iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 09.05.2012 15:46

jā... tikai jābaidās būs, ka jamais tevi neizdrāž pa ritīgo nu pa 100 latiem

Pirmais 09.05.2012 15:45

iņciņer - vadonim purvā vajag sakarīgus darbiniekus - tu tāds gudrs un protošs izklausies - piesakies pie šamā darbā - varēsi āutrumkārbu traktoram sarementēt kā arī hidraulikā paķimerēties... pa kūdru parušināties....

Pirmais 09.05.2012 15:44

Pirmais savulaik sporta pēc staigāja pa intervijām - bija arī uz latvijas banku aizgājis uz interviju - bija ko norēkties.....

Pirmais 09.05.2012 14:47

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: paskaiti pats

buss maksā 150 štukas, trolejbuss 2 reiz dārgāk, tramvajs 12reiz dārgāk

Paga paga Nesalīdzini 12m busu/troleju ar 32m tramvaju, kas pēc ietilpības ir 3busi/troleji.

Tieši tā, tramvajs tomēr ir cita suga. Bet trolejs pa vidu traucē abiem (vienam vajag pārmijas, otram ar neadekvātu manevrētspēju) un ir nesamērīgi dārgs.

Manuprāt normāls risinājums ir sliežu transports (droši vien tas pats tramvajs, ne metro) noslogotos maģistrālajos maršrutos. Un sakaņots autobusu tīkls, kas nodrošina vienmērīgu sabiedriskā transporta pārklājumu visā pilsētā.

Ja jau visiem tik ļoti nepatīk doma par autobusu uz tramvaja sliedēm, tad tikpat labi autobusu šajā posmā var nolikvidēt vispār - t.i. atstāt tikai maršrutu "galus" - lai cilvēki, piemēram, līdz Juglai brauc ar tramvaju un autobuss ved tālāk no vietas, kur tas šobrīd nogriežas. Tramvajs neapšaubāmi būs efektīvāks viena pasažiera pārvadāšanas izmaksās posmā no centra. Pārsēšanās viena brauciena ietvaros vienmēr ir sabiedriskā transporta organizācijas pamatos. Berlīnē, piemēram, ir speciāli busu Mxx maršruti, kas ir precīzi saskaņoti ar metro grafiku un izvadā cilvēkus pa rajonu ap metro staciju. Un tie nelien centrā un nemēģina "konkurēt" vienā maršrutā ar sliežu transportu.

tikai tāds sīkums - r1īgā businieki konkurē ar elektrībniekiem un par vienotu biļetes ieviešanu lai ar vienu pīkstinājumu varētu močīt cauri pilsētai ir gatavi noraut ušakovam pautus

Pirmais 09.05.2012 14:43

farruhs rakstīja: Kur tas Gauss palicies... dajoš mācību stundu, kā safist iauto: rakstīt boldā, rakstīt ar apakšstrīpu, mainīt fonta izmēru un stilu, krāsas, pilnu smailiju razkladu un vēl visus citu fokusus.

HTML

Pirmais 09.05.2012 14:43

ak jā "noscript" toč nestrādā... un vēl kautkādi tegi

Pirmais 09.05.2012 14:41

slavenajam 100latnieku izspiedējam, dižpurva mikroāzim pašam nav zapadlo ar putekļusūcēju vālēt pa lauku, kā arī miskasti ofisā iznest

Pirmais 09.05.2012 14:39

akal i-iņčiņers gānās, ka neviens darba devējs nenovērtē jamā devumu

Pirmais 09.05.2012 13:19

demonstratīvi brauciet ar trolejbusu uz turieni

Pirmais 09.05.2012 13:18

huļiš jūs te drišat???

nu, ka marš šnabi strēbt pie kauna staba!

Pirmais 09.05.2012 13:17

paskaiti pats

buss maksā 150 štukas, trolejbuss 2 reiz dārgāk, tramvajs 12reiz dārgāk

dienā nobrauc 400km, kas degvielā ir 50lati dienā ekonomija...

10gados tas autobuss kopumā maksā tikpat cik trolejbuss... ja paskaita naudas diskonta likmi (pa lielam kredītu troleju pirkšanai), autobuss sanāk lētāk.....

pie tam jamais ir fleksiblāks - jamo var palaist uz lidostu vai jams var apbraukt ceļa remontu pa blakusielu....

tikai vienīgi smadzeņu pūderēšana ar "zaļumu"

Pirmais 09.05.2012 12:52

sakarā ar to, ka vārti ir platāki kā augstāki (kautkur 1.2x1.8 bija)

zigim būs jāguļ apakšā, uz jamā ursis un tad flipers virsū....

jautājums - kāds īsti bija superziga garums? vai jamais spēs nosegt to metru un astoņdesmit piecus centimetrus?

Pirmais 09.05.2012 12:46

piesārņojums teiksiet....

a kā bija tad, kad rīgā vēl ražoja ko vairāk par kūdru????

katram fabrīķim bija skurstenis

un teci nemaz tik tālu no rīgas neveido to savu piesārņojumu...

p.n.

jā - viens pluss ira -xuj tev tramvaja vadītājs piedāvās nopirkt kreiso elektrību

Pirmais 09.05.2012 12:41

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

cik buss nobrauc sutkā? pa maksimumu.... nu teiksim 1000km cik tas ir soļarā? nu teiksim 400ls... cik tas ir 12 gados? PAREIZI.... tas autobuss ar iepirkšanas cenu un degvielu joprojām ir lētāk kā pliks džimbulis bez španumga jo 1000 sutkā nenomauc

1000km.... Busi vidēji ap 360-400km/sutkā. Gadā visi busi kopā notērē soļaru biki virs 9 citroni lašu.

Savukārt špannungs ar elektrotransportu tiek patērēts aptuvenu 4,5 citroni.

jā.... un visi ķīnieši gada laikā aprīj vairāk rīsus kā latvieši mūžā ir redzējuši...

paskaiti uz vienu tehnikas vienību... vai pārvadāto pasažieri.... un pieskaiti dārgos stabus un pārmijas....

manuprāt būtu ekonomiski izdevīgi nepirkt jaunus trolejbusus, esošos atstāt dažās līnijās... pa vienai līnijai nomainot ar autobusiem... ja jau tādas tās cenas ira...

Pirmais 09.05.2012 12:29

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Tātad saab 3.0 TID sliktā slava rodas no pārliekas gāzēšanas stāvot uz vietas? Tad jau laikam to mašīnu braucēji ir lieli strītreiseri

Kas teica, ka tam Isuzu dzinējam ir slikta slava? Kāds Nīcas pārtikas veikala krāvējs?

msh: Nē, pats Seene sen atpakaļ

Palasiet kaut ko pašu SAAB forumu utt. IR tam dzinējam slikta slava, tiesa gan, ne tik traki kā daži pārspīlē.

Ej nu ej... Tak par 400lašiem sevi cienošs sābists knapi tīra ventilāciju kārbai

Da labi... beidz fleitēt. SAABs, tāpat kā Renault, ir normāla mašīna, ja tā tiek normāli uzturēta. Pašam ir bijis, brālim ir bijis, arī šobrīd vairāki paziņas brauc un nesūdzas.

a kur var nopirkt sābu?

Pirmais 09.05.2012 11:47

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Tātad saab 3.0 TID sliktā slava rodas no pārliekas gāzēšanas stāvot uz vietas? Tad jau laikam to mašīnu braucēji ir lieli strītreiseri

Kas teica, ka tam Isuzu dzinējam ir slikta slava? Kāds Nīcas pārtikas veikala krāvējs?

msh: Nē, pats Seene sen atpakaļ

Palasiet kaut ko pašu SAAB forumu utt. IR tam dzinējam slikta slava, tiesa gan, ne tik traki kā daži pārspīlē.

Ej nu ej... Tak par 400lašiem sevi cienošs sābists knapi tīra ventilāciju kārbai

Pirmais 09.05.2012 10:15

davaj ejam šodien ciemos pie repšes...

nu vai vismaz apsveikuma kartiņu uzzīmējam un nosūtam

Pirmais 09.05.2012 10:15

skatīt iepriekšējo lapu

Pirmais 09.05.2012 10:04

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas motors patiesībā ir labs... tak tā sliktā slava tam rodas tāpēc, ka sābisti ir pieraduši reizi nedēļā mainīt ķēdes, bet tam motoram pirmkārt nevajag un otrkārt ir lēti

Tam motoram patiešām nevajag - ir zobsiksna... kas arī pa reizei jāmaina un NAV lēti - šobrīd tieši draugs par šo tēmu interesējās - lētākais variants 700Ls. Pie dīlera 1200Ls.

Bet sliktā slava slēpjas citur. Sākotnēji tas motors ir projektēts kā laivu dzinējs un pēc tam modificēts priekš auto. Un rezultātā ir palikušas problēmas ar dzesēšanu - ir iespēja pārkarsēt bloku. Tā kā bloks ir alumīnija ar galvanizētām cilindru virsmām, pārkaršana nozīmē ātru un tūlītēju motora nāvi. Tāpat arī nepietiekamas eļļošanas gadījumā.

Ja šo ievēro, motors ir izcili ekonomisks un jaudīgs savam gada gājumam. Ja ne - tad vari meklēt nākamo - un cena nabūt nav draudzīga, kā arī nav dabūjams.

iekļauties 1200 ķēdes maiņā tas ir katra Normāla Sābista sapnis.... ne visiem izdodas atrast tik lētu servīzi

vēl jamiem patīk mainīt sarkanos blokus, savas mizas vraku tīrīt ar smilšu strūklu un pārtaisīt stāvbremzes no priekšas riteņiem uz pakaļu....

tā paiet vidējā sābista retās brīvdienas

Pirmais 09.05.2012 9:20

msh rakstīja: Visu?! Esmu jau piemirsis - kad tos stacionāros krāmus solīja - oktobra otrajā pusē? Tu arī ar savu kūdru pusgadu pēc piegādes termiņa neko nedari un pēc tā pusgada sāc beidzot ar lāpstu lādēt fūri, nu ķipa varbūt pēc dažiem mēnešiem būs piegruzīta?

nu tu galīgi Grāmatu neesi redzējis, bet Viedoklis ir.... pats esmu redzējis kā vadonis ar lāpstiņu piemet lielo fūri nepilnās 12 minūtēs (ar visu pieparkošanos pie čupas)

Pirmais 09.05.2012 9:12

tas motors patiesībā ir labs... tak tā sliktā slava tam rodas tāpēc, ka sābisti ir pieraduši reizi nedēļā mainīt ķēdes, bet tam motoram pirmkārt nevajag un otrkārt ir lēti

Pirmais 09.05.2012 1:20

bet nu bleķa stabs drāšu piekarināšanai par 8000 gan ir kruta

par 1 km pliku stabu var nopirkt 2 busus

bļā, nu kurš var teikt, ka latvijā nabagi dzīvo???

Pirmais 09.05.2012 1:16

Seene rakstīja:

Veiga rakstīja:

Bams rakstīja:

Ls 8000 viens stabs, (uz 1km vajag 33 stabus) ap Ls10000 pārmija, Rietumu ātrgaitas (kā Šveicē) ap 50000Eur.

es neesmu no tiem, kas domā, ka jaunus dzelzs izstādājumus jāpērk par metāllūžņu cenu ... bet par ko 8000? kas tajā stabā tik īpašs? par pārmijām vispār klusēju

Vai šie cipari neliek aizdomāties, ka varbūt drīzāk vajadzēja jauno troleju vietā iepirkt kaut ko šitādu un netērēties ekskluzīvām pārmijām, stabiem un hibrīdiem?

ej.uz/...

Kamēr bams klusē, no netā atrodamās info sanāk, ka viens trolejbuss RS ir izmaksājis ~370 000Ls (2009), bet autobuss ~140 000Ls (2004). Diez vai šādu cenu starpību var norakstīt uz inflāciju 5 gados...

tagad paskaitam....

1 džimbulis maksā cik? 1.8 citroni

cik buss nobrauc sutkā? pa maksimumu.... nu teiksim 1000km cik tas ir soļarā? nu teiksim 400ls... cik tas ir 12 gados? PAREIZI.... tas autobuss ar iepirkšanas cenu un degvielu joprojām ir lētāk kā pliks džimbulis bez španumga jo 1000 sutkā nenomauc

Pirmais 08.05.2012 22:06

Bams rakstīja:

Buss patērē ap 40l/100, dīzeļtrollis ap 70l/100km.

Parastais trollis tērē ap 2,5kwh/1km.

kāpēc dīzeļtrollis tērē 2reiz vairāk kā prasts buss?

Pirmais 08.05.2012 21:13

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja: Slikti? Nu tādas 90 gadus mudernas tehnoloģijas kā 4v, kā tavam ķīselim nav, tāpēc gluži dabiski ka tik augstu griezt ir beztolks un tas jākompensē ar virsspiedienu, bet nu tas ir cits stāsts

Es tik tālu kā tu aºī sarēķināju, bet iestājas viens klupšanas akmens - 81% no 88 kw ir 71 kw, bet 87% no 60 ir 52 kw, respektīvi pēc tavas teorijas atmosfērisks benzīnnieks joprojām ļurboķīseli uz papīra izliek, lai arī dabā tas tā nenotiek...

Ā, un vēl viens piemērs - ja es savu motoriņu pabaroju nevis ar 98., bet ar 95. oktānskaitļa benzīnu, tad detonācijas dēļ kompis izmanto ne tik agresīvu aizdedzes karti, un kā jau mēs zinām - vēlāka aizdedze = mazāks griezes moments. Dabā izpaužas kā miegains motors līdz kādām trīs štukām, pieņemu ka uz ruļļiem būtu kādi 20-30 nm mazāk tajā diapazonā. Bet tā kā gaiss joprojām tiek iesūkts tādā pat daudzumā, arī degviela tiek padota tikpat daudz - un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk. Ko nu?

"un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk" - interesanti kur tā jauda rodas? Pat ja tev pašam neliekas absurds šāds pieņēmums, tad atceries, ka jauda ir vien Nm * RPM. Ja krītas Nm, krītas arī jauda.

Bet kopumā... Ja vēl nesaprati, tad turpini vien uzskatīt, ka uzvar vājākais motors. Tikai atceries, ka viduslaiki ir pagājuši - izvēlēties ticēt brīnumiem, kuri ir pilnībā saprotami un izskaidrojami, ir katra paša izvēle.

Jocīgi

diezgan tipisks jaudas un griezes atveidojums tabulā

asia.vtec.net/...

kur vislielākā jauda - tur sen grieze krīt...

kaut kā neštimm- grieze reiz RPM vislielākā jauda...

a pēc tavām domām, ka lai iegūtu maz jaudu ir jāpareizna maksimālā grieze ar maksimālajiem apgriezieniem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti