Bradypus rakstīja: 114PLN
Paldies, ļoti informatīvi!👍
Bradypus rakstīja: 114PLN
Paldies, ļoti informatīvi!👍
tak pats neste raksta, ka PRO dīzelim jauc klāt ataaunojamo dīzeli 😃
1. Vasarā kondicionieris. 2. Ziemas dīzelim siltumspēja ir augstāka (līdz ar to patēriņš mazāks), vasarā mums dīzelim liek klāt visādu bio*****. 3. Vasarā jestrāk braucas. 4. Iespējams tu tirgo Nokian riepas. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, kas nekādā ziņā neatspoguļo pareizo cilvēku viedokli.
Paldies par ieteikumu, tā jau ir darīts, bet vienreiz gribas izbraukt ar autiņu pašam visu ceļu. Tāpēc gribas zināt, cik Polijā nāksies samaksāt par ceļiem un vai vērts izvēlēties braukt pa bezmaksas ceļiem 😃
Sveicināti! Jautājums zinošajiem. Gribu ar autiņu aizbraukt uz Dāniju, Cauri Polijai no Lietuvas līdz Vācijai sanāk pa A2, kas ir maksas, Kāds ir izbraucis visu to ceļu un cik ir kopējās izmaksas par ceļa lietošanu Polijā? Paldies par atbildēm.
Problēmu atrisināju. padalīšos ar iemeslu, varbūt kādam noderēs. Pie vainas bija bojātā piekabes pievienošanas kontaktligzdas pāreja, ko biju atstājis pēc piekabes vilkšanas. Kad pāreju atvienoju, viss sāka darboties.
Paldies par versiju, bet avārijas uguņi deg perfekti. Ieriekšējam modelim T25 pagriezienu relejs tika iedarbināts padodot masu attiecīgajā ieejā, pēc kā relejs dod pulsējošo spriegumu attiecīgajās lampu ķēdēs. Sliecos uz problēmām ar slēdzi. Bet bez gaismu elektroshēmas grūti būt pārliecinātam.
Sveiki visiem! negribu jaunu topiku cept, pieslēdzos šim. Toyota Avensis t27 2012 gads universālis. Problēma ar ātri mirgojošiem pagriezienu lukturiem. Brīžiem abas puses, brīžiem tika kreisā. Visas lampiņas deg, ieskaitot spoguļu. Kāds ieteica skatīties massas pagriezienu lukturiem. Bet lai saprastu, kur meklēt vajag shēmu. Autodata dabūju tikai dzinēju un vadību. Varbūt kādam ir shēma gaismām šim autiņam? Varu samaksāt saprāta robežās.
Varbūt pieliec klāt ciparus, cik no tevis minētajiem gāja bojā uz A šosejām dēl ātruma 110 km/h. Un tikai tad sāc spīdēt ar Ceļu satiksmes likuma dziļajām zināšanām.
Sveiciens visiem un atvainojos, ja nepateikšu neko jaunu. Izrādās Latvijā tagad var atrauties uz fotogrāfiju no pretimbraucošās policijas patruļas transportlīdzekļa bez apstādināšanas. Man tas bija patīkams pārsteigums😃 Ja kāds nezināja, turpmāk uzmanaties, no 100 līdz 110 uz trases garantēti 20 eur.
Paldies! Punkts 2 BINGO!!! Tā kā mašīna vairāk stāv, nekā brauc, nebija līdz galam pasažieru puses aizmugures durvis aiztasītas, ko nepamanīju, jo kādu laiku nebraucu. Un kā par nelaimi bija pārdedzis drošinātājs, kas baro attiecīgo signāllampiņu panelī. Nomainīts drošinātājs un aiztaisītas durvis - problēma atrisināta. Bet WALA reāli rullē! 👍
Man bija darba 4. golfs, kam vadītāja durvju devējs bija bojāts, tobiš atverot durvis ar pulti un iesēžoties, aizverot durvis, bet neieslēdzot aizdedzi, pēc brīža mašīna aizslēdzās. Un nekādīgi raustot rokturus un spaidot pogas to vaļā nevarēja dabūt. Vienīgi ar atslēgas pulti. Tā ka ja pieņem, ka atslēdza, iesēdās, aizvēra durvis, bet atslēga palika ārā, vai sakritības dēļ pults nosprāga - pilnīgi reāla situācija.
Tur tā lieta, ka tumsā to kropli neviens neredz, plus 3 joslas katrā virzienā ....
CP ekipāžas nekad par 105 neaiztiks, tikai ja vairāk kā +20. Bet ar trijjākļiem 650 stāv
Speciāli priekš trijkāja praidera 650 vai fotoradaru nodaļas locekļa - 1km aiz apvedceļa uz A8 Rīgas virzienā, neapdzīvota vieta Mežziņi
Varat mani apsveikt, vēl viens trijkājis uz Jelgavas šosejas posmā no apvedceļa līdz Rīgai tumsā no manim iekasēja 20 eur par 105km/h Es pat jūtos lepns, ka palīdzu savai valstij tik grūtā brīdī
Nu izskatās, ka esi rūdīts autobraucējs droši vien ar pāris gadu stāžu, tā ka diskutēt ar tevi un iebilst grūti. Tikai atceries, ka posmā Koknese Tīnūži visas avārijas ar traģiskajām sekām notika autovadītāju aizmigšanas dēļ. Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tur nekādīgi nevar būt par iemeslu, it īpaši, ja jābrauc 3 stundas un vairāk no vietas.
650 - izcils valodnieks!!!Tavai zināšanai, vienmēr braucu pa trasi 110, neatkarīgi no sezonas, īpaši labi ir ziemā, jo tad krietnie pārvietojami radari ārā nelien.
Chalenger - kad tu esi dienu nostrādājis, vairāk kā pusstundu braucis ārā no mīļotās galvaspilsētas un līdz mājām tev vēl 240 km, tad protams nekur nav jāsteidzas.
viencexperc - lūdzu aizej pie psihoterapeita vai sexopataloga, iespējams vēl nav par vēlu.
Personīgi mans viedoklis - nedrīkst pārsniegt apdzīvotās vietās, tāpat vietās, kur ir ātruma ierobežojumi, bet ķert ar pārvietojamo uz trases no 100 līdz 110 tas jau ir nožēlojami. Bet ko darīt, ja Latvijā atrodas krietni darba darītāji, kas citādi sev iztiku nopelnīt neprot.
Jā, paldies, man ir šitāds Mašinai bija tik tiešām viens īpašnieks, tās nobraukums it kā 110 000, ko it kā apliecina arī tehnisko apskašu izdrukas (nav izslēgts protams, ka īpašnieks kaut kā atslēdza odometru starp skatēm), visos lielajos mīnusos lec kā pulkstenis, autīņš pat ļoti dinamisks. Pieļauju, ka Vācijā par viņu krietni paņirgājās, katra ziņā eļla nebija mainīta 2 gadus No video es neteiktu, ka motoram milzīgas problēmas, var jau to ieplūdes kolektoru un EGR vārstu reizi 2 gados patīrīt.
Paldies visiem, kas atrakstīja!
Gribējas dzirdēt atsauksmes par dzinēja uzvedību no līdzīgu Avenšu īpašniekiem Nav jau problēma braukt ar 2000 apgr, ja zinātu, ka ar autiņu viss kārtībā. Nu bet mēģināšu pieslēgt diagnostikai, ja viss būs labi, vnk uz to vairs neiespringšu. Visiem jauku nedēļu!
Labvakar!
Kādam nav bijusi saskarsme ar šādu verķi? Varbūt ir ko pateikt? caristabaltics.com/?lang=lv
Un ko nozīmē, ja ierakstu nav? Ar autiņu kaut kas nav kārtībā?
Kāds var pateikt, vai AutoDNA.lv uzrāda vēsturi Latvijā nereģistrētiem auto?
Neorģināli tirgū nav pieejami Servisi piedāvā variantu par 25 eur, kad piemekle kaut ko līdzīgu. Vienreiz man jau to trubu remontēja par Ls10, uzlika virsū termouzsēdināmo cauruli, taču nekalpoja ilgi laikam jau labāk ielikt to naudu orģinālā un nečakarēt sevi kādu laiku.
Un tavuprāt to atjaunojamo MY dīzeli no atjaunojamās naftas taisa?