Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Storms 22.01.2008 21:54

shmurger rakstīja: tramvaja sliedes automashiinaa skjeersot var tikia ar dzeeshgumiju starp zobiem...un tas trakais brugjis starp sliedeem- laikam tomeer speciaali, lai mazaak pa taam brauc auto(ne jau visi pieshaavushies pa sliedeem nobraukt)...

Šādu nonsensu man gan ir gadījies manīt tikai LV. Citur visur sliedzes uz betona pamata ir uzliktas, vai uz špalām kuras ir paslēptas zem jaukas zaļas zālītes. Nav ne putekļu ne tramplīnu. Nu un protams ka vēl viena absolūti nepārvarama stihija - tramvaju līnijām notekūdeņu kanalizācija ir normāla jāuztaisa, lai līnija nepārvēršas par lielu dubļu pančku kurā neviens zaļš zāles stiebriņš nespēj izaugt.

Bet tie supadupa modernie tramvaji visi strādā uz datora vadības. Bija jancīgi konstatēt ka datoram sagādā problēmas apstādināt tramvaju (raustās un lēkā pa sliedēm it kā vecā tipa ABS strādātu) ja uz sliedēm uzpūstas pāris sakaltušas kastaņkoka lapas. Mūsu tramvaji tādā ziņā ir visurgājēji - galvenais lai dubļu žampas dziļums nesasniedz elektrodzinējus...

Storms 08.01.2008 21:40

ibio rakstīja:

msh rakstīja:

ibio rakstīja:

WELLCOME TO LATVIA

Nepareizi - Welcome to my country

Nē viss bija pareizi - kļūdas ir visur

Vai vienkāršāk - laipni lūdzam Eiropas pēcpusē...

Storms 07.01.2008 17:50

Shiirs rakstīja: ps. nakotne ir aluminija sakausejumi un kniedeshanas/limeshanas tehnologjijas. visos normalos auto tagad jau tiek izmantota shi tehnologjija un ar rusu neviens musdienas neciinaas. nevajag dzivot pagatne, adios sarusejushie shroti un visu metinat un shpaktelet griboshie nahumauceeji.

Viss jau būtu jauki, bet kā rāda alumīnija piekaru ekspluatācijas pieredze mūsu apstākļos tad alumīnijs nav gluži tas pareizākais materiāls kuru atdot sālij apēšanai un mūsu bedrēm deformēšanai. Starpcitu mūsu mīļā sāls ar alumīniju tiek galā itin jestri...

Storms 07.01.2008 14:09

Nosprādzis reostats strādā uz MAX stāvokļa.

Jauns (ķīnīzeru ražojums) ap 9Ls iekš Volksauto (Tagad "Markus") ir pieejams. Der arī no 3. pasāta, tik bikuc savādāka dizaina pogas.

Storms 07.01.2008 14:05

kliks rakstīja: par III golfa rūsēšanu tas gan - norūsējis 90% golfu ir viss pakaļējais vāks, arkas, kapots, pie antenas u.t.t. bija tas gods vasarā mēģināt noparkot šādu spēkratu Talsos uz ielas, kas uz ezeru iet. ielai neliels slīpums - značit noraušu roķeni. tiešām norāvu roķeni, jo trosīte bija nopuvusi. čuč ne ieliku prikšējam aizmugurē...

Tas vēl ir štrunc. Ir vietas kurām klāt nevar tikt neizjaucot daļu mašīnas. Par to kas darās tur īpašnieks parasti pat nenojauš. Tas ka līkumos virsbūve arvien vairāk sāk šķiebties parasti paliek nepamanīts, jo nenotiek pēkšņi...

Bet ir manīti arī tādi 3. golfi kas ir tiešām IDEĀLĀ stāvoklī. Lai arī cik tas būtu dīvaini šie izņēmumi parasti ir sliktā komplektācijā ar švaku motoru un ne pārāk pieprasītā/izplatītā krāsā. Kādēļ tieši tā - viena no pasaules mīklām.

Storms 07.01.2008 12:55

kalfonso rakstīja:

sleepnis rakstīja: Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?

3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.

Jep. Bagazhnjika vaaks puust, taapat kaa sliekshnji.

Tādi nu tie 3. golfi ir. Visai neveiksmīgs eksperimants ar cinkošanu.

Tieši 3. golfi bija pirmie kurus VW rūpnīcā mēģināja daļēji cinkot. Acīmredzot priekš VW jaunu tehnoloģiju ne pārāk veiksmīgi izdevās ieviest. Savukārt B4 pasāts jau ir nākamais kuru sāka cinkot, pie kam ražoja viņus citā rūpnīcā. B4 jau bija daudz veiksmīgāki.

Storms 06.01.2008 1:00

Master_D ir taisnība par pasātiem. B4 (94.-97.g.) bija daļēji cinkoti. Cinkotas ir detaļas kas visvairāk pakļautas korozijai - sliekšņi, durvju apakšas, arkas etc. Viss pārējais ir tā pati skābā grunts kas B3 pasātam (88.-94.g.).

Šai gruntij ir ļoti laba pretkorozijas aizsardzība. Bet grunts ir līdzīga keramiskam slānim kurš saplaisā bleķa locīšanas gadījumā (crash vai stingrāk dabūjot ar akmeni). Vēl viens faktors kas spēj izsaukt vispārēju rūsu B3 pasātam - ja tas netiek braukts. Tie kas reti tiek braukti ļoti bieži pāris gadu laikā pārvēršas duršlakā.

Tādēļ oriģinālie bleķi no šrota maksā dārgāk nekā jauni bleķi bodē - šrotā ir ar pretkorozijas apstrādi, bet bodē nē. Un tik kvalitatīvu apstrādi var nodrošināt tikai rūpnīcā. Pie mums remontējot autiņus visbiežāk pretkorosijas apstrāde vispār netiek veikta.

Rezumējot: Ja B3 un B4 pasātiem nav bojāts prekorozijas slānis tad viņi vēl pārdzīvos dažus-labus šodien salonos esošos modeļus. Bet ar autiņu ir jāapietas ar cieņu. Daudzus B3 esmu redzējis kas sākuši rūsēt pateicoties tam ka saimnieks to vienkārši ir sačakarējis (piemēram ar samoreziem moldingus un sliekšņus pieskrūvējis pie kuzova).

B4 joprojām nav problēmu atrast labā stāvoklī. Un tiem arī cena turas diezgan pieklājīga.

Storms 03.01.2008 17:30

kolumbs rakstīja: Padomju laikos ja nemaldos kravas mašīnām aizmugurē uz borta bija Nr. uzkrāsots. Varbūt vajag atgriezties pie šīs prakses???

Un ieviest arī vieglajiem uz pakaļējā loga, un velosipēdiem - velosipēdistam uz muguras.

Storms 06.11.2007 9:13

Brīvbiļete uz Oblominsku...

Storms 23.10.2007 16:18

O! Jauki. Šķiet ka rītdien satikšu daudzus šejieniešus. Vismaz šinī jautājumā iAuto forumos ir vienotība.

Pase, jā, veuns, gandrīz nolažojos. Būs jāpaņem. Ka tik parakstīties gribētāji nenobradā tos notārus - tad tāds čiks vien sanāks.

Un par vepra noņemšanu un cita zvēra likšanu vietā - nu, iesim balss saites vingrināt atkal. Treniņš jau būs bijis tā kā 2 špičkas. Un nezinu vai nākamie zvēri tik atklāti atļausies likt mīksto uz visu. Mācību būs dabūjuši - ka kūtrais latvietis var arī izlīzt no savas migas un sākt kauko vāvuļot tiešā zvēra tuvumā.

Storms 18.10.2007 17:14

Šovakar 22:00 lidostā Rīga pie VIP vārtiem. Gribu paskatīties acīs tam nelietim...

Storms 30.09.2007 23:57

Uggga rakstīja:

Ozz rakstīja: Taa ir:

ar zilajiem nr nez kaapeec nevejag, bet ar srakanajiem-vajag...

Tāpēc, ka zilie ir pēc ES standartiem un katram čaiņikam vajadzētu atšķirt, no kuras valsts iebraucējs ir. ES laikam uz balta fona LV simboliku neatšķir?

Tā nu tas ir. EU ir pilns ar zilajiem. Uz bāņa nevar atšķirt kas no LV kas no LT vai pofig kurienes. Tur tas visiem arī ir pie D. Par cik ar vecajiem Nr braucu tad drošības labad biju uzlīmējis nakļeiku. Un neskatoties uz to Luksemburgā poļicaji sarīkoja dokumentu pārbaudi pēc pilnas programmas jo nebija zilā Nr.

Pie kājas. Es labāk uzlīmēju nakļeiku (piemeklēju tādu kas labāk der/piestāv), nekā šķiros no LV karoga uz Nr.

Storms 23.09.2007 1:53

Badjo rakstīja:

Edzjuss rakstīja: es domāju, ka beisbolenes vai piščikus sev līdzi vadā divu veitu cilvēki: pirmie ir tie kam tas tiešām ir nepieciešams (pārvadā lielas naudas summas, ir apdraudējums dzīvībai utt.), un otrie, kas ir totālie plānprātiņi un neveiksminieki, jo tikai ar ieroci ir spējīgi justies drosmīgi, no pirmajiem nez vai ir jābaidās, bet no otrajiem, gan vajadzētu baidīties, jo prognozējami viņi nav.

Un varbūt trešie, kam ir piegriezies bezpriģels satiksmes noteikumu traktēšanā Rīgas ielās.

Tad ārstēties ir jāiet. Ja tik šausmīgi kaitina tas kas notiek uz ielas un nespēj pi sevis nospļauties un vēsu prātu turpināt savu ceļu - tad jāiet nervi ārstēt. Un... autiņu labāk pārdot, kamēr kādu nav par invalīdu pataisījis. Jo psiholoģiski nelīdzsvaroti indivīdi uz ceļa ir tik pat neprognozējami kā alkoholiķi un potenciāli bīstami sabiedrībai.

Ja nespēj sevi turēt rokās un savaldīties - uz ielas tikai ar sabtrans drīkst rādīties.

Storms 23.08.2007 9:29

Zinu ka to var dabūt gatavu, tik tagad uz sitiena neatceros kur tas bija. Aprunājies ar čoperistiem kas restaurē motorus un tamlīdzīgas lietas.

Tikai tur ar tām cenām... 90. gadu VW lielā bļemba (tas kas priekšējā restē) niķelēšana maksāja 15Ls 2 gadus atpakaļ. Jauna tāda bļemba (oriģinālā iekš VW centra) maksā 14.50Ls. Tā kā tādas lietas atmaksājas tikai tad ja nu galīgi nevienas citas iespējas nav.

P.S. - Nopirku ķīnīzeru bļembu pa piečuku un niķelis nogāja pusotra gada laikā...

Storms 22.08.2007 17:05

Agnia rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Ja māk braukt un pārzin ģeogrāfiju, tad jebkurā laikā var izbraukt 30 minūtēs.

Man tilti jāšķērso Ja pārdaugavu varu izbraukāt pa mazajām ieliņām, tad tiltam nevaru pārlidot pāri Da i bez tam pirms tilta jau tāds korķis, ka oij oij oij!

Es neesmu līdzēja, tāpēc solīdi sēžu un klausos mūziku

Salu tiltam pa apakšu iet gājēju celiņi. Platums un augstums pilnībā atļauj pa to pucēt ar vidusmēra vieglo auto...

Storms 21.08.2007 17:19

Uggga rakstīja:

Raser rakstīja: MB S500 XXIIXX

de.fishki.net/...

de.fishki.net/...

Kā izrādās Latvijā ar MB brauc arī atsaldētie

Neīstā topikā iepostēji, te par godīgiem pilsoņeim.

P.S. Te vēl auto.delfi.lv/...

Nu, gluži pie "atsaldētajiem" arī šamo nebūtu labi bāzt. Nau jamais mersists atsaldēts. Pie kam neoficiāla informācija liecina ka šim epilepsija piemetusies. Tas gan lai ekspertīzes ziņā paliek, bet pats reizēm esmu sastapies ar šamo uz ielas un manīta pārsteidzoša (negaidīta) pieklājība.

Storms 04.08.2007 22:11

www.lohotrons.lv 8\

Storms 28.07.2007 21:34

Tur jau vairs nebija BUMS, tur bija ŠĻOP... :/

Storms 28.07.2007 21:32

Samet ziņu ar foto pa visiem portāliem (TVNET piemēram ir atsaucīgs). Gan jau atradīsies. Kāds nariks būs pavizinājies un kādā guļammasīvā būs nolicis "nostāvēties" kamēr noklusīs meklēšana.

P.S. - KASKO tak bija? Tad toč rīko dzīres - būs jauns getzs, nevaidzēs veco lāpīt.

Storms 28.07.2007 21:28

Skatos ka iAuto pārvērties par biezo naudasmaku klaču vietu.

Nēnu principā pofik, jo šķiet ka no biezajiem tā pat nav vērts gaidīt pietiekoši daudz intelekta lai līdz galam izlasītu rakstīto pirms ko supergudru sagvelzt. Es rakstu ka RD likvidēja stāvvietas, bet man te masē smadzenes par kautkādiem ugusdzēsējiem un maksas stāvvietām. Par ko arī starp citu jau rakstīju ka maksas stāvvietās VIETU NAV.

Jā, protams, tos guļamrajonus projektējot tik liels auto skaits nav bijis paredzēts, bet tas nenozīmē ka RD drīkst likvidēt pat to minimumu kas tur ir.

Un vēlreiz par biezajiem - 50% jauno daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem savus auto tā pat nav kur likt, jo sasolītās autostāvvietas vietā ir uzbūvēta tāda pati zem katras kritikas esošs grausts zelta vērtībā.

Konkrēti par mani varat ne***st. Es savu autiņu turu garažā un pa dienu neatstāju uz ielām ar intensīvu satiksmi, atšķirībā no daudziem biezo jauno autiņu īpašniekiem (Sākot ar getziem ). Tā kā nevajag D, bet paskatās paši uz sevi pirms ķerties pie klavietes.

Storms 28.07.2007 11:11

Marteens rakstīja:

Tā viš ir....Kad civilizētās valstīs tu mēģini uzstrāpīt uz bānā vai lielceļa,tad šofers kurš brauc pa to ceļu palaiž tevi-tipa pārkārtojas lai Tu droši uzbrauktu,bet pie mums neviens tevi nelaidīs,bet uzkārnīs...pietaurēs un ja vāji fiziski izskataa tad pat dzirdēts ka pa tauri atraujas....

Mhm. Šito Vācijā uz bāņa arī iemācījos. Sīkums, bet patīkami ka tev nav jāuzbrauc uz bāņa no ieskrējiena joslas ar 1. ātrumu, bet droši vari ieskrieties līdz plūsmas ātrumam un iekļauties plūsmā - jo ir KUR iekļauties.

Starp citu pie mums arī tā daži ir pasākuši darīt. Vakar vakarā pat izbraucot no apvedceļa Tallinas virzienā uz Daugavpils šoseju Ogres virzienā pa šoseju braucošie pārkārtojās un mums nebija problēmu izbraukt. Bet pie mums tomēr vēl jārēķinās ar urlām kas var arī nepalaist vai ielīst pirmajā joslā pēdējā brīdī.

Vai arī tādi indivīdi kā vakar posmā Ķegums-Jaunjelgava. Dāmīte ar A6 un pacans ar zaļu Mazda 363 (vai kautkas tāds). Braukšanas amplitūta 80-140. Viens otru ķipa dzen garām, ķipa nelaiž garām. Un šitādā stilā pofigā ka astē jau vesels bars mašīnu sakrājies kuras pie katra šī pārīša izgājiena ir spiesti likt pa mēmajiem, a apdzīt viņus nav iespējams jo reizēm viņi atļāvās vienkārši braukt viens otram blakus.

Posmā ar labu segumu nācās būtiski pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu lai šitām urlām garām tikt un varētu normāli turpināt ceļu.

Storms 28.07.2007 10:59

Auto drīksti likt maksas stāvvietā vai uz sava balkona - RD politika. Pļavniekos veicot Deglava ielas rekonstrukciju pie Deglava 164 likvidēja 50% stāvvietu tā vietā izbūvējot trotuāru un veloceliņu. Reāli tur pietika vietas lai izbūvētu gan trotuāru, gan veloceliņu, gan arī autostāvietu saglabāt. Un tu domā ka RD tas krata? Jā, jo tagad RD budžets sirsnīgi papildinās ar regulārajiem MP un KP uzlidojumiem...

Starpcitu apkārtējās maksas stāvvietās vietu nav jau kādu pus gadu.

Mēs dzīvojam banānu republikā un ar to ir jārēķinās ka tu ar savu taisnību un savām cilvēka tiesībām vari kaut izstiepties un sarauties...

Storms 28.07.2007 10:54

endr4 rakstīja: octa ja vainiigais nav zinaams nemaksaa pilniigi neko!

Yap. Un octa šķiet ka nedarbojas ja pats nemaz neesi bijis klāt. Tb tavs auto stāv pārkingā un kāds to apskādē - to octa nesedz, pat tad ja vainīgais zinām. Kautkā tā tur bija.

Storms 27.07.2007 17:15

Šitādus kadrus noskatoties neviļus nākas secināt ka tikai metodiska atšaušana spētu uzlabot situāciju uz ceļiem gan tur gan te. Starpcitu pāris reizes ir nācies dzirdēt no iebraucējiem ka mūsu ceļa "kultūra" tikai nedaudz atpaliek no RU ceļu "kultūras".

Storms 15.07.2007 1:36

Cikicaki rakstīja: Kaut kāds vājprāts, saprotu kaut kas ir noplīsis, tikai nesaprotu kas. Braucot smuki pēkšņi pazūd jauda vai spēks. spied gāzes pedāli vai nespied. sajūta tāda kā brīvgaitā palaists, apgriezienu tahometrs apbsolūtā nullē un vēl visam tam kompletā iedegas akumulatora un eļļas lampiņas. Neteiktu ka motors nosplāpsts. Bet drošības pēc izslēdzu aizdedzi un pēc minūtas vai piestartēju no jauna. Pēc tā viss atkal ir kārtībā . Vai kāds var pateikt kas tas ir un kas ir nobeidzies. Eļļas un degvielas filtri ir svaigi mainīti. sveces arī, akumulators vēl nav no mirējiem. Bet kā to atrast un kā novērst?! Lūdzu.

Šitāda ģībšana var būt no jebkā. Parocies iekš www.vwmotion.lv/forums/ mošk atradīsi kurā virzienā rakt. Nu i diagnostiku ar var turpat provēt sarunāt ar kādu. Golf 3 nav problēmu.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti