Bija liels lietus, daudz nokrišņu, zeme samirka un mitrums (nav svarigi kā (ar gruntsūdeņiem vai tāpat izsūcās)) tika līdz kabelim kuram (nav svarīgi kā) bija bojāta izolācija. Nu un blieziens – un visi nēsājas ar lodveida zibeni, kurš ir spējīgs neizkliedējoties izurbties cauri zemes slānim un trāpīt vadā – kā tad – noteikti – obligāti…
P.S. Ne jau es sāku stāstīt par zemūdens kabeļiem un vēl vsādām mistikām…
Paga paga – tu piesējies man un apgalvoji, ka ar izolāciju viss ir ok un ka zem zemes ir zemūdens kabelis, kuram mitruma palielināšanās augsnē ir pie kājas un ka īsajam nevajadzēja būt – citādāk tavu piesiešanos iztulkot nevar…
It kā jau līdz šim Bradypus mācēja lasīt, iespējams ka pie vainas būs bijis kaut kas apreibinošs un tāpēc sākās murgi par zemūdens kabeļiem, lodveida zibeņiem, kuri tiek garām TEC apsardzei un vēl visādām antizinātniskām figņām.
Bradypus rakstīja: Tev kautkā liekas, ka tie kabeļi, ko liek zemē, nav ūdensizturīgi? Tipa paļaujas, ka nekad nelīs un gruntsūdeņi neeksistē? Vai vienkārši sailgojies kaut ko stulbu uzrakstīt?
Tev līdz šim ar loģiku vis bija ok! Kas pēkšņi notikās?
Es kaut kur apšaubīju izolācijas kvalitāti? Vai arī kaut ko pateicu par sausuma periodu?
2 elementāras lietas spēj salikt kopā pat pamatskolas solu deldētājs!
Nokrišņu daudzums pirms babax un 300 kV - nu tak vājstrāvniekam pat skaidrs ka izolācija bojāta un blieziens uz masu un pēc tam pārējai izolācijai sakusiens klucī!
Nu un tagad neblamējies un pastāsti pa kurieni lodveida zibenim ir jātrāpa, lai viņš tavu zemūdens kabeli uzrautu gaisā teikas rajonā? Kurā vietā tam kabelim ir atvērti izvadi priekš zibens?
Man ir vairāk kā skaidrs ka uzblieza dēļ bojātas izolācijas (nav svarīgi būvnieki, remontnieki, sūdīgs materiāls vai erozijas izraisīts bojājums), svarīgi ir 2 fakti spriegums un mitrums. Pie mērena lietus īsais būtu jāgaida vēl kādu laiciņu, iespējams rudenī vai pavasarī.
Bradypus rakstīja: Nja... Ūpis neko par zemūdens kabeļiem nav dzirdējis. Un nezin, ka šim kabelim ir jāiztur arī zibens. Tā jau tās sazvērestības teorijas un mīti rodas.
Patiesība ir vienkārša - raks ārā un ekspertīzē mēģinās noteikt vai ražotāja, vai būvnieku vai Jaunās Teikas celtnieku vaina.
Bradypus! Gribēji citātu par to ka pats pieļauj celtnieku vainu?
Bradypus rakstīja: Nja... Ūpis neko par zemūdens kabeļiem nav dzirdējis. Un nezin, ka šim kabelim ir jāiztur arī zibens. Tā jau tās sazvērestības teorijas un mīti rodas.
Patiesība ir vienkārša - raks ārā un ekspertīzē mēģinās noteikt vai ražotāja, vai būvnieku vai Jaunās Teikas celtnieku vaina.
Šis kabelis atradās zem ūdens un viņā trāpīja lodveida zibens???
Pats runā ka bez ekspertīzes nekā bet pieņem ka celtnieku vaina…
A es par ko teicu?
Esmu bijis 30 m attālumā no vietas kur salaiž uz īso 1kV. Stādos priekšā kas ir pie 300kV…
Metīšu, kamēr šoferis neiemācīsies palaist bērnu pa zebru, kamēr šoferi lielā vairumā neputrosies starp maksimāli atļauto un minimālo braukšana ātrumu, kamēr neiemācīsies LABĀS rokas likumu un tādu CSN nezinātāju pie stūres ir daudz – tiekat galā ar tiem kuri brauc pa veloceliņu un trotuāriem no sākuma un tad stāstiet ka velo ir drauds satiksmes drošībai.
Starpcitu šoferi, kurš Alūksnē bez iemesla nonāvēja bērnus attaisnoja… priekšskars…
Šorīt redzēju viena OPEL vadītāju uz Daugavgrīvas ielas, kurš negribīgi palaida velosipēdu pa gājēju pāreju, un nopakaļ bļāva ka velosipēdistam velo ir jāstumj, un tas nesaktoties uz to ka 10 m tālāk stāv CP ar moci un vēro gājēju pāreju…
Gaužām vienkārši. Lasam — Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt…
Tas ir tāpēc lai velobrigāde būtu lielāka un pamanāmāka un sīcis līdz 12 gadu vecumam var balansēt uz riteņa ar 1 metra sanesi, kuru lielais cilvēks kompensē ar savu attālumu un šoferiem tāda atrakcija ir ātrāk pamanāma.
Tāds skats ka daudziem šoferiem un dažiem policistiem nav skaidras dažas ceļa zīmes. Regulāri tiek putrota 417. ceļa zīme un 421. ceļa zīme, bet par 413. jautājumu nav (es tā ceru).
Skaidrojums:
417 — KOPĪGS gājēju un velosipēdu ceļš
421 — Gājēju un velosipēdu ceļš
413 — Velosipēdu ceļš
CSN 200. punkts uzliek par pienākumu velo braukt pa ceļu, kas apzīmēts ar 421. un 413. ceļa zīmēm.
417. ceļa zīme tikai legalizē velo atrašanos uz trotuāra un atņem gājējam privilēģiju būt primāram, bet neuzliek par pienākumu velo obligāti atrasties uz šī ceļa, jo 200. punktā 417. ceļa zīme NAV minēta.
Hallo – tu visu laiku maksā nodokļus avansā un pēkšņi tev pasaka ka ņefigā – avansa maksājums nodedzis – kā tad – valsts ir domāta tam lai rūpētos par saviem pilsoņiem nevis lai varētu saņemt lielas algas!
Nu Izopropils man šajos 2 mēnešos ir aizgājis vesels litrs. Toties visas virsmas un pat datorklaviere atguvusi savu īsto krāsu un mikrobu kultūrslānis noberzts no visām virsmām pie kurām skārās ne tikai mani līkie pirksteļi.
Viens ir skaidrs, ka cilvēcei nav tehnoloģijas, lai no nulles izveidotu šādu vīrusu, bet pastāv varbūtība ka vīruss ir kultivēts (selektēts, modificēts), tādas darbības ir iespējamas.
P.S. Jūs zinat no kāda vārda ir cēlies vārds KARANTĪNA? Pajautā gūglei kā itāliski ir 40.
Man par to vīrusu nav skaidrs pilnīgi nekas. Vienam pieķeras – citam nē. Viena lieta ir pierādīta, jo sliktāka higiēna, jo lielāka izplatība (Zilais krusts, Ulbrokas sociālā māja, Sociālais centrs)… Bet tā kā tas vīruss parādās pat tur, kur nav bijis nekāds sakars ar viņa iespējamo importu, tad man ir dafigā jautājumu un nav nevienas atbildes…
Aga – it sevišķi piektdienu vakaros aiz garažām…