iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 11.03.2009 11:28

smoke rakstīja: Ar Pērnavas krustu pie LB ir divdomīgi, bet pats arī putrojies.

Kur?

uupis 11.03.2009 10:02

Chankaishi rakstīja: Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.

Un ja nav marķējuma tad pa kādu trajektoriju jābrauc?

uupis 11.03.2009 9:58

Kāpēc Deglava un Nīcgales ielu krustojumā marķējums sazīmēts tik debīli, ka pie zaļās gaismas krustojumā var iebraukt tikai labi ja 2 mašīnas?

Ja paskatamies uz trolejbusa vadiem - viss kļūst skaidrs...

uupis 11.03.2009 9:56

Chankaishi rakstīja: Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.

Nu redz tur pirms marķējuma sazīmēšanas atradās keksi kas no pirmās joslas vilka taisni. Kā rezultatā - sadursme un ko domājies – vainīgi izrādās tiekas brauc pa otro joslu. Rīgas satiksmei tas piegriezās ka vaino viņu trasportlīdzekļus un strīpiņu zimētāji savilka strīpiņas, lai vainīgs būtu tas kurš velk taisni.

Domā ka Rīgā marķējumus uz krustojumiem zīmē tāpat vien – drošībai?

Marķējumus zīmē tikai tad kad avāriju statistika sāk augt un kad Rīgas satiksme tiek apbižota.

uupis 11.03.2009 9:38

Chankaishi rakstīja: Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.

Un atbildi lūdzu uz šo jautājumu:

Kāpēc Brīvības un Pērnavas ielau krustojumā virzienā no centra regulāri zīmē marķējumu taisnvirziena joslu trajektorijai?

Vai tikai ne tapēc ka ja marķējuma nav tad josla turpinās taisni līdz krustojuma beigām?

Jeb tam ir kāds cits iemesls, kuru es nezinu?

uupis 11.03.2009 9:37

Chankaishi rakstīja: Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.

Ja noteikumos nav reglamentēts kā rīkoties tad ko? Tad kautkādiem sētas noteikumiem ir augstāks spēks?

uupis 11.03.2009 9:33

Vēl Rīgā ir dafigā krustojumu, kur ir labās rokas princips, kuru neviens neievēro.

Pilns ar tādiem ir visos privātmāju rajonos. Tikai liela daļa visuzinošo šoferu uzskata ka taisnvirziena kustībai ir priekšroka, lai gan noteikumos skaidri noteikts labās rokas princips.

Tātad ja redzi krustojumu bet neredzi zīmi galvenais ceļš, tad ir jāpārliecinās vai uz blakusceļa ir zīme dodiet ceļu vai nav.

uupis 11.03.2009 9:30

Chankaishi rakstīja: Trakākais ir tas, ka noteikumos nav noteikts, kā tieši krustojumos jānogriežās. Pēc uupa teiktā - no kreisās malējās nogriežoties pa kreisi - māšīnas no abām pusēm brauc it kā līdz iedomātās joslas vietai, kur pa 90gr pagriežās, krustojumā no abām pusēm iebrauc augstākais 3 mašīnas un sastrēgums gatavs. Un tādu duriku ir pietiekoši!

Nu tā ir pēc noteikumiem un CP traktējuma.

uupis 11.03.2009 9:16

Tikai ir viens jautājums.

Kāpēc labo pagriezienu no Brīvības ielas uz Biķernieku ielu atstāja tikai no vienas joslas (kādreiz bija no divām)?

Kāpēc Brīvības un Pērnavas ielau krustojumā virzienā no centra regulāri zīmē marķējumu taisnvirziena joslu trajektorijai?

Vai tikai ne tapēc ka ja marķējuma nav tad josla turpinās taisni līdz krustojuma beigām?

Jeb tam ir kāds cits iemesls, kuru es nezinu?

uupis 11.03.2009 9:10

jaaanis rakstīja: Tu visulaiku visus sauc par nezinīšiem (muļķiem), bet pats tā arī neesi spējīgs konkrēti atbildēt kurš CSN punkts nosaka, ka krustojumā var braukt pa trešo joslu līdz krustojuma (Pērnavas / Zemitānu) galam un tev ir priekšroka attiecībā pret citiem. Kautkā neatceros nevienu tādu punktu, no kā secinu, ka tas ir tiekai tavs izdomājums vai velmes, bet citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tas nav saistošs. Tad kad pierunāsi Lukstiņu tādu punktu ierakstīt CSN tad arī brauksim pēs "taviem" noteikumiem, bet kamār CSN nenosaka kurā joslā jāiebrauc pēc nogriešanās krustojumā tikmēr jāievēro 81. vai 91.punktu (kurš labāk patīk).

Nesaucu nevienu par muļķi – tās ir tavas fantāzijas.

Neviens CSN punkts to neaizliedz - tātad ir atļauts.

Neviens CSN punkts nenosaka kārtību kādā vecama nogriešanās no divām joslām, ja nav marķējuma.

Es vienkārši cenšos jūs brīdināt par situāciju, gadījumā ja kāds izdomā vilkt taisni no trešās joslas. Jo ja sadursme notiek krustojumā un keksis uzraksta ka gribēja tikt uz LB (lai gan patiesībā mauca taisni) vainīgais ir tas kurš iebrauca 3. joslā no otrās.

Nu ja jūs paši gudri un jums neinteresē ieteikumi – aber lūdzu dariet kā vēlaties.

uupis 10.03.2009 18:49

Pirmais rakstīja: slāvu aplī jau labu laiku ir jābrauc savādāk

Pa pulksteni???

uupis 10.03.2009 18:35

Galvenais rakstīja: Kad 96. gadā mācījos autoskolā, instruktors tieši norādīja uz "muļķiem, kas rada sastrēgumus", nogriežoties izmantojot tikai vienu joslu, ja ceļš tālāk turpinās 2 joslās. Tas ir loģiski un es tā arī braucu un braukšu, pat ja noteikumi nosaka savādāk. Man nerausta

Neesi viens no tiem, kurš uz Slāvu apļa man ļauj nomainīt jau otro mašīnu? Protams ne uz mana, bet uz sava rēķina...

uupis 10.03.2009 18:33

Galvenais rakstīja: jums nav pie kājas tie noteikumi, ko jūs varat cepties dēļ tādām muļķībām??

CSN nezināšana neatbrīvo no sodiem un soda punktiem...

uupis 10.03.2009 18:31

farruhs rakstīja: Nestrīdēšos, jo CSN nezinu... bet izklausās mega stulbi.

Principā sanāk, ka krusta vidū jau vari sākt tēmēt, kā no savas 3ās joslas pa diagonāli plst pāri uz 1mo ? ... un poxooi dim?

Domāju, ka tāds šoferīts līdz policijas atbraukšanai jau būs krietni paspārdīts.

Ne gluži tā. Sanāk tā ka es no trešās varu plēst taisni līdz kamēr pretim šofera durvīm atrodas Zemitāna tilta 1. josla un tad strauji pa 90 grādiem ietrāpīt 1. joslā.

Un tie kas no trešās velk taisni pāri krustam - tiem ir pofig (galvenais lai aiz krusta nav mentu, kuri piesies bumbas par rīkojuma zīmi), tie var močīt pēc šiem noteikumiem, jo gadījumā ja otrās joslas braucējs apskādē sānus 3. joslas braucējam vainīgs ir otrās joslas braucējs. Jo pēc definīcijas tas notiks krustojumā kur joslas ir iedomātas un taisnvirziena kustība obligāta.

uupis 10.03.2009 18:25

jaaanis rakstīja: bla bla bla

Tātad -> trīs joslas.

3. – atļauts nogriezties pa kreisi.

2. – atļauts nogriezties pa kreisi.

Marķējumu joslas trajektorijai krustojumā nav.

Es stāvu trešajā joslā. Sāku kustību taisni. Kurā joslā man jānogriežas? (CSN 99. man aizliedz pēc manevra atrasties 3. joslā) Tātad varu braukt kā 2. tā pirmajā.

Bet ja ir marķēta nogriešanās trajektorija tad lūdzu ievērot CSN 108. punktu.

jaaanis pameģini ievilkt kādam sānā no vidējās joslas ja jav tev taisnība tad jau policija tev neko neteiks...

Kad man ir jābeidz taisnvirziena kustība un jāsāk nogriezties? Tad kad esmu pretī 3. joslai? Tad kad esmu pretī 1. joslai? Tas ir reglametēts?

Nekur nav rakstīts kāda trajektorija jāizvēlas izņemot to ka nedrīkst iebraukt pretējā kustības joslā (!!!).

Tātad kur beidzas 3. josla? (CSN 1.24) Trešā josla (ja nav marķējuma) turpinās līdz pašam krustojuma galam!!!

Un jebkurš manevrs no otrās joslas ir tas pats kas uz taisna ceļa iebraukt blakus joslā nepaližot transportlīdzekli (81. pirmā daļa)

Vienlaicīga pārkārtošanās ir tad ja trajektorijas krustojas – tobiš viens grib pa labi - otrs pa kreisi, tad ir labā roka.

Te vēl pie visa tā klāt nāk 96. 119. Un nevis man ir jānogriežas pa slaido trajektoriju, bet tiem kas no otrās joslas ir jāievēro drošs intervāls attiecībā uz trešo joslu.

uupis 10.03.2009 13:55

Nezinīšu bars te novācies. Izlasiet tak vienreiz tos CSN. Autoskolā tik redzējuši CSN grāmatiņu un pēc tam iglesias kas ir mainījies kas nē...

uupis 10.03.2009 13:54

CSN punkti

81. 83. 86. 89

Vienā virzienā braucošie un vienā virzienā nogriezošie nekad nevadās pēc labās rokas principa.

Ja nav marķētas joslas, tad vadītāji vadās pēc iedomātām līnijām, kuras stiepjas līdz krustojuma beigām un blakusjoslā iebrauc tikai tad kad tā ir brīva.

Tie, kas veic nogriešanos no attiecīga malējā stāvokļa var braukt kā 1. tā 2. joslā. Vidusstāvoklis gaida kamēr attiecīgā malējā josla atbrīvojas 81. punkts. Un tā nav vienlaicīga pārkārtošanās.

uupis 10.03.2009 13:46

farruhs rakstīja: Tas tāds *******ks gājiens... jau pirms tam var ieņemt labo joslu...

Normāls draivers štuko pāris krustus uz priekšu, kur un kā vajadzēs griezties, lai citiem nesiptu prātu.

Jālamājas vai??? Visi tik akli un tik kurli????

Nu pajautājiet tiem, kuri tur iekļuvuši CSN, kuram par labu lemj policija un apdrošinātāji.

Ja krustojuma vidū (kaut vai pret Zemitānu tilta pirmo joslu) nogriežoties automobilis no trešās joslas saduras ar labo pusi auto kas ir otrā joslā kreiso pusi 100 % vainīgs ir auto kurš mēģināja uzgriezties uz Zemitāna tilta no otrās joslas.

Savukārt tie kuri braucot pa Zemitānu tiltu centra virzienā veicot labo pagriezienu no tilta uz Pērnavas ielu nepalaiž tos, kuri veic kreiso pagriezienu no centra pa Čaka ielu arī tiek atspārdīti no mentu un apdrošinātāju puses.

uupis 10.03.2009 13:37

jaaanis rakstīja: Kurš CSN punkts nosaka, kas ir "galējā" josla un kur joslas beidzas. Varbūt kautkas tāds bija 50-60-o gadu CSN, bat tagad nekas tāds nav. Tātad priekšroka tam kas atrodas pa labi

83. CSN punkts – izlasi.

uupis 09.03.2009 10:46

KSI rakstīja: Muļķības te bija sarakstītas par giešanos no Pērnavas uz LatvijasBalzamu. Ja Tu esi trešajā (kreisā galējā) joslā un gribi trāpīt pirmajā joslā uz balzamu, tad ir jāgaida, kamēr izbrauc visi otrā (pa labi esošajā) joslā braucošie. Ir pat jāpalaiž tādi kretīni, kas no otrās joslas gribēs izcelties un trāpīt "tavējā" trešajā joslā....

Nē Te ir nevis labā roka bet sadalījums pa joslām.

Galējā nogriešanās josla iedomāti iet līdz krostojuma beigām un no vidējās joslas trešajā drīkst iebraukt tikai tad kad kad trešā ir brīva.

uupis 06.03.2009 14:30

Kaksis rakstīja: Īsāk sakot, ja es no vidējās nogriežoties pa kreisi uz vidējo joslu trāpu tev pa labo pusi, tu esi vainīgs, jo nepalaidi mani.

Tā daudzi domā.

Patiesībā ir otrādāk...

uupis 06.03.2009 14:14

Tātad sanāk ka visi, kuri veic nogriešanos pa nemarķētām joslām novelk iedomātas līnijas galējai nogriešanās joslai līdz krustojuma beigām un tad katrs ietur savu joslu – galējie var braukt līdz 1. joslai, bet savukārt vidējie brauc taisni uz skatās, kad tad atbrīvosies galējā josla, lai viņi tajā var iebraukt....

uupis 06.03.2009 14:10

Zoo rakstīja: Manuprāt nav gan-lai mainītu joslu tev ir jālaiž visi kas savā joslā,plus loģikas trūkums-ja zini ka vajadzēs pa labi,tad tā arī brauc,nevis piesedz tupumu ar CSN

…un vēl …

Kur tad ir sava josla vidējai ja nav marķējuma? Kur viņa bedzas? Cik grādu leņķī tad viņa nogriežas? Kurā joslā tad drīkst nogriezties transportlīdzeklis no galējā stāvokļa un kurā nedrīkst?

Noteikumos nekur nav tekts, ka nogriežoties pa kreisi nedrīkst izvēlēties tādu trajektoriju, lai pēc manevra nebūtu 1. joslā.

uupis 06.03.2009 14:07

Kaksis rakstīja: Kā tur bija ar to pārkārtošanos krustojumā?

Vot vot.

Vidējā josla drīkst pārkārtoties tikai tad kad brīva no taisnvirziena ir galējā josla.

uupis 06.03.2009 14:06

Zoo rakstīja: Manuprāt nav gan-lai mainītu joslu tev ir jālaiž visi kas savā joslā,plus loģikas trūkums-ja zini ka vajadzēs pa labi,tad tā arī brauc,nevis piesedz tupumu ar CSN

Tas nav tupums. Sadursmes gadījumā, pie nosacījuma ja nav marķēta nogriešanās trajektorija, taisnība ir tam, kurš veic nogriešanos no galējā stāvokļa.

Pie kam tas kas nogriežas no galējā stāvokļa nemaina savu joslu. Joslu maina tas kurš nogriešanos veic no vidusstāvokļa, jo iebrauc galastāvokļa joslā.

Ja ir marķēta nogriešanās trajektorija tad gan tā skaitās josla un tad solis pa labi vai pa kreisi ir joslas maiņa.

Nu tādi mums ir tie CSN – tur nu neko.

Krievu laiku noteikumos bija noteikts ka nogriežoties pēc manevra ir jāieņem galējais stāvoklis. Tobiš ja pa kreisi tad pēdējā josla, ja pa labi tad pirmā josla un tikai tad var pārkārtoties.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti