iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 16.03.2010 22:59

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ursis rakstīja: ideoti

SHODIEN ir ZIEMSSVĒTKI !

P.S. es mācos(tiešām),man piektdien baiss eksis,no kā nokaraasies,vai es ... celšu IKP pjanstvu boi

mācies ar kādas krāsas plaķenēm kādas krāsas vadiņus NEdrīkst satīt?

tjomka tu

tagad būsi samācījies..... man jau bail, bet varbūt es tev atļaušu vasarā savilkt man mājā drātis

nekā sarežģīta.... lampas ~20 prastie slēdži ~5pāri divpunktu (tā saucamie "trepju" slēdži, nu tādus kur vienā galā ieslēdz un otrā izslēdz) ~50 kontaktu un 10 telpu temperatūras sensoru

Pirmais 16.03.2010 22:54

japcar rakstīja: + uz Tallinas-Tartu šosejas esot 16 statiskie fotoradari.

Džeki izmantojot TomTOm fīču un saglabā fotoradaru koordinātas lai zinātu kur "jānomet ātrums"

pērnā gada nogalē vilku uz viļņu...

pa priekšu brauca viens sābs.... brīžiem ātrums bija 180+... bet pāris vietās jamais nometa zem 100.... un kāda sagadīsanās - tajās vietās mazā melnā runājoša kastīte ziņoja kautko par lāzer....

sagadīšanās vai ne

Pirmais 16.03.2010 19:39

ursis rakstīja: ideoti

SHODIEN ir ZIEMSSVĒTKI !

P.S. es mācos(tiešām),man piektdien baiss eksis,no kā nokaraasies,vai es ... celšu IKP pjanstvu boi

mācies ar kādas krāsas plaķenēm kādas krāsas vadiņus drīkst satīt?

Pirmais 16.03.2010 19:32

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Biju sestdien izstādē Māja un dzīvoklis Ķīpsalā. Tur reklamēja kaut kādu jauno Reni. Izskatījās,ka tas ir ražots kādus gadus 10 atpakaļ LADA rūpnīcā un kaut kur nostāvējies

Tas bija jaunais, ar kāda personāža vārdiem sakot, baudāmais Renault Fluence.

fluence bija smuks konceptkārs....

reālais izpildījums ir bikuc nošķūnēta megāne

Pirmais 16.03.2010 11:57

gan jau, ka kādā salonā ir aizķēries kāds gecs....

reiz bija pa tv viena "uzmestā" stāsts, ka jams bija nopircis fordu.... ķipa jaunu, bet patiesībā viņš bija 3 gadus vecs

dīlerim stāvējis salonā

bet tehniskajā pasē raksta pirmās reģistrācijas gadu

Pirmais 15.03.2010 23:30

vispār varētu ņemt un uzmetināt no trubām zemu karkasu, nu tā lai sanāktu zemāka grīda kā zembºidas džimbulim, pielikt riteņus, iejūgt katrā tačkā 20 nigerus....

p.n.

ja kāds vēlas, var braukt bez maksas, tikai jāiet nigeriem palīgā stumt to kulbu

Pirmais 15.03.2010 19:08

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?

droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...

un pa ūdeni skaitoties vislētāk...

lētāk ira paºaut no nigērijas kādu žūksnīti ar nesējiem un jamie visus tos džimbuļus godīgi kolonnā atnesīs un nostutēs maskavas ielas depo uz sliedēm

ir sūdi - jevropijas cilvēktiesību specialisti pateiks, ka tas ir nelegālais darbaroku imports un esot necilvēcīgi darba apstākļi un tiekot pārkāpti darba aizsardzības noteikumi utt, utjpr... karoč tādā ānī sanāks...

tik un tā nigeram ir nigera vieta

Pirmais 15.03.2010 18:48

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?

droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...

un pa ūdeni skaitoties vislētāk...

lētāk ira paºaut no nigērijas kādu žūksnīti ar nesējiem un jamie visus tos džimbuļus godīgi kolonnā atnesīs un nostutēs maskavas ielas depo uz sliedēm

Pirmais 15.03.2010 18:45

aparāc cilvēkiem ar īpašām vajadzībām

Pirmais 15.03.2010 18:43

eu, es juma kaukad šodien/rīt rēķinu apmaksāšu...

kad es varu gaidīt savas bukses?

piegāde krasta 15/17, rīga, lv-1050

Pirmais 15.03.2010 18:40

Ozz rakstīja: principaa, ar pilnu atbildības saūtu varu paziņot ka aifôns ir sūc

tu arī uzrāvies????

savu pirmo aibilu jau arī saņēmi?

jamais takš ir īpašai lietotāju kategorijai ar specifiskām vajadzībām

Pirmais 15.03.2010 18:37

M77 rakstīja:

zhuks rakstīja: Paldies par savām domām.

Šis auto ir kā otrs ģimenes auto. Nekas nav ķīlēts- viss kā no rūpnīcas nācis. Tehniskais stāvoklis uzturēts labs.

Pārdot nevēlos. Bet nedaudz individualizēt, no vizuālā viedokļa sēdināt un tonēt stiklus, kā arī 16" diskus, pārējās izmaiņas justu braucot ar to.

Un auto netiek lietots pa Latvijas ceļiem.

Uzliec 19"! Re kur vieni jau tevi gaida- www.ss.lv/...

Enkei Grab 5

šo modeli vēl ražo? liekas, ka nē.... tātad ekskluzīvi diski - klasika

Pirmais 15.03.2010 13:17

Sviestc rakstīja: Labrītt!

Pirmais, skat,

www.kasjauns.lv/...

Tavējie pat valdībā ir..

šņaukt lavijā aizliegts nav..... bet tirgot šņaucamo ir aizliegts...

interesanti, kur "manējais" ņem mantu????

jāpaprasa vadonim lai caur savu čomu noskaidro

Pirmais 15.03.2010 9:43

JLo rakstīja: Jūs vēl dzīvi?

kas tu tāds?

Pirmais 15.03.2010 9:42

Mieramika rakstīja: Pieļauju, ka pie vainas varētu būt lambda zonde.

a tam lūznim vispār tāda zonde ir?

un ko tā ietekmē? un kādā veidā?

Pirmais 15.03.2010 9:38

robežvērtības kļūda

No date provided

Reitings:

Pirmais 15.03.2010 9:37

Bams rakstīja:

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi.

Patlaban jā. Taču neaizmirsīsim, ka sistēma ir atklāta 1901.gadā un līdz pat 90.gadu sakumam Rīga pasažieru pārvadājumu apjomu ziņā Savienībā bija 4 vietā aiz Maskavas, Ļeņingradas un Kijevas. Mums bija pat sakabinātie trolejbusi, kas bija liels retums pat Padomijā.

Protams, tagad laiki ir mainijušies, daudzas rūpnīcas ir aizvērušas, taču neskatoties uz to zināms pagātnes resurss tramvajos vēl ir. Un tos uzturēt pie dzīvības nav dārgāk par autobusiem vai trolejbusiem.

Ja palukojas uz cipariem, tad Rīgā ar tramvajiem tiek pārvadāti apm. 30% pasažieru, ar trolejiem ap 33%, bet pārējie ar busiem. Tatad apmēram vienāds daudzums. Taču šo 1/3 autobusus vajag ap 450gab.,(kas ir 1350 šoferu) trolejbusus ap 300gab., (kas ir ap 900 vadītāju), bet tramvaji to paveic ar 252 vagoniem, kuriem vajag tikai ap 380 vadītāju, jo trami ir sakabināti pa divi vagoni.

Saliekot kopā, kādas naudas gadā aiziet personāla uzturēšanai, ir skaidri redzams, kuram transporta veidam ir priekšrocība.

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Ar ko var aizbraukt uz Tapešu ielu? Ar ko uz Mīlgrāvi? Uz Mežaparku?

uz tapešu ielu labāk braukt ar vilcienu

Pirmais 14.03.2010 15:09

vieplis rakstīja:

autoss rakstīja: ...par Mercedes-Benz. Piemēram, TRW ražo priekšējos lodbalstus. ...TRW man ir nokalpojis gadu, OEM - vēl tagad kalpo (vismaz 1,5 gadi).

Ir līdzīga pieredze ar gultņiem

Uz gultņa korpusa "SKF" un "Made in Spain", pirkts kaut kur tepat pie bāleliņiem. Kalpoja 7 mēnešus (~40 tk. km).

Uz gultņa korpusa "SKF" un "Made in Spain", iepakots Ford erzacdetaļu kastītē, pirkts pie Ford dīlera Vācijā (nebūt ne dārgāk). Kalpo joprojām (gandrīz 2 gadi, >60 tk. km).

Pirmais rakstīja: ...kautkur tepat iauto lasīju basņu, ka puikas bija nopirkuši sekāef gultni.... jamais bijis dārgāks par citiem, kas turējuši dažus mēnešus un jāmaina..... nu tad tas dārgais gultnis izjucis pēc pusgada, jamie atvēzējušies un aizsūtījuši to gultni ar pretenziju uz zavodu.... un...... saņēmuši atbildi, ka no tāda sastāva metāla nekad gultņi nav pie viņiem ražoti un arī netiks ražoti.... un papildus atsūtījuši arī gultni.... un ķipa TAS gultnis kalpojot vēl tagad...

Šito stāstīja Crankshaft, par gultni iekš skaidu granulu mašīnas, kas lietas būtību gan nemaina.

www.iauto.lv/...

a tu paprovē to savu eskāefu arī aizsūtīt ražotājam,lai jamais pabrīnās no kā spaiņos ražo gultņus

Pirmais 14.03.2010 15:07

autoss rakstīja: Tas drīzāk bija domāts par autodaļu ražotājiem - kā minēji - Japānas tirgum KYB ražo pašā Japānā, mums pārsvarā Spānijā.

Bet par a/m salikšanu - ne velti ir saceltas rūpnīcas Kaļiņingradā, Ukrainā utt.

nu un šitie tirgo autodetaļas

kā tavs teksts sienas kopā ar to, ka priekš autoražotājiem ir citi konveijeri????

renault zavodam ražo spānijā, nevis mūsu tirgum

starp citu - man latvijā neizdevās nopirkt spaiņu kajābu

varbūt pie renaulta dīlera izdotos dabūt..... BET (c godmanis) piemēram stūres stienis ar ābolu (nezinu kā latviski viņu sauc) pie dīlera maksā ~70ls.... ķipa neīstais kautkur mazpadsmit bija, ja pareizi atceros....

īstais noturējās nepilnus 3 gadus.... neīstais arī apmēram tikpat jau ir izturējis un mainīties neprasās....

kāpēc man to pašu sūdu pirkt vismaz 5reiz dārgāk???? tikai tāpēc, ka uz iesainôjuma (ko tāpat izmetīšu) ir virsū pareizais logo....

Pirmais 14.03.2010 11:36

autoss rakstīja:

Precīzi. Vēl "runā", ka Austrumeiropai ražo uz atsevišķa konveijera...

nedomāju gan, ka mašīņu saliekot viņi jau zina, kur tā tiks pārdota... (nav bazara par specpasūtījumu)

Pirmais 14.03.2010 10:05

tad kas ražo jūsu piedāvātās renauta "oriģinālās" sveces?

Pirmais 14.03.2010 10:04

paga, mersedesa lodbalstus ražo tēvēērr? vai tad to nedara gotlībs savā štutgaretes pagrabā????

vai tomēr jūsu kantoris tomēr apgalvo, ka sveces ražo speciālā renault pagrabā?

vispār lodbalstam ir grūti novērtēt kalpošanas laiku.... tāpēc, ka tas ir pārāk atkarīgs no citiem apstākļiem.... pārējām piekares daļām un galvenais ceļiem....

a par tēvēer lodbalstu runājot.... pastāstīsu līdzībās savu viedokli....

atradīsi, ja gribēsi, bet liekas kautkur tepat iauto lasīju basņu, ka puikas bija nopirkuši sekāef gultni.... jamais bijis dārgāks par citiem, kas turējuši dažus mēnešus un jāmaina..... nu tad tas dārgais gultnis izjucis pēc pusgada, jamie atvēzējušies un aizsūtījuši to gultni ar pretenziju uz zavodu....

un......

saņēmuši atbildi, ka no tāda sastāva metāla nekad gultņi nav pie viņiem ražoti un arī netiks ražoti.... un papildus atsūtījuši arī gultni....

un ķipa TAS gultnis kalpojot vēl tagad

kyb amortiņiem ir vairāki zavodi, kur viņus virpo.... un diemžēl kvalitāte atšķirās..... iespējams, ka tas ir cits bleķis, ko izmanto vai eļļa.... jo kyb pats rūdu nerok un bleķi neražo... jams ražo amīšus....

karoče spānijas kyb ir sliktāks kā šķībaču virpotais.....

Pirmais 14.03.2010 1:22

autoss rakstīja: Tāpēc Renault, pasūtot amortizatoru, pieprasa stingru kontroli, lai praktiski izslēgtu brāķa iespējamību, pieprasa izmantot kvalitatīvākus materiālus.

tu esi pārāk salasījies reklāmas bukletus

dabā diemzēl ir savādāk - tas ko uzliek renaultam zavodā izmaksā 3 eiro, bet kyb bez renault uzraksta 10, jo citādi neviens viņu nepirks.... vari nestrīdēties, pieņem kā faktu.... vai arī aizbrauc uz kādu zavodu ekskursijā.....

spāņu kajābā ražo pilnīgu kuiņu un liek to virsū renaultam

vienīgais, kas renaultu interesē ir lai tas sūda amortizators maksā maz un nesalūzt garantijas laikā... tobiš cenas/kvalitātes attiecība

Pirmais 13.03.2010 19:00

autoss rakstīja: Kāds jautājums, tāda arī atbilde.

ja man vēl pirms pāris stundām bija tiešām labs viedoklis par tevis pārstāvēto kantori, tad tagad tas manāmi bālē....

renaults ražo automašīnas, jams neražo bremžu klučus, amortizatorus vai kvēlsveces...

amortizatorus ražo KYB, uz renault "oriģināljiem" amortizatoriem virsū ir pat KYB kods

oriģinālos renault klučus pamatā virpo ferodo....

kas ražo "oriģinālās" sveces, es nezinu... varbūt, kad izskrūvēšu kādu sveci, tad izlasīšu, kas tur virsū rakstīts...

izskatās, ka tavs kantoris arī nezina....

būtu tikai normāli godīgi tā arī pateikt, nevis izdomāt tavuprāt asprātīgu atbildi

Pirmais 13.03.2010 18:30

ai.... ļitakus uzlikt var katrs šķūneris un nelielu spoilerīti arī

www.pavisamnenopietni.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti