Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Juze 21.11.2005 20:21

Gvido28 rakstīja:Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.

Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.

Gudrajā krievu grāmatā rādās, ka Turbo mot. sajūga diam. 240, ne turbo 228 mm.

Juze 21.11.2005 19:15

Juze rakstījaaldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.

Atšķiras pārnesumi pirmajam un otrajam robam.

Juze 21.11.2005 19:14

Paldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.

Juze 21.11.2005 17:57

Labvakar!

Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?

Juze 04.11.2005 10:31

Crash rakstīja:

Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.

Tā arī ir, ka grab tukšgaitā. Pirms sajūga maiņas domāju, ka tas ir izspiedējgultnis. Nu padilis, jau bija. Bet grab atkal un tie trokšņi nāk no kārbas. Sevišķi labi dzirdama grabēšana, no rītiem, kad ir vēsāks

Juze 04.11.2005 10:18

Crash rakstīja:

Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Tā arī ir, ka grab tukšgaitā. Pirms sajūga maiņas domāju, ka tas ir izspiedējgultnis. Nu padilis, jau bija. Bet grab atkal un tie trokšņi nāk no kārbas. Sevišķi labi dzirdama grabēšana, no rītiem, kad ir vēsāks.

Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.

Juze 04.11.2005 9:11

Sveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Juze 07.10.2005 13:37

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Aķa vaina tā nav, jo pieliekot lampiņu pa taisno deg spoži, turpretī visas lampas uz auto blāvi, blāvi. Nesen remontēju ģenģeri, nomainīju gultņus, un regulatoru ar oglītēm.

Es jau sliecos domaat ka tas ir gjenerators. A bet masas kontakts ar korpusu atrodas netaalu pie akja, pameklee ieraudziisi.

Jā, ģenģeris. Izrādās, ka 2 dienas esmu braucis tikai uz aķa. Tagad ņem nost, tad jau redzēs, kas par šaizi.

Juze 06.10.2005 22:12

Aķa vaina tā nav, jo pieliekot lampiņu pa taisno deg spoži, turpretī visas lampas uz auto blāvi, blāvi. Nesen remontēju ģenģeri, nomainīju gultņus, un regulatoru ar oglītēm.

Juze 06.10.2005 22:09

Help!

Volvo 850 2,5l benzīnnieks. Vakar pēc palaišanas sāka nenodzist paneļa kontollampiņas, palika visu laiku degot, bet tā blāvi. Skaidrs kaut kur nav masas. Tikko braucot mājās lēni, lēni izdzisa viss: maģis, gaismas, vārdu sakot viss, ko var ieslēgt no salona. Motors rūca normāli. Iebraucu stāvvietā, noslāpēju un palaist vairs nevar, nenoklikšķ pat startera relejs. Cik saprotu, kaut kur nopietni pazuda masa uz virsbūvi. Varbūt kāds zin, kur meklēt vietas, kur pie virsbūves nāk masas vadi.

Juze 02.10.2005 22:24

kaspx rakstīja:Jautajums Volvo guru: aizmugurē 850 vagonam ir Novomat amortiņi un abiem ir ieplīsušas putekļu gumijas. MM saka ka tādas gumijas atsevišķi bez dārgajiem amortiņiem dabūt nevar. Varbūt ka tomēr kaut kur var? Ja var tad - kur?

Varbūt, ka APE Motors. Kaut vai piemeklēt kaut ko līdzīgu.

Juze 15.09.2005 9:10

Sveiciens!

Jautājums par VOLVO 850 motora hidro"poduškām". Pēdējā laikā parādījusies ta kā pastiprināta motora vibrācija. Runājos ar vienu pazīstamu meistaru, viņš teica, ka jāskatās motora poduškas. Vakar aci uzmetu, it kā neredz, ka kādai būtu defekts, pie tam augšējā un apakšējā labā kādu gadu atpakaļ mainītas. Paliek tikai tās hidro, bet tās ir sausas. Vai tām arī var iestāties nogurums, vai jāmaina tikai tad, kad tā eļļa iet pa gaisu?

Paldies juau iepriekš!

Juze 06.09.2005 21:26

Rudais rakstīja:Man te veel viens jautaajiens nogatavojies. Klasiskaa 850to wagonu kaite - izbaleejushi(mateeti) aizmugures lukturi. Kaa ar to var ciiniities? Teoreetiski vareetu nopuleet, bet cik ilgi buus spiidiigi? Kaadreiz vechi lukturus lakoja ar dazhaadaam lakaam, tumshajaam(aizliegts CSDD), sarkaniigajaam, tjipa tjuunings, nezinu vai paliidz. Varbuut kaads ir meegjinaajis dariit ko liidziigu? Raadiju paaris meistariem, saka, ka esot mikroplaisas, ka puleet esot nu taa, bez garantijas. Kaa juus esat ciiniijushies ar sho nesmukumu, kur un pa cik?

Es rīkojos, kā tu jau rakstīji augstāk. Vispirms ar smalkāko smilšpapīru (2000) noņēmu kādu milimetra simtdaļu(to trakāk balējušo slāni), tad ņēmu visparastāko autopulieri, el. urbjmašīnu, kurā ielikts filca disks pulēšanai un uz priekšu. Pa stundu ar vienu pusi tiku galā. Izskatās tīri labi. Cik ilgi turēsies nezinu, bet gads ir pagājis un izskatās labi.

Juze 06.09.2005 10:31

Rudais rakstīja:Nebiju paspeejis padaliities priekos, apriilii iegaadaajos 850 wagonu, '95, 2.0 10V. Neba par sho staasts. Peerkot bija tikai 1 probleema, mazi apgriezieni tukshgaitaa un veel mazaaki kad iesleedz AC un auto noslaapshana liidz uzsilshanai. Peec juusu a-la recenzijaam apmekleeju maarupiites Sashu. Paaris stundu darbs, draudziigs izcenojums un auto kaa jauns. Citu probleemu shajos 5 meeneshos vispaar nav bijis, tikai braukshanas prieks. Mekleeju Gates zobsiksnu, taakaa vajadzeetu nomainiit, bet Leynod'i ejot uz grunti, Gates nav dabuujama. Ar kaadaam juus braucat?

Nezinu kā sauc, bet pērku APE Motors.

Juze 02.09.2005 8:28

curmis rakstīja:

Gnoms rakstīja:Volvo 850 2.5 10v '95 - lampiņa Service un kā ar viņu cīnīties? Tikai MM pie stenda?

Tā lampiņa tev atgādina ka jāveic kārtējā tehniskā apkope, es to lampiņu vinkārši izņēmu ārā.

Man ir arī tāds motors. Paskaties uz rādītāju panelī jābūt diviem caurumiem. Vienā ir poga ar kuru nomet mazo spidometra skaitītāju un nullēm, bet otrs caurums vienkārši aiztaisīts ar gumijas zaglušku. Noņem gumiju, redzēsi, ka dziļāk iekšā arī ir poga. Ar kaut ko tievu nospied to, un service lampa nodzisīs. Šitiem motoriem tikai tā var nodzēst.

Juze 23.08.2005 19:38

curmis rakstīja:Vai kāds var ieteikt labus migleniekus priekš 850 ?

Kur gribi likt? Uz bampera vai oriģinālo vietā?

Juze 15.08.2005 11:35

Sveiki!

Radušās aizdomas , ka stūres reikā iestājies dauzonis, uz zemes ceļiem un pagriezienos, bet tpu,tpu,tpu, eļļa netek, viss tīrs. Vai Volvo reikai arī mainās tā saucamie iekšējie stūres stieņi( vai āboli, kā kurš sauc).?

Juze 12.08.2005 9:52

Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ? Pāris buktes parādījušās , sākot ar 80 km/h jūtama vibrācija. Nupat taisīju savirzi, savērsi , tā kā tur viss čikiniekā. Man te teica , ka Biķernieku 16 , ja nepārklausījos , bet tur pat tuvu nekas tāds nava , vismaz neredzēju.

Ieej www.riepa.lv. Serviss Berģos. Pirms pāris gadiem man tur sataisīja, likās, bezcerīgu disku. Labi strādā.

Juze 19.07.2005 10:08

Sveiciens!

Cik bieži Volvim(benzīns) jāmaina degvielas filtrs?

Juze 12.07.2005 16:31

vissvienalga rakstīja:to Juze

BTW: Manam S70 kondicionieris slēdzas iekšā automātiski katru reizi kā plūsmu pagriežu uz priekšējo logu.

Vai 850. klimats uzvedās tāpat vai tas ir kaut kāds mans gļuks?

Godīgi sakot, neesmu tā jutis vai kondicionieris ieslēdzas tajā pozīcijā. Tikai pūš ar pilnu jaudu.

Juze 12.07.2005 11:54

Aicene rakstīja: Nu tas jā , pats svētdien korķī izbaudīju uz Jūrmalas šosejas Bērns no pārkaršanas bija pat apslimis. Bet nu lai vienu mēnesi gadā vai pat mazāk to lietotu . Nu nav mums te tropi Bet nu gaumes lieta. Kau kā pārāk bieži te forumā un ne tikai dzirdu par problēmām ar kondišku. Ja būs iespēja nopirkt ar, skatīšos

Jautājums par kondišku Kurš atceras kur gāja kādu laiku atpakaļ par to runa ? Tagad nemeklēšu , vēlāk. Jo draugiem , kā reiz problēma ar to. Vajag labu meistaru atrast.

Nu, nezinu, nezinu. Braucu jau četrus gadus ar VOLVO 850 ar kondišku(mikriklimatu), problēmas nav bijušas, tpu,tpu,tpu. Un lietoju ne tikai vasarā, bet arī rudeņos un pavasarī, kad ir ārā slapjš, lietus, jo mazāk svīst logi.

Juze 08.07.2005 8:53

Arnijs rakstīja:

Juze rakstīja:

wvfans rakstīja:vibrācija no karbas pusass gala ....dīvaini...

Kas tur dīvains?

Nav jau uzreiz jaapeerk! Ja ir iespeeja, izjauc tos galus, tad arii redzeesi , vai ir sadilums, vai nav. Veel varu ieteikt samainiit kreiso pusi ar labo. Protams, taa ir laapiishanaas, bet vibraacija vareetu arii pazust. Tad arii tieshaam zinaasi , kas pie vainas.

Paldies par padomu. Tā arī izdarīšu.

Juze 07.07.2005 23:26

wvfans rakstīja:vibrācija no karbas pusass gala ....dīvaini...

Kas tur dīvains?

Juze 07.07.2005 23:25

Gnoms rakstīja:ko tu ņemies?

Atkal tas Lāčplēša alus....

Juze 07.07.2005 22:31

Juze rakstīja:

Juze rakstīja:

UUSA rakstīja:

Juze rakstījaaņēmu, Paldies. Rīt noteikti uzzvanīšu. Jātiek beidzot ar to vibrāciju galā. A tā pabrauc 100km, izkāp no mašīnas un sajūta it kā kāpurniekā būtu braucis.

Man tā bij ar darba auto-izrādījās pie vainas pusass gals(kārbā ieejošais).

Man ar šodien to konstatēja.

Tomēr tā nebija pusass vaina. Vienīgais, kas šobrīd vēl nav pārjaukts ir kārba. Vai ir kādas idejas?

Sorry, sanāca kļūda, ne tur ierakstīju.

Turpinot tēmu par vibrāciju. 'Varbūt kādam ir piejama Volvo850 kreisā īsā pusass, vai arī ārējā pusass miroņgalva, ko aizņemtos uz vienu dienu, lai varētu konstatēt, vai vibrācija nāk no pusass. Pagaisām neko vairs pirkt negribas, kamēr nav pilnīgas skaidrības.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti