Gregers rakstīja:
vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!
Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?
Da normāli auto...
Es par Grifinu, jo tam mīkstāka piekare un elastīgāks motors, bet gonšikam ieteiktu Aero jo tas ir straujāks un ātrāks.
Pēc 9000 tev jebkurš auto izņemot toijotu liksies birstoš
Pirms pērc obliģāti aizdzen uz vikingiem jo ja nopirksi nodzītu zirgu būs baigie sūdi
Ģrifinam nav arī ķēdes, siksnu nomaiņa vikingos maksā 240 LVL ar visiem skriemeļiem.
Obligāti nomaini sveces un eļļas, bet izmanto oriģinālās.
Pa rokai ir viens Aero, diezgan labs, nomainītas siksnas un vizuāli savests kārtībā, bet netīrs, kgan tas jau labojams
labs sābs ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tas ir šodienas labākais joks
kautgan pilnīgi visi sābu pārdevēji stāsta cik tā mašīna ir apzeltīta.... līdz brīdim kad laimīgi tiek vaļā no sava pēdējā sāba ![]()
![]()
kā krasi palielina sāba vērtību fakts, ka viņam nomainīta ģeneratora un varbūt kondicioniera siksna???


















ZingZeng rakstīja:
vmartini rakstīja: Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?
Ka jau ieprieks tika minets, vainas var but vairakas.
Ja tev ir DI kastete (sarkanais bloks), tad tas tev varetu iet uz beigam.
Ja sen neesi mainijis aizdedzes sveces, tad nomaini tas.
Vel var but vaina taja pasa vecaja labaja degvielas filtra utt.
vēl jau sābiem ir tāda parasta lieta ka kautkas tur plīst sakarā ar gāzes pedāli......