elektro rakstīja: mhm, tā ir - esmu 3 reizes apzvanījis 3 mēnešu laikā... varbūt kādam mājās... garāžā... pilnīgi jauni mazlietota kā reiz nevajadzīga mētājas
jā, katram kārtīgam saimniekam pa vienam lukturu komplektam garāža priekš Lancera
elektro rakstīja: mhm, tā ir - esmu 3 reizes apzvanījis 3 mēnešu laikā... varbūt kādam mājās... garāžā... pilnīgi jauni mazlietota kā reiz nevajadzīga mētājas
jā, katram kārtīgam saimniekam pa vienam lukturu komplektam garāža priekš Lancera
cps2 rakstīja:
juha rakstīja:
cps2 rakstīja:
juha rakstīja: Kādā sausā un siltā vietā. Ņem no mašīnas ārā un izkarini, lai žūst. Pie reizes novērs cēloni, kāpēc vispār tās palika mitras, jo savādāk pēc pāris nedēļām žāvēšanas procedūru varēsi atkārtot.
cēloņa novēršana bija pirmais par ko domāju savādak vispār nebutu jauci ārā! ja žāvēšu mājās tad līdz vasarai neizžus!
Tad piestutē viņām blakus siltā gaisa pūtēju (elektrisko sildītāju, kuru nedrīkst atstāt bez uzraudzības). Es šādā veidā pirms 1,5 mēnešiem žāvēju bagāžnieka paklāju. Izžuva pāris stundās.
man vinjam biezums apmēram 15cm
15cm..??? kas tā par izolāciju?
Lai fraņči taisa smaržas un itāļi makaronus, bet auto būvēšanu atstāj citiem..
Jurxs rakstīja: PDC priekšā un aizmugurē ieslēdzas ieslēdzot atpakaļgaitu. Priekšējie izslēdzas kad pārsniedz 16 km/h vai izslēdz aizdedzi.
Man ar bija doma, ka ieslēdzas pie konkrēta ātruma, jo tas PDC vajadzīgs manevrējot šaurās un problemātiski izbraucamās vietās, kad ātrums ir tuvu 0
andzha rakstīja:
F323F rakstīja:
lucky rakstīja:
cezars rakstīja: Nu bet ar automatisko karbu sastrēgumos tad tak vins visulaiku pikstes?
Nē, jo tie tiek aktivizēti pie ieslēgšanas atpakaļgaitā un apm. pēc 20sek kad ir izslēgta atpakaļgaita tie automātiski atslēdzas, kā arī ja gribi sastrēgumos klausīties «mūziku«,vari ieslēgta ar PDC pogu.
Priekšējiem sensoriem nav nekāda sakara ar atpakaļgaitu..
Ar ko tad, ar airbagiem??
Mersim ir tā, ka braucot uz priekšu un ir, piemēram, šaura vieta , kur izbraukt vai šķērslis, tad viņš sāk baurot..
un domāju, ka citiem ir tāpat..
Atpakaļgaitas sensors gan sāk strādāt, kad ierubū atpakaļgaitā..
cps2 rakstīja:
juha rakstīja: Kādā sausā un siltā vietā. Ņem no mašīnas ārā un izkarini, lai žūst. Pie reizes novērs cēloni, kāpēc vispār tās palika mitras, jo savādāk pēc pāris nedēļām žāvēšanas procedūru varēsi atkārtot.
cēloņa novēršana bija pirmais par ko domāju savādak vispār nebutu jauci ārā! ja žāvēšu mājās tad līdz vasarai neizžus!
Degpunktā redzēju, ka vens čalis uģīti bļodā bij sakūris un taisīja maltīti, varbūt vari darīt tāpat un žāvēt virs uģīša, ja māju nekurina..
lucky rakstīja:
cezars rakstīja: Nu bet ar automatisko karbu sastrēgumos tad tak vins visulaiku pikstes?
Nē, jo tie tiek aktivizēti pie ieslēgšanas atpakaļgaitā un apm. pēc 20sek kad ir izslēgta atpakaļgaita tie automātiski atslēdzas, kā arī ja gribi sastrēgumos klausīties «mūziku«,vari ieslēgta ar PDC pogu.
Priekšējiem sensoriem nav nekāda sakara ar atpakaļgaitu..
bizenajs rakstīja:
iRAFAR rakstīja: Tātad jautājums... Saab 9-3 pastāv nakti uz ielas... No rīta pirmos 3-4 km braucot kaut kas piekarē čīkst/krakšķ, kad mašīna iebrauc kādā iedobumā vai uzkalniņā (guļošie policisti, iebrauktās rievas uz Čaka ielas). Tajā pašā laikā ir pilnīgs pofig par bruģi.
Sindroms pastiprinās, ja ārā ir mīnusi... Trokšņi pazūd nobraucot kādus 4-7 km... Tikko servisā apskatīja apakšu, papurināja, saka, ka viss ok...
Uzmini nu, kas tas ir?
Varbūt kādam ir bijis līdzīgi?
oi tas ir SAAB specifiskais krakshkjis nopietni, vasaraas nav, ziemaa ir.
Man tieši tas pats, tagad vismaz mierīgs prāts, ka nekas traks, jo tā skaņa diezgan riebīga, it kā plastmas kaut kur nošvīkātos..
nakujators rakstīja:
koleegjis rakstīja:
nakujators rakstīja: Parādi kaut vienu uzņēmumu, kur krāvējam maksā tik, lai viņam banka vispār kredītu Lexus`am iedotu...
Tak pietiek visādu "draudzīgo" Inservisu, GE Money, ZemeAuto, kuri dod braši, bet vēl brašāk noplēš procentus un iekasē piķi par citiem "papildpakalpojumiem"..
Nipiga viņi tik dāsni tos kredītus nedod - reāls gadījums iz dzīves vienam paziņam ar inservisu- gribēja paņemt autiņu - 99. gada, cena kaut kas pie 4k EIRO. Pašā inservisā 5-6 pirkumi bijuši, nekur nekādi parādi, kredītvēsture sterila. Pigu - 15% pirmā iemaksa + kasko vai meklē galvotāju! A reklāmās viņi pavisam ko citu sludina. Karoče pasūtīja viņš viņus nakuj un pateica, lai aizrijās ar saviem megaforšajiem kredītiem
Parādi man kas ir tavi draugi un es pateikšu kas esi tu pats..
nakujators rakstīja:
F323F rakstīja:
Te es saskatu strīdu...
kurš brauks ar jauno BMW vai MB? Sieva vai vīrs..?
A tev tas pis??? Pis savu sievu vai kaimiņieni, nevis svešās privātajās dzīvēs!
Izklausās pēc kaut kāda mežinieka bazara..
Graberis rakstīja: Riči, nejauc gaisu - ja katrs saņem ~600, tad kopā ir 1200, no tiem 300 atšķibīt par līzi jau gan var.
Te es saskatu strīdu...
kurš brauks ar jauno BMW vai MB? Sieva vai vīrs..?
Uggga rakstīja:
richi rakstīja:
Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...
Lūdzu, F323F, cilvēks uzskata, ka jaunu mašīnu līzingā nedrīkst pirkt.
Pieņem manu atvainošanos, biju domājis, ka nafigators to uz mani ir tēmējis..
nafigators rakstīja:
Latvijā ir labi ceļi? Esi ar džipu vilcis pa bedrainu šosi, lai varētu teikt, ka džipi nafig nav vajadzīgi? Neizskatās, ka esi!
Vai džips ir tikpat drošs un izturīgs, cik kaut kāds mazās klases auto? Tev ko liekas, ka LV pamaz atsaldēto, kas var smagu krešu izraisīt?
Tas džips tev traucē? Vai precīzāk sakot tev traucē tas, ka viņš ir augstāks par parastu auto? Tev ko distance un intervāls lielāks dēļ tā jāietur? Viņš ko vairāk rūmes uz ielas aizņem?
Nafig tu lien svešā makā? Kāda tev daļa, ar ko kurš brauc un kas kuram patīk? Tev no tā slikti paliek, izņemot to, ka tev skauž? Ja tev neto ieņēmumi mēnesī būtu 2000/3000Ls vai tu brauktu ar auto, kuram ikmēneša maksājumus nepārsniedz 100/150Ls?
Vienīgais kas maciņus piemin esi tu pats.. un nekur neviens nav teicis, ka jaunu auto nedrīkst pirkt, ir runa par katra indivīda viedokli un es savu viedokli pamatoju, bet tev vienīgais arguments - ņem jaunu un maksimāli labāko, par maksimāli iespējamo summu, ko vari nolikt par līzi mēnesī.. un tad arī pēc laika var sanākt tā, ka ēd to ķieģelīti, jo viss ir palicis krietni dārgāk (konkrētais piemērs attiecas uz Latviju)
KukUUputnis rakstīja:
nafigators rakstīja:
F323F rakstīja:
Un kas vēl - braucot ar jaunu vai lietotu auto tavs domu gājies kā iegūt lielāku piķi nemainīsies, un gudrību ne viens no tiem nepaceļ..
Te nu tu smagi kļūdies!!! Vēlmes pēc kaut kā vairāk un labāka kā reiz ir tas, kas dzen uz priekšu! Ja cilvēks brauc ar 10 gadus vecu auto, kuram viņam ir konkrēti ZB, bet vēlas jaunāku, kuru nevar atļauties, tad normāls cilvēks ies kruķīsies un meklēs labāku darbu un ienākumus nevis vaidēs un domās, kur iepi$t kapeiku! Ir tāds labs teiciens "nebaidies no lieliem izdevumiem, baidies no maziem ienākumiem!"
Kaut kaa baigi gribaas piekrist augstaak mineetajam.
Viss atkariigs no taa,kaa katrs skataas uz naudu. Parasti tie, kuriem nav, streso visvairaak un ir aarishkjiigi...a 'la viss,kas man ir, ir muguraa un staavvietaa. Man buutu pilniigi nospljauties, ja buutu jaabrauc ar getzu. Tas primaari ir transporta liidzeklis ar kuru paarvietot savas miesas no punkta A uz punktu B. Visi tie,kuri te sludina materiaalo kultu, vienkaarshi nav tikushi aaraa no padomju laiku domaashanas. Kad studeeju skandinaavijaa, tur cilveeki minaas,brauc ar mazaam mashiinaam un visi ir smaidiigi un paarticiigi. Taada slimiiga domaashana ir raksturiiga shitajam galam...nopirkshu e-klasi, sargaashu, lai vinjam nenozog spoguljus un uz ielas paraadiishu citiem, kaads es esmu krabis. Varbuut tik daudz nestresojiet par sveshu naudu un domaajiet,kaa pavairot saveejo!
esi nepareizi uztvēris domas..
PS skandināvijā viņi brauc ar mazām mašīnītēm un veļļukiem un nejau par trešdaļu algas..
Man nav nekas pret getz, ja man būtu ar tādu jābrauc (darba mašīna), tad brauktu un nesūkstītos, jo nekas nav labāks par darba auto, bet pirkt jaunu salonā JEBKURAS markas auto neatbalstu.
To tiešām darītu, ja man nauda būtu pāri pārēm.
nafigators rakstīja:
F323F rakstīja:
Un kas vēl - braucot ar jaunu vai lietotu auto tavs domu gājies kā iegūt lielāku piķi nemainīsies, un gudrību ne viens no tiem nepaceļ..
Te nu tu smagi kļūdies!!! Vēlmes pēc kaut kā vairāk un labāka kā reiz ir tas, kas dzen uz priekšu! Ja cilvēks brauc ar 10 gadus vecu auto, kuram viņam ir konkrēti ZB, bet vēlas jaunāku, kuru nevar atļauties, tad normāls cilvēks ies kruķīsies un meklēs labāku darbu un ienākumus nevis vaidēs un domās, kur iepi$t kapeiku! Ir tāds labs teiciens "nebaidies no lieliem izdevumiem, baidies no maziem ienākumiem!"
Tieši tā, jābrauc ar vecāku un jākruķijas, nevis jāpaņem jauns Ceed un sapņi ir piepildījušies, jo nekas labāks nesanāca..
PS miljonāra grāmatu lasīšana pie miljona arī nenovedīs..
nafigators rakstīja:
Uggga rakstīja: Šobrīd, manuprāt, nav tik svarīgi, cik tā mašīna maksā, bet vai vari atļauties mēneša maksājumu? Un po, ka vērtība krīt, mašīna nav naudas investīciju objekts.
TIEŠI TĀ!!!
Mūsu sabiedrībā raksturīgi pēdējās kapeikas iepi$t! Tikai retais domā, KĀ VAIRĀK NOPELNĪT UN DZĪVOT LABĀK nekā sēdēt uz vietas, ciest no inflācijas un tirst, cik viss ir slikti!
Man jau liekas, ka šeit nav runa par kapeiku iepišanu, jo tās tomēr nav kapeikas.
Un pie tās lielās bagātības ātrāk netiksi, ja tādām akūti nevajadzīgām ekstrām tērēsi lieku piķi.
Un kas vēl - braucot ar jaunu vai lietotu auto tavs domu gājies kā iegūt lielāku piķi nemainīsies, un gudrību ne viens no tiem nepaceļ..
Zinu visādus ekspertus, kas iepērk jaunus getz, jo mazs motors un tad nu maz ēdīs un būs garantija, + īrē dzīvokli Jelgavā par 200LVL, nevis Rīgā par 250, jo tur ir lētāk.. utt - vot tā ir kapeikas... un gala rezultātā pat penko neiepi..
vmaxer rakstīja: kaut spiidziniet mani, neatklāšu!!!
labaak aicinu kaadu auto elektronikas guruu pieteikties pie manis, tipa doļā!
atklaashu, ka izgudrojumaa ir iesaistits auto, elketonika, telekomunikaacijas un varbuut www )
man liekas, ka verķis par kuru nosapņoji dzīvē jau strāda..
nafigators rakstīja: Da pļe idiņ tev nedalec, ka ne visi pērk jaunu auto uz gadu un domā kādai viņai vērtība būs? Ja cilvēks pērk mašīnu PRIEKŠ SEVIS, tad viņam pokuj, kāda viņai vērtība būs sešiem vai astoņiem gadiem vai visā līzinga periodā?! Kapēc pirkt 5 gadus lietotu pa 150Ls/mēn., ja var "tādu pašu" (jaunāku, ar garantiju utt.) paņemt pa 225Ls/mēn, a?
Starpība būs 900LVL gadā, par kuriem garantēt vari pats.
Otrkārt tas lietotais tev būs paņemts uz 5 gadiem, bet par jauno maksāsi visus 7, ja ne vairāk.. jo jauns salīdzinot ar 5 gadus lietots maksā vismaz uz pusi vairāk.
richi rakstīja:
Uggga rakstīja:
nafigators rakstīja:
richi rakstīja:Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...
Veiksmi sūnu ciema iedzīvotāja meklēšanā
Asprātis ibio
Man arī gribētos dzirdēt kaut ko vairāk par šiem ģenialiem aprēķiniem. Tipa jaunus tikai cash, bet vecos, kam % augstāks, var ņemt līzingā?
Sākas ...ekonokisks ideotisms... tu uz pirkstiem skaiti vai kā?
Tie kas ir bagāti lai pērk jaunu auto un maksā cik grib, runa ir par tiem kas iedomājas ka viņa aļā žigulis maksā pēc gada lietošanas tik pat kā jauns! realitāte ir tāda ka viņš maksā pa 30% mazāk ...un tāda viņam arī ir tā cena.
Tieši tā, ja padomijas laikos cena gada laikā nenokrita, bet gan pieauga, jo pēc jauna bija jāstāv ntie gadi rindā (neviens arī tā netirgoja tos auto)
Bet tagad ir tā - kā pāri slieksnim, tā ~15% uzreiz ir nost.
Ja taisies visu mūžu ar to auto braukt, tad var pirkt jaunu, bet ja gribi pēc gada pārdot, tad nakuj! Ar līzinga maksājumiem sasniegsi tāda paša auto tirgus cenu pēc gadiem 2iem vai 3iem (tas ir labākajā gadījumā), skatoties kas par auto un kas par līzi.
Ja tas ir Gecz, tad pēc gadiem 5iem..
Esmu redzējis, ka čalis nāk un grib paņemt jaunu auto, bet pirms gada iegādātā auto neizmaksātā vērtība ir tik pat liela par kādu var šodien to autiņu jaunu paņemt.
Sanāk beigās tā, ka čais piemaksā pats, lai kāds pārņem atlikušās saistības..
Uggga rakstīja:
nafigators rakstīja:
richi rakstīja:Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...
Veiksmi sūnu ciema iedzīvotāja meklēšanā
Asprātis ibio
Man arī gribētos dzirdēt kaut ko vairāk par šiem ģenialiem aprēķiniem. Tipa jaunus tikai cash, bet vecos, kam % augstāks, var ņemt līzingā?
Tas ir vienalga vai jaunu ņem kešā jeb līzī, ja ņemsi līziī, tad pārmaksāsi par procentiem..
Pats ar neesmu par jaunu auto iegādi, jo man morāli sāpīgi ir tas, ka izbraucot no salona zūd liela daļa no vērtības..
es labāk iegādāju gadu lietotu no tāda, kas iegādājies jaunu un kam nav tik morāli sāpīgi..
Protams, ka ir kaut kāds slieksnis, kad piķis ir vairāk kā pašam vajag, tad jau īpaši neskaita un lai novicinātu pirkstus paņem jaunu, bet es domāju, ja nav piķis, tad nav ko pirkstus vicināt..
vēl jaunus auto ņem vecāka gadagājuma ļautiņi, kas vēlas piepildīt sapni par JAUNA auto iegādi un tie kuriem interesē garantija, par kuru arī tiek nopiķots, kad ņem pavisam jaunu..
Man doma pērkot auto ir iegādāties maksimāli labu par maksimāli labu cenu, lai pēc gada varu viņu notirgot +/- par tādu pašu naudu, par kādu iegādājos, nemīlu lietot auto vairāk par 1,5 gadiem..
KukUUputnis rakstīja: Hmm, Tu domaa, ka man tas nebija ienaacis praataa?Auto ir gandriiz gads un nomaksaato summu uzskatu kaa iires maksaajumu, un paardot domaaju kaa mazlietotu-pa nulleem. Jautaajums bija tomeer cits.
Ja esi atradis pircēju, tad ir 3 varianti:
1. paņem skaidrā - ej uz kantori, tiek izrakstīts gala rēķins un pēc apmaksas auto savāc pircējs.
2. pārņem saistības - kantorī uzraksta iesniegumu par saistību pārņemšanu, pircējam tiek uztaisīts līgums par atlikušo summu + viņš var kaut ko iemkaksāt pamainīt grafika termiņu/datumus utt., procenti attiecīgi arī būs citi, jo procentu likmes katram izskata induviduāli.
3. iet uz citu līzinga kompāniju - rada gabals (cik saprotu uz viņu ir noformēts) raksta iesniegumu par gala rēķinu un norāda tur uz ko rakstīt (citu līzinga kompāniju) tad kompānijas savā starpā visu sataisīs, bet summa līgumā būs tā, kas nav imaksāta.
iepriekšējās situācijās ir aprakstīts ja auto tiek atdots par atlikušo summu.., ja tirgošanas summa ir lielāka, tad jaunais pircējs tev starpību dod kešā, ja summa ir mazāka, tad tu pats piemaksā, lai pircējs to auto paņem.
Nekādām komercķīlām nevajadzētu būt, ja auto tika ņemts jauns un no salona.
Komrecķīlas ir parasti ir tad, ja pērk lietotu no privātpersonas un taisa tādos kantoros kā GE vai Inservis, Zeme utt. tur arī paņems un pie viena aptīrīs procentos. Normālā kantorī komercķīlas vairs neliek, bet formē finansšu līzi.
Ceru, ka skaidrība radās..
turbopiile rakstīja: nav vēl 30 un nestrādāju par grāmatvedi..
Biju gan agrāk grāmatvedis tapēc zinu ar ko šie braukā, bet 30 man ne tuvu, esmu tikko pāri 20 gadu slieksnim..
Par vecajā pīlēm neiet runa, tas man liekas daudz pačotnāks nekā jaunie un ar tādu brauc tie, kas vēlās ar tādu braukt, nevis statuss nosaka..
Nortel rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.
Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..
Kad nopirksi īstu sābu, tad vērtības mainīsies.
Kad būšu vecāks, tad varbūt arī mainīsies, jo saab, manuprāt, pērk pēc 30.
Baisulis rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.
Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..
Švaki būs ar pārdošanu par līdzīgu cenu kā salonā.. jārēķina vismaz 10% nost, ja ne vairāk..