iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 23.03.2010 17:31

A kāpēc deks ir no Varakļāniem???

uupis 23.03.2010 17:28

Palaidniex rakstīja: Un kas traucē tā sakāpt jaunajā dzīmbulī? Tur pat ērtāk stumties iekšā pārpildītā, jo pa kāpnēm stumties ir daaaaudz grūtāk...

Vai tad es saku ka tā nevar???

Es tieši otrādāk – stāstu ka tā arī būs – jo tramvaji kursēs ar lielāku intervālu – cilvēkiem palielināsies komforts – samazināsies pārvietošanās laiks, jo pieturās tramvajs uzkavēsies mazāk. Tak pa 1,3 m platām durvīm 30 cilvēki izkāpj ātrāk nekā pa 1,3 m platām durvīm 15 cilvēki…

Tramvaju lētās izmaksas atļaus samazīnāt biļešu tarifus no 70 santīiem par braucienu uz nieka 90 santīmiem par braucienu. Cilvēki jau sen gaida biļešu cenu samazinājumu un ar prieku uzņems šo ziņu jo samazināsies arī izdevumi par sabiedrisko transportu par mīnus 20 santīmiem vienam braucienam.

Ja cilvēki nebūs gatavi biļešu cenu samazinājumam un tomēr protestēs tad ir jau alternatīva – atzīt elektronisko norēķinu sistēmu par galveno labklājības ienaidnieku. Pie kam savākt vienkopus visas ierīces kas izmantotas e-talonam, sakraut kaudzē, un publiski sodot izšaut trīs reizes šo ietaišu kaudzē. Pēc tam saplacināt ar kāpurķēdēm un pēc tam pielaist uguni… Un skatītāju pūlis taisa vilni.…

E-talonu sistēmu aistāt ar papīra biļetēm un kompostieriem. Un nevis kautkādiem veciem atrestaurētiem, bet speciāli projektētiem tieši Rīgas klimatiskajiem un ekonomiskajiem apstākļiem, kurus saražotu uzticams Kanādas partneris ar pieredzi jau viena šāda aparāta izgatavošanā no papīra…

uupis 23.03.2010 16:54

Sretsked rakstīja: Ja kas nav skaidrs,pajautājiet Sviestam, viņš ir speciālists kompresēšanā.

Nu to kā šamais atzipoja DEPO lukturi mēs jau zinām…

uupis 23.03.2010 16:52

Palaidniex rakstīja: jā, jā

Maskavas mērogos, kad ar hidrauliku sapresē cilvēkus

Пассажировместимость, чел. (при 8 чел/кв.м.) - 166

Vēl tagad busos mēģina sastumties vairāk cilēku kā 8 uz kvadrātmetru…

Kad izkrita lielais sniegs – vajadzēja pabraukt ar busu un palūkot cik tad cilvēki satilpa virs officiālā pasažieru skaita vienā busā vai džimbulī…

uupis 23.03.2010 16:49

Palaidniex rakstīja: Kāpt kāpnēs 1/2 stāvu uz augšu laikam ir ērti, itīpaši invalīdiem ratiņkrēslos vai kādam ar bērnu ratiņiem

Vienīgais attaisnojošais iemesls.

uupis 23.03.2010 16:46

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Veco IŽ kombi ir jāremontē 1 reizi gadā. Behai ar M20 motoru servisa apmeklējumi ir 2 reizes gadā.

Pasties cik jaunie brīnumi viesojas servisos un kādas reklāmas kampaņas notiek iepretim autosaloniem kur apmierinātie klienti nopērk pat reklāmas banerus lai tik brīdinātu citus no bezjēdzīgas naudas izšķiešanas…

uupis 23.03.2010 16:40

Palaidniex rakstīja: viens jaunais ir ietilpīgāks nekā divi vecie...

Bet vecajam arī durvju platums ir 1,3 m…

tram.ruz.net/...

Iesit man ar beigtu kaķi un pasaki kas tam jaunam labāks???

Lielākas ekspluatācijas izmaksas ir labāk???

uupis 23.03.2010 16:37

Bams rakstīja: 20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.

Pie kam viena vecā vagona ietilpība ir 166 cilvji. Tātad sastāvs var pārvadāt 332 cilvēkus.

Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

tram.ruz.net/...

uupis 23.03.2010 16:18

Palaidniex rakstīja: Nu i?

Sakabinātais tramvajs tak nav viens vagons. Krievu laikā vienbrīd pat bija no 3 vagoniem sakabināti sastāvi... Un kas atkal nav labi?

Meli. Viens jaunais vagons pārvedīs vairāk kā VIENS vecais. Bet dabīgi ka vairāk. Tikai sastāvi ta mums ir pa 2 vagoni. Tātad globāli ņemot neko īpaši vairāk jaunais nepārvadās.

Plus visam tām klāt pseidorūpēšanās par Rīgas iedzīvotājiem it sevišķi aukstā un slapjā laikā. Ja reiz tramvajs pārvadā vairāk pīplus, bet iedzīvotāju un pasažieru skaits nemainās tad kas? Dabīgi ka kursēs retāk. Jāsalst pieturā ilgāk.

Jeb tagad lielāks intervāls starp tramvajiem un salšana skaitās extra un ir kruta??? Tā ir rūpēšanās par pasažieriem???

uupis 23.03.2010 16:13

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...

Priekš jauna autobusa nav jāpārmetina pilsētas elektroinstalācija un nav jāpārkrāmē ielu asfalts…

Autobusiem uzstāda kvazistacionāros pipelizatorus, no tiem nolej solāriju, tiem bojājas piekare, tiem jāpērk riepas, kas nemaksā vienu vien suimtu utt...

Tramvaja ratiem kantes nedilst – nē – tās jau no ūberkrutās vulkaniskās nedilstošās lavas. Un mahā viņi ar tik pat cik glāze ar semočkām uz tirgus…

uupis 23.03.2010 16:11

Palaidniex rakstīja: Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...

Nu un tev jau ar nepielec ka tu tagad gribi salīdzināt piekabi ar puspiekabi…

Dabīgi ka puspiekabes ietilpība būs nedaudz lielāka par sastāva ar piekabi…

Bet vai vecajās garāžās kur vieta izrēķināta priekš piekabes varēs iestumties ar puspiekabi???

Rīgā ir viens izteikts piemērs: Privātmāja – īpašniece blondīne. Tad nu lūk – mājas pagalma iebraucamie vārti būvēti priekš tā lai varētu iebraukt ar 2. golpu. Blondīne iepērk CRV (nekā traka) bet ak tu dies – vairs vārtos ietrāpīt bez palīdzibas nevar (sērkociņu kārbiņa katrā pusē). Nu un tad sākās – vainīgi ir visi citi ka šamā nevar iebraukt vairs mājas pagalmā. RD ka šaura iela. Citi autovadītāji ka parkojas pretējā ielas pusē pret vārtiem. Un pat sašutusi ka policija nevienu nevar sodīt jo lūk līdz trotuāram no noparkota auto ir 3,5 m (sliktie noteikumi)…

uupis 23.03.2010 16:01

Palaidniex rakstīja: Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...

Priekš jauna autobusa nav jāpārmetina pilsētas elektroinstalācija un nav jāpārkrāmē ielu asfalts…

uupis 23.03.2010 15:59
uupis 23.03.2010 15:59

Palaidniex rakstīja: Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...

Nu lai tā būtu ka man nepielec – var jau būt ka pīpēju ne to – kaut kā neesmu manījis vienu vagonu 6. tramvaja līnijā.

uupis 23.03.2010 15:22

Bams rakstīja: atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.

Tur tikai vēl vadi japārvelk.

…tikai vaidi jāpārvelk un vairākās vietās sliedes jāpārmetina, bet tāpat vislētāk…

Vadi jau nemaksā neko – tos kitajozi dod par brīvu un vēl piemaksā lai tik ņem…

uupis 23.03.2010 15:20

Palaidniex rakstīja: Ja tev iedot 2x150 gr saldējuma porcijas vietā vienu, bet 400 gr saldējumu, laikam tas pats vien ir...?

Vai kā?

Te kā reiz ir stāsts par 2 x 150 gr vai 1 x 304 gr…

uupis 23.03.2010 15:08

Bams rakstīja:

uupis rakstīja:

Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???

20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.

Bet tā kā ir krīze, tad visi 20 JAUNIE vagoni, paredzēti 6. maršrutam pagaidam nav vajadzīgi un iespējams, ka atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.

Tur tikai vēl vadi japārvelk.

Tur jau tā lieta ka VIENA vagona nevis visa sastāva…

uupis 23.03.2010 15:06

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja: Ja netici par kompresijām tad paskaties kas notiek ar JPG failu pēc 100–ās atvēršanas un pārseivošanas…

nu tu bikuc iebrauci auzās par to flmu pārseivošanu

Nebūt i nē – ktru reizi caur RIPu izlaist ir šņikāt nost no kvalitātes…

nosauc 7 iemeslus - kāpēc būtu 100reiz jāpārripo mpeg4 filma?

Nezinu. Bet kvalitātes starpība ir acīmredzams fakts. Un katrs MPEG kodieris un dekodieris jau pats par sevi ir kompresētājs un atkompresētājs tā kā laikam sāls slēpsies tajā apstāklī.

uupis 23.03.2010 15:03

Šitās lapas sākumā – izskatās ka kāda meitene šoto ir uzrīkojusi…

uupis 23.03.2010 14:50

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni

ko?

www.tvnet.lv/...

tur rakstīts sekojošais:

" Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri. "

Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???

uupis 23.03.2010 14:26

Sretsked rakstīja: uupi, ko dirsies ?

Atbildēji uz aptaujas jautājumiem un saprati saikni starp sexu un braukšanas stilu…

uupis 23.03.2010 14:25

smaidiigais rakstīja:

uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni

ko?

www.tvnet.lv/...

uupis 23.03.2010 13:56

ursis rakstīja:

uupis rakstīja: Upsss…

Tā sanāca…

...taisnosies

[slikts komentātors !]

Taisnojas prokuratūrā – te vienkārši – tā sanāca…

Tā kā nevajaga…

[…pat ļoti normāls kometārs (PLNK)…]

uupis 23.03.2010 13:37

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Kas nezina noteikumus – lūdzu apmeklēt

www.visidati.lv/...

ko nozīmē ievērot ierobežojumus braukšanai naktī?

DVZ

Vispābā jau smieklīga aptauja – iegūstot rezultātus – izmainīt vai ietekmēt autovadītāju uzvedību nav iespējams no šāda aspekta…

Vienīgais ja agresīvajiem šoferiem piedāvās bezmaksas kurtizānes…

uupis 23.03.2010 13:13

Kas nezina noteikumus – lūdzu apmeklēt

www.visidati.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti