iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 02.06.2009 9:38

Kaksis rakstīja: Tik zinātniskos jautājumos es nēesmu kompetents, bet atbildes vari saņemt savā iecienītajā Tvaika ielā

Jautājums analfabētiem:

Kur esmu teicis ka eļļas līmeni mēru pie darbojša dzinēja?

Kur esmu teicis ka Tvaika iela ir manis iecienīta?

Kur esmu teicis ka zālītes pīpēšana ir zinātnisks jautājums?

P.S. Varbūt jums tomēr vajadzētu nedaudz pamainīt savu komunikācijasu stilu un būt nedaudz taktiskākam?

uupis 02.06.2009 9:26

Kaksis rakstīja: To es arī biju dzirdējis, Tvaika ielu pārcelšot tuvāk kosmosam, lai vieglāk tos dzinējus slāpēt un eļļas līmeņus mērīt, arī paketes tur esot jaudīgākas.

Jūsu topogrāfiskās zināšanas ir vienkārši fantastiskas…

Ko tādu pīpē ja jau vari sajaukt kosmosu ar mežu un pie eļļas maiņas izmantot paketes?

uupis 02.06.2009 9:24

Veselā virknē autosu ir minimālā līmeņa devēji. Vieniem tie aprobežojas ar logu mazgāšanas šķidrumu, jo auto tāpat paredzēts ikmēneša servisa apmeklējumam, citiem visi tehniskie šķidrumi (eļļa, dzese, bremses utt) un kapots atverams divos gadījumos – papildināt vai mainīt šķidrumus un auto jāved uz servisu tikai tad kad tas nepieciešams. Ne tā kā dažiem labiem strādnieku auto īpašniekiem, kuriem jāviesojas servisā katru mēnesi algas dienā...

uupis 02.06.2009 9:17

Kaksis rakstīja: vālodze eļļas līmeni pārbauda pie ieslēgta dzinēja

ā nu tur jau tas kosmiskais starojums tajā bembī ir...

Pie acu ārsta aizejiet – ja nemākat lasīt.

P.S. Nu jā Tvaika ielu slēdz ciet, grūti jau ir ar 3 klašu izglītību un plakanu okeānu.

uupis 02.06.2009 9:03

msh rakstīja: Toties ir manometrs, kurā brauciena laikā dažas reizes ieskatos. Ja šis izveic no motora apgriezieniem neatkarīgus fokusus, skaidrs ka sčups ir sauss un maksimālais līmenis atgūstams ar pāris litriem eļļas

Kāda starpība šajā gadījumā. Min līmeņa devējs vai manometrs. Tev ar ir papildus informators. Bet tie, kuriem ir tikai sarkanā lampiņa panelī arī stāsta tos pigorus ka auto eļļu neēd. Un jūs vēl aizstāvāt šos viedokļus – pilnīgi nav skaidrs vai jūs zinat kā eļļas līmeni ietekmē nakti nostāvējis motors vai tāds kas 5 min darbojas un kā to uztver cilvēks parastais – kreditētais???

uupis 01.06.2009 14:21

HIPPY rakstīja: Ka jau topika sakuma rakstiju – AUDĪ NAU ellas

Kas tad tavuprāt ir AUDĪ?

uupis 01.06.2009 14:17

Pirmais rakstīja: tu pilnīgs auns esi???? tak pat deksteram skaidrs, ka audī eļļu tirgo DĪLERIS

Nu var jau būt ka pa pazīšanos no otras puses daži exemplāri var sarunāt «AUDĪ» oriģinālo eļļu...

Parastiem mirstīgajiem tas pats dīleris piedāvā visādus citus brīnumus – sākot ar Shell un BP beidzot ar kautkādiem adinoliem un finām...

uupis 01.06.2009 13:39

Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....

kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????

te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm

A kur var nopirkt »AUDĪ« eļļu?

uupis 01.06.2009 11:29

Seene rakstīja: "Exhaust brake" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādi nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.

uupis 01.06.2009 11:28

msh rakstīja: Kurš no abiem variantiem - tu uzskati, ka līmeņa izmaiņas par pāris milimetriem nozīmē motora nāvi jeb vai jaunajiem būmeriem bīdeļi tādi, ka pāris milimetri nozīmē eļļas trūkumu un nosprūšanu? Vispār normāliem motoriem starp abām atzīmēm ir vesels litrs

Nekad neesmu teicis ka elljas liimenis zem minimuma noziimee motora naavi.

Vienkaarshi tiem auto kam ir min miimenja deveejs un attieciiga informaacija laiciigi zin ka eeljas liimenis pietuvojas minimumam un tad nu kaa nu kursh cits pielej cits nee.

Tiem auto kam nav taada briidinaajuma brac ar minimaalo bez beedu, reizi meeneesii apluuko schupu un viss...

Runa iet par zinaashanu vai nezinaashanu a tu zreiz blausties par Motorschkaden.

uupis 29.05.2009 17:43

Seene rakstīja: Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.

Ir arī ar to bremzi slāpēts un ne vienu vien reizi. Pie kam no sākuma atrubī degvielas padevi un pēc tam parauj izpūtēja šīberi un nekādas pašdetonācijas – bīdelis aizrijas divos pukšķos…

uupis 29.05.2009 17:39

Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.

Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.

uupis 29.05.2009 17:38

Pirmais rakstīja: neveikls mēģinājums nolekt no savas izplūtītās stulbības

KOSMOSĀ vakumā saspied pirmkārt to eļļu. Otrkārt lai tā detonētu vajag gaisu lai būtu degmaisījums, kurš tad arī ekspodēs (oksidēsies). Nu neizdala tā eļļa savu skābekli vaii kādu citu uzliesmojošu gāzi. Nu nevar eļļas tvaiki paši eksplodēt kosmosā. tie pilienu veidā dreifēs pa degkameru nesasniedzot pat vajadzīgo kompresiju.

Pamēģini aizdedzināt sēkociņu kosmosā – paskatīsimies kas no tā visa sanāks.

P.S. Stāsts ir par eļļām un kosmoss pienāca klāt.

uupis 29.05.2009 13:20

anonimikis rakstīja: KinDzaDza "šatli" uz to pavilka ...

uupis 29.05.2009 12:22

Seene rakstīja: tikai slims cilvēks spēj piesieties pēdiņās neieliktam vārdam, pats uzrakstot šādu ģeniālu frāzi: "Es tikko iedomājoesskatu"

Lāb lāb – mirčiks…

Žetons – atradi kur piesieties …

uupis 29.05.2009 12:03

Kaksim no sākumā jātiek galā ar 10 km diametra spaiņiem, cementu un līmeņrādi...

uupis 29.05.2009 12:00

Kaksis rakstīja: njā, var redzēt kas bembistiem ir galvā... kosmiskā radiācija...

tā ir kautkāda pakete

Lasīt iemācies– modernās izglītības produkts:

Seene rakstīja: Piemirsi gredzenu nomaiņu. Labi izdilis zemapgriezienu dīzelis ar no cilindru sieniņām nenoslaucīto eļļu var pārtikt un griezties [b] kosmosā [/b] pat ar pārtrauktu degvielas padevi

uupis 29.05.2009 11:58

Es tikko iedomājoesskatu: Shatls ar dīzeļmotoru un melniem nosmulējušamies kosmonautiem, kārtējo reizi skrūvējot dīzeli lai var atgriezties uz zemes…

uupis 29.05.2009 11:54

Crankshaft rakstīja: Nu, jaasaka, Seenem pilniiga taisniiba - diizelis mieriigi var darboties pats ar savu motorellu un aiziet t.s. "raznosaa"

arī kosmosā?????

Par to kā uz zemes notiek – tas man skaidrs – bet sēne arī kosmosā darbina dīzeli bez soļarkas un ar radiāciju skābekļa vietā.

uupis 29.05.2009 11:51

Kaksis rakstīja: ūpis pagarinātājā izmanto tīru skābekli un pirdiengāzi.

Savu viedokli paturi pie sevis un ej piesakies kā alternatīvās enerģijas ražotājs (mazs bet nu tomēr)…

uupis 29.05.2009 11:48

Seene rakstīja: Sāk gan. Kopš kura laika skābeklis cilindros nonak kopā ar degvielu? Es līdz šim esmu redzējis tikai dīzeļus, kas izmanto gaisā esošo skābekli...

Tev palielināmo stiklu iedot (?) sameklē kosmosā skābekli priekš iekšdedzes dīzeļdzinēja darbināšanas ar eļļu…

uupis 29.05.2009 11:14

Tas jau sāk pavilkgt uz plakanajiem okeāniem un sporta tosola metināšanu…

uupis 29.05.2009 11:12

Seene rakstīja: Piemirsi gredzenu nomaiņu. Labi izdilis zemapgriezienu dīzelis ar no cilindru sieniņām nenoslaucīto eļļu var pārtikt un griezties kosmosā pat ar pārtrauktu degvielas padevi

OOOOOOO Bez skābekļa?

uupis 28.05.2009 15:09

i_edgars rakstīja: Redz es dzīvoju 7 minūšu braucienā no tālākās darba vietas, no tuvākās 2 min. Un tā jau 10 gadi - tā ka zinu to epopeju ka motors mēnešiem ilgi nav bijis ne reizi uzsilis līdz darba temperatūrai. Braucu diezgan pasportiski, pie kam ir vecs vāģis, bet no eļļas maiņas līdz maiņai nevajag pieliet ne piles. Dīzelim.

Tev vienkārši nav minimālā līmeņa devēja tādēļ tu arī nezini cik tad īsti noēd tavs auto eļļu. Aukstam paskatamies – ok virs min. Braucam. Bet paskaties uz eļļas līmeni kad tiko nomainīta eļļa un pēc tam pirms pašas eļļas maiņas – stipri jāšaubās vai rādījumi būs identiski.

uupis 28.05.2009 13:51

i_edgars rakstīja: Te Latvijā nedzīvo bagātnieki un katrus 5 gadus nepērk jaunu auto, bet ja līdz eļļas maiņai pa starpu ir jālej vairāk kā 1,5 litri klāt (pie normālas braukšanas) tad motoram jau ir tuvu pēdējā stunda.

Nu nav tev gluži taisnība. Ir tādi braucēji, kuri dzīvo 10 min. attālumā ar auto no darba. Nu tad stādies priekšā, kas notiek ar gredzeniem jau pēc pirmās ziemas. Nevajag aizmirst ka Latvijas klimatiskie apstākļi nemaz tik pateicīgi vienmērīgam nodilumam nav. Temperatūras amplitūda 60 grādi – no plus 30 lidz mīnus 30. Dizgan liels mitrums. Mazi attālumi utt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti