iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 08.05.2012 21:11

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

"un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk" - interesanti kur tā jauda rodas? Pat ja tev pašam neliekas absurds šāds pieņēmums, tad atceries, ka jauda ir vien Nm * RPM. Ja krītas Nm, krītas arī jauda.

Man visu laiku kaut kā neizkrīt no prāta ka mans NG nevis pārvērš elektrību kustībā, bet gan benzīna sadegšanas siltumu kustībā. Tātad, ja ieplūst vienāds daudzums gaisa, tiek padots vienāds daudzums degvielas un radīts vienāds daudzums siltuma. Mazliet arī atļaušos apšaubīt ka zemos apgriezienos, kuros tā starpība ir jūtama, vienkārši lielāks daudzums siltuma aiziet izpūtējā - tik vēla tā aizdedze nepaliek

tavs NG neko nav dzirdējis par fiziku.... moš tev jamo parādīt mūžīgo dzinēju speciālistiem?

Pirmais 08.05.2012 21:06

farruhs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

farruhs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

farruhs rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Vopšem tā!

Labrītt!

Es arī nolēmu celt pirti.

uz jumta, 12 stāvenei...

ko vispār tur vaig,

reģipsi kaut kādu, trubas,

krānu dušai?

Moš kāds vietējais špečoks

Pirtscēlājs var pakonsultēt..

te tak, cik saprotu, būvējās katrs otrais,

.... no pieciem vēl palikušajiem..

A tev tur būs pēcpirtsšļūcienspatrubuuzkanāluatdzesēties?

vooot šitas točna ir ļoooti labs arguments tai pirtij būt uz 12stāvenes

Tev, gan jau arī pietiks ar argumentu praidernēģeracigāršlagbaumsstarpbulkāmceļotziepes formā.

Atslābsti! Juglas pirtī Tev nebūs iet un ziepes mest zemē.

tikai pilnīgi pāķi var iedomāties uzbūvēt juglā pirti citur kā uz 12stāvenes jumta

Juglā vismaz ir jumts... 12.stāvenei jumts, pirtij jumts, rajonam jumts... bet tāds Stobriņš nemaz nezin kā jumts izskatās.

uz praideriem Pirmais skatās no augšas

Pirmais 08.05.2012 14:03

farruhs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

farruhs rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Vopšem tā!

Labrītt!

Es arī nolēmu celt pirti.

uz jumta, 12 stāvenei...

ko vispār tur vaig,

reģipsi kaut kādu, trubas,

krānu dušai?

Moš kāds vietējais špečoks

Pirtscēlājs var pakonsultēt..

te tak, cik saprotu, būvējās katrs otrais,

.... no pieciem vēl palikušajiem..

A tev tur būs pēcpirtsšļūcienspatrubuuzkanāluatdzesēties?

vooot šitas točna ir ļoooti labs arguments tai pirtij būt uz 12stāvenes

Tev, gan jau arī pietiks ar argumentu praidernēģeracigāršlagbaumsstarpbulkāmceļotziepes formā.

Atslābsti! Juglas pirtī Tev nebūs iet un ziepes mest zemē.

tikai pilnīgi pāķi var iedomāties uzbūvēt juglā pirti citur kā uz 12stāvenes jumta

Pirmais 08.05.2012 12:05

farruhs rakstīja:

Kazimirs_Skuja rakstīja: Vopšem tā!

Labrītt!

Es arī nolēmu celt pirti.

uz jumta, 12 stāvenei...

ko vispār tur vaig,

reģipsi kaut kādu, trubas,

krānu dušai?

Moš kāds vietējais špečoks

Pirtscēlājs var pakonsultēt..

te tak, cik saprotu, būvējās katrs otrais,

.... no pieciem vēl palikušajiem..

A tev tur būs pēcpirtsšļūcienspatrubuuzkanāluatdzesēties?

vooot šitas točna ir ļoooti labs arguments tai pirtij būt uz 12stāvenes

Pirmais 08.05.2012 12:04

Kazimirs_Skuja rakstīja: Vopšem tā!

Labrītt!

Es arī nolēmu celt pirti.

uz jumta, 12 stāvenei...

ko vispār tur vaig,

reģipsi kaut kādu, trubas,

krānu dušai?

Moš kāds vietējais špečoks

Pirtscēlājs var pakonsultēt..

te tak, cik saprotu, būvējās katrs otrais,

.... no pieciem vēl palikušajiem..

man kaimiņciematā par 60kLs var iepirkt māju ar visu pirti (zeme, sēta riņķī, 2 ēkas - māja un pirc)

kad nokritīsies līdz 50keirām, Pirmais paraus tās būdas

Pirmais 08.05.2012 12:02

farruhs rakstīja: Pirmais būs praideru pirmajās rindās?

Pirmais lūrēs uz praideriem no augšas

Pirmais 08.05.2012 11:58

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Nu bet te sāc kaut ko murgot par neko neizšķirošo griezes momentu

Jauda tak ir visiem un tajā redlainā starp 4-7 kRPM tak jaudas parametri ir +/- vienādi. Kaut ko Tu te atkal safļūtīja samuidriji.

Un tagad pēc tava skaidrojuma sanāk, ka pie vienādas jaudas dinamiku nodrošina tomēr grieze?

Tak mēri to jaudu kur gribi - uz kloķenes vai pēc identisku zudumu transmisijas...

palasi teoriju - sāc ar definīcijām - kas īsti ir griezes moments un kas ir jauda

Pirmais 08.05.2012 11:39

msh

tev haltūra - sataisīt man audī abs-u... jamais gļučī... kautkas šim nepatīk un jams kautkā pa brīdim ieslēdz auslampiņu

Pirmais 08.05.2012 11:37

i_edgars rakstīja: .... atvelk riepas. Atmaksā mājās braukšanas pasākumu.

kamēr ir tādi lohi, kas pērk tos atkritumus, par kuriem normālās valstīs ir jāmaksā nauda lai varētu tikt vaļā

Pirmais 08.05.2012 11:32

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Vai krāsojot mājas fasādi, no krāsotājiem mēs varam prasīt, lai tie salabo arī bedres uz ielas?

Sliedes ir sliedes un iela ir iela. Katram savs projekts, katram savs finansējuma avots un rekonstrukcijas laiks. Dotajā gadījumā betonu likt varēja, bet, lai palaistu pa sliedēm busus, būtu nepieciešams sliežu ceļu klātnei cits platums uc faktori, kurus dotajā vietā realizēt varētu tikai kompleksi ar VISAS ielas pārbūvi.

Nu jau gan sāc jaukties. Sliedes ir daļa no ielas, nevis neatkarīgs objekts. Un nav rekonstruējamas bez ielas saimnieka (RD) atļaujas. Un šādai atļaujai ir jābūt tikai kompleksam risinājumam, nevis katram deķīša ielāpam atsevišķi.

Tad jau sanāk, ka arī trubas un kabeļus zem ielām var rekonstruēt tikai kopā ar ielu...

pirms gadiem 10 apmēram (kad es vēl rīgā dzīvoju) rekonstruēja Dzirnavu ielas posmiņu no Gogoļa līdz Maskavas ielai (nu tur kādus metrus 300 apmēram)

gada laikā rīgas ūdens bija izracis 7 (septiņas) bedres sava ūdensvada krānu remontam.... rezultātā iela atkal bija tāda pati kā pirms remonta

vai tā nav plika naudas bāšana visādās treknās pakaļās?

rd var taču pateikt rū - tā mēs tūlīt taisīsim šito ielu - jums ir izvēle - pārrakt un nominīt krānus vai arī turpmāko 5 gadu laikā katrs rakums jums maksās visas ielas pārasfaltēšanu

Pirmais 08.05.2012 11:26

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Vai krāsojot mājas fasādi, no krāsotājiem mēs varam prasīt, lai tie salabo arī bedres uz ielas?

Sliedes ir sliedes un iela ir iela. Katram savs projekts, katram savs finansējuma avots un rekonstrukcijas laiks. Dotajā gadījumā betonu likt varēja, bet, lai palaistu pa sliedēm busus, būtu nepieciešams sliežu ceļu klātnei cits platums uc faktori, kurus dotajā vietā realizēt varētu tikai kompleksi ar VISAS ielas pārbūvi.

Nu jau gan sāc jaukties. Sliedes ir daļa no ielas, nevis neatkarīgs objekts. Un nav rekonstruējamas bez ielas saimnieka (RD) atļaujas. Un šādai atļaujai ir jābūt tikai kompleksam risinājumam, nevis katram deķīša ielāpam atsevišķi.

Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.

Kā man patīk čaļi, kas visu putro...

no kurienes rs ir piķis????

ja rīga nedotu piķi, tas kantorītis jau sen būtu bankrotējis

Pirmais 07.05.2012 14:09

Palaidniex rakstīja:

neesi pamanījis, ka kW/Zs līkne ir mazliet savādāka nekā Nm līkne...

kas man būtu jāpamana???? D

izdali ZS līkni ar NM līkni un paskates pats ko (kādu grafiku) tu dabūsi

vai arī paprasi imčiņeram lai tev populāri paskaidro

Pirmais 07.05.2012 13:39

p.n.

yetijam - tu biki jauc... pie vecmuteres dzīvoja povera edžulis

Pirmais 07.05.2012 13:38

Shiirs rakstīja:

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja: ... ir tavs deelins ja tetuks perk mashiniti...

šīri, šīri kā tu biji sīka ņerga, tā tāds esi palicis...

klau tas taču tu, students būdams, te, forumā, lielījies ka dikti patstāvīgs esot u.t.t tik kaut kā paspruka, ka omķenei uz kakla dzīvo?

a par to lohu - nu neņem mani tas šīri

Kad studeju tad dzivoju kojas un no vecaku majokla izvacos tiklidz sasniedzu pilngadiibu. Nesaprotu kapec tevi tikloti interse mana privata dzive. Ja gribi par kadu fanot tad fano par pugachovu.

Un es neesu vainigs ka tev jaed prostamols kornfleikshu vieta katru riitu, vecais krakji. Tapec nosaujies vienreiz.

netirz.... cik es atceros tu gulēji sasistā subārā zem tilta pie mērcēdesas servīzes

Pirmais 07.05.2012 13:37

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Beidz te tizloties un izlocīties!

Jaudas līkne visiem pencīndzinējiem ir nosacīti vienāda un 100 kg starpība svarā ir būtisks arguments par labu vieglākam auto...

100 Nm Bet atšķirība griezes momentā laikam neko te nemaina vai ne?

nu ka paskaidro kā ir iespējama situācija, ka jaudas līkne ir vienāda, bet ir 100nm atšķirība griezes momentā?

Pirmais 07.05.2012 12:49

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: pļa, atkal līst....

un man nav jumta

Pie reizes vari nomazgāties.

krusā tikai bauskas pāķi mazgājās.... Pirmajam vaijag vismaz 37 grādu ūdeni, lai jamais pēc ziepēm liektos....

Pirmais 07.05.2012 12:44

msh rakstīja: Deksters varētu pastāstīt, kā viņš ar savu vanaga aci noteiks šito img217.imageshack.us/...

a nahuj kautkur jābrauc????

Pirmais 07.05.2012 10:55

bobcat rakstīja: tā viņš ir, kamēr nebūs kaut kādi baismie atklājumu materiālu zinātnē vai valsts (lasi mēs ar saviem makiem) neradīs veidu kā kompensēt, tikmēr nekādi elektrobīļi nebūs populāri šajos platuma un garuma grādos.

Mans kaimiņš piedāvā šitos eletrobīļus www.tazzari-zero.com/...

Bet ir tik daudz betu, kaut vai tāds sīkums, kur uzlādēt šodien pilsētā Rīga?

un protams tā cena cena..... bet visumā atbalstāma ideja

tajā lapā katrs var pieteikties par dīleri

p.n.

www.mdi.lu/...

vot šitiem drīzāk ir nākotne, kā elektromašīnām

Pirmais 06.05.2012 21:14

Slinkais rakstīja: redlains nav nekads kaitējums dzinējam

beidz.... dzinēju katrs apprieziens tuvina galam

Pirmais 06.05.2012 19:16

pļa, atkal līst....

un man nav jumta

Pirmais 06.05.2012 19:14

DekstersFF rakstīja:

Pirmais 06.05.2012 13:41

uz pirkstiem skaidrojot

dīzelim ir lielāks griezes moments

bet tā kā zirgspēki, tas ir griezes moments pareizināts ar apgriezieniem (un konstanti), tad benzīna lielāku max apgriezienu rezultātā tam sanāk lielāka max jauda

tas bija tā uz pirkstiem..... precīzāk ir tā, ka katram motoram pie dažādiem apgriezieniem ir dažāds griezes moments - korekti būtu runāt par pilniem grafikiem.... un reāli tiešām ir tā, ka paātrinoties svarīgi ir zirgspēki..... tobiš benzīnmotoram paātrinoties ir jātur pēc iespējas tie apgriezieni, kur ir tā lielākā jauda.... nevis pie 3k apgriezieniem jāslēdz nākamajā robā ...

tikai visiem jau žēl"mocīt mašīnu"

Pirmais 06.05.2012 13:32

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja: Pirmajam personīgi gan liekas, ka riepu pirkšanu nevar īsti pieskaitīt pie ieguldījumiem auto.... ja kādam ir pretējs viedoklis, tad kāpēc neieskaitīt arī benzīnu?

Jo riepas pieder pie mašīnas stāvokļa, bet benzīns ne. Vienīgi muļķīgi ir riepu cenu piemērīt mašīnas vērtībai.

P.N. Lai dievs dod ka rudenī varētu atļauties pacelt komplektu ar jauniem klucijāņiem

a vot kui tu pabrauksi bez beņdžas

tāpat kā bez riepām..

un bez apskates

Pirmais 06.05.2012 11:55

vo bļā dapizģījāmies

csdd darbinieks vainīgs, ka ievēro instrukciju (amata aprakstu, dapoxujko)

iedomājies cik dienas purvā nostrādātu tāds kindzulis, ja tā vietā lai saulainā laikā brauktu pa lauku ar putekļsūcēju, caurām dienām sēdētu pie konteinera un rītu šašļiku

Pirmais 06.05.2012 11:49

iņčeņers ir no tiem, kas salasa riepas, kas nokrautas smukā skujiņgrēdāpie Turienes riepu servīzēm...

un nē, jams tam 10latus maksāja- tātad pirka no kāda,kas salasija... nu ļoooooti mazlietotas

p.n.

Pirmais arī reiz pirms kādiem 20 gadiem sakrāja naudu, atvēzējās nopirka (neatceros vairs par cik, bet dārgi nebija) sādu looooti mazlietotu ziemas riepu pāri savam golf I....

viena izrādījas tiešām ļooooti laba, bet otrai bija pārplēsti diegi un jamā bija konkrētā astotniekā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti