Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
llxx 26.07.2005 17:41

SAMS rakstīja: Ir izveidojusies laba tradīcija, ka katru gadu salidojumu rīko svaigi spēki. Pilnībā atbalstu Yukki ieteikto.

Ceru, ka viņi nebūs vienīgie, kas būs gatavi uz Rally rīkošanu. Papildinot Yukki. Blices izštuko un uzzīmē trasi un leģendas projektu nosūta kluba vadībai izskatīšanai u.t.t. Šādi mēs apzināsim vēl daudzas Latvijā NEAPGŪTAS vietas un varēs izvēlēties labākos projektus. Var būt šādā veidā daļēji izkristalizēsies vieta, kur varētu rīkot 2008.gada pasākumu. Vēl taču ir priekšā arī 2007.gads.

Šajā sakarā arī piesakos rīkot 2006.gada pasākumu Preiļu rajona Saleniekos.

ohoo....super!!!!

llxx 25.07.2005 20:01

Paldies ,labi izklaideejos.

Paldies visiem domubiedriem ar kuriem izdevaas patuseet, sevishkji sturmanei un ..... Perkonam

llxx 25.07.2005 19:54

mixeris2 rakstīja:Trakaakajaa seenju takaa nebija neviena akmenja. Es domaju to zaales aizaugusho celju!

Ja uculam nebuutu pannas, tad arii Viesiitee buutu tapis paarsists karteris uz betonam plaaksneem braucot iekhsaa kempingaa!

Taa, ka tomeer tas viss ir daljeeja sakritiiba un tikpat labi karteri var sasist arii pilseetaa.

Nu tomer nav taa sakritiiba,bet gan diezgan liela iespeejamiiba, viela pardomaam nakamajiem rallija organizatoriem.

llxx 25.05.2005 17:16

veel viens gudrinieks,shis topiks saucās "meklēju padomu kā novērst pilēšanu??"????Es vienkārši pateicu paldies!!!!!Ka visu var novērst ar ls daudzumu sen jau zināms.

llxx 25.05.2005 17:03

Yukki rakstīja:1.piles piesārņo jau tā sagandēto dabu, takšto llxx sāc tik jaukt un novērst to nebūšanu

2.piles tak pirms TA var pats rūpīgi noslaucīt, lai kalpiem nepil acīs, kur problēma? Ja tek, tad bez variantiem ķerties pie 1.punkta un nekādas zvaigžņu labvēlības!

noslaucīju ,un vienā vietā nepamaniiju,un bija mazliet,BET!!!! manam 900jam tās piles tur ir bijušas kopš es to mašinu atceros,un eļļa nav zudusi un peļķes zem mašīnas nav bijušas!!!Un vispār gudrinieki dabas mīļotāji,ko tad nebraucat ar velosipēdiem????Ko tad nestaigājat ar kājām??

Dabas milotāji atradušies,brauc te ar 2,3 un lielākiem motoriem,laiž izpludes gāzes gaisā un baigi mīļo dabu!!!!

Smiekli nāk

llxx 25.05.2005 16:23

Pateicoties ZingZenga viesmīlībai vakar un zvaigžņu stāvoklim... labvēlīgajam šodien ,ka TA stacijā bija cilvēcīgs inspektors ,kurš par pāris pilēm tomēr neielika man 2, tehnisko apskati shodien izgāju!!!!

Bet vispār par tiem eļļainajiem saab motoriem......ja viedojas piles , tad TA kalpi liek divniekus , un kaut vai uz pusi raujies.

llxx 19.05.2005 10:10

ZingZeng rakstīja:llxx, CO saregulet tas ir ka 2 pirkstus apslapinat, protams ja ir attiecigas merierices.

Es nupat to veicu.

Lai process butu pilnigs ieteiktu veikt sadus solus.

1. Parbaudit gaisa filtru un ja nepieciesams nomainit, var apskatit ari degvielas filtru (ja tads ir).

2. Parbaudit izpludi un likvidet caurumus, ja tadi tur ir.

3. Parliecinies ka karburatora membrana ir laba stavokli un demferi ir ielieta ella.

4. Parbaudi aizdedzes svecu atstarpes, ja nepieceisams saregule lai ir pareizi, vai nomaini sveces.

5. Ja sadalitajs ir ar kontaktiem, tad ieregule starp kontaktiem vajadzigo atstarpi.

6. Iestada aizdedzi lai atbilst gramata minetajiem lielumiem.

7. Noregule brivgaitas apdgriezienus.

8. Ar karburatora apaksejo regulejoso skruvi noregule CO. Skruvejot skruvi ieksa CO samazinas, bet skruvejot ara - palielinas.

Es savejam CO atstaju pie max pielaujamas robezas, lai motritis butu niknaks.

Auto iet lopeniski labi, ka vecos labos laikos.

Nem vera, ja karburatora adata bus padilusi, tad neko pratigu saregulet neizdosies.

Taa jau ir kaa tu saki,bet nav man taas meerieriices,un principaa visi Tevis aprakstiitie darbi jau kaadu laiku atpakalj ir izdarīti,karbulii ir daudz jaunu detaļu salikts,arii adata tai skaita,bet nu shodien braucu uz astras ielu un tad tur jau manīs.

Atceros kaa Haris Kalngalē regulēja un bija tur ņemtne, tapēc labāk nemaz nedodu kādam ,kurš to nav darījis eksperimentēt.

Manam 900jam jau no laika gala šis CO ir kā galvassāpes,katru gadu viņam tur viss atregulējas ,ko nevar teikt par 99(pfu,pfu,pfuu)

llxx 18.05.2005 10:08

Vai var uzticēt regulēt karbulim CO tādam meistaram ,kurš pēc auto markas un karburatora markas nosaukšanas pajautā;"A vai tam karburatoram regulējamās skrūves ira???"

Vispār mani tas CO ir izbesījis

llxx 12.05.2005 19:20

Klau...tas jau vairāk izklausās pēc svinga kluba

llxx 25.04.2005 12:56

SAMS rakstīja:Lūdzu atsaukties kādu, kurš ir uzstādījis SAABam gāzes iekārtu! Īpaši interesē metāns?

Atbrauksi uz Liepaju redzesi 900aero ar gaazi,nebija ne vainas,iipashnieks brauca un beedu nepazina,es savejam domaju likt,driz saakshu intereseeties un tad jau arii padaliishos,cik zinu karbulim vareetu buut nedaargi.

llxx 14.04.2005 11:27

Taa tas arii buus , jo taviem diskiem ir paredzeetas shauraakas 175 vai pat 165.

llxx 30.03.2005 12:31

aga ,jo dzīve ir brīnums!!!

llxx 30.03.2005 12:22

turbopiile rakstīja:es jau ar apsekoju..

Es tā nebiju domājis par Tavu gadījumu vai varbūt negadījumu piedod

llxx 30.03.2005 12:18

turbopiile rakstījaagaajuso es pa 250 Ls nopirku veel ripojusu.. cik naudas ieguldiiju, taapat neticeesiet un remonta beigas veel tikai tuvojas

Tas pa tiem 100 tika pirkts nevis uz "durochku" tipa " vai cik skaists un vai cik lēts!" bet pēc apsekoshanas un pat nelielas komisijas divu cilvēku sastāvā ,kuri tad arī nolēma ,ka šajā eksemplārā ir vērts investēt.

Autiņām no stāvēšanas bija tā ierūsējuši bremžu diski un uzlikas,ka "Grietas" transportētājs vilkās klāt,bet saabs i pat nenoraustijās

Tas bija neripojošs

llxx 30.03.2005 12:04

Tad jau preciizaak buutu paardot diskus plus 9000sho pa 300ls

Bet no savas pieredzes varu teikt ,ka maksaat par neejoshu mashiinu,bez TA 100ls ir griesti, pagashruden viens tads "iekjeras"

un izmaksas liidz briidim ,kad auto pats saaka labi braukt sasniedza jau 600ls,tas ir ieskaitot protams arii TA izmaksas,celju nodevas pa gadiem(laikam ka 2) kurus shis autinjsh nostaaveeja,numura zīmes(jaunas) , jo vecās bija nospertas.Transporta izmaksas "Grietai" pa Rīgu un benzīns mašīnai kura vilka sho ieguvumu uz jaunajām mājām Liepāja.Principā pa šiem aptuveni 600ls mašina ir palikusi bez "zemūdens akmeņiem",viss kas jāremonte ir saremontēts un ir labi.Vai pa 600ls var nopirkt līdzvērtīgu auto???Šaubos .

llxx 30.03.2005 11:31

Triker rakstīja:Nuuu, labi, vienojamies par apaljiem 300 un tas viss ir Tavs!

Neejoshs 9000 pa 300ls,Tu jociigs????!!!Mosh pa 300 eur???

llxx 30.03.2005 9:59

Sviestc rakstīja:Labrītt!

Izdevās veikt Saab 900 86 gada priekšējo un aizmugurējo suportu, disku, un rummbu maiņu no jaunaka 88 gada modeļa!!

Vairs bremzējot atpakaļgaitā naf pierastā sitiena, un preiksējie diski ir kļuvuši ventilējami!Rekomenduju tovariši!

Jauki, un arī GNBF!!

apsveicu!Nu un tad to rokas bremzes pulkji ar visiem pribambasiem atradi?

Un tagad jau auto vertiiba celjaas pa 2000eur

llxx 15.03.2005 18:56

Man ar Vartu arii nekad nav bijushas problemas.Ar parejiem"force","supra" u.c kaa sals klaat taa nelec.Vot.

llxx 09.03.2005 17:31

Arnij,Paldies !!!Es jau pie Sviesta pasūtīju.

Pačolēeju amīitis ir pārlūzis,paskats smieklīgs.

llxx 09.03.2005 14:04

OK pačolēšu , bet arī tradicionāla "šupošanas metode" parāda ,ka amītis ir ded.

llxx 09.03.2005 12:29

Vakar pēkšņi nobeidzās šofera puses amītis,nevis pakāpeniski maita ,bet uzreiz, nav un viss!!!!Tagad braucu un visu laiku klausos pljurkšķus pēc mazākajiem nelīdzenumiem un bedrēm.Vot tjebe i raz.

llxx 08.03.2005 16:15

Nezinu vai razo, droshi vien ka nee....nav dzirdeets un redzeets.

llxx 08.03.2005 16:10

Paldies Allaham

llxx 01.03.2005 13:35

nepirkshu Taveejo gan.

llxx 28.02.2005 20:15

cena arii adekvaata, iespeejams ka nopeerkot shaadu probleemu nav ,seedies tik un brauc.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti