iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482
Pirmais 01.04.2009 21:49

davaj labāk pastāstiet kā renaultam samontēt airbaga lenti

Pirmais 01.04.2009 13:15

Kaksis rakstīja: Un es vispār neminēju cik skaitliski liels var būt tas pieaugums, bet tikai faktu, ka var celt apgriezienus arī dīzelim.

es taču tev pat pateicu kā var pacelt apgriezienus tavam opelim - atjauc vaļā augstpiediena sūkni un apsien centrbēdzes regulatoram atsvarus ar drāti....

p.n.

un tad aizbrauc uz tehnisko apskati

Pirmais 01.04.2009 13:13

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: - es aizrādīju, tikai uz to, ka noņemot galvu neredz gredzenus

gredzenus mainīt ieteici tu, tikai nepateici, ka nāksies izjaukt vēl arī motora otru pusi....

Tu,pamuļķi, es tev prasu parādīt kā var nomainīt gredzenus, nenoņemot galvu...tu apgalvoji,ka var.

Pirmais ir gluži labs politiķis- kaut ko ie******* pastulbu....kad paprasa konkrētu atbildi, tad sāk blazdareet kaut ko riņķī, jo nezin, kā un ko izdarīt..

tāpat kā par VID deklarācijām.

vid deklarācijas es iesniedzu regulāri jau vismaz 5 gadus....

par tām tu man neko jaunu pastāstīt nespēsi

p.n.

tehniski pietiek arī ar to, ka tu esi paspējis iesniegt pastā ierakstītu vēstuli

Pirmais 01.04.2009 13:09

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: - es aizrādīju, tikai uz to, ka noņemot galvu neredz gredzenus

gredzenus mainīt ieteici tu, tikai nepateici, ka nāksies izjaukt vēl arī motora otru pusi....

Tu,pamuļķi, es tev prasu parādīt kā var nomainīt gredzenus, nenoņemot galvu...tu apgalvoji,ka var.

Pirmais ir gluži labs politiķis- kaut ko ie******* pastulbu....kad paprasa konkrētu atbildi, tad sāk blazdareet kaut ko riņķī, jo nezin, kā un ko izdarīt..

tāpat kā par VID deklarācijām.

pļā, tu pastāsti kā var nomainīt gredzenus noņemot TIKAI galvu

ko tu mal savu maļamo????

Pirmais 01.04.2009 12:52

Sretsked rakstīja: Kad Pirmais kaut ko dara, ir interesanti palasīt

Vai tas ir gredzenu maiņa pa apakšu, vai VID deklarāciju iesniegšana...kā arī prāta daudzuma uz planētas aprēķināšana...un ,protams, mitsubiši spararata maiņa, Audi 2,8 dzinēja vārstu gumiju maiņa...

Es sāku saprast, ka tas gudrums uz planētas Pirmā gadījumā ir tāds- ja kāds paliek gudrāks, Pirmais paliek muļķāks, tāpēc tā viņa teorija viņam pašam der

davaj pamuļķi parādi vietu kur es ieteicu mainīt gredzenus

kautko esi ieņēmis galvā un tagad mal kā parasti - es aizrādīju, tikai uz to, ka noņemot galvu neredz gredzenus

gredzenus mainīt ieteici tu, tikai nepateici, ka nāksies izjaukt vēl arī motora otru pusi....

micukam spararatu nav bijis vajadzības mainīt.... tu atkal kautko murgo....

tam motoram (4g63) ir 2 kloķenes versijas - 6 un 7 skrūvju variants, mainījās deviņdesmito gadu sākumā..... ja tu pilsonim, kas zina par ko ir runa pateiksi septiņskrūvju vai sešskrūvju motors, viņš uzreiz tevi sapratīs....

audī 2.8 motoram vārstu gumijas esmu mainījis.... tajā skaitā ne tikai uz mašīnas, bet arī veikalā jo vispirms iedeva nepareizās.... tāpat vārst vāku blīves ir dažādas - atšķirība viņām ir tāda, ka vienas spraužās uz vāka, otrās spraužās iekšā vāks.... blīve atbilst vākam, ja tu zini kurš tev ir vāks, tad nopirksi pareizo blīvi

Pirmais 01.04.2009 11:58

tā, kuram ir pie rokas precīza instrukcija kā PAREIZI iemudrīt balto stūres airbaga lentu mehānismā

mani interesē precīzi zobratiņa un centrālās detaļas sākotnējie stāvokļi lai nav jāeksperimentē

Pirmais 01.04.2009 11:56

ursis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Tu bī or jou tu bī

hren iz ze kveščen.....

iebāz to savu joutubī dupsī.

Dont hev permiššen.

tev arii concerns sho porno saitu blokjeejis?

tak visai ķīnai tas saits ir nobloķēts

Pirmais 01.04.2009 11:36

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Kas notiek? Kur esam? Kas būs rīt?

pziģec ir - rīt VIDs vairs nepieņems deklarācijas - šodien bija pēdējā diena

Nepareizi.

nē viss ir cauri

rīt vairs nebūs TAS

Šodien arī var, nu beidz smīdināt...ja nezini, netirs.

Labrīt, kakulāči.

pats nedris!

VIDs šodien vispār ir slēgts....

lielākie nodokļu parādnieki ir sametušies un viņiem uzdāvinājuši torti... kad 3 reizes sasit plaukstas, tad no tortes izlec 3 blondi džeki ar automātiem un vālē riņķī, kamēr patronas beidzās...

skaļi bļaujot "ņenavižu latišei"

???? esi nojūdzies ???

PS. Šodien deklarācijas iesniegt, protams, VAR.

Ja nu gadījumā tu esi 'pirmais'...tad ,laikam, nevar

PPS. Pirmai, TO var izdarīt arī elektroniski

ja nopietni runājam, tad protams, ka var iesniegt....

un lai iesniegtu elektroniski, vispirms ir jānoslēdz atbilstošs līgums.... līgumu viņi apstrādā vismaz nedēļu - vismaz man tas aizņēma 8 dienas un viņi teica, ka tas esot ātri....

p.n.

deksters iauto stiliņā - apmēram 3 aprīlī sāks nopietni lasīt un pārpublicēt 1 aprīļa ziņas

Pirmais 01.04.2009 11:36

Uzdāvini VIDam granātu

Pirmais 01.04.2009 11:32

Sretsked rakstīja: Pirmais !!!!! Pastāsti, KĀ var nomainīt gredzenus, nenoņemot galvu ??

Par manu ieteikumu- tas ir virāk kā loģiski, ka jānoņem kartera vāks arī... man ko, vēl vajadzēja paskaidrot, ka pirms gredzenu maiņas jāizslēdz dzinējs un būs jāatskrūvē arī izplūdes kolektors ?? Nav runa par sīkumiem.

Bet tas tā- davai, stāsti par tiem gredzeniem caur apakšu.

Varat kopā ar kaksi pastāstīt-KĀ.

pastāsti vispirms KĀPĒC vispār tam motoram ir jāmaina gredzeni????

Pirmais 01.04.2009 11:25

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Kas notiek? Kur esam? Kas būs rīt?

pziģec ir - rīt VIDs vairs nepieņems deklarācijas - šodien bija pēdējā diena

Nepareizi.

nē viss ir cauri

rīt vairs nebūs TAS

Šodien arī var, nu beidz smīdināt...ja nezini, netirs.

Labrīt, kakulāči.

pats nedris!

VIDs šodien vispār ir slēgts....

lielākie nodokļu parādnieki ir sametušies un viņiem uzdāvinājuši torti... kad 3 reizes sasit plaukstas, tad no tortes izlec 3 blondi džeki ar automātiem un vālē riņķī, kamēr patronas beidzās...

skaļi bļaujot "ņenavižu latišei"

Pirmais 01.04.2009 11:11

es vispār neteicu, ka gredzeni būtu jāmaina....

to ieteica deksters

pie tam ieteica cilvēkam, kurš ne reizi neko tādu nav darījis, citādāk netaisītu topiku...

un dekstera ieteikumā nekas nebija rakstīts par to, kas vēl būs jāatjauc lai gredzenus nomainītu....

iedomājies situāciju - cilvēks atbraucis uz rīgu, nopircis blīves galvai un vārstu vākam, nopircis vārstu gumijiņas (pieņemsim, ka TAM motoram ir tikai viena iespēja, jo 2.8 motoram ir vismaz 2 dažādu izmēru vārstu gumijas.... tāpat 2.8 motoram ir 2 dažādu veidu vārstu vāka blīves)

tad vēl nopircis arī gredzenu komplektu, atbrauc mājās noņem galvu un prasa tam pašam deksteram topicā, kur ir gredzeni un kā tos nomainīt.... un tad izrādās, ka jābrauc vēlreiz uz pilsētu lai nopirktu kartera blīvi un varbūt pie reizes arī klaņu šāles, ja jau tik tālu ir motors izjaukts....

nezinu cik daļās karteris ir 1.6 motoram, pieļauju, ka vienā.... 2.8 karteris ir alumīnija un sastāv no vairākām daļām - lai noņemtu ir jājauc ārā - vajag 2 blīves....

pie tam atkārtoju - ja tas motors neēd eļļu, tad nafig to visu jaukt ārā.... tikai tāpēc lai apskatītos kā motors ir uzbūvēts?

Pirmais 01.04.2009 10:53

palabojiet mani, bet man ir aizdomas, vai tikai 9000 sābam tie lukturi nestāvēja iekš bufera apakšā izvietotas plastmasas un neplīsa jau no sāba iedarbināšanas vien?

Pirmais 01.04.2009 10:44

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

vienīgā informācija tev ir no interneta????

es tev prasu vai tu esi redzējis kaut vienu mašīnai piespraustu to devaisu

patiesībā es tev prasu vai tev ir kaut mazākā nojauta tieši kurā vietā viņu pieslēdz?

ja uzreiz neatbildēsi, tad

nākamajā atbildē palūgšu fotogrāfijas no reālas dabā nofotogrāfētas mašīnas - citādi izskatās, ka sābiem viss ir citādāk kā pārējā pasaulē

p.n.

es esmu pats personīgi licis 2 mašīnām šito virsū.... tiesa neviena no tām nebija sābs

Informāciju no ne-interneta nevaru tev piedāvāt šeit kā linku. Jebkas cits būtu tikai mans viedoklis, nevis atsauce.

Esmu redzējis gan piespraustu, gan nepiespraustu.

Pieslēdz kā starpsavienojumu dzinēja vadības ķēdē - šos konkrētos pie degvielas padeves sistēmas spraudņa. Retāk tiek izmantots pieslēgums centrālā vadības bloka galā, jo tas ļoti bieži ir nobāzts ļoti grūti pieejamā vietā.

P.N. ar savām fotogrāfijām un SAAB pieminēšanu - es neesmu iedziļinājies, kur tieši šādu ierīci būtu jāpieslēdz manam auto, jo tādu netaisos uzstadīt.

kas ir degvielas padeves sistēmas spraudnis??? kur tāds atrodas????

kas ir dzinēja vadības ķēde????

īsāk sakot - manuprāt tev nav pat aptuvenas nojausmas kā tas pasākums strādā

turpini izteikt viedokli

p.n.

tu varbūt uzskati, ka ir tādā lieta kā "ķēde", kurā ir saslēgti visi mašīnas datčiki???? varbūt tu varētu arī shēmiņu uzzīmēt????

Pirmais 31.03.2009 23:57

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Kas notiek? Kur esam? Kas būs rīt?

pziģec ir - rīt VIDs vairs nepieņems deklarācijas - šodien bija pēdējā diena

Nepareizi.

nē viss ir cauri

rīt vairs nebūs TAS

Pirmais 31.03.2009 23:54

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: kas ir "karte"

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.

Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.

tev ir tikai viedoklis vai tu zini

tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts

www.tuningbox.com/...

Vajag arī jums (muļķīšiem) iztulkot?

vienīgā informācija tev ir no interneta????

es tev prasu vai tu esi redzējis kaut vienu mašīnai piespraustu to devaisu

patiesībā es tev prasu vai tev ir kaut mazākā nojauta tieši kurā vietā viņu pieslēdz?

ja uzreiz neatbildēsi, tad

nākamajā atbildē palūgšu fotogrāfijas no reālas dabā nofotogrāfētas mašīnas - citādi izskatās, ka sābiem viss ir citādāk kā pārējā pasaulē

p.n.

es esmu pats personīgi licis 2 mašīnām šito virsū.... tiesa neviena no tām nebija sābs

Pirmais 31.03.2009 21:38

lasīt rekur

www.iauto.lv/...

Pirmais 31.03.2009 21:37

kuļi jūs ieciklējāties uz tiem gredzeniem???????

vēlreiz citēju savu viedokli

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...

vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....

vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums

mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē

tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???

Pirmais 31.03.2009 21:32

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pat man ir skaidrs, ka lai nomainītu gredzenus nemaz galva nav nost jaņem un otrādāk- noņemot galvu,netiek pie gredzeniem

Losis tu losis...Pirmais....gredzenus NEMAINA caur apakšu...

tavā tekstā nekur nebija teikts, ka jāskrūvē nostkarteris

p.n.

es jau neko-tikai sīkumiem piesienos

Pirmais 31.03.2009 21:31

Sviestnesis rakstīja: Kas notiek? Kur esam? Kas būs rīt?

pziģec ir - rīt VIDs vairs nepieņems deklarācijas - šodien bija pēdējā diena

Pirmais 31.03.2009 21:30

uz bibikalku iet divi slīdošie kontakti

pašam airbagam pienāk 4 vadiņi no baltās lentas.... 2 vadi zaļajā un 2 zilajā štekerī

lentā ir 7 dzīslas.....

tagad arī man ir interesanti - rīt izmērīšu kas tajā lentā notiek.... nākamreiz lodēšu zaglušku

Pirmais 31.03.2009 21:26

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja: rīt renaultam no pasaules malas (liepājas) atvedīs stūres airbaga balto lentu....

savulaik viens praiders salauza to mehānismu, kas izraisīja lentas noraušanu

kam tev airbags? bail kaulu sasist?

deg lampiņa,tas besī

izvēle -uzlikt lentu vai mudrīt lentas zaglušku

megane I uz airbalu iet lenta ar 2 vadiem

IImegānē ir 7 vadi.... tajā skaitā diagnostikas dzīslas

lētāk un vienkāršāk jauna lenta un nomest kļūdu uz kompja

Pirmais 31.03.2009 20:54

rīt renaultam no pasaules malas (liepājas) atvedīs stūres airbaga balto lentu....

savulaik viens praiders salauza to mehānismu, kas izraisīja lentas noraušanu

Pirmais 31.03.2009 20:41

Ozz rakstīja: voldiņš pats NEKO nezin...

un viņš man nav nekaads korišs.

moška viņš pazīst kādu, kurš zina

Pirmais 31.03.2009 20:37

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: gribi - izstāstīšu kādi faktori, galīgi nesaistīti ar cilindru, rada uzdegumu uz svecēm?

man nestāsti, stāsti autoram....

p.n.

ja citē, tad citē visu manu tekstu, kur tur bija par to,ka tieši cilindrs vainīgs?

Ne ne, jāstāsta tev, citādi tu mums te visu zini

re pie kā no ved nepilnīga citēšana

tu taču biji tas, kas nāca klājā ar ideju noņemt galvu un nomainīt gredzenus

pat man ir skaidrs, ka lai nomainītu gredzenus nemaz galva nav nost jaņem un otrādāk- noņemot galvu,netiek pie gredzeniem

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482

Lasītākie raksti

Jaunie raksti