Nu nevajadzēja tā pret I-Edgaru, vismaz Domei štučit toč nevajadzēja.
Neko Tādu jau Šams sliktu nedarīja.
Nu paanalizēsim drusku to divu golfu stāstu.
I-Edgaram škita ka ceļi līvānos ir pārbūvēti par šauru, ja kas, to ka tas tā izskatās, atzina arī Līvānu domes pārstāvis savā atbildes vēstulē.
Tā kā I-Edgars tomēr ir drusku Mākslinieks, tad Viņš šo savu atzinumu izteica Epifānijā "Pat divi Golfi nevar izmainīties"
Ja kāds nezin, kas ir epifānija tad citēju izskaidrojumu
"Epifānijas ir robežšķirtne starp dzeju un prozu, prozai to tuvina nesaistīta valoda un telpiskums, dzejai – dziļi intīmā uztvere liriskā varoņa skatījumā, caur izteikti subjektīvu prizmu, savukārt arī epifānijas ritmikasvārstās ļoti plašās robežās – no dzejas ritmiem visklasiskākajās formās līdz daudzveidīgajiem labas prozas ritmiem"
Bet jūs sākāt piesieties pie vārdiem un
"gruzīt" Šamu, kā tādaskriminālās autoritātes no Maskačkas.
Nu un lūk rezultāts...
tika traumēta Mākslinieka dvēsele un
Viņa daiļradei šei, i-auto diskusijās, nu ir pienācis gals, vai arī iestājusies daiļrades krīze, labākajā gadījumā.
![]()


















Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Kur te redzams kas nebūtu izrūsējis ?? foto2.inbox.lv/...
Pirmais vispār iesaka- ja doties tik tālā ceļā, tad braukt tikai ar sābu
Šeit gan Kūleņrūdim-Vārgalvim var piekrist.
Skaidroju kāpēc.
Kas parasti mēdz rūsēt visādāmiem Opeļiem un tamlīdzīgām miskastēm?
Pareizi,, durvis un sliekšņi.
Nu tad, ja jūs vēl nezināt, tad pateikšu priekšā to,
ka vecajiem Saab nemaz sliekšņu nav, durvis beidzās līdz ar auto apakšu..
en.wikipedia.org/...
aab_900_sedan.jpg
tātad rūsēt var tikai durvis, līdz ar ko ir mazāks risks, ka auto šajā garajā ceļā sapūs un sadalīsies!