Pirmais rakstīja: nu pat padomāju
džimbuļiem vajag guļošos policistus lai tā nesteidzās, piemēram gar skolām
Tehniski tas ir iespējams.
Ņemam zobstieni un iemetinam sliedē – reāls veļas dēlis… ![]()
Pirmais rakstīja: nu pat padomāju
džimbuļiem vajag guļošos policistus lai tā nesteidzās, piemēram gar skolām
Tehniski tas ir iespējams.
Ņemam zobstieni un iemetinam sliedē – reāls veļas dēlis… ![]()
IkdienasViesis rakstīja: Bet - ir jautājums : Kāpēc tam bildē rdzamajam ieputinātajam tramvajam, pie tā "bugeļa" tipa strāvas noņēmāja klāt ir virve ? Kādam nolūkam tā domāta ? Vai tad tā pacelšanas/nolaišanas iekārta nav aprīkota ar hidroelektro pacēlāju ?
Tas jau nav pants, bet atsperu rags…
Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi
nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku
Palūko vai nav vēl kāds ar naglu švīku ievilcis. Auto ir vieglāk indentificējams ka čello, jo autombīlim ir numurzīmes. Līdz ar to, loģiski, palielinās iespēja, ka atriebīgāks subjekts var sagādāt vairāk pārsteigumus nekā sākumā cerēts… ![]()
sarashkins rakstīja: 1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;
Nu tad lūk tur ir gājēju un velosipēdu ceļš.
Tātad drīkst mīties pa brauktuvi?
KSI rakstīja: Londonā tiri piri
A вы были на Таити?
Te ir RĪGA ar savām īpatnībām un pārējām figņām, kur Rīgas Satiksme ir izpaudusies visās varavīksnes krāsās…
… kur vēl ir sastopami vecā standarta luksofori un zīmes, lai gan CSN 325. punkts nosaka ka vēl līdz 2006. gada 1. janvārim viss tas bija jānomaina…
Londonā viena tilta abas puses ir vienādi saremontētas, bet te viena tilta puse ir gluda, bet otra kā arumi, bet ierēdņi blisina acis un stāsta ka viss ir ok un atbilst kvalitātes prasībām… ![]()
Kanibaals rakstīja:
WALA rakstīja:
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Kā tad tu tulko šo punktu? Te nav atrunāts, ka jālaiž tikai velobraucēji, kas brauc pa brauktuvi, bet gan jālaiž visi velobraucēji, kuru ceļu varu aizšķērsot. Arī tos, kas brauc pa trotuāru vai krustojumam piekļautu veloceļu. Tā lūk. Šinī gadījumā IR jālaiž, jo veloceliņš ir krustojuma sastāvdaļa.
Vispābā jau daži putro krustojumu ar brauktuvi un ceļu ar brauktuvi.
Kāds var man paskaidrot:
Vai velosipēdists var braukt Ķīpsalā pa ielu, jeb viņam ir jābrauc pa trotuāru paralēli Valdemārenei vai kā tur viņu sauc?
Rīgā ir tā – ja ir iela – krustojums…
Nav iela – blakusteritorija…
Gauss rakstīja: Varbūt ir pneimatiskais sajūgs?
Ir pat Hidro-pneimatiskais sajūgs ar diviem diskiem…
Un starpība kur?
Trieciena slāpēšana efektīvāka?
Bams rakstīja:
uupis rakstīja: Nez – trolejbusus uz pilnajiem pantiem vār pārvest?
Nu, kā te jau minēja, var mēģināt cept augšā bizinesa plānu un mēģināt. Pirmajam, kam tas izdosies prēmija gan jau, ka garantēta
Pēc idejas nekā sarežģīta.
Akurātāk jāsavelk vadi un trolejā jāiekrauj liela kaudze ar aķiem.
Pirmais rakstīja: Pirmais nebļāva tikai salocīja pakaļas riteni tam īblim kurš izleca man priekšā
un ar lielāko prieku izdarīšu to vēlreiz
Tas jau ir psihiskais stāvoklis – neesat domājis parunāt par to ar doktoru? ![]()
Seene rakstīja: Dīvaini gan no tevis dzirdēt, ka vajag kaut ko darīt saprātīgi, nevis pēc likuma burta...
Žetons
Jā un ir vēl viens aspekts kāpēc es laižu lisapēdistus mīties pāri gājēju pārejai – lisapēdists divās sekundēs kļūst par kājāmgājēju kaut 2 mm pirms gājēju pārejas un nedod dies ja notiek kas traģisks, brauca tas velomens vai gāja, vairs nevienu neinteresēs, jo auto ir paaugstinātas bīstamības objekts un ierēdņi inerti, kā arī konfliktu ar bēdīgām sekām nevajag nevienam.
P.S. Mans ieteikums – lai arī kas raxtīts – palaidiet lisapēdistus – no tā neviens nav zaudētājs…
Noteikumos ir teikts ka ja ir veloceliņš tad pa brauktuvi lisapēdists nedrīkst mīties.
Kā tas ir Ķīpsalā? Drīkst lisapēdists pa ielu vilkt vai nedrīkst?
Interesants jautājums… ![]()
Pirmais rakstīja: kur ir teikts, ka man ir jālaiž pa gājēju pāreju pāri braucošie transporta līdzekļi?
Nav teikts – es vienkārši piedāvāju ērtāku un nesāpīgāku risinājumu…
Man viens burta kalps pie stūres arī uzblāva lai ar ričuku nebrauc pāri gājēju pārejai, lai gan ātrums bija tāds kā pešehodam – nu es protams izpildīju viņa lūgumu. Apstājos, nokāpu, nokrita (netīšām) mugursoma, pacēlu, pēc tam atcerējos, ka man nevajag uz to pusi iet, apgriezos un gāju lēnām pieklibojot atpakaļ. Reāls korķis uz 1 minūti (varu arī ilgāk pīčāties)…
Jautājums: Tev to vajaga?
Ja vajaga – lūdzu – stāvi un skaties teātri – nekādu problēmu… ![]()
Nez – trolejbusus uz pilnajiem pantiem vār pārvest? ![]()
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Tu vari ierēkt, bet tikmēr mototakšus sāk piedāvāt kāds cits... Biju patīkami pārsteigts kaut ko tādu uz ielas ieraugot Un kas liedza citiem bezdarbniekiem piedāvāt kaut ko šādu: www.tvaikonis.lv/... ?
Tik neaizmirsti ka Rīgas dome klapē ciet maršruta taksometrus – tur arī būs rinda ar bezdarbniekiem un šroti pilni ar mikriņiem. Un ko lai izdomā mikriņa šoferis? Spekulēt ar kvasu tramvajā? Šaubos ka RS to atļaus…
P.S. Vispābā jau ir tā ka tikai 6 vai 7 daļa ir pietiekami apdāvināti un veiksīmigi lai izveidotu un uzturētu businessu – šos ciparus neņemt vērā nav prāta darbs.
Bams rakstīja: Ir daudzas vietas, kur trolejbusu vadītāji brauc līkumus vadoties nevis pēc CSN, vai horizontālajiem ielu marķējumiem, bet gan pēc vadu izvietojuma, lai līkumā stangas neaizskrietu gaisā.
Tas jau gan drīzāk ir akmens dārziņā tiem kuri vilka vadus.
Pēc vairākām avārijām Ieriķu ielas galapunktā tomēr pārvilka vadus jo trollejs smagi pārkāpa CSN. Un tāpat vēl miljons vietas Rīgā, kur vajag pārvilkt vadus, tikai dara to tad, kad RS juristi nevar atfutbolēt apdrošinātājus un autovādītājus…
Treškārt.
Ne pašvaldībām, ne kompānijām, ne VIDam ne policijai, nevajag domājošus subjektus, jo tāds subjekts zinās likumus, mācēs sevi aizstāvēt un nosmels krējumu. Lielais vairums sākot no vismazākā priekšnieka un beidzot ar ministru grib labu izpildītāju nevis domājošu subjektu.
Tā kā ar to domāšanu uzmanīgi – var aizdomāties līdz konfliktam ar izpildvaras pārstāvi, kurš savukārt ir labs izpildītājs un tālāk kā par boršču un plovu nedomā… ![]()
Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.
Tu man parādi tādu kurš negrib visu gatavu…
Jebšu gribi tādu tramvaju, kurā visi apsēžas beņķī, uzliek kājas uz pedāļiem un vadītājs nokamandē – MINAMIES, kad bremžēšu – jutīsiet … ![]()
Seene rakstīja: Tie, kas spēj, neuzdod šādus jautājumus Tava jautājumā būtībā jau ir ierakstīts, ka gribi visu gatavu.
Bet ja nav ko darīt, varu ieteikt lielisku ideju - atkritumu savākšanu mežos. Cep augšā projektu, dabū Eiropas naudu un uz priekšu...
Un kāds sakars te ar domāšanu? ![]()
Pirmais rakstīja: es vakar uzšāvu pa pakaļriteni lisapēdistam uz gājēju pārbrauktuves....
Njā – no coments…
Kāds no tā labums, ja lisapēdists nokāpj no ričuka un lēnā garā klibodams stumjās pāri gājēju pārejai, un ja vēl pārplīst kuļķene ar tās saturu pa zebru, tad vari slāpēt nost dzinēju un aizpīpēt cigāru – tev to vajaga???
Ja pamanīji lisapēdistu pie gājēju pārejas – sadzēsies un palaid lai aizminās – būs labi i tev i viņam.
Iesi uz principu – tad saliec kājas lotosa pozā un lasi avīzi kamēr šams pārklibo…
Seene rakstīja: Vajag jau cilvēkus, kas spēj arī domāt…
Kur tad tādus tagad vajaga?
Palaidniex rakstīja: Arī raidījums Zebra sadala viedokli - ja brauc pa brauktuvi - priekšroka ir, ja brauc pa trotuāru un krustā no tā izbrauc uz brauktuves - priekšroka - TU TŪ!
Nu tad risinājums skaidrs – 1 metru pirms krusta nolecam uz brauktuves un maucam ar lisapēdu – un iepūt – pēc burta viss skaisti…
Bet pēc realitātes un ierosinātajām lietām, ja vadītājs nones lisapēdistu krustā – neviens necenšas iedziļināties…
Krustojums – lisapēdistam priekšroka. (arī videoreģistrators neglābj).
aizvermuti rakstīja: Turklāt tad nauda būtu uz riteņiem.....
Tas gan būtu forši. Krimināls subjekts iekāpj džimbulī. Parāda vadītājam piščiku un pasaska – nākamā pietura Lietuvas robeža, tur arī zāģēsim bankomātu…