farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
farruhs rakstīja:
Kazimirs_Skuja rakstīja: Vopšem tā!
Labrītt!
Es arī nolēmu celt pirti.
uz jumta, 12 stāvenei...
ko vispār tur vaig,
reģipsi kaut kādu, trubas,
krānu dušai?
Moš kāds vietējais špečoks
Pirtscēlājs var pakonsultēt..
te tak, cik saprotu, būvējās katrs otrais,
.... no pieciem vēl palikušajiem..
A tev tur būs pēcpirtsšļūcienspatrubuuzkanāluatdzesēties?
vooot šitas točna ir ļoooti labs arguments tai pirtij būt uz 12stāvenes
Tev, gan jau arī pietiks ar argumentu praidernēģeracigāršlagbaumsstarpbulkāmceļotziepes formā.
Atslābsti! Juglas pirtī Tev nebūs iet un ziepes mest zemē.
tikai pilnīgi pāķi var iedomāties uzbūvēt juglā pirti citur kā uz 12stāvenes jumta
Juglā vismaz ir jumts... 12.stāvenei jumts, pirtij jumts, rajonam jumts... bet tāds Stobriņš nemaz nezin kā jumts izskatās.
uz praideriem Pirmais skatās no augšas ![]()


















msh rakstīja:
Seene rakstīja:
"un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk" - interesanti kur tā jauda rodas? Pat ja tev pašam neliekas absurds šāds pieņēmums, tad atceries, ka jauda ir vien Nm * RPM. Ja krītas Nm, krītas arī jauda.
Man visu laiku kaut kā neizkrīt no prāta ka mans NG nevis pārvērš elektrību kustībā, bet gan benzīna sadegšanas siltumu kustībā. Tātad, ja ieplūst vienāds daudzums gaisa, tiek padots vienāds daudzums degvielas un radīts vienāds daudzums siltuma. Mazliet arī atļaušos apšaubīt ka zemos apgriezienos, kuros tā starpība ir jūtama, vienkārši lielāks daudzums siltuma aiziet izpūtējā - tik vēla tā aizdedze nepaliek
tavs NG neko nav dzirdējis par fiziku.... moš tev jamo parādīt mūžīgo dzinēju speciālistiem?