Kārtot: Augošā secībā
1 2
aviators 19.11.2014 22:03

Tu pats vispār saprati, ko samurgoji?

aviators 19.11.2014 22:02

Ir man pa ceļam pāris viltīgi noledojušas vietas ielejās. Pie tam viena no tām sevišķi atraktīva ar līkumu. Bet tur netālu var traktoru dabūt, tā ka ir, kas izvelk tos lisos skrējējus.

aviators 10.11.2014 21:19

Nu re. Jau divas nedēļas jau braukāju ar šipu NF100.

Un jau vairākas reizes paglābos no nepatikšanām melnā ledus dēļ. Tas, ka displejā rēgojas +6C nenozīmē, ka ceļš ir sauss un tīrs.

Un besī tie naglu nīdēji-nīdētāji. Turi savu auto ziemā garāžā un braukā lūdzu ar sabiedrisko. Un brīvajā laikā esi tik laipns un, lūdzu, nokasi ledu no asfalta pie rīgas lusoforiem. Citādi M+S piekritēji tā vien slidinās virsū nabaga gājējiem.

aviators 24.01.2014 13:19

Kāds brīdis pagājis. Nopirku arī otrai mašīnai NF100, taču nācās konstatēt, ka lielāka izmēra riepa ir skaļāka. Viens platuma centimetrs tomēr kaut ko maina.

Pēc noripinātiem vairākiem tūkstošiem, varu tikai apstiprināt, ka gislavedi ir gana klusi uz asfalta. Šipi ārā nekrīt. Uz tīra ledus vidējas, reizēm mēdz izspolēt uzsākot (ja nav elektronikas), labākas par bezšipu, bet superizcilas uz ledus nav gan. Par kārtīgu rakšanos sniegā neko nevaru pateikt, sniega ta nava...

Rezumējums- labas un salīdzinoši klusas asfalta riepas ar papildus saķeres piešprici uz ledus šipu veidā.

Gaidu sniegu.

aviators 10.12.2013 13:27

Biju iebraucis nopirkt tās Debica Frigo2.

Nenopirku.

Nu tā, ka galīgi nepārliecināja, ka ar tām var pabraukt pa ziemas ledu. Gumija laba, mīksta, bet lameles maz, lieli protektora kluči. Pa sausu šoseju - ideālas. Lietot kā vissezonas, kur sāk ziemā, bet notriec vasarā un rudenī ņem jaunas - kāpēc ne? Jebkurā gadījumā tajā cenu grupā tās ir labas riepas, pilnīgi noteikti labākas par ķīnas plastmasenēm un dažām labām brenda riepām. Bet priekš sevis roka necēlās tādas pirkt, kaut vai pa lēto...

Žēl, nesanāks ietaupīt...

aviators 07.12.2013 10:09

Nu tad beidzot ir putenis, ledus un slikti braukšanas apstākļi.

Pirmie iespaidi par NordFrost100 šādos apstākļos:

-lieliski uzvedas pļurā uz šosejas, ne mazākās problēmas pārkārtoties.

-piebrauktā sniegledus posmā, braucot kalnā, iet kā tanks, nespolē nemaz.

-troksnis no riepām sniegā neatšķiras no asfaltētajiem posmiem, kas mudina domāt, ka zemais trokšņa līmenis uz asfalta nav tikai izlicies, jo Michelin X-iceNorth pirms tam stipri klusākas palika sniegā (pazuda raksturīgā rūkoņa uz asfalta).

Tā nu tagad domāju, vai tomēr otrai mašīnai iecerēto Michelin bezšipeņu vietā tomēr arī tos pašus NordFrostus nepaņemt. Uz komplektu gan sanāk kādus pārdesmit latus dārgāk, jo čomam riepu kantorī gislavedi nav, nevar izfīrēt pa lēto. Bet savukārt augstāk pieminētās Debica Frigo2 vispār ir divreiz lētākas, komplekts izmaksātu lētāk, cik divi Gislavedi... Gandrīz vai jāpaņem joka pēc divas notestēt, ja nepatiks, radiniekiem kādiem varēs uz Ziemassvētkiem atdāvināt.

aviators 05.12.2013 10:14

Pieļauju, ka nāksies arī šitai mašīnai nopirkt jaunas ziemenes. Nu baisi neomulīgi ar šitādām nodilušām...

aviators 05.12.2013 10:12

Šodien esiet uzmanīgi! Temperatūra it kā plusi, bet uz tiltiem un pārvadiem ir melnais ledus. Slīd vienkārši ideāli.

aviators 02.12.2013 11:46

Mana pieredze ar lētajām riepām nav bijusi diži pozitīva.

Kleber Kapnor5 un Kumho KW22 pielika punktu maniem eksperimentiem ar taupīšanu. Ja tu nopērc ziemas riepu, tad arī gribas ar to pa ziemu braukt, nevis klausīties rūkoņā un slidināties jau pie mīnus pieciem grādiem.

Vienīgi Oktaviai nāca līdz Barum Norpolaris komplekts, kas bija tīri neko priekš savas cenas, bet šobrīd to vairs neražo, bet Polaris3 slīd ka tik tā.

Lielākā bēda ir tā, ka veiksmīgus modeļus neražo ilgāku laiku, principā ir neiespējami atkal pēc pāris sezonām nopirkt iepatikušos modeli. Ja vēl tie riepu holdingi topa modeļus pa pakāpei laistu uz leju pa meituzņēmumiem, kad modeļa mūžs sasniegtu gadus desmit, tad būtu labi. Man nebūtu aizspriedumi nopirkt TjaņĻaņ NordFrost3 ar to pašu zīmējumu, to pašu gumiju un uz tiem pašiem darbagaldiem ražotu.

Tā nu mums, šoferīšiem, nākas atkal un atkal spēlēt loteriju un minēšanas spēli jauno modeļu klāstā.

aviators 02.12.2013 11:23

"Iespejams bija nepareizi glabaata vai saspiesta, hvz."

Kad tikko pirku Laneksā Gislavedus, tad nobrīnījos, kādās megakaudzēs krustu šķērsu tās riepas ir saliktas. Ja pāris dienas pastāv, tad jau laikam nekas, bet ja mēnesi vai varākus, tad nedomāju, ka tās apakšējās tādas diži ģeometriski pareizas būs... Neviens tur noliktavās neauklējas ar tām gumijām, tā tikai tu pats savā garāžā vari pa smuko uzglabāt.

Droši vien lētāk ir pa reizei kādu kādam samainīt pa garantiju nevis tērēties noliktavu aprīkojumam.

aviators 30.11.2013 18:59

Un kurš tad būtu tas autoforums, kas nebūtu nosprādzis? BMW? Diez vai. Diemžēl visur ir vērojams panīkums, jo vairums sēž visādos watsappos un twiteros, no kuriem gan liela jēga nav.

Bet tieši tāpēc iepostēju šeit, jo gan jau tie, kam interesēs, izlasīs. Kad uzsnigs beidzot sniegs, papildināšu ar iespaidiem.

Starp citu, norvēģiem parasti ir normāli testi, kur piedalās arī šipeneswww.naf.no/...

aviators 26.11.2013 14:57

Kāds laiks pagājis.

Gļuks (pazūd siltums) it kā reizēm uzpeld, bet izspaidot ūdenscaurules visās malās, tā kā pazūd. Bet pie noņemta radiatora korķa nekādi burbuļi ārā nenāk. Pat ja darbojas motors, mierīgi var turēt vaļā to korķi, nekas ārā negāžas, viss mierīgi.

Servisos arī neko lāgā pateikt nevar, tā kā liekos pagaidām mierā. Gan jau vaina izlīdīs kaut kad tā kārtīgi, ka varēs pamanīt.

aviators 12.11.2013 11:32

Tā arī nav atrasts, kas pie vainas. Visi mehānismi un dačiki strādā, viss ir skaisti. Viena no teorētiskajām vainām varētu būt galvas korpusā vai blīvē, kas, iespējams, ir ar mazu mazu defektu un dzen nedaudz gaisu dzesēšanas sistēmā, kas ļauj izveidoties salona radiatorā burbulim un attiecīgi tad nesilda tas. Bet varētu arī tā nebūt, jo citi simptomi, kas parasti pavada šitādu vainu (zūd šķidrums, burbuļi izplešanās traukā/ radiatorā), nav pamanāmi. Vienīgais, kas liek tādu minēt - pēc zināma laika dzesēšanas sistēmas caurules paliek cietas.

Ja kaut kad atradīšu, kas bija, iepostēšu šeit. Pagaidām likšos mierā, jo motoru netaisos jaukt ārā. Ja nebūtu žēl 40Ls par jaunu ūdensūkni, tad intereses pēc nomainītu to un paskatītos, kas mainās.

aviators 08.11.2013 16:41

Sūkni pagaidām nepirku un nemainīju, bet tā arī neko citu nepareizu neatradu- viss tīrs, smuks utt.

Ja termostats čakarētos, tad simptomi ir bišķi citādāki (ir bijis citai mašīnai).

Ibio pilnīgs.

Zinu, ka ir degvielas sprauslu tīrītāji, gan ja ir arī dzesēšanas sistēmas tīrītāji, bet loģiski domājot, ja neesmu lējis krāna ūdeni, tad principā tur nav no kurienes netīrumiem rasties. Mja.

aviators 08.11.2013 7:41

Paldies par atsaucību. Bet kāpēc tad šī nesildīšanas problēma parādās arī manuālajā režīmā? Tur jau salona temperatūras devējs vairs neiesaistās...

Tie simptomi ir gluži kā kāds burbulis pa sistēmu klejotu, pie tam nav nozīmes , vai stāv uz vietas vai brauc. Iepriekšējai mašīnai bija līdzīgi, bet tur bija beigta galvas blīve un attiecīgi zuda šķidrums, burbuļoja sistēmā utml. Šoreiz tādas parādības nav...

To devēju šodien sameklēšu, notīrīšu, bet lielu cerību neloloju.

aviators 14.01.2009 10:52

Nu jau pietiekami daudz gadus lietoju Toyota markas automobīļus. Varu piekrist tam, ka remonti ir reti un dārgi. Cēsu autogars nev ne lēts ne arī ar ko labāks par parastu servisu. Savas Toyotas laboju pie Jāņa Limbažos un ir labi, jo nav tajā Toyotā nekā pārgudra kā frančiem vai saabiem, lai parasts serviss ar normālu attieksmi nevarētu apkalpot toyotu.

Vienīgi varu ieteikt gultņus un visādas gumijas pirkt toyotas oriģinālās, citu ražotāju kaut kā netur. Vienīgais lielais remonts pa šiem gadiem bija, kad sajūgu reiz muļķīgas iegribas pēc (šķita, ka iet uz galu, bet toyotai tas jau saknē ir tāds nekāds, asi saķerošs) nomainīju pret kaut kādu japāņu AISIN, jo bija bez maz trīs reizes lētāks par oriģinālo, taču pēc tam žēl, ka ietaupīju, jo pilnīgs mēsls izrādījās. Lai gan ar lētajām detaļām reizēm paveicas, jo uzliku joka pēc pašas lētākās bremžu uzlikas (piecas reizes lētākas par oriģinālajām) un rezultāts ļoti labs. Kalpo labi un ilgi.

Reizēm oriģinālās daļas ir lētākas par neorģinālajām, kā tas gadījās ar SKF gultņiem, kas bija latus 15 dārgāki par oriģinālajiem TOYOTA.

Un pārsvarā visas detaļas pērku APE MOTORS vai pie dīlera, jo citiem bieži nekā nav. Tā kā vajadzība ir reta, tad nu jau lieki vairs mega izdevīgos variantus nemaz nemeklēju.

Bet cepties un meklēt tjipa TOYOTA servisu labāko, ja tas nav kaut kāds WESS, nav vērts, parasts serviss mierīgi tiek galā. Un pilnam sirdsmieram stāvi meistaram blakus un palīdzi tam ar savu morālo atbalstu. Rezultāts būs vēl labāks tad.

aviators 11.02.2008 15:59

Marchiks_ rakstīja:

aviators rakstīja: Kad sāk nest pēc pelējuma, tad nekādas divjoslu klimatkontroles neko nenozīmē...

Normālos auto nekas nepelē.

Oi, oi. Arī normālie pelē. Da visi, kuros iepriekšējais īpašnieks nav vēsajā laikā reizi pa reizei recirkulācijas režīmā kondicionieri padarbinājis.

aviators 11.02.2008 15:43

Kad sāk nest pēc pelējuma, tad nekādas divjoslu klimatkontroles neko nenozīmē...

aviators 11.02.2008 15:27

Spriežot pēc manuāļa, arī toyotai nav nekāda speciāla sildītāja. Visticamāk, kondicioniera radiators seko apsildes radiatoram šajā gadījumā.

aviators 11.02.2008 14:59

Man nav mersis, parasta toyota. Skatījos repair manualī, tur nekāds caurums vai šļūtene neuzrādās...

aviators 11.02.2008 14:07

Salona filtrs ir nomainīts un pa to caurumu arī ir jāpūš tā draza.

Bet kondicionieri nākas izmantot, jo ieslēdzot priekšējā stikla apsildes režīmu, automātiski ieslēdzas kondicionieris, kas it kā ātrāk noņem "miglu". Fīča aukstajos rītos ir laba, strādā atzīstami. Ja tikai tas smārds nebūtu parādījies...

aviators 26.04.2007 21:11

Paskatoties mobile.de, secinam ka tur 2gadīgi FRV maksā tikpat cik te jauni. Sviests. Es pirms pāris mēnešiem arī sāku meklēt lielāku aparātu (6-7vietīgu), biju iedomājies ka uz vasaru tā kā vajadzētu lielāku, lai var paceļot ar ģimeni. Fanoju par corolla verso, gandrīz jau saņēmos pirkt, bet nu pakalējā rinda ir nebaudāma, ne ielīst ne izlīst. Bagāžnieka nav. Zafirai tikpat krimināli, tikai vel neertaki tie kloki, lai palocītu otro rindu. Vēl pie apvāršņa vīdēja mazlietots Avensis Verso. Pastaigājot pa veikaliem, arī nonācu pie secinājuma, ka FRV ir labs 6 vietīgais aparāts, kuru laikam arī ņemtu tomēr jaunu. Bet nu dzīve bikucit savādāk iegrozījās, un nākas iegādi uz kādu gadu vismaz atlikt. Lai cik kuriozi neskanētu, bet šo vasaru atkal izbraukāšu apkārt ar to pašu Yaris ar kuru arī citu gadu. Vietas mazāk, za to ielīst var da jeb kur un patēriņš nekāds (vasarā ap 4.5L/100km puse pa pilsētu, puse 110km/h režīmā pa šoseju). Ja saskaitītu, cik esmu uz 100k km ietaupījis uz degvielas rēķina, domāju, ka nākošo varētu pirkt benzīnieku ar automātu. Un rezultātā uzskatīt, ka turpinu braukt pa lēto. Tikai viss rūpīgi jāpieraksta, lai rēķini nenojūk... Šobrīd mēnesī tērētais par Yari vidēji varētu būt ap 250-290Ls(tas ierēķinot pilnīgi visu, gan iegādes izmaksas, gan līzingu, gan degvieluriepas, eļļas, kolodkas, logu šķidrumus utt), jauna FRV gadījumā tas varētu būt ap 600-650Ls. Taču ja var atļauties, tad kāpēc knapināties? Nepatikšanas jau ir tikai tad, ja mēģina palekties augstāk par savu paka*u. Ceru, ka nākošgad varēšu, jo sīči aug un gan bagāžnieks paliek par mazu Ideāli būtu, ja varēs atstāt Yari kā otro mašīnu.

FRV vienīgais trūkums varētu būt tas, ka 10cm platāks par parasto mašīnu, man varētu nepatikt šaurajās stāvvietās (kā Dominā, piemēram).

aviators 22.10.2005 19:55

Arnijs rakstīja:Un gribētos cienījamo aviatoru uzaicināt nodemonstrēt pabrauktu šipeņu pārākumu

Naksies pagaidīt, šobrid esmu uzlicis padilušas bezšipenes (nāca līdz mašīnai), bet decembrī likšu pavisam svaigas Michelin X-Ice North ar šipiem. Bet atrakcija- padilušas bezšipenes pret padilušām šipenēm skan aizraujoši. Šodien joka pēc padzenājos pa Madonas kartinga trasi, baigi izslīd, var just, ka vasara beigusies.

aviators 22.10.2005 18:16

Arnijs rakstīja:Aviator....Vienkaarshi paskaties manus rezultaatus pagaajushaas ziemas slidinaashanaas pasaakumos. Ja jau bezshipenes tik slikti uzvestos, domaaju, man ne tuvu nebuutu taadas vietas...

Ar šipiem būtu labāk.

aviators 22.10.2005 16:57

Gnoms rakstīja:

aviators rakstīja:.... ka sūdīga bezšipu riepa visos rādītājos ir lielākoties pārāka par labu bezšipu. ....

tu pac saprati ko uzrakstīji?

Tu par to Jebkura kadijuma runa gaja par sliktu sipu riepu parakumu par labajam bezsipu. Neesmu advokats, sikumos neiedzilinajos, bet ideju tacu saprati. Bet vispar sitas te motor.no ir loti labs testeris, vienigi vardnicu mazliet jaizmanto, lai gan saprast tapat var, nav jau igaunu valoda, tur gan neko nekad nespeju uzkert.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti