Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.
Pats izlasi (fubar)…
Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»
Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.
Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…





















Chankaishi rakstīja:
Vēl jo vairāk, komplektā ar 138. punktu.
Tātad velosipēdistam šķērsojot krustojumu nobraucot no trotuāra un minoties pāri ielai da jebkurā virzienā ir priekšroka.
Nekaadaa gadiijumaa! Velosipeedista izbraukshana uz gaajeeju paarejas, kaa transporta liidzeklja vadiitaaja darbiiba, ir uzbraukshana uz ielas, pirms uzbraukshanas uz ielas, jaapalaizh garaam visi transporta liidzeklji, kas jau brauc pa ielu! Velosipeedists arii uz trotuaara ir transporta liidzeklhja vadiitaajs, tik taada transporta liidzeklja, kam atljauts paarvietoties pa gaajeeju ietvi, netrauceejot gaajeejus.
Krustojums nav gājēju pāreja!!!
Krustojums ir krustojums un tikai, ar visiem noapaļojuma sākumiem un beigām.
Apzīmētas gājēju pārejas ir ārpus krustojumiem, bet īpaši advancētiem pie krustojumiem šad tad sazīmē zebras.
Ķīpsalā, izbraucot gan no Balasta dambja gan no Ķīpsalas ielas ir sastutētas gājēju pārejas tāpēc ka iekš CSN nav reglamentētas gājēju priekšrocības krustojumos pret izbraucošiem uz galvenā ceļa autombīļiem…
Arii stumjot velosipeedu pa ielu vinjsh ir kopeejaas satiksmes daliibnieks, nemotorizeeta transporta vadiitaajs, nevis vienkaarshi gaajeejs.
Ups… kas tas par jaunumu?
Kaut kādi īpašie sētas CSN un apzīmējumi?