msh rakstīja: Atvase pirmo reizi piesēdās pie stūres bez vadītāja apliecības...
Kāpēc lai pankūkai būtu jāsprāgst? Tas ierobežojums ir priekš muļķiem kas to pankūku var izdomāt uzlikt uz velkošās ass, attiecīgi lai diferi bik saudzētu. Es, arī ja atraujos mīksto priekšā, uzlieku pankūku aizmugurē, bet aizmugures ripuli - priekšā. Savulaik ir sanācis šitā ar pankūku aizmugurē nobraukt kādas divas nedēļas pa 50 km dienā pa granti uz 90-120
msh - attā
bez vadītāja apliecības pie stūres???
Kas tu esi - Anarhists vai Komunists???
Normāls cilvēks nekad nelielīsies ar likumpārkāpumu!!!!!
Tev nosaukt tos fašistus, kuri lielās ar likumpārkāpumiem???
WALA rakstīja: Nu man gan izskatas ka sačakarēta, jo no velo braukšanas viedokļa mani šausmigi besī sab. transa pieturas, un stājas tur par kārtu vairāk kā Barona. Otra štelle , pārvads pie Dominas, man izskatās ka tā kā tur ir sazīmēts tikko būs ne-Covid trafiks velosipēdistus vienkārši tur samīs ... t.i. man izskatas ka būs līķi, jo no tās puses braucot gan esmu redzējis lisapēdistus kas vienkāršas dzīves patiesības nesaprot - ja tevi neredz, tad tevi nevar palaist pat gribēdams ... utml.
P.S. vai esi gatavs piekrist ka tomēr sačakarēta, tad ja kādu velosipēdistu nejauši sabrauks ?
Tagad salīdzinam 2 ELEMENTĀRAS lietas!
Valdemāra un Čaka iela.
Čaka ielā ar Krafter busiņu es braucu normāli vienā joslā un man ir manevra iespējas kritiskā situācijā (drusku pa labi vai drusku pa kreisi)! Velosipēdisti ir atzīmēti un pamanāmi, ja skatās spoguļos. Neviens nemēģina iespiesties vai spraukties!
Valdemāra iela — buss ir platāks neka golpspainis, bet golpspainis to nesaprot un mēģina ielīst starp Krafteru un pretimbraucošo trolejbusu. Man uz Valdemārenes ir pastāvīgi jāmedī VELOSIPĒDISTI, un visvairāk mamuti pie auto stūres, kuri mauc ar riteņiem pa pretējo un vēl ir apvainojušies par to ka es ar busu negribu skaitīt noteklūkas!!!
Kas ir DROŠĀK? 1,5 joslas vai viena josla??? WALA – tu zaudē kvalifikāciju un haosu piedāvā kā drošu trafiku!!!