iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 13.08.2012 21:11

ValdisM rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja tu esi Šķēles čoms Cūka, tad tu vari kaut ko sadedzināt, saražot elektro enerģiju, atlikušo siltumu uzpūst gaisā un par elektrību dabūt visu varku.

Ja tu neesi Šķēles čoms Cūka, tev jāpacenšas pārdot arī siltumu, lai būtu plusos.

nē, Šķēles čomi grobinā ar elektrību darbina vēja parkus un "saražoto" elektrību pādod atpakaļ tīkla pa 2x tarifu

protams, tad kad pūš tie lielie vēji, tad gan protams neviens netērē naudu tīkla eleltrībai

principā tas gan būtu pierādāms apgalvojums....

Pirmais 13.08.2012 21:04

DekstersFF rakstīja: Edgar, reāls piedāvājums. Vai tu vari uzņemties uzkonstruēt un piešķilt sistēmu, kurā no kūdras ražošanas atlikumiem iegūst gāzi, kura griež iekšdedzes dzinēju un siltums, kurš paliek pāri, tiek izmantots 100% ?

No sākuma interesē pats minimālākais modelis, ko ir jēga uztaisīt.

Vajadzēs palīdzēt arī uztaisīt to vietu, kurā siltums tiks atdots-kalti.

Ko saki?

rekur ir vadoņa sākotnējais teksts

kāpēc izgudrot jaunu riteni???? katrā termoelektrostacijā izmanto vienu un to pašu tehnoloģiju - pat tajās, ko darbina ar kurināmo, ko tiešā veidā var izmantot iekšdedzes dzinējā....

Pirmais 13.08.2012 20:42

Nortel rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja tu esi Šķēles čoms Cūka, tad tu vari kaut ko sadedzināt, saražot elektro enerģiju, atlikušo siltumu uzpūst gaisā un par elektrību dabūt visu varku.

Ja tu neesi Šķēles čoms Cūka, tev jāpacenšas pārdot arī siltumu, lai būtu plusos.

Šķēles čomi, starp citu, ir vieni no priekšzīmīgākajiem. Viņi gaisā izpūš ļoti minimālu siltuma daudzumu. Maksimāli visu izmanto elektrības ražošanai. Bez tam, var dabūt samērā lielus sodus par pārāk augstas temperatūras dūmgāzu izpūšanu gaisā.

Leišu ātoms kurina ezeru tā vietā lai sildītu, piemēram, daugavpili.....

Pirmais 13.08.2012 20:39

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

3. No pārpalikumiem visizdevīgāk ir saražot elektrību, un tikai pāri palikušo siltumu kaut kam notirgot.

To es gribu izdarīt, bet siltumu notirgot pastarpināti, caur produktu.

Bulciņas cepsi?

Audzēšu arbūzus.

Audzē labāk puķes.... Ar to ir jāsāk, ja vēlies pēčāk kost no lielā pīrāga ....

Protams vēl vajag paveikties un tikt pareizajā brīdī pie pareizo papīru parakstīšanas tiesībām.....

Pirmais 13.08.2012 20:10

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

3. No pārpalikumiem visizdevīgāk ir saražot elektrību, un tikai pāri palikušo siltumu kaut kam notirgot.

To es gribu izdarīt, bet siltumu notirgot pastarpināti, caur produktu.

Bulciņas cepsi?

Pirmais 13.08.2012 20:03

i_edgars rakstīja: Švaki tu to situāciju zini!

1. Paskaties par kādu tarifu iepērk elektrību Latvenergo un uz kādiem noteikumiem no tāda tipa stacijām

2. Kokogles notirgojot iegūsi dikti vairāk čungura kā tirgojot siltumu pašvaldībām. T.i ražojot kokogles tās pirolīzes gāzes faktiski ir atkritumi, jo lai izkaltētu koksni to ir par daudz.

3. No pārpalikumiem visizdevīgāk ir saražot elektrību, un tikai pāri palikušo siltumu kaut kam notirgot.

4. Ražotnēm kurām siltums ir pārpalikums un izmanto atjaunojamos resursus elektriķi nepiemēro drakoniskos noteikumus par obligāto efektivitātes ievērošanu - nav soda sankciju... (tiem kas izmanto pirolīzi un biokoģenerācijai).

P.s. likumi var mainīties ātri, tā ka negarantēju ka šis jau nebūs novecojis.

Muhahaaaaa, pareizā pieeja ir ražot kokogles no kūdras....

Iņčiņer, tu brauc katru dienu citās auzās..... izrādās, ka tu netikai visu dienu runā par siltuma efektivitāti un apkures lietderības koeficientiem, bet vadons prasīja tavu viedokli par kokogļu ražošanu ???

Kūdra nav atjaunojamais resurss, tāpēc nefļūti par iepirkumu....

P.N. Un par kokogļu ražošanu es zinu vairāk par tevi

Pirmais 13.08.2012 19:03

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

Eu, Muhahaa - izlasi vēl reizi!! Vai no sērijas izguli pirDienas pohas!

Tavam āraizdedzes dzinējam vajag katlu un tvaiku, bet manam (Stirlinga) arī āraizdedzes dzinējam neko nevajag - tikai ugunskuru.

ārdedzes nevis ārAIZdedzes

iņčiņers tu ņedaučka

un atgriežamies vēlreiz pie termodinamikas - dzinēja lietderības koeficients ir tiešā veidā atkarīgs no 2 temperatūrām - karsētāja un dzesētāja.....

iekšdedzes dzinējam karsētājs ir dzinējā sadegusī degviela.... dzesētājs ir apkārtējā vide

apkārtējās vides temperatūra ir ~300 grādi.... to samazināt nevar.... (ir dārgi)

vēlreiz atkārtoju - tā vieā lai pielāgotu iekšdedzes dzinēju darbam uz kūdru - daudz efektīvāk ir uztaisīt ārdedzes dzinēju - tas arī bija mans piedāvājums

Pirmais 13.08.2012 18:51

iedomajos situāciju, ka tecā tiek karsēta malka un no pirolīzes gāzēm darbināts iekšdedzes dzinējs..... tā vietā lai visu kurināmā ekerģiju pēc iespējas pārvērstu siltumā un karsētu TVAIKU

Pirmais 13.08.2012 18:47

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

Pirmais 13.08.2012 18:44

DekstersFF rakstīja: Teorētiski jau arī Pirmais ir gudrs, iegūglējot.

Pirmajam fiziku skolā mācīja, starp citu

vadons cik sapratu gribēja

-pirolīzēt kurināmo (ieguldīt tur kurināmā enerģiju)

-pirolīzētās gāzes sadedzināt iekšdedzes dzinējā (iegūt mehānisku darbu)

-ar dzinēja dzesēšanas siltumu (arī izplūdes gāzēm) sildīt ūdeni, ko mazgāt muti lai pēc iespējas vairāk....

un pie tam iegūt pēc iespējas vairāk tā mehāniskā darba.....

nav jau bazara cik siltuma tiks iegūts....

fizika saka priekšā, ka termiskā dzinēja maksimālais lietderības koeficients ir tieši atkarīgs no temperatūras starpībām....

Pirmais piedāvāja vadoņam uzlikt ārdedzes dzinēju, jo šādā veidā varēs iegūt pulka vairāk enerģijas mehāniskajā paskatā.... ar mazākiem zudumiem un izmaksām

Pirmais 13.08.2012 18:29

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

www.junkers.lv/...

Junkers ir tups??

bļā, mēs visu dienu runājam par DZINĒJIEM

kādus iekšdedzes vai ārdedzes dzinējus ražo junkers????

Pirmais 13.08.2012 18:23

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

Ko tur daudz dalīties! Radiatoru kala vietā, izpūtēju caur ekonomaizeri un no izpūtēja nāks ārā dikti zem 100 gr Celsija. Pie kam ja dikten grib tad kā Junkersa kondensācijas katlos var izdabūt virs 100 % to koeficientu, jo ekonomaizers var strādāt kā kondensators. Cik ar dūmzāzēm iziet ārā ūdens tvaiku? Mūsdienu dzinējiem zudumi berzes dēļ ir mazi, nepinīgo sadegšanu pabeidz katalītiskie neitralizatori (tie zudumi arī mazi), tā ka paliek tikai plikā termodinamika, cik daudz spēj atdzesēt izplūdes gāzes un cik zemu ir pieļaujams nolaist dzesējamā šķidruma temperatūru.

Teiksim daudz maz normāli gan dzinējam, gan apkurei būtu 80 grādi - tālāko sarēķināsi?

bļā, kādi 80 celsija grādi?????

fizikā jamie operē ar citiem grādiem

kādai tad ir jābūt "karstajai" temperatūrai? ja "aukstā" ir 273+80 = 353???

lai dabūtu 90% efektivitāti "karstā" temperatūra ir apmēram kautkur pie volframa kušanas robežas no kā deksters būvēs savu apErātu?

Pirmais 13.08.2012 14:19

DekstersFF rakstīja: Un tad tur vajag uzlikt kameru, kura fiksē tos ēzeļus, kuri pārbrauc pie sarkanā.

Labi,ka mums ieviešas tehnoloģijas.

un tad atkal sēne īdēs, ka sodīts tiek nevainīgais mašīnas turētājs

Pirmais 13.08.2012 14:17

ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

Pirmais 13.08.2012 13:54

i_edgars rakstīja: Nu ja tā ņem, tad pirmo dīzeli Rūdolfs Dīzelis kā reiz taisīja lai varētu izmantot akmeņogļu putekļus! Mož tādā pat veidā var arī kūdru iedabūt tā verķa iekšās?!

Vislielākais teorētiskai lietderības koeficients ir kā reiz ārdedzes dzinējam - Stirlinga dzinējam.... iespējams esot līdz pat 70+ aizdzīt. Bet ja noņem gan siltumu, gan mehāniku (ģenerators) tad visiem tas koeficients ir liels, jo paliek tikai nepilnīgas sadegšanas un berzes zudumi. A tas ir jau tuvs pie 90%. Tā ka poH kādu tur ņems. Tik pat labi kaut ar nēģeri, kas šķipelēs tos putekļus karburatora vietā!!

tuvs pie 90% ??

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

varbūt tu domā, ka deksteram tur purvā dzesētāja tempertūra ir tuva aPsolūtai nullei?

Pirmais 13.08.2012 12:03

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož,

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

kurš to sūdu pirks????

ja jau tīrā kūdrā pelnu ir ~1.5-2%... cik būs tajos atkritumos ???

"dārgajās" kokskaidu granulās pelni ir ~0.5%.... lētajās 1.5

man vienam kolēģim mājās ir granulu katls.... jams visu laiku kurināja ar lētajām granulām, pagājušajā ziemā nopirka pār pāris latiem dārgākas tīrās granulas.... teica, ka atšķirība ir ahujennaja, ja ar lētajām katls jātīra ne retāk kā reizi 2 nedēļās, tad ar "dārgajām" reizi 2 mēnešos....

Pirmais 13.08.2012 11:58

starp citu....

iņčiņers varētu tam purva pāķim pastāstīt kāds lietderības koeficients vispār ir iespējams iekšdedzes (vispār siltuma) dzinējam

un pastāsti jamajam par (T1-T2)/T1

un tad lai jamais padomā, kas būvēs šim to iekšdedzes dzinēju un lai jams pasaka kāds būs mitrums tiem kūdras atlikumiem un kāda tur sanāks tā temperatūra, darbinot jamo ar no kūdras atlikumiem iztvaicētām gāzēm

cik tas apErāc izmaksās un cik vispār varēs padarbināt to pasākumu, ņemot vērā, ka praktiski ir ļoti sarežģīti nodrošināt nepārtrauktu pirolīzes gāzu iegūšanu....

ārdedzes dzinējs - vot ko vadoņam dakters ir izrakstījis.....

Pirmais 13.08.2012 11:44

vispār moš vadoņam ieteikt uzbūvēt maziņu atomreaktoru

Pirmais 13.08.2012 11:36

un tas tak pokui, ka lietderības koeficietns nav 99.99% ( ) - jams tak grasās izmantot atlikušo siltumu rīgas apkurei...

p.n.

arī atomelektrostacijai lietderības koeficients ir salīdzinoši zems

Pirmais 13.08.2012 11:24

re ko vadonim vajag tikai jams grib modernu.... un par velti....

www.cityofart.net/...

un kūdras (vispār smalkumu) kurināšanai tak jau sen viss ir izdomāts

Pirmais 13.08.2012 11:07

ko tas vadons mokās?

tak jau simtus gadu atpakaļ klasiskā shēma ir izdomāta

fabrika..... tai ir skurstenis.... apakšā kurtuve, kurā kautko dedzināja un ieguva visai fabrikai nepieciešamo enerģiju... tvaika katls rullē

Pirmais 13.08.2012 10:45

jau arī apskādētās mašīnas ir jānogrūž garantija jau jamai ir spēkā dīleris tak vēl neko nav spirinājies

p.n.

pirms vairākiem gadiem siguldā kautkāds rallists ar žopeli uztesās uz ceļa, trāpīja kamazam pa riteni, kamazs ieslapināja purnā pretī braucošam fofāgenvedējam.... rezultātā pirmā mašīna (kas virs kabīnes) norāvās no štropem un nokrita uz jumta zemē.... vairākas citas tika vienkārši biķiņ apskādētas - iespiests jumts vai sāni ar mašīnvedēja balstiem... pats redzēju... iespējams, ka kaut kur man vēl fotogrāfijas ir palikušas

p.p.n.

vēl senāk - mums ofiss reiz bija ēkā, kur bija autodīleris.... ar vienu pepelacu skaisti tika apmests kūlenis.... vēlāk tas dzelzis stāvēja salonā smuki nopindzelēts un tika tirgots gan jau ka kāds nopirka....

Pirmais 13.08.2012 10:34

i_edgars rakstīja: Mani neinteresē ne purvi, ne lāpstu cilātāji, ne tie piedāvātie miljoni!

tu esi nokavējis - tavai zināšanai - purvs ir slēgts jau pirms diviem gadiem

Pirmais 13.08.2012 10:32

vispār interesanti ar tām līvānu oglēm...

2 gadus jau ražo un mājas lapā reklamē saražot cik vajag un ko vajag.... bet izrādās, ka jamiem nemaz nav tiesību kautko ražot, jo apErāC nav nodoc ekspluatācijā

iņčiņers varētu padalīties ar informāciju vai līvānos viss šitā caur žOOpu notiek?

Pirmais 13.08.2012 10:17

ir paredzēts, ka no rīgas izbraukt var tikai ar velosipēdu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti