Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
tetis rakstīja: es dabiski atvainojos,bet iebaz to testa lampiņu sev ,nu pats zini kurvelreiz atvainojos
ja ta saprašana par auto nav pusprofesionalā limenī tad labak dodies uz servisu
99% akumulatoru ized radioaporats vai 1%ģenerators,dabiski var but aridzam bagažnieka lampiņa,
Viss izraadiijaas gana prasti - ar to pasu testa lampinu konstateju ka nav masas, bij korodeejis vads kur vins pienaak pie kuzova. Nopuceju to. Tas bij viens moments - otrs: akumulators, kuru biju tikko uzladejis, un ampermetrs raadija, ka ir pilns izradijas ka momenta iztuksojas. to konstateju pagriezot aizdedzi uz II un visas lampinas 2 sek laika izdzisa. Ieprieks kimerejoties gar akumulatoru nebiju redzejis, ka tur vispaar paraadiijas kaut kaads stroms. Proba bij taa, ka divas ieprieksejas reizes uzskatiju, ka akis ir kaartiiba. Tagad tiku pie jauna akisa un viss rullee.
tetis rakstīja: es dabiski atvainojos,bet iebaz to testa lampiņu sev ,nu pats zini kurvelreiz atvainojos
ja ta saprašana par auto nav pusprofesionalā limenī tad labak dodies uz servisu
99% akumulatoru ized radioaporats vai 1%ģenerators,dabiski var but aridzam bagažnieka lampiņa,
jauki, ka ir ari tadi laudis ka tu, atbrauc pats uz norvegiju uz autoservisu, kur 'darbs' servisa maksa no 1000NOK =80 Ls stunda , ta jau labaak iebaazisu sev kur tu saki. ka jau ieprieks mineju, par elektribu nav sapratnes, bet laikam jau arodskolas limena elektribu kaut kaa nebuut izkodiisu
lvrisk rakstīja: vel jautajums, vinam ir 2 kastiites ar drosinaataajiem, 'galvenie' taadi lielaaki un tad parastie visaadaam lampinaam uc. kurus tad baudiit? drosi vien ka visus?
Gan jau ka visus, tik tev viņi nav jābauda tik pa vienam jāvelk ārā un jāliiek atpakaļ pa starpai skatoties vai strāvas noplūde nezūd. Sākumā gan tev jāuzlādē, vai arī jānopērk jauns aķis. Vīņš taču ir miris? Pārbaudi ar visparastāko vada gabalu saliekot uz īso, ja nenodzirkstī un nesāk karst vads tad aķis tukšs.
aki jau uzladeju un pat speciali nopirku testa lampinu. ampermetru gan nepirku, jo taapat nesaprotu kas man tur jaanolasa buutu, lampina starp citu taada/ vienaa galaa spaile otraa taads kaa ziimuliitis, kad sito parikto pieliku akim, iedegaal lampina. tagad cik saprotu jaaliek viens gals pie + otrs tur kur grib baudiit?
elektribas nav joprojam. mattherson forumaa speci ari ieteica ar kontrollampinu parbaudit vadus kas no akumulatora iet uz 'centralo elektribas sadali' - vienigi nesapratu kas ta par sadali, tie ir tie galvenie drosinaataaji? vel viens no padomiem bij aizdedzes atsleegu pagriezt uz II un cakaret akumulatora vadus, tada veida varot dabut atpakal, ja ir bijis islaicigs iisais. diemzel nesanaaca to visu pameeginaat, jo pie sala un araa tumsaa neko taadu nevaru izpildiit, jaagaida sestdiena.
vel jautajums, vinam ir 2 kastiites ar drosinaataajiem, 'galvenie' taadi lielaaki un tad parastie visaadaam lampinaam uc. kurus tad baudiit? drosi vien ka visus?
stulbi, es atrodos sobriid bergenaa, norge un nekaadi iipasie instrumenti ieskaitot ampermetru nav. vizuaali visus drosinatajus apskatiiju, izskataas veseli. kaut gan preciizi pirms gada Stavangeraa vel dzivoju un vecajam volvim ar volvolistes aktivistu paliidziibu un atsutitam detalaam, konsulteejoties nomainiiju sajuugu, tiesa tad bij viens letins ar strumiem paliigaa... naaksies laikam tagad iegaadaaties ampeermetrinu, jo uz servisu te ir naaves smaka
ok, paldies ... izklausas baigi netipiski 'ziemelnieku automobilim' bet meginasu jo otrs auto vel ripo. biju gan cerejis sagaidiit kaut ko - tipa- taads un taads drosinaataajs jaapaskataas ...
Nee, masina bij stavejusi ara vairakas dienas, bet mitruma te netrukst un lietus bij gaazis uz nebeedu, taa ka var buut, ka kaut kur sagaajis uz iiso, bet kur mekleet? kad vaidzeja atkal braukt bij ap -5 un nedega pat signalizaacijas diode tik beigta bij
V70 99 gads, automats. Ne no saa ne no ta pec paris dienu stavesanas pagalma pie minus 5 sala pilniba pazuda strava, ne signalizacija, neviena lampina nestrada. akumulators jauns un viss ok. pagriezot aizdedzes atslegu klusums un tumsa panelii. ko lai apskatos?
bet ieseereejis bij - pati ass bij aizgaajusi ciet, to jau atdziivinaaju, bet tas motora pievads pagalam... tagad kaut kaa roka necelas 65 Ls -vel jo vairaak, ka pats tas strumts straadaa tarkskeedams
motors pats nav nodedzis , vins kaa reiz straadaa - bet tur ieksaa zobratini ir kas skiet ir aprauti uz rinki un vienkaarsi negriez liidz galam. klaat siem netieku, jo viss aizkniedeets. sanaak taa, ka birste aiziet liidz puslogam, tad saak tarkskeet motors un uzmaniigi jaaizkaapj no auto un ar roku jaapabeidz proces:)
sorry ka tajaa topikaa, bet paskatoties tirgu, domaju, ka 3500€ . apraksts taads: melns, 2,5 20V, benzins, mehaniska, kruizs, pusaadas salons, berna benkits integreetais, normaalaa staavokli atbilstosi95gadam, viss aprikojums iznemot luku un sedeklu apsildi, ziemas+vasaras riepas, ieksaa muuzika pastiprinatajs, subs, normali skalruni paarlikti + priekseja stoikaa focal piikstuli uz kaut kaadiem 600 ls kopaa, bet to laikam nemsu paarliksu savam otram v70. ja grib piekasiities, varesu pats visu paraadiit. bet pats paraadiisos ar visu auto ap juniju Latvija
labdien volvo 850 kaarotaaji. manam 95 gada vagonam pienacis laiks meklet jaunu saimnieku. auto labi kalpoja un tika aprupets no 2002 latvija, pats esmu nobraucis ar vinu 100 Kkm, kops 2004 augusta gada lidz sai dienai es lietoju auto Norvegijaa, Stavangera - respektivi seviski saudziga rezimaa pa labiem celiem. Sogad nomainiju sajugu. Ir idejas ko tads ir veerts? planoju but latvija ap Juniju-Juliju, kad vins nonaks tirgosanaa
! Par to jau bij stasts - dod citaam markaam taads 'probleemas' suubejosu pakaleejo logu tiritaju un udens laistitajus.... vienigais, ka kaitina sitadi sikumi un slinkums veltit n-tas stundas vinu noversanai. piemeram pakaleja tiritaja 'atdzivinasana' aiznem uz 2-3 stundas un pie 3saa piegaajiena noleemu ka lai vins netiira arii...
lvrisk rakstīja:
tetis rakstīja: es dabiski atvainojos,bet iebaz to testa lampiņu sev ,nu pats zini kurvelreiz atvainojos
ja ta saprašana par auto nav pusprofesionalā limenī tad labak dodies uz servisu
99% akumulatoru ized radioaporats vai 1%ģenerators,dabiski var but aridzam bagažnieka lampiņa,
Viss izraadiijaas gana prasti - ar to pasu testa lampinu konstateju ka nav masas, bij korodeejis vads kur vins pienaak pie kuzova. Nopuceju to. Tas bij viens moments - otrs: akumulators, kuru biju tikko uzladejis, un ampermetrs raadija, ka ir pilns izradijas ka momenta iztuksojas. to konstateju pagriezot aizdedzi uz II un visas lampinas 2 sek laika izdzisa. Ieprieks kimerejoties gar akumulatoru nebiju redzejis, ka tur vispaar paraadiijas kaut kaads stroms. Proba bij taa, ka divas ieprieksejas reizes uzskatiju, ka akis ir kaartiiba. Tagad tiku pie jauna akisa un viss rullee.
tetis rakstīja: es dabiski atvainojos,bet iebaz to testa lampiņu sev ,nu pats zini kurvelreiz atvainojos
ja ta saprašana par auto nav pusprofesionalā limenī tad labak dodies uz servisu
99% akumulatoru ized radioaporats vai 1%ģenerators,dabiski var but aridzam bagažnieka lampiņa,
jauki, ka ir ari tadi laudis ka tu, atbrauc pats uz norvegiju uz autoservisu, kur 'darbs' servisa maksa no 1000NOK =80 Ls stunda , ta jau labaak iebaazisu sev kur tu saki. ka jau ieprieks mineju, par elektribu nav sapratnes, bet laikam jau arodskolas limena elektribu kaut kaa nebuut izkodiisu![](images/forum/icons/icon_smile.gif)
curmis rakstīja:
lvrisk rakstīja: vel jautajums, vinam ir 2 kastiites ar drosinaataajiem, 'galvenie' taadi lielaaki un tad parastie visaadaam lampinaam uc. kurus tad baudiit? drosi vien ka visus?
Gan jau ka visus, tik tev viņi nav jābauda tik pa vienam jāvelk ārā un jāliiek atpakaļ pa starpai skatoties vai strāvas noplūde nezūd. Sākumā gan tev jāuzlādē, vai arī jānopērk jauns aķis. Vīņš taču ir miris? Pārbaudi ar visparastāko vada gabalu saliekot uz īso, ja nenodzirkstī un nesāk karst vads tad aķis tukšs.
aki jau uzladeju un pat speciali nopirku testa lampinu. ampermetru gan nepirku, jo taapat nesaprotu kas man tur jaanolasa buutu, lampina starp citu taada/ vienaa galaa spaile otraa taads kaa ziimuliitis, kad sito parikto pieliku akim, iedegaal lampina. tagad cik saprotu jaaliek viens gals pie + otrs tur kur grib baudiit?
elektribas nav joprojam. mattherson forumaa speci ari ieteica ar kontrollampinu parbaudit vadus kas no akumulatora iet uz 'centralo elektribas sadali' - vienigi nesapratu kas ta par sadali, tie ir tie galvenie drosinaataaji? vel viens no padomiem bij aizdedzes atsleegu pagriezt uz II un cakaret akumulatora vadus, tada veida varot dabut atpakal, ja ir bijis islaicigs iisais. diemzel nesanaaca to visu pameeginaat, jo pie sala un araa tumsaa neko taadu nevaru izpildiit, jaagaida sestdiena.
vel jautajums, vinam ir 2 kastiites ar drosinaataajiem, 'galvenie' taadi lielaaki un tad parastie visaadaam lampinaam uc. kurus tad baudiit? drosi vien ka visus?
stulbi, es atrodos sobriid bergenaa, norge un nekaadi iipasie instrumenti ieskaitot ampermetru nav. vizuaali visus drosinatajus apskatiiju, izskataas veseli. kaut gan preciizi pirms gada Stavangeraa vel dzivoju un vecajam volvim ar volvolistes aktivistu paliidziibu un atsutitam detalaam, konsulteejoties nomainiiju sajuugu, tiesa tad bij viens letins ar strumiem paliigaa... naaksies laikam tagad iegaadaaties ampeermetrinu, jo uz servisu te ir naaves smaka
aa veel pie viena - automaatam ar neiesleegtu aizdedzi nevar no parking reziima dabuut araa, vismaz man nesanaaca... sanaak ka jaagaida pavasaris?
ok, paldies ... izklausas baigi netipiski 'ziemelnieku automobilim' bet meginasu jo otrs auto vel ripo. biju gan cerejis sagaidiit kaut ko - tipa- taads un taads drosinaataajs jaapaskataas ...
laikam visi sleepo.... joprojam par to stravas truukumu V70 ... ir kaadas idejas?
Nee, masina bij stavejusi ara vairakas dienas, bet mitruma te netrukst un lietus bij gaazis uz nebeedu, taa ka var buut, ka kaut kur sagaajis uz iiso, bet kur mekleet? kad vaidzeja atkal braukt bij ap -5 un nedega pat signalizaacijas diode tik beigta bij
V70 99 gads, automats. Ne no saa ne no ta pec paris dienu stavesanas pagalma pie minus 5 sala pilniba pazuda strava, ne signalizacija, neviena lampina nestrada. akumulators jauns un viss ok. pagriezot aizdedzes atslegu klusums un tumsa panelii. ko lai apskatos?
Es varu piedavat bakas vacinja stiprinajumu, bet jaapiepeerk klat mans 850, kopa cena 2900€. (sorry rupjs joks laikam, bet kadam nevajag 850to pikapu benz, meh, 2,5 20V, elektrisks viss, pusaada, bernu benkits integrets, kruizs, ta lidz 2007 jul
njaa palikusi tikai 1 stunda, bet es aplauzos ar vaacu valodu.... nekad tai ebay neesmu darbojies ...keine ahnung.. nebuus man motoriits tatad![](/images/forum/icons/icon_frown.gif)
neticu ka par 8€ to uz latviju (norvegiju?) var atsutit...
paldies par infu, tas nozime min cena 40? un piegaade kaa?
bet ieseereejis bij - pati ass bij aizgaajusi ciet, to jau atdziivinaaju, bet tas motora pievads pagalam... tagad kaut kaa roka necelas 65 Ls -vel jo vairaak, ka pats tas strumts straadaa tarkskeedams
motors pats nav nodedzis , vins kaa reiz straadaa - bet tur ieksaa zobratini ir kas skiet ir aprauti uz rinki un vienkaarsi negriez liidz galam. klaat siem netieku, jo viss aizkniedeets. sanaak taa, ka birste aiziet liidz puslogam, tad saak tarkskeet motors un uzmaniigi jaaizkaapj no auto un ar roku jaapabeidz proces:
)
oi ! 65Ls baigi saalji... kaut kaads nejauns nav nevienam?
Mekleju motoru pakalejam logu tiritajam- 850 vagons.
sorry ka tajaa topikaa, bet paskatoties tirgu, domaju, ka 3500€ . apraksts taads: melns, 2,5 20V, benzins, mehaniska, kruizs, pusaadas salons, berna benkits integreetais, normaalaa staavokli atbilstosi95gadam, viss aprikojums iznemot luku un sedeklu apsildi, ziemas+vasaras riepas, ieksaa muuzika pastiprinatajs, subs, normali skalruni paarlikti + priekseja stoikaa focal piikstuli uz kaut kaadiem 600 ls kopaa, bet to laikam nemsu paarliksu savam otram v70. ja grib piekasiities, varesu pats visu paraadiit. bet pats paraadiisos ar visu auto ap juniju Latvija
neesmu veel piecenojies, bet atdosu leeti- par augstaako iespeejamo
tulit paskatisot ko citi piedaavaa
njaa neviens neko nesaka
laikam nevienam nevajag lielisku 850...
labdien volvo 850 kaarotaaji. manam 95 gada vagonam pienacis laiks meklet jaunu saimnieku. auto labi kalpoja un tika aprupets no 2002 latvija, pats esmu nobraucis ar vinu 100 Kkm, kops 2004 augusta gada lidz sai dienai es lietoju auto Norvegijaa, Stavangera - respektivi seviski saudziga rezimaa pa labiem celiem. Sogad nomainiju sajugu. Ir idejas ko tads ir veerts? planoju but latvija ap Juniju-Juliju, kad vins nonaks tirgosanaa
lidz sim nebi piesejusies. nevajag viniem teikt ka nestrada![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)
piekriitu flintam
! Par to jau bij stasts - dod citaam markaam taads 'probleemas' suubejosu pakaleejo logu tiritaju un udens laistitajus.... vienigais, ka kaitina sitadi sikumi un slinkums veltit n-tas stundas vinu noversanai. piemeram pakaleja tiritaja 'atdzivinasana' aiznem uz 2-3 stundas un pie 3saa piegaajiena noleemu ka lai vins netiira arii...