kur vesels bars aptur transportu un kopā ar mentiem tresī vagonu manā laikā nebija... vienkārši strādāja pa pāriem... bija rīta un vakara maiņas.... aizej uz darbu, paņem maršruta lapu, tev iedod maršrutus ko kontrolēt (parasti bija tā, ka pasaki apmēram rajonu kur gribi un to arī iedod)
principā tas nebija stingri noteikts, bet vēlams bija pieturēties rajonam - tas lai
kontrolējot bija jāraksta maršruta lapa - maršruts, kārta un vagona numurs, iekāpšanas laiks un pietura, izkāpšanas laiks, pietura, pat zaķu skaits bija jāraksta....
maršruta lapa pēc maiņas jānodod.... principā nodot varēja arī nākamās maiņas sākumā, bet tas nebija zolīdi....
īsumā darba specifika tāda - bija jāizpērk ttp kasēs soda taloni par savu naudu.... un tad tie bija vagonos jāiztirgo
60% no kasē nopirkto soda talonu summas maksāja kā piemaksu fiksētai algai....
kontrolēt varēja arī ārpus darba laika....
tramvajus no bērnu pasaules līdz centram un atpakaļ sauca par "komerclīniju"
pa dienu tur tika kontrolēts praktiski katrs vagons... sevišķi brīvdienas....
ja zaķis atteicās maksāt sodu, tad viņam varēja sastādīt protoklolu... mums bija telefona numurs kur piezvanīt un pārbaudīt "zaķu" nosauktos personas datus...
piezvanot pa telefonu bija jānosauc parole, ja paroli nenosauca, tad meitene tajā galā izlikās, ka vienkārši nepareizi savienots...
tas īsumā viss
nazurbajev rakstīja: Da labi... kuru ibjot kaut kāds kopostkaudzes kurmis...?
Aktuāls ir jautājums: Ka lai rīt izvilina lielo līdaku?
lielākā daļā latvijas līdakas rīt vēl nemaz normāli nebūtu jāķer ![]()
vienkārši interesanti,
zajavu mentenei palūdza rakstīt essssis vai varbūt meita ![]()
![]()
![]()
p.n.
sena latviešu tautas paruna vēsta, ka gudri dirst nav malku cirst
superb rakstīja: Ņem droši. Yeti ir arī mans favorīts starp kompaktajiem SUV. Informāciju par testu rezultātiem pameklē autozeitung.de un autobild.de mājaslapās, tur Yetijs varonis.
iekš .de jau neko citu nevar sagaidīt
škoda ir fofāgens un fofāgens ir .de nacionālais lepnums ![]()
![]()
![]()
p.n.
kāršu spēlēšana pārceļas uz pirmdienu
svētdien - slēgtais vakars
dod die's katram pietiekoši daudz drosmes uzreiz nesaukt mentus, bet ieslēgties aiz bleķa durvīm un noslēpties tikai zem gultas brīdi, kad čoms ierodas uz iepriekš telefoniski saskaņotu parunāšanos par aktuālu tēmu ![]()
![]()
un zajavu mentenei rakstīt tikai pēc tam, kad čoms jau ir projām un koridors ir brīvs ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
seaman rakstīja: pāris mēnešus atpakaļ Auto-Bildā bija salīdzināti Qashkais un Yetijs. palasi!
kaškaja 2 litru dīzelim ir vismaz 150 ēzelīšu no zavoda.... vispār atkarīgs no pārdošanas reģiona...
eu, varoni, pietiek gudri dirst par lietām, kur tev nekādas sajēgas
p.n.
kad beidzot brauksi ciemos
![]()
![]()
![]()
jugasvilli rakstīja: Jāatvainojas kaksim vai kā viņu tur tagad... Līdz šim likās, ka viņš te stulbākais...
kaksi vismaz nevar iznest izdrāzt uz $$$ parādot viņam feiku ēmailu ![]()
VWfans rakstīja:
Pirmais rakstīja:
atliek tikai pārdot mazlietoto opeli par nieka 12000 eiro
Mana Meriva vairs nav mazlietota - tai ir cienījams 4 gadu vecums un 99054 km nobraukums.
par cik tu būtu gatavs šķirties no savas merivas?
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
kad es strādāju par tramvaju un trollejbusu kontrolieri,
Nu tagad skaidrs šis tas....
Un vēl apdrošinātājus mēģina no.irst.
i nemēģina ja neesi pamanījis vienkārši nodriš
un kontroliera darbs tajos laikos bija vienkārši medusmaize....
daudz interesantu gadījumu tolaik bija
katru dienu varēja bez īpašas meklēšanās ieraut kādam pa seju
Vienmēr esmu uzskatījis, ka cilvēks, kas nespēj konfliktu atrisināt mierīgā ceļā, bet sāk vicināt kulakus, ir muļķis. Tu tikai kārtējo reizi apliecināji manu pārliecību.
tu arī uzprasies pa muti? ![]()
VWfans rakstīja: Tagad mūsu čehu draugi ir izstrādājuši un laiduši pārdošanā lielisku nelielu džipiņu - Škoda-Yeti. Es sev tādu gribu un esmu izdomājis vēlamo komplektāciju. Tātad labprāt pirktu auto knapākajā Active komplektācijā ar 2,0 litru TDI 110 zirgspēku dīzeļmotoru, kura degvielas patēriņš ir nieka 5,3 litri uz 100 km. Cena šādam auto - tikai 16261 eiro. No papildaprīkojuma izvēlētos tumši zilu, metālisku krāsu par 350 eiro, miglas lukturus par 165 eiro, elkoņbalstu par 160 eiro, aizsargu zem dzinēja un ātrumkārbas par 140 eiro, info sistēmu MAXI DOT par 100 eiro, rezerves riteni par 95 eiro, sietu starp bagāžnieku un salonu par 90 eiro un aizmugurējos dubļu sargus par 10 eiro. Tādā veidā manas sapņu Škoda-Yeti cena būtu 17371 eiro jeb 12208 lati.
www.skoda.lv/...
atliek tikai pārdot mazlietoto opeli par nieka 12000 eiro
![]()
![]()
![]()
anonimikis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
katru dienu varēja bez īpašas meklēšanās ieraut kādam kontrolierim pa seju
nu arī tādi mēģinājumi bija.... bet manā karjerā tikai divas reizes....
viens bija kautkāds padomju armijas virsnieks, kurš pie otriem meža kapiem kautko mēģināja spirināties un pēc tam mēģināja aizmukt līdz savai armijas daļai (tagad) kokneses prospektā un iemukt iekšā cauri caurlaidei... kontrolieri jau tajā laikā drīkstēja strādāt tikai pa 2...
to virsnieku mēs noķērām, es viņam no aizmugures uzitu pa kāju, tā kāja aizķērās aiz otras un pasažieris smuki pilnā ātrumā novilka uz acīm.... jāatzīmē, ka tas bija vasarā un uz asfalta
un otrs gadījums bija vesels pūlis pie vidzemes tirgus.... toreiz es ar zaķi izkāpu vienu pieturu ātrāk - pietura bija apmēram tur kur tagad bingo, a naparņiks nepaspēja izkāpt, jo bija ar citu zaķi aizņemts.... es iekasēju sodu un ar nākamo trolejbusu braucu tālāk - vienošanās tāda starp kontrolieriem bija, ka tādā gadījumā gaida pieturā un atpalikušais piebrauc...
tad nu es piebraucu pie vidzemes tirgus un skatos, ka manam naparņikam riņķī ir pūlis.... nu es izspraucos cauri un skatos, ka šim nagos ir viens lecīgs krievs ar saplēstu kažociņu un asiņainu purnu.... un šim pa muguru ar kruķi vālē kautkāds 80gadīgs tantuks, ķipa lai laižot viņas mazdēlu vaļā ![]()
![]()
toreiz tas pasākums beidzās matīsa ielas mentenē.... bet bija interesanti
jugasvilli rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
kad es strādāju par tramvaju un trollejbusu kontrolieri,
Nu tagad skaidrs šis tas....
Un vēl apdrošinātājus mēģina no.irst.
i nemēģina
ja neesi pamanījis ![]()
![]()
vienkārši nodriš
un kontroliera darbs tajos laikos bija vienkārši medusmaize....
daudz interesantu gadījumu tolaik bija
katru dienu varēja bez īpašas meklēšanās ieraut kādam pa seju ![]()
HIPPY rakstīja: Nedrīkst taču atņemt tavu penziju – pēc tam akal sūkstīsies
vajag TO izdarīt skaisti.... lai es labprātīgi atdodu un vēl mīļi lūdzu to paņemt ![]()
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Principā izskatās ka RS strādā ar zaudējumiem
Ja viens čimbulis no juglas līdz centram nopelna 150 LS tad viens aplis izmaksā 300 ls – stundā tie ir 450 ls.
Jātņem prēmijas, algas, amortizācija, elektrība, Statoil degviela, ebiļetes cenas – rezultātā – tikai mīnusu
Kā saprast - vienā virzienā nopelnam 150, aplis izmaksā 300 un stunda 450...
Paskaidro garākiem paplašinātiem teikumiem.
Citādi nekā nevar saprast...
kad es strādāju par tramvaju un trollejbusu kontrolieri, tad 5 aplis pārsniedza 100 minūtes, a vot sestajam neatceros, manuprāt tomēr bija virs stundas.... man kautkā prātā ir palikušas 68minūtes, iespējams kļūdos....
visvairāk trolejbusu kursē ar 15nieku pierē.... dienas laikā gan viņu skaits mainās, bet maksimumstundās bija pāri par 20
nu kas ir? neviens negrib vinnēt reālu naudu?
joprojām spēkā piedāvājums uzspēlēt kārtis svētdien
Foley rakstīja: 90to gadu Pasatiem un kaut kadiem audi 1.9D bija problema! Ne gluži kā te viens izteicās ar ledu, bet pietika izliet 1.5l aukstu ūdeni uz sūkni un tad aizgāja!
Viens darba kolēģis ar to mocījās, pat Vw centrs neko nevarēja palīdzēt!!
vēvēcentrā bija ūdens beidzies? ![]()
rs knapi nopelna ēbiļeti.... par algām, elektrību, soļaru uc izvirtībām maksā rd ar dotācijām
Kazimirs_Skuja rakstīja:
Pirmais rakstīja: neaizmirstiet, ka rīt kārtis jāspēlē...
Atved labāk alu,Tērvetnieku vai Brāli nefiltrēto. Tik labi fiksi,kamēr O-karte nav sākusies.
paņem dekoderi un bauc šurpu skatīties okarti