pedaalis rakstīja: tā arī par hankook neviens neko nepateica.
Normāli ripuļi – izvēlies attiecīgo proķi savam braukšanas stilam un pareizu ātruma indeksu – pārējais ir pat lābāk kā gudjārim m/ , kuram naglas iekšā neturas vispābā… ![]()
pedaalis rakstīja: tā arī par hankook neviens neko nepateica.
Normāli ripuļi – izvēlies attiecīgo proķi savam braukšanas stilam un pareizu ātruma indeksu – pārējais ir pat lābāk kā gudjārim m/ , kuram naglas iekšā neturas vispābā… ![]()
scope rakstīja: Diemžēl nezinu, jo neesmu no RS vai kā citādi saistīts ar trolejbusiem/tramvajiem.
Nu redz – strāvas zudumi ir pa tiešo gaisā palaista enerģija un resursi kas izmantoti tās iegušanai. Tātad tas cik tramvajs un trroleibuss ir lēti ir stipri vien relatīvs pasākums…
Par tramvaju un troleju kontakttīkliem ir daži jautājumi.
Cik lieli ir strāvas zudumi šim lētākajam zirnekļutīklam virs galvām?
Varbūt scope zin?
scope rakstīja: Ja aplauzies, tad nepaplašini jautājumu, lai izlīstu no stūra, kurā Tevi iedzina.
Nu ja jūsu mērķis ir iedzīt kādu stūrī tad jūsu zināšanai tas nav diskusiju galvenais mērķis.
Otrkārt – kas notiek tad kad vēja ātrums ir 10 un vairāk metri sekundē?
Uztvērēji pļē – strādā – kā tad… ![]()
scope rakstīja: Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".
To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.
Patīk man tās magnētiskās, ar intelehtu apveltītās stangas…
Labi informētais – palūkojies (pirms tam noņemot rozā brilles) visi troleju vadītāji rausta ilksis piemēram uz Valdemārenes, nekas tur ar pogas palīdzību tur pie vadiem nelīp.
Speciālās pieturas – moš visu Rīgu pārklāt ar speciāliem trolejbusa vadiem priekš vienas pogas, dēļ izmaksu lētuma – autobuss točno ir dārgāks par intelektuālajām ilksīm kopā ar ūberatvieglinātiem vadiem…
Informētie saucas… ![]()
scope rakstīja: Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".
To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.
Sīkāk procesu neskaidrošu, vari papētīt 8. trolejbusa pieturu Akmeņu ielā(pie topošās Gaismas pils), un ceru, ka viss taps skaidrs.
Stangas pievelkas ar lektrību, bet lai piedabūtu tās pie vadiem ir vien jārausta tās ilksis aiz šņores, jo redz ne visu laiku rīgā ir bezvējš un apmācies laiks …
Tu vadītājiem pajautā nevis reklāmas katalogā lasi fīčas un plusiņus troleibusiem …
![]()
Seene rakstīja: Un parādi, kur kaut viens ir teicis, ka tramvajs "nemaksā neko"
Dafigā te bija gudrinieki (sākumā kautkur) kuri runāja par to ka tagad maina 62. gadā liktās sliedes (laikam jau tad izmantoja betona gulšņus). Vadi ar no cara laikiem karājoties (nemaz nav nodiluši). Mūsu pašu RVR visi ir dauņi un nemāk saskrūvēt izturīgu tramvaju – tāpēc izdevīgāk bija sākumā ar spraņčiem sarokoties, kurus pēc tam uzmeta un aizskrēja pie Škodas… (romānu var uzrakstit)… ![]()
Seene rakstīja: Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...
A kurā vietā es viņus atbalstīju? Ar krietni mazākām izmaksām varēja 8 un 9 trolli aizstāt ar busiem – atkristu čakars trolejbus šoferiem liedēties, salt un trennēties ilksis trāpīt pa vadiem katrā reisā…
Kaksis rakstīja: Tramvajam ir tāda ekstra kā smiltnīcas. Pats sev var pabērt smiltis zem riteņiem. Kamēr autobuss vai trollis bezjēgā spolē pie uzsākšanas.
Nu nu – ber tikai tās smiltis tramvajsliežu renē – palūkosim kā pēc tam būsi spiests ar naglu kasīt arā visus gružus no tās sliežu siles… ![]()
IkdienasViesis rakstīja: Tikai nākamais gads ieies jaunā vēstures fāzē, kad Rīgā parādīsies pilnīgi jaunas paaudzes tramvaji un moderni mūsdienīgi kontakttīkli.
Paga paga – daudzi te plēš drēbes ka tramvajs ir vislētākais un neprasa nekādus papildus ieguldījumus (sīkums par tiem 2 ļimardiem – tā tak nav nauda). Nu un kad visi sāk nesāties apkārt ar karogu »Nemaaksā neko« tad vēl var piesprt klāt divtik ļimardus tēriņiem – visi tak pārliecināti ka lētākais un uzturēšanas izmaksu nekādu. Un tad pēc 2 gadiem ai ai ai – ir problēmas, vajag vēl kāpostu, bet lētākais, bet nemaksā neko… Un šķiņķosiet par biļeti 2 latus… ![]()
Kaksis rakstīja: Ja kas, tramvajam sniegs un ledus traucē mazāk nekā troļļukiem vai autobusiem.
Kā tad … Tramvajnieki pirmie skrāpējas pa sliežustarpām un pārmijām kad sniegs sāk snigt…
Kaksis rakstīja: redz no kurienes tas naids pret tramvajiem:
www.iauto.lv/...
Piedodiet – bet tas nav īstais iemesls jo:
1. man nav naida uz tramvajiem.
2. jūs nespējat uztvert domu.
3. atšķirīgs viedoklis no jūsējā nav sinonīms vārdam naids… ![]()
Rīgā tramvajam nav vietas – paši piekrītat ka satiksmes organizācija ir dimbā. Nu tad kā uzlabotos satiksmes plūsma ja novāktu tramvaju no 3 vietām – Akmens tilta, Nacionālā teātra, Gaisa tilta???
Būs izmaiņas vai nebūs?
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: uupis ir latvietis tipiskais - ieņem kautko galvā un skrien ar to visās sienās
Jautājums tik no kurienes... Viņa pieminētajā Vīnē nekad neesmu pārvietojies ar kādu bezsliežu sabiedrisko. Metro + tramvaji rullē.
Pa Vecpilsētu tā vien dimd tramvaji.
Ielas tikpat šauras kā Rīgā – nu ko tur spriest un pa vienu ielu brauc gan tramvaji gan auto gan sniega tīrītāji – un visu cauru gadu… ![]()
Seene rakstīja: Pļē... Aizbrauc, piemēram, uz Stambulu un paskaties, kā lielizmēra tramvaji kursē pa vecpilsētas ieliņām.
Pļē … iedod komandējuma naudu. Un tad vēl mikroskopu lai es Stambulā sameklētu sniegu un baigo saldēšanas iekārtu lai tur saskatītu -20 grādus…
Pasties pats kā Vīnē viss organizēts un tad te lecies ar turku brāķdariem…
Seene rakstīja: "tramvajs Rīgā" nekādi nav analogs vienkārši vārdam "tramvajs" un attiecīgi arī arguments šī sabiedriskā transporta veida lietderībai.
Tramvajs ir lietderīgs pie lieliem attālumiem un plašām teritorijām.
Seene rakstīja: …debila satiksmes organizācija un tādi pat tramvaju vadītāji.
Jaunos tramvajus gāzēs un bremzēs cilvēki ar trijām augstākām izglītībām? …par 300 lohiem mēnesī??? ![]()
Seene rakstīja: …1974. gada līmenim. Un tieši tādēļ to ir jāattīsta, nevis jālikvidē - "tramvajs Rīgā" nekādi nav analogs vienkārši vārdam "tramvajs" un attiecīgi arī arguments šī sabiedriskā transporta veida lietderībai.
Vo.
No rīgas centtra izmetināt viņu ārā, lai neaizņem tiltus, bet atved pasažierus no guļamrajoniem. Tramvajs var palikt tur, kur ir pļavas un citi plašumi.
Tur kur šauras ielas un nami ar lielu vecumu – tur tramvajs ir vislielākais kaitnieks un ļaundaris…
Seene rakstīja: kam ir lielāka manevrētspēja, bet tajā pat laikā krietni lielākas izmaksas, mazāks ātrums un ietilpība.
Nu jā trolejbuss rīgā ātrāk par 30 neiet, kur nu vēl autobuss
tas vispābā ar 25 km/h velkās.
Un izmaksas – tās vispār nav prātam aptveramas – priekš autobusa ir jābūvē speciāls segums zem asfalta citādāk autobuss pat nevar attīstīt 25 km/h…
Trolejbusa izmaksas vispār nav apspriežamas – katru mēnesi riepas jāmaina – katra par 1000 Ls gabalā un ziemā vēl šipenes jāliek (2 komplekti disku vajadzīgi) – ārprāc… Un tagadējiem trolejbusiem vēl dīzelis jālej iekšā – bet dabīgi ka dārgāk – lektrība un dīzelis kopā… ![]()
Seene rakstīja: Savukārt tramvajs ir ļoti mainījies pa daudzajiem gadiem un nodrošina nesalīdzināmi efektīvāku pasažieru plūsmu.
Jāāāāā… Šitā mainījies tramvajs Rīgā… Labi ka es nepīpēju zālīti…
Citādāk dievs vien sazin ko ieraudzītu tās mainīgās amēbas (tpū) tramvaja vietā…
Da tramvajs nodrošina sastrēgumus un tas ir lielākais viņa nopelns. ![]()
Trolejbusu ieviesa tikai tāpēc ka tramvajs aizņem daudz vietas un nav manevrētspējīgs, kas arī ir novērojams mūsdienās.
Nav īsti ar tramvajiem viss kārtībā …
ru.wikipedia.org/...
;ижский_трамвай
После Второй мировой войны трамвайное хозяйство было полностью разрушено. Началось восстановление трамвайных линий, были проблемы с подачей электроэнергии.
Трамваи уже не могли справиться с растущим объёмом пассажирских перевозок, поэтому требовалось найти другое решение. На средства, выделенные на эксплуатацию трамваев, в 1947 году в Риге было организовано троллейбусное сообщение. На нескольких центральных улицах центра города трамвайные рельсы были сняты, чтобы освободить место для более манёвренных троллейбусов. В 1984 году была построена новая линия в Иманту.
Man šodien bremze – es tikai tagad ieraudziju to srakano reklāmu… ![]()
… un max ātrums 271 km/h