Tur tā lieta, ka tumsā to kropli neviens neredz, plus 3 joslas katrā virzienā ....
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur tā lieta, ka tumsā to kropli neviens neredz, plus 3 joslas katrā virzienā ....
CP ekipāžas nekad par 105 neaiztiks, tikai ja vairāk kā +20. Bet ar trijjākļiem 650 stāv
Speciāli priekš trijkāja praidera 650 vai fotoradaru nodaļas locekļa - 1km aiz apvedceļa uz A8 Rīgas virzienā, neapdzīvota vieta Mežziņi
Varat mani apsveikt, vēl viens trijkājis uz Jelgavas šosejas posmā no apvedceļa līdz Rīgai tumsā no manim iekasēja 20 eur par 105km/h Es pat jūtos lepns, ka palīdzu savai valstij tik grūtā brīdī
Nu izskatās, ka esi rūdīts autobraucējs droši vien ar pāris gadu stāžu, tā ka diskutēt ar tevi un iebilst grūti. Tikai atceries, ka posmā Koknese Tīnūži visas avārijas ar traģiskajām sekām notika autovadītāju aizmigšanas dēļ. Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tur nekādīgi nevar būt par iemeslu, it īpaši, ja jābrauc 3 stundas un vairāk no vietas.
650 - izcils valodnieks!!!Tavai zināšanai, vienmēr braucu pa trasi 110, neatkarīgi no sezonas, īpaši labi ir ziemā, jo tad krietnie pārvietojami radari ārā nelien.
Chalenger - kad tu esi dienu nostrādājis, vairāk kā pusstundu braucis ārā no mīļotās galvaspilsētas un līdz mājām tev vēl 240 km, tad protams nekur nav jāsteidzas.
viencexperc - lūdzu aizej pie psihoterapeita vai sexopataloga, iespējams vēl nav par vēlu.
Personīgi mans viedoklis - nedrīkst pārsniegt apdzīvotās vietās, tāpat vietās, kur ir ātruma ierobežojumi, bet ķert ar pārvietojamo uz trases no 100 līdz 110 tas jau ir nožēlojami. Bet ko darīt, ja Latvijā atrodas krietni darba darītāji, kas citādi sev iztiku nopelnīt neprot.
Jā, paldies, man ir šitāds Mašinai bija tik tiešām viens īpašnieks, tās nobraukums it kā 110 000, ko it kā apliecina arī tehnisko apskašu izdrukas (nav izslēgts protams, ka īpašnieks kaut kā atslēdza odometru starp skatēm), visos lielajos mīnusos lec kā pulkstenis, autīņš pat ļoti dinamisks. Pieļauju, ka Vācijā par viņu krietni paņirgājās, katra ziņā eļla nebija mainīta 2 gadus
No video es neteiktu, ka motoram milzīgas problēmas, var jau to ieplūdes kolektoru un EGR vārstu reizi 2 gados patīrīt.
Paldies visiem, kas atrakstīja!
Gribējas dzirdēt atsauksmes par dzinēja uzvedību no līdzīgu Avenšu īpašniekiem Nav jau problēma braukt ar 2000 apgr, ja zinātu, ka ar autiņu viss kārtībā. Nu bet mēģināšu pieslēgt diagnostikai, ja viss būs labi, vnk uz to vairs neiespringšu. Visiem jauku nedēļu!
Labvakar!
Kādam nav bijusi saskarsme ar šādu verķi? Varbūt ir ko pateikt? caristabaltics.com/?lang=lv
Un ko nozīmē, ja ierakstu nav? Ar autiņu kaut kas nav kārtībā?
Kāds var pateikt, vai AutoDNA.lv uzrāda vēsturi Latvijā nereģistrētiem auto?
Neorģināli tirgū nav pieejami Servisi piedāvā variantu par 25 eur, kad piemekle kaut ko līdzīgu. Vienreiz man jau to trubu remontēja par Ls10, uzlika virsū termouzsēdināmo cauruli, taču nekalpoja ilgi
laikam jau labāk ielikt to naudu orģinālā un nečakarēt sevi kādu laiku.
Apdedzis tikai augšējais gals, parējais tā kā būtu normāli...
kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja:
Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...
Jā, parādi gan.
Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?
Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.
Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.
100%, ka runa par dekompresijas vārstu. To var lietot gan iedarbinot dzinēju, gan arī noslāpējot. Un tam nav nekāda sakara ar ieplūdes kolektoru, vnk tiek atspiesti dzinēja vārsti, zūd kompresija. Tiek lietoti arī vārsti ieplūdes kolektorā, avārijas situācijas gadījumā tie aizkrīt ciet. Man tādi bija dīzeļģenetatorstacijām, vai tādi tiek lietoti autiņiem un traktoriem - nezinu.
kādreiz ar tādu šaizi esmu sastapies, norauj kartera vāku un pārbaudi, vai nav posmā eļļas sūknis - iesūcēja filtrs nekas neļurkājas. Uzsākot kustību vai bremzējot inerces dēļ var parādīties iesūkšanas sistēmā sprauga un tad rauj iekšā gaisu. Gaitai izlīdzinoties vai apstājoties sparuga aizveras un viss ir štokos.
i_edgars rakstīja:
recluse rakstīja: jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.
Atkal kļūdies! Pamatā vismaz Latvijā labs darbinieks ir tāds kas bez ziepēm lien pakaļā īpašniekam un stučī. Visi pārējie ir pilnīgi liekēži un nav pelnījuši pat min algu. Diemžēl tā uzskata droši vien ka lielākā daļa pisnesmeņu.
Ir jau protams izņēmumumi, bet tie ir patiešām izņēmumi!!
tie ir svēto rakstu vārdi!!!
Crankshaft rakstīja: viktors1961
Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?
------------------------------
Uzstādot neautorizētu stūri savam auto, īpašnieks automātiski kļūst par TĪŠU noteikumu pārkāpēju. To tev
laipni apskaidros jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā pasaulē un pasūtīs "tuda-že" ar visām tavām prēmijām
Es nezinu, kādi ir kaskas apdrošināšanas ņemšanas noteikumi uz blankām sarakstīti (ja atrunāts, ka autiņam jābūt tehniskā kārtībā uz ņēmēja atbildību, tad jā), bet ja nekas precīzi netiek atrunāts, tad sanāk, ka autiņš tiek apdrošināts tāds, kāds tas ir un jebkura ņēmēja čakarēšana ir vnk apdrošinātāju tiršanās bez jebkādām sirdsapziņas paliekām.
Crankshaft rakstīja: anonimikis
vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE
--------------------------------
To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme
anonimikis
šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.
--------------------------------
Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar
stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas
savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.
Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.
Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ...
Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?
kurš zina, kur Pirmais mitinās ???? Baigi vajag satikt...
TDIOTS rakstīja:
viktors1961 rakstīja: nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....
varu piedāvāt no sava karjera
P.S> dokumentu maciņu gan jautā Pirmajam
P.S.S. bet par to dārza šļauku -nopirtni. Tas jebkurā gadijumā neuxja naudas neprasa piekurbulē pepelocu ,palaid ūdentiņu un pabuļkšinies.
Pa cik tev kubs ar piegādi ? vajadzētu pietikt ar kubu? nav liels māla piemaisījums?
Mazgāšana parasti palīdz, ja kvēpst uzgāzējot, bet ja kvēpst uz vienmērīgiem apgriezieniem, tad laikam tomēr īsti laba barošanas sistēma nav
Gauss rakstīja: Ja gribi braukt ar traktoru, tad samierinies ar diskomfortu...
diskomfortu varētu paciest , tikai kauns no citiem draiveriem...
nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....
Pirmais rakstīja:
viktors1961 rakstīja:
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot
Piekrītu, ka tas dīzelim ir viegls riksis .... nu bet kvēpt braucot uz 130 arī tā kā nevajadzētu, vai ne?
Man bija darba 4. golfs, kam vadītāja durvju devējs bija bojāts, tobiš atverot durvis ar pulti un iesēžoties, aizverot durvis, bet neieslēdzot aizdedzi, pēc brīža mašīna aizslēdzās. Un nekādīgi raustot rokturus un spaidot pogas to vaļā nevarēja dabūt. Vienīgi ar atslēgas pulti. Tā ka ja pieņem, ka atslēdza, iesēdās, aizvēra durvis, bet atslēga palika ārā, vai sakritības dēļ pults nosprāga - pilnīgi reāla situācija.