saproti... man ir pilnīgi pokui, kas tur viņam nāk.... es ar to mizu braucu ziemā uz laukiem
dēļ piedziņas....
renaults ir daudz komfortablāks
ja vēlies dabūt to mizu savā īpašumā, varam sarunāt kā atstrādāsi
saproti... man ir pilnīgi pokui, kas tur viņam nāk.... es ar to mizu braucu ziemā uz laukiem
dēļ piedziņas....
renaults ir daudz komfortablāks
ja vēlies dabūt to mizu savā īpašumā, varam sarunāt kā atstrādāsi
brmbrmm rakstīja:
WALA rakstīja: Pa lielam nevienam kārtīgi bruņotam zaglim tas tavs "breloks" nafig nav vajadzīgs un nav pat svarīgi jamo kaut pa gabalu redzēt. Galvenais jautājums ir par to cik viegli un ātri ir tikt motortelpā.
Dīleru centri nekopē atslēgas, un vēl jo mazāk tos tavus compjus - ja viņiem vajadzētu vini jebkurā brīdī pēc šasijas numura var pasūtīt dublikātu no rūpnīcas, tas nekas ka to var jebkurš autorizēts serviss tieši tikpat cik dīleris.
Sk. Zebru, te: tv.delfi.lv/...
a vai tad tas nav "kreisais" imobilaizeris....
es runāju par to, kas ir atslēgā iebūvēts....
msh rakstīja: Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons
P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras ]
toč ir 95 gada 2.8 quattro sedani?
un manai kvatrai salons ir apzīmēts ar quattro logučiem.... un sēdekļi ir biki citādāki kā kaimiņa 1.9 dīzelim
un pakaļas logā ir quattro logucis loga kausētājā ![]()
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja: starp citu - es to lūzni pārdodu....
msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu
Cik gadi pie tevis par tādu jāvergo? Nebūs auto beigās sapuvis jau?
Darbs zipju biznesā?
a viņš var paņemt tačku un atstrādāt vēlāk ![]()
WALA rakstīja: Pa lielam nevienam kārtīgi bruņotam zaglim tas tavs "breloks" nafig nav vajadzīgs un nav pat svarīgi jamo kaut pa gabalu redzēt. Galvenais jautājums ir par to cik viegli un ātri ir tikt motortelpā.
Dīleru centri nekopē atslēgas, un vēl jo mazāk tos tavus compjus - ja viņiem vajadzētu vini jebkurā brīdī pēc šasijas numura var pasūtīt dublikātu no rūpnīcas, tas nekas ka to var jebkurš autorizēts serviss tieši tikpat cik dīleris.
konkrēti par hondu nezinu
bet parasti ir tā, ka atnāk atslēga ar citu id, bet viņu piesien mašīnai
starp citu - es to lūzni pārdodu....
msh ir iespēja viņu atsrādāt
nemaksājot naudu
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju
Audī jauko podziņas opciju izbeidza 1992. gada vidū, neatceros, jūnijā vai jūlijā, pārējo izdomā pats
kas man jāizdomā? man tehpase ir mājās, bet es taču zinu, ka tā miskaste ir 92gada sākuma.... ir arī dažas plastmasas, kurām virsū ir 91 gada marķējums...
domā, ka ir baigā starpība vai tas lūznis ir saražots 91 vai 94 gadā?
nu purns, protams, ir "jaunais".... laikam jau motors nelīdz iekšā ![]()
![]()
![]()
![]()
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis
manam b4 slēdzītis ir
Labāk nebūtu teicis ka tev tas B4 ir tik vecs
viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju ![]()
![]()
![]()
![]()
osiss rakstīja: atgriežoties pie primārā ierakta- ir atbilde no polijas vēstniecības:
using tires with studs (spikes) is not allowed in Poland. Refering to your question about penalty we asked the Police Office in Poland and received the following answer: "Using tires with spikes could be fined with 100 PLN".
Ja nemaldos tas ir ~20 Ls
vairs jau nav.... pani nodevalvēja zlotu
Kaksis rakstīja:
msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis
reno arī ir B4?
starp citu, aizmugures bremžu kluči bmanam audī un renaultam ir vienādi ![]()
audī kaka, renault - vot tā ir manta!
msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis
manam b4 slēdzītis ir ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
SuperZigis rakstīja: Dinamo uz priekšu, Dinamo- met iekšā !!!!
Kamēr Kalvītis un Gunča šito megaprojektu nebūs iesmērējuši visas tautas īpašumā, es par viņiem nefanošu.
lai tik zaudē, lai tik maina trenerus un vārtsargus.
Kādam jābūt arī pēdējā vietā, visi nekad nebūs augšgalā (negribēju teikt pirmie, lai vienīgais īstais Pirmais neabižojas).
tautiņai vispirms vaig sagremot paruksi.... redzēsim vai dināmo izvilks līdz tai stundai, kam tas ir gatavots
SuperZigis rakstīja: Dinamo uz priekšu, Dinamo- met iekšā !!!!
meta viņi vakar vakarā.... šodien tikai uzlāpījās, jo paredzēta spēle ar kautkādiem krieviem
Ozz rakstīja:
SuperZigis rakstīja: tikai redaktors var pateikt Aizver Muti ....
kas ir redaktors
ai.... kaukāds losis dzeltenā maikā ![]()
mirga rakstīja: Nomaini tik SPIDOMETRU Audi un imobilaizers neiet
beidzot arī tu pateici kautko sakarīgu
tiešām ir tā...
ja topica a4 nomaina spidometru (visu paneli, nevis tikai vienu spidometra daļu) tad panelis ir jāpārprogrammē uz vecajām atslēgām (vai jāmaina arī atslēgas)
eu mirga ![]()
![]()
tu tagad drīksti pierādīt pretējo.... citādi tu tāds prasts sūkātājs vien esi ![]()
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: primārais ziņojums vairs nav aktuāls, bet iesistoties " īstajā" diskusijā- nebūs viennozīmības- uzskatu, ka Rīgā un apkārtnē dzīvojošiem radzes nav vajadzīgas, savukārt jo tālāk no Rīgas, jo vairāk tās ir nepieciešamas, īpaši ja lauku ceļi ir ikdiena.
Man subjektīvi, svarīgākais parametrs ir apstāšanās ceļa garums ekstrēmos apstākļos.
Lai nu kā, testā redzams, ka labākā šipene no 50km/h apstājas par 15 metriem ātrāk kā labākā bezradžu riepa šajā kategorijā- tas ir patuveni 3 auto korpusi...
mašīna bez ABS uz ledus apstājas ātrāk kā ar ABS.... bet visām jaunajām tačkām abs ir un to atslēgt nevar
Kurš var, kurš nevar. Viss atkarīgs no smadzeņu poda.
nu tačkas konstrukcijā nav paredzēts slēdzis lohiem ![]()
Kaksis rakstīja: Izrādās ka audi ir sinonīms sūkāšanai
nē, ne audī.... deksters ir ![]()
osiss rakstīja: primārais ziņojums vairs nav aktuāls, bet iesistoties " īstajā" diskusijā- nebūs viennozīmības- uzskatu, ka Rīgā un apkārtnē dzīvojošiem radzes nav vajadzīgas, savukārt jo tālāk no Rīgas, jo vairāk tās ir nepieciešamas, īpaši ja lauku ceļi ir ikdiena.
Man subjektīvi, svarīgākais parametrs ir apstāšanās ceļa garums ekstrēmos apstākļos.
Lai nu kā, testā redzams, ka labākā šipene no 50km/h apstājas par 15 metriem ātrāk kā labākā bezradžu riepa šajā kategorijā- tas ir patuveni 3 auto korpusi...
mašīna bez ABS uz ledus apstājas ātrāk kā ar ABS.... bet visām jaunajām tačkām abs ir un to atslēgt nevar ![]()
SuperZigis rakstīja: hvz, aizsargus vajag ar steigu citus, uzbrukums mums ir, bet aizsardzība un vārtusargi
pozijs jau ir mūsu labākais kohejists ![]()
opelis rakstīja: ja filmu noskatās, tad esot oficiāls protokols jāstāda.
![]()
![]()
![]()
mirga rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja:
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu
četrgadīga bērna līmeņa teksts... tu tak neko no tā nejēdz,ko runā par to ???
nedris āzi.... tev vispār nav nekad tāds audī bijis.... tu vienkārši gribi izlikties gudrāks kā esi...
davaj izdarīsim vienkārši - vispirms saderēsim un kādām 10 štukām... tad tu atvedīsi 2 vienādus auģikus (manuālai kārbai un šķībtronikam bišķi paneļi atšķirās), atzīmēsi kuras atslēgas ir no kuras miskastes, es uztaisīšu tā lai iedarbināt varētu otrādāk... un tad tu varēsi kārtējo reizi atsūkāt ![]()
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu
Nu nu... Ir viens karakters, kurš savam B2 A80q ir ielicis B5 A4 1.8 20vt motoriņu, pagaidām standarta stāvoklī. Spidometrs viņam ir no B2, bet imobilaizers viņam vienalga ir. Secinājumus izdari pats
es runāju par topicā minēto a4 (8E)
motors jau tā īsti nav iesiets visā tajā sistēmā.... atslēgā ir rfid čips, mašīnā (pie atslēgas cauruma pie stūres) ir nolasītājs, bet reāli informācija (atmiņa) kādas atslēgas ir piesietas konkrēai mašīnai glabājas panelī (kastītē, kurā ir spidometrs un citi pulksteņi)
p.n.
deksters visās savās izpausmēs var iet atkal pasūkāt loceklīti
p.p.n.
tas ir vienīgais ko jamais tiešām zina un prot ![]()
man domāt, ka uzraujas mazāk..... pat uz westrenuniona pārskaitījumu lapas lieliem burtiem ir uzrakstīts brīdinājums nesūtīt naudiņu šitiem praideriem...
bet ja jau kāds ir sadūšojies un aizskaitījis kāpostu, tad to gan viņi noslauks pēc pilnas programmas...
es viņu vietā pirmajā reizē prasītu mazāk.... nevis 1300 baksus, bet teiksim 50....
ja tos atskaitītu, tad lielas izredzes, ka skaitītu vēlāk gan 500 gan 5000