iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 20.10.2009 14:55

man domāt, ka uzraujas mazāk..... pat uz westrenuniona pārskaitījumu lapas lieliem burtiem ir uzrakstīts brīdinājums nesūtīt naudiņu šitiem praideriem...

bet ja jau kāds ir sadūšojies un aizskaitījis kāpostu, tad to gan viņi noslauks pēc pilnas programmas...

es viņu vietā pirmajā reizē prasītu mazāk.... nevis 1300 baksus, bet teiksim 50....

ja tos atskaitītu, tad lielas izredzes, ka skaitītu vēlāk gan 500 gan 5000

Pirmais 20.10.2009 14:50

saproti... man ir pilnīgi pokui, kas tur viņam nāk.... es ar to mizu braucu ziemā uz laukiem dēļ piedziņas....

renaults ir daudz komfortablāks

ja vēlies dabūt to mizu savā īpašumā, varam sarunāt kā atstrādāsi

Pirmais 20.10.2009 14:47

brmbrmm rakstīja:

WALA rakstīja: Pa lielam nevienam kārtīgi bruņotam zaglim tas tavs "breloks" nafig nav vajadzīgs un nav pat svarīgi jamo kaut pa gabalu redzēt. Galvenais jautājums ir par to cik viegli un ātri ir tikt motortelpā.

Dīleru centri nekopē atslēgas, un vēl jo mazāk tos tavus compjus - ja viņiem vajadzētu vini jebkurā brīdī pēc šasijas numura var pasūtīt dublikātu no rūpnīcas, tas nekas ka to var jebkurš autorizēts serviss tieši tikpat cik dīleris.

Sk. Zebru, te: tv.delfi.lv/...

a vai tad tas nav "kreisais" imobilaizeris....

es runāju par to, kas ir atslēgā iebūvēts....

Pirmais 20.10.2009 14:39

msh rakstīja: Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons

P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras ]

toč ir 95 gada 2.8 quattro sedani?

un manai kvatrai salons ir apzīmēts ar quattro logučiem.... un sēdekļi ir biki citādāki kā kaimiņa 1.9 dīzelim

un pakaļas logā ir quattro logucis loga kausētājā

Pirmais 20.10.2009 14:30

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: starp citu - es to lūzni pārdodu....

msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu

Cik gadi pie tevis par tādu jāvergo? Nebūs auto beigās sapuvis jau?

Darbs zipju biznesā?

a viņš var paņemt tačku un atstrādāt vēlāk

Pirmais 20.10.2009 14:19

WALA rakstīja: Pa lielam nevienam kārtīgi bruņotam zaglim tas tavs "breloks" nafig nav vajadzīgs un nav pat svarīgi jamo kaut pa gabalu redzēt. Galvenais jautājums ir par to cik viegli un ātri ir tikt motortelpā.

Dīleru centri nekopē atslēgas, un vēl jo mazāk tos tavus compjus - ja viņiem vajadzētu vini jebkurā brīdī pēc šasijas numura var pasūtīt dublikātu no rūpnīcas, tas nekas ka to var jebkurš autorizēts serviss tieši tikpat cik dīleris.

konkrēti par hondu nezinu

bet parasti ir tā, ka atnāk atslēga ar citu id, bet viņu piesien mašīnai

Pirmais 20.10.2009 14:04

starp citu - es to lūzni pārdodu....

msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu

Pirmais 20.10.2009 13:59

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju

Audī jauko podziņas opciju izbeidza 1992. gada vidū, neatceros, jūnijā vai jūlijā, pārējo izdomā pats

kas man jāizdomā? man tehpase ir mājās, bet es taču zinu, ka tā miskaste ir 92gada sākuma.... ir arī dažas plastmasas, kurām virsū ir 91 gada marķējums...

domā, ka ir baigā starpība vai tas lūznis ir saražots 91 vai 94 gadā?

Pirmais 20.10.2009 13:46

nu purns, protams, ir "jaunais".... laikam jau motors nelīdz iekšā

Pirmais 20.10.2009 13:45

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis

manam b4 slēdzītis ir

Labāk nebūtu teicis ka tev tas B4 ir tik vecs

viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju

Pirmais 20.10.2009 13:43

osiss rakstīja: atgriežoties pie primārā ierakta- ir atbilde no polijas vēstniecības:

using tires with studs (spikes) is not allowed in Poland. Refering to your question about penalty we asked the Police Office in Poland and received the following answer: "Using tires with spikes could be fined with 100 PLN".

Ja nemaldos tas ir ~20 Ls

vairs jau nav.... pani nodevalvēja zlotu

Pirmais 20.10.2009 13:41

Kaksis rakstīja:

msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis

reno arī ir B4?

starp citu, aizmugures bremžu kluči bmanam audī un renaultam ir vienādi

Pirmais 20.10.2009 13:41

audī kaka, renault - vot tā ir manta!

Pirmais 20.10.2009 13:40

msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis

manam b4 slēdzītis ir

Pirmais 20.10.2009 13:18

Centis_Nuudele rakstīja:

SuperZigis rakstīja: Dinamo uz priekšu, Dinamo- met iekšā !!!!

Kamēr Kalvītis un Gunča šito megaprojektu nebūs iesmērējuši visas tautas īpašumā, es par viņiem nefanošu.

lai tik zaudē, lai tik maina trenerus un vārtsargus.

Kādam jābūt arī pēdējā vietā, visi nekad nebūs augšgalā (negribēju teikt pirmie, lai vienīgais īstais Pirmais neabižojas).

tautiņai vispirms vaig sagremot paruksi.... redzēsim vai dināmo izvilks līdz tai stundai, kam tas ir gatavots

Pirmais 20.10.2009 12:55

SuperZigis rakstīja: Dinamo uz priekšu, Dinamo- met iekšā !!!!

meta viņi vakar vakarā.... šodien tikai uzlāpījās, jo paredzēta spēle ar kautkādiem krieviem

Pirmais 20.10.2009 12:40

Ozz rakstīja:

SuperZigis rakstīja: tikai redaktors var pateikt Aizver Muti ....

kas ir redaktors

ai.... kaukāds losis dzeltenā maikā

Pirmais 20.10.2009 12:39

mirga rakstīja: Nomaini tik SPIDOMETRU Audi un imobilaizers neiet

beidzot arī tu pateici kautko sakarīgu

tiešām ir tā...

ja topica a4 nomaina spidometru (visu paneli, nevis tikai vienu spidometra daļu) tad panelis ir jāpārprogrammē uz vecajām atslēgām (vai jāmaina arī atslēgas)

eu mirga tu tagad drīksti pierādīt pretējo.... citādi tu tāds prasts sūkātājs vien esi

Pirmais 20.10.2009 10:21

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja: primārais ziņojums vairs nav aktuāls, bet iesistoties " īstajā" diskusijā- nebūs viennozīmības- uzskatu, ka Rīgā un apkārtnē dzīvojošiem radzes nav vajadzīgas, savukārt jo tālāk no Rīgas, jo vairāk tās ir nepieciešamas, īpaši ja lauku ceļi ir ikdiena.

Man subjektīvi, svarīgākais parametrs ir apstāšanās ceļa garums ekstrēmos apstākļos.

Lai nu kā, testā redzams, ka labākā šipene no 50km/h apstājas par 15 metriem ātrāk kā labākā bezradžu riepa šajā kategorijā- tas ir patuveni 3 auto korpusi...

mašīna bez ABS uz ledus apstājas ātrāk kā ar ABS.... bet visām jaunajām tačkām abs ir un to atslēgt nevar

Kurš var, kurš nevar. Viss atkarīgs no smadzeņu poda.

nu tačkas konstrukcijā nav paredzēts slēdzis lohiem

Pirmais 20.10.2009 9:52

Kaksis rakstīja: Izrādās ka audi ir sinonīms sūkāšanai

nē, ne audī.... deksters ir

Pirmais 20.10.2009 9:47

osiss rakstīja: primārais ziņojums vairs nav aktuāls, bet iesistoties " īstajā" diskusijā- nebūs viennozīmības- uzskatu, ka Rīgā un apkārtnē dzīvojošiem radzes nav vajadzīgas, savukārt jo tālāk no Rīgas, jo vairāk tās ir nepieciešamas, īpaši ja lauku ceļi ir ikdiena.

Man subjektīvi, svarīgākais parametrs ir apstāšanās ceļa garums ekstrēmos apstākļos.

Lai nu kā, testā redzams, ka labākā šipene no 50km/h apstājas par 15 metriem ātrāk kā labākā bezradžu riepa šajā kategorijā- tas ir patuveni 3 auto korpusi...

mašīna bez ABS uz ledus apstājas ātrāk kā ar ABS.... bet visām jaunajām tačkām abs ir un to atslēgt nevar

Pirmais 20.10.2009 9:46

SuperZigis rakstīja: hvz, aizsargus vajag ar steigu citus, uzbrukums mums ir, bet aizsardzība un vārtusargi

pozijs jau ir mūsu labākais kohejists

Pirmais 20.10.2009 9:44

opelis rakstīja: ja filmu noskatās, tad esot oficiāls protokols jāstāda.

Pirmais 20.10.2009 9:43

mirga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu

četrgadīga bērna līmeņa teksts... tu tak neko no tā nejēdz,ko runā par to ???

nedris āzi.... tev vispār nav nekad tāds audī bijis.... tu vienkārši gribi izlikties gudrāks kā esi...

davaj izdarīsim vienkārši - vispirms saderēsim un kādām 10 štukām... tad tu atvedīsi 2 vienādus auģikus (manuālai kārbai un šķībtronikam bišķi paneļi atšķirās), atzīmēsi kuras atslēgas ir no kuras miskastes, es uztaisīšu tā lai iedarbināt varētu otrādāk... un tad tu varēsi kārtējo reizi atsūkāt

Pirmais 20.10.2009 9:39

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu

Nu nu... Ir viens karakters, kurš savam B2 A80q ir ielicis B5 A4 1.8 20vt motoriņu, pagaidām standarta stāvoklī. Spidometrs viņam ir no B2, bet imobilaizers viņam vienalga ir. Secinājumus izdari pats

es runāju par topicā minēto a4 (8E)

motors jau tā īsti nav iesiets visā tajā sistēmā.... atslēgā ir rfid čips, mašīnā (pie atslēgas cauruma pie stūres) ir nolasītājs, bet reāli informācija (atmiņa) kādas atslēgas ir piesietas konkrēai mašīnai glabājas panelī (kastītē, kurā ir spidometrs un citi pulksteņi)

p.n.

deksters visās savās izpausmēs var iet atkal pasūkāt loceklīti

p.p.n.

tas ir vienīgais ko jamais tiešām zina un prot

Lasītākie raksti

Jaunie raksti