iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 19.01.2010 12:33

7924 rakstīja: Auto Hallē man pateica, ka vaina esot tikai tajā, ka sistēma netīra un ka viņi iztīrīja un ka iespējams pēc kāda laika tas atkārtosies. Viņi7 stundas no vietas ņēmās un neko nevarēju pateikt. nU nevar būt kaut kas izdilis, ja pēc iztīrīšanas viss strādāja mēnešus vismaz 2 bez jebkādām problēmām, tahometrs pie maziem apgriezieniem stāvēja kā akmenī iecirsts!!!!! un pamazām sākās tagad un ar katru brīdi vairāk. Auksta mašīna vispār, kāja vismaz 3-5 minūtes jātur uz gāzes pedāļa lai nenoslāpstu

nu re.... te arī atbilde uz jautājumu.... pirmam žigulim vija tāds smuks kloķītis ko paraut....

agrāk mašīnām bija tāda lieta, kā rokas "čoks".... vēlaķ jamo noautomatizēja....

Pirmais 19.01.2010 12:27

antīku audī cienītājiem kakšiem taču vismaz to vajadzētu zināt?

Pirmais 19.01.2010 12:26

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

7924 rakstīja:

Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs

ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-

manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...

tev ir dīzelis?????

Tu kādreiz lasi arī?

kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????

Pirmais 19.01.2010 12:22

7924 rakstīja:

Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs

ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-

manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...

tev ir dīzelis?????

Pirmais 19.01.2010 12:20

vispār svečvadi ir dārgāki.....

un gultņus arī vajadzēja nomainīt

karoče - servismeņi nolohojās

Pirmais 19.01.2010 11:44

tā vot!

Pirmais 19.01.2010 11:39

ursis rakstīja: un kad tad beidzot 182 tofika autors saluugs augsti godaajamos catotaajus uz jaunaa gada sviniibaam?

+1

Pirmais 19.01.2010 11:35

DimanC rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tev arī,tāpat kā Pirmajam, ir svešs jēdzienus ''tirgus vertība'' ?? Un ka tas nosaka cenu ?? Kvalitāte,remonta iespējas ? Nafig man jābrauc ar sābu,kuram viena daļa no tām ekstrām nemaz nafig nav vajadzīga, vēl viena daļa nestrādā, pats ļogās uz ceļa kā izjāta govs... ja var braukt ar stabilu Audi 80 ??

Dekster, ja reiz ver muti vaļā, tad varēji pieminēt, ka tirgus vērtību nosaka arī tas, kāda ir mašīnas/markas/modeļa pieejamība. Ir cilvēki, kas gatavai piemaksāt 30% un vairāk, tikai tādēļ, lai nebūtu jābrauc ar golfu, audi ziepjutrauku vai merivu "kā visiem". diezgan droši varu to teikt arī par sevi... Tieši tāpēc salīdzināt ar širpotrebu (golfiem, a80/a4, astrām, škodām, utml.) ir diezgan neadekvāti. Līdzīgi var būt ar Alfa Romeo, Lancia, lielajiem Citroeniem - šie auto ar savu ierobežoto pieejamību, sevišķumu un inženiertehniskajām/dizaina rozīnītēm savā ziņā tiecas uz "ekskluzivitāti", līdzīgi kā Saab'i.

labi skan - auto ar ierobežotu pieejamību

tak aizej uz salonu un nopērc savu lielo citronu lanciju vai alfu.... vai pat sābu, kamēr vēl var

nu un, ka salona nav tavā pilsētiņā? dzīvo tak neiropas sajūzā, aizbrauc uz kaimiņzami pakaļ....

un vēl - ja nav salona tavā pilsētā, vai tas neliecina par to, ka nemaz tik daudz tev līdzīgi domājošo dīvaiņu (idiotu) nemaz nav

Pirmais 19.01.2010 11:05

atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Pirmais 19.01.2010 10:52

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tas jau tikai skānijas šoferītim šķiet,ka Dombrovskis veic viens visus darbus Bērnu slimnīcas notikumus izmeklē citi un arī konkursus taisa citi

Luk,kārtējais pierādījums,kādi mums ir pilsoņi vēlērtāji-kakši Neko daudz nejēdz, bet auro pa visu pagastu Tūdaliņš, es tak saku.

Kurš vada valsti?

pļā

man pagalmā ir sniegs sasnidzis.... kurš praiders vada valsti? kāpēc nav sniegu novākuši?

Pirmais 19.01.2010 10:49

dažiem te vajadzētu lietot šampūnu šamtu

tad mati kļūst biezi

tik biezi, ka grūti aiztaisīt bikšu priekšu...

Pirmais 19.01.2010 9:54

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

ir tikai 2 lietas

1) pirms 20 gadiem pirktais jau nojātais (ekskluzīvais) sābs ar savu "dubulto" grīdu puva uz nebēdu....man ir viens pazīstams sābists kas to stāstīja

2) golfam par dolāru spainī varēja nopirkt rezerves daļas un par 100latiem jamais bija jau konfekte

Pirmais 18.01.2010 22:32

Arnijs rakstīja: Jau 49 gadaa aerodinamiskais koef. kuzovam 0,3 (tas gan pavisam vecajam 92)

30 gadus vecs žopel calibra 0.26

Pirmais 18.01.2010 18:17

robchix rakstīja: Protams ka buus.. teica jau, ka ja kas likshoties kaut kas taads, tad seedeeshot kaut stundu un gaidiishot.

vaidzēja to ķerru notirgot jau pirms nedēļas

Pirmais 18.01.2010 18:01

bet sēne teica, kas ir vienkārši premium klases īpašā īpatnība

Pirmais 18.01.2010 18:00

Arnijs rakstīja:

cap rakstīja:

tas tikai apliecina, ka šīs ir nu ļoti ekskluzīvs dzinējs. Vēl ekskluzīvāk būtu, ja eļļas maiņai būtu nepieciešāma motora izcelšana, drošinātāju nomaiņai - paneļa pilnīga izjaukšana ar airbagu obligāto nomaiņu un slotiņas mainītos tikai komplektā ar haubi un priekšējo stiklu.

cap... Nekaa eskluziiva tur neredzu. Taa ir daudzaam automarkaam (kaut vai Volvo), ka izcelt dzineeju un tad dariit, ir vienkaarshaak un eertaak, nekaa, ja vinjsh buutu iekshaa. Un tas daraas saliidzinoshi vienkaarshi. Un laika ietaupiijuma, neceljot aaraa dzineeju, nav nekaada, bet gemorojs lielaaks.

Tad jau A3 arii ir eskluziivs, jo zobsiksnu mainot, ir jaaatvieno viss purns.

Pirmais... 9-3 kaarbaam dzeses radiatoram bija ruupniicas akcija bliiveejumu mainjai. Ja to neizdariija, dzeses skidrums vareeja piekljuut ATFam (kopiigs radiators ar nodaliijumiem)

Dodu 99%, ka pie vainas bija shis apstaaklis, nevis kaarba kaa taada.

rūpnīcas akcija vai ATSAUKUMS?

konkrētajam sābistam rezultāts bija tāds, ka džeks iztērēja kautkādus 1500latus lai dabūtu braucamu to kārbu 2 mēnešus pēc garantijas beigām.... varbūt viņam vajadzēja prasīt lai vikingi maina kārbu ķipa pēc garantijas?

Pirmais 18.01.2010 14:14

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ko Dombītis izdarīja ar itkā bērnu slimnīcas būvniecības naudas zagļiem?

vaita tiesa bija un kādam ko piesprieda?

Da nē...

nu ta huļi kipišs?

viens pasaka "šitas ir zaglis" un pizģec visam biznesam???

rīgas gaismas pīli gan būvē nevis tas, kas piedāvāja zemāko cenu, bat tas, kas apsolīja labākus atkatus.... un viss ir kārtībā - būvē taču

Pirmais 18.01.2010 14:02

Kaksis rakstīja: Ko Dombītis izdarīja ar itkā bērnu slimnīcas būvniecības naudas zagļiem?

vaita tiesa bija un kādam ko piesprieda?

Pirmais 18.01.2010 13:26

Ozz rakstīja:

uupis rakstīja: Nu kā var plēst drēbes un stāvēt ambrazūrā par tādu cilvēku, kuram pamatlikums un paša solījumi ir tukša vieta:

Marsieša attieksme pret LV Pamatlikumu: www.apollo.lv/...

ko var gribeet no cilveeka linoleja uzvalkaa

starp citu.... klīst baumas, ka TAS ancuks esot no ādas.... un šūts jamais esot latvijā

Pirmais 18.01.2010 13:14

Divreiz divi - četri,

Trīsreiz divi - seši...

Es tam visam ticēju,

Kamēr bijām sveši.

Tagad divreiz divas

Acis - tas ir skatiens,

Divreiz divas rokas -

Glāstu ceļš caur matiem.

Mīlestība nedalās,

Dali kā tev gribas.

Divi sadalot ar divi,

Paliec vientulībā.

Divreiz divi soļi

Tagad mums kā deja,

Divreiz divi vārdi -

Atzīšanās dzejā

Lieks ir reizesrēķins,

Ja mēs esam divi.

Protams, ne uz mūžību.

Tikai uz šo dzīvi.

Mīlestība nedalās,

Dali kā tev gribas.

Divi sadalot ar divi,

Paliec vientulībā.

Pirmais 18.01.2010 13:11

Gachs rakstīja: www.apollo.lv/...

skrienam visi pēc loterijas biļetēm

par vēlu....

tak laimēja jau

Pirmais 18.01.2010 12:50

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nevis pastalās tu grasies dzīvot, bet parādos..... un beigās atnāks šodienas labais onkulis, kas aizdod to piķi par ko tev dāņu cūku pirkt.... un paprasīs atstrādāt.... un vienīgais ko tu varēsi piedāvāt būs dušiņā pieliekties nemaz nenovelkot pastaliņas

p.n.

incanti kā viņi dānijā atrod vietas, kur būvēt tās fermas?

tur ir vairāk kā 2 reizes vairāk iedzīvotaju, bet teritorija viņiem ir 2/3 no latvijas

Pirmais - tu laikam nevari iedomāties kādēļ Dāņu uzņēmēji šeit pērk zemes un slej (vai atjauno) kūtis augšā !!!

Šeit to izdarīt ir nesalīdzināmi vieglāk, ja runa iet par kūts atjaunošanu !!! Un Dāņi labi saprot ka ir jānāk cilvēkiem pretī - citāk agri vai vēlu atradīs kā to biznesu uzlikt uz ausīm !!!

izlasīju vadoņa komentāru... pļē, es saktos pat pārdaugavas pamuļķis saprot par ko bazars....

sabiedriskajā apspriešanā nav nekādas demokrātijas.... pietiek vienam kautkam nepiekrist.... un ja vēl jamais iedomājas piezvanīt uz tautas balsi vai degpunktu....

bet tu davaj ej noorganizē lai telšu pilsētiņā uz brīvības ielas viņi vēl papildus saviem "ielas numuriem" un saukļiem "šleser dod darbu" izkarinātu plakātu "mēs pret jebkādu ražošanu!"

p.n.

šorīt braucu garām pa brīvībeni - tur ir nostieptas lentas ar domu "nelien zālājā" un pie tās lentas ir piekarinātas a4 lapiņas ar cipariem, kas simboliski norāda adresi..... lai katrs varētu nosūtīt darba piedāvājuma vēstuli pēc adreses "rīgas telšu pilsētiņa, 4tā telts"

Pirmais 18.01.2010 12:41

WALA rakstīja: Par to nav runa - ir normāli jādomā kā sabalansēt lietas, lai "vilki dzīvi un kazas paēdušas". Pa savam vlastij ir jābūt tādai kā plānveida ekonomikai - tipa mēs esam gatavi tur un tur dot vietu tāda tipa ražošanai, un attiecīgi ja ražošana ir "nevēlama" vietējai "populācijai" tad veidot kompensācijas mehānismus vai nu populācijai vai biznesam, ja tas nodrošina ekoloģijas prasības.

P.S. man gan ir aizdomas ka lielākā problēma ir tā ka neviens negrib krāmēties ar vietējo populāciju (nezinu - tip neuzskata to par risku vai ?!?!?), un tādēļ nereti projekti tiek "izdrāzti" pēdējā "apspriešanas" stadijā !!!

jā es taču saku, ka vietējā populācija stāv pie pagastmājas.... kreisā rokā viņiem ir a4 izmēra lapiņa "dodiet darbu un cūkgaļu!" bet labajā rokā viņi tur plakātu "nakuj to cūku fermu!"

Pirmais 18.01.2010 12:32

WALA rakstīja: Bizness veči tas ir labi, bet tas nav iemesls "aizdrist" visus stūrus. Tad es ar labāk dzīvoju pastalās un nabags, nevis sūdos līdz ausīm !!!

nevis pastalās tu grasies dzīvot, bet parādos..... un beigās atnāks šodienas labais onkulis, kas aizdod to piķi par ko tev dāņu cūku pirkt.... un paprasīs atstrādāt.... un vienīgais ko tu varēsi piedāvāt būs dušiņā pieliekties nemaz nenovelkot pastaliņas

p.n.

incanti kā viņi dānijā atrod vietas, kur būvēt tās fermas?

tur ir vairāk kā 2 reizes vairāk iedzīvotaju, bet teritorija viņiem ir 2/3 no latvijas

Pirmais 18.01.2010 12:24

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

latvijā pat ekoloģiskās pārtikas ražošana nespēj bez kukuļa iegūt pieļaujamu \"ietekmes uz vidi\" novērtējumu.....

ja padumju laikā nebūtu inčukalnā sapumpējuši gāzi, tad tādas krātuves mums tagad vienkārši nebūtu...

interesanti izskatās, ka vieni aktīvisti piketē rīgas centrā par to lai būtu darba vietas...... bet citi aktīvisti guļās uz ceļa (piemēram) lauberē, kur cūku fermu gribēja būvēt....

nemaz nerunājot par kautkādu rūpniecības zavodu būvi....

es pat pieļauju, ka tie aktīvisti savā starpā mainās vietām pa nedēļai

Tas ir miets ar diviem galiem - cūkufermas jaukumus var pabaudīt braucot uz Dobeli pa Liepājas šossi, tad pagriežoties uz Dobeles pusi pa Jelgava Tukums ceļu, un tūlīt aiz Jaunbērzes ir liels cūku komplekss. Tuvējās mājas (diezgan lepnas postpadomju laiku) saimnieks noteikti ka nav laimīgs, un bija pat savulaik strīds par šo jautājumu, taču vienojās !!! Ja tautas ir daudz vairāk un ar smalkākiem deguniem - tad ir tikai normāli ka netiek celta ferma !!! Ķekavas putnu fabrika ar savulaik bija ļoti neciešams faktors - nezinu kā tagad. Ja kaut ko taisa mazapdzīvotā vieta - OK, ja diezgan blīvi apdzīvotā vietā - cūkuferma utml. toč nav lieta !!! Bet es domāju ka LV tomer ir iespējams atrast šādiem mēķiem zemes pleķus, kur nevienam netiks traucēts !!!

labi... ceļam cūkufermu danijā un maksājam jamajiem par gaļiņu ar baksiem, ko parausim krītā no esvēef

p.n.

cūkuferma bija viens taustāmākais mans piemērs.....

kāpēc latvijā neražo to pašu akmensvati??? un daudz jau netrūka, ka būtu ražojuši.... mmp.multiprese.lv/...

kāpēc lietuvā drīkst to ražot, bet pie mums tas ir kaitīgi?

bet pirkt to vati lai siltinātu mājas (ar eiropas līdzfinansējumu) par eiropas aizdoto piķi mēs protams drīkstam

Lasītākie raksti

Jaunie raksti