Zoo rakstīja: Klimas un pilnpiedziņas 2k eiro mašīnām parasti ir mirušas vai tuvu beigām.
kas var būt tik traki nomiris audī pilnpiedziņā???? reduktors gaudo? nu i kuj s ņim, aizbrauc uz šrotu un paņem citu...
kardāna granātai saplēsta gumija? nomaini granātu un mauc.....
citam tur nav kam nomirt...
p.n.
nu jā - pakaļas piekare ir savādāka, kā priekšpiedziņas audim... nu un????


















Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
.... ja ejot pa granteni pāri simtam nometīsi gāzi, tad nebrīnies
tavu braukšanas prasmi mēs zinām uz grantenes, tā kā droši paklusē. Spečuks,bļin.
Un tās bukses esi pats atjaunojis no logu līmes, ja netur 10 000 km, vairāk neesi ar to audi nobraucis.
Bļed,pirmais, nu ko tu vari dirst???
par audī tikai labu vai neko
diemžēl audī b4 ražotne ir izkomplektēta....
tagad ražo plastmasas kastes un lepni sauc par audī.... tautiņa atceras tās 20gadus vecās labās mašīnas un pērk atspērusies jaunus audī
audī zevods nemaz nespēj pieražot tās mašīnas stāv rinda uz 3 gadiem
neticat??? tak aizbrauciet līdz dīlerim un paskatieties - tukšs kā izslaucīts
servisa večiem arī nemaz nav darba, tikai eļļu nomainīt, bremžu klučus un muķļutronika ātrumkārbas
Kārtējā tukša *******ana par lielo pieredzi ar vienu stulba, neko nesajēdzoša kolēģa nopirktu,nojātu vai paša nojātu audi Nebrīnos,ka tas ******* pārsita kārbas korpusu un brauca bez eļļas kamēr izjuka kārba un tagad visi audī slikti
nedris, ja nezoini, besī jau ārā

tu to kārbu vari nopirkt un apskatīties kas tur ir pārsists

bļā, nu ko tu lien visiem caurumiem par korķi????