iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 30.03.2009 14:05

Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.

Izmantojot dīzeli????

Jeb tas ir kautkāds jauns litronitrometanDISEL.

Paņemam noliekam blakus atmosfērisko disel un atmosfērisko bencinn.

Kurš paātrināsies ātrāk?

uupis 30.03.2009 13:52

Bet tad jau šitos pilsētas busus – zilos var afigenna uzķūnēt. Viņiem tad apgriezieni beidzas pie 2500.

uupis 30.03.2009 13:18

WALA rakstīja: Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.

Nu jā jā – eļļošanas sistēma advancētā, kura spēj nodrošināt nevainojamu rezultātu pat pie pāpadsmit apgriezieniem...

uupis 30.03.2009 13:10

Un skaties – motors tas pats - kārba tā pati. Pat apgriezini ar visu putniņu tie paši, bet spidometrā 250 km/h...

Esmu redzējis tādējādi šķūnētus katlus.

uupis 30.03.2009 13:07

Pirmais tu nesaprati.

Viss tas šķūns ir vienkārša spidometra uzlīme.

Ar oriģinālajām uzlīmēm bija 200. Pielipināja jaunās baltās sporta uzlīmes – tagad bultiņa rāda 250 km/h

uupis 30.03.2009 12:59

Daži entuziasti skaitļoja ka tajā brīdī dzinējs dabuja kaut kur ap 20 tk apgriezieniem.

uupis 30.03.2009 12:58

Seene rakstīja: teorētiski... Bet praktiski tikai kaksis var iedomāties, ka dīzelim var par 25% pacelt motora max apgriezienus un pēc tam nelasīt virzuļus pa grāvjiem.

Vienam keksam demonstrējot savu vaiperi kaimiņam sanāca razmētāt motoru pa reizinātājiem. Gribot nodemonstrēt cik labi auto ceļ gribēja pārmesties robu zemāk pie liela ātruma. Rezultātā pārmetās par trīs robi zemāk . Dzinējs tika izmētāts kilometra garumā pa reizinātājiem

uupis 30.03.2009 12:53

Kaksis rakstīja: Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.

A kā tad kalkulē jaudu?

uupis 30.03.2009 12:46

sleepnis rakstīja: Ja ir vieta, kur to šrotu nolikt, tad variants ir nopirkt tādu pašu braukšanai un kādu laiku nebūs rezerves detaļas jāpērk. Bet nu kā jau vienmēr , Merfijs nesnauž un visticamākais , jaunajam autiņam noplīsīs tieši tas, kas vecajam čupā

+1

uupis 30.03.2009 12:39

Seene rakstīja: Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.

Kā piespiest degt 40 w lampiņu spilgtāk?

Iegrūst lielākus voltus?

uupis 30.03.2009 12:37

Atkal kosmiskās tehnolôgījas.

GRIEZE tas ir tāds pintiņš?

uupis 30.03.2009 12:31

Kaksis rakstīja: Jauda ir atkarīga no apgriezieniem. Ja paceļ abarotus, iegūst lielāku jaudu. Un jo lielāka jauda, jo ātrāk tas auto var pabraukt.

Njā palaknie okeāni rulzz.

uupis 27.03.2009 15:16

Ozz rakstīja: viņš pa diskaverī redzeeja

iisteniibaa jau loģiski- neviens ražotaajs nebuutu laimiigs ja pepelacs peec "kāzām" buutu jaastumj pa taisno uz remontcehu dzineeja maiņai

Uh kā pirmās VW škodas gāja uz tomātkārbas maiņu. Vietējie kārlo motors krustijās vaļā un teica ka garantija uz kārbu nava, bet pēc piektā auto mute bija aizbāzta un visiem mainīja kārbas bet klusēja.

uupis 27.03.2009 12:41

Sretsked rakstīja: Visus, kas ir iekš ss un reklāmas, es zinu...vienkārši, ir dažādas cenas. Izvēlos izdevīgāko.

PS. Kaksi, to savu termo atstāj vien sev.

Ķipa iepirkuma konkurss

Es kautkad braucu garām pie Zemitāna stacijas gar dzelzceļu un tur diezgan pazīstama firma (toč neatceros kura) piedāvāj celtniecības tehnikas un būdu nomu, bet cik maxā nezinu.

uupis 27.03.2009 12:09
uupis 27.03.2009 11:51

Pie Zemitānu tilta kautkāds kantoris (neatcxeros) izīrē vai iznomā tās celtnieku būdas.

uupis 26.03.2009 15:45

Bucefals rakstīja: Šodien izlasīju, ka tās e-talonu sistēmas uzturēšanai nepieciešami 5. mlj. gadā.

Malači tie džeki, kas to dabūjuši cauri!

Nav viss malači. Jau tagad ir nokrities pārvadāto cilēku skaits. Ja pacels biļešu tarifus ta ieņēmumi samazināsies, tāpat kā tas ir gadījumā ar PVN un akcīzi. A 5 citronu izmaksas navar uzturet pie shodienas cenaam un apetiites...

uupis 26.03.2009 15:25

Pirmais rakstīja: kuli jūs iespringstat?

vai kāds no jums ir kaut reizi noķerts braucot bez biļetes?

Ir mēģinājuši piešūt – plēst un burzīt biļetes. No biksēm līduši ārā lai tikai divīti dabūtu.

uupis 26.03.2009 15:05

seaman rakstīja: karoč figņja kaukāda, plastmasas

Nav vis plastmasas figņa – bagāžai ir metāla e-talons vārdā santīms.

uupis 26.03.2009 14:56

Kaksis rakstīja: Ir parastie e-taloni (1, 10, 20 braucieniem) un ir nepersonalizētie e-taloni, kurus var uzpildīt pēc sirds patikas, bet tikai speciālā automātā. Personalizētos e-talonus var uzpildīt caur i-banku.

Un bāgāžai arī ir specializētie metāla e-taloni – santīmi saucās

uupis 26.03.2009 14:55

e-talons labi ja maijā sāks aizstāt parastās papīra biļetītes.

Viens labums tam visam ir -

– vairs nevajadzēs talons priekš trolejbūža un skaidruci busam.

– tagad skaidruci vajadzēs bagāžai un suņiem ļoti ērti.

Un zinot šo – es noteikti izvēlēšos sab. tr. kā primāro – pārvietojoties pa rīgu ...

uupis 26.03.2009 14:50

Kaksis rakstīja: Vieni sūdi visā tajā e-talonu sistēmā jau ir redzami: nepersonalizēto e-talonu nevarēs uzpildīt caur internetbanku, bet tikai kautkādā terminālā.

Paga paga – e-talons tak ir vienkāršāk kā nošķaudīties – a tu te par kautkādām kosmiskām tehnoloģijām – internetbankām...

uupis 26.03.2009 14:48

Un par baģāžu tagad drīkst norēķināties kā pie bankomāta – trīs reizes stum iekšā papīra gabaliņus un gaidi ka tur iekšā adatprinteris sāks skrabēt. Laikam kādam nebija kur likt vecos seiko printerus ar adatu galvām – pārdeve Rīgas satiksme kā kompostierus...

uupis 26.03.2009 14:45

seaman rakstīja: Ūpi, vai tad E-biļets jau nav no 1.marta? iekap džimbulī pats un pārbaudi, kā ir ar čumadāniem braukt!

visa tagadējā e-biļete ir tas pats 40 kapeiku talons

uupis 26.03.2009 14:39

anonimikis rakstīja: ar to bagāžu ir tā. jāmaksā, ja pārsniedz noteiktus izmērus. un tikai.

Bet, nevienam kontrolierim nekad nav bijusi atbilstoši sertificēta mērierīce, lai to bagāžu izmērītu. Tas, ka uz aci viņam kaut kas liekas, šajā gadījumā nav rādītājs.

Trīs čemodānus tu nekādi nepievilksi zem šādiem izmēriem: -> 2.5. Pasažierim ir tiesības pārvadāt bez maksas:

2.5.4. vienu rokas bagāžu (kuras izmēri nepārsniedz 60 x 40 x 20 cm);

Lasītākie raksti

Jaunie raksti