Honda F-RV vs Toyota Corolla Verso

nomiks Reģ.: 30.10.2002

Sveiciens pavasarī!!!

Esmu nonācis visai sarežģītas izvēles priekšā - kādu auto izvēlēties sev kā nākamo?

Tā nu izvēle bija apstājusies jau pie Honda F-RV. Principā pat ir veikta rezervācija, bet te uzpeldēja labs piedāvājums par Corolla Verso.

Tātad, lūdzu forumiešu viedokli par abiem šiem pretendentiem!

p.s. Pieņemam, ka abiem cena un aprīkojums ir visnotaļ līdzīgi.

p.p.s. Izštukojot mājaslapās pieejamo informāciju, nākas secināt, ka, neraugoties uz to, ka Corollai biežāk jāveic apkopes (ik pa 15 k km), tomēr uz 120 000 km kopā izmaksas sanāk lētākas nekā F-RV (ik pa 20 k km), vidēji gadā pa 50 LVL.

Jau iepriekš apzinos, ka spams būs, bet tomēr atālāvos šādu topiku izveidot!

 
Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

... Un tas ir burvīgais franču minivens Peugeot-5008...

vārds "franču" izsaka visu.

Jebkurā gadījumā Peugeot kvalitāti nevar salīdzināt ar Toyota vai Honda.

Nav šaubu, ka P 5008 ar 1,6 HDI ir izcili ekonomisks, ergonismisks un vizuāli skaists auto, bet diemžēl šī auto cena neatbilst kvalitātei.

Bet tolaik, kad Tev pašam bija Citroen-Xsara Picasso, Tu to nebeidzi vien slavēt...

Žiguli ar reiz ļaudis slavēja, kad pārsēdās no Moskābeles.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Bet tolaik, kad Tev pašam bija Citroen-Xsara Picasso, Tu to nebeidzi vien slavēt...

Neapstrīdu.

Bet mans Xsrara Picasso bija perfekta izvēle par to cenu, kādu es par viņu samaksāju.

Xsara Picasso nav salīdzināms ne ar FR-V, ne ar Corolla Verso.

Ja galevenais izvēles parametrs ir degvielas patēriņš, tad te franču auto viennozīmīgi ieliek lielai daļai japāņu, jo dīzeļi frančiem ir superklusi un superekonomiski. Un jaudas arī pietiek.

Ja es šodien būtu izvēles priekšā, kādu "minivenu" pirkt, tad uz 5008 noteikti neskatītos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Atradu vienu trakoti iekārojamu divgadīgu Honda-FR-V ar automātisko ātrumkārbu par nieka 8422 latiem:

rus.auto24.ee/...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

ja ņem vērā, ka LV jauna ar šādu aprīkojumu maksāja vairāk par 14 000 LVL, tad priekš divus gadus un divus mēnešus "veca" FR-V šī tiešām ir laba cena.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: ja ņem vērā, ka LV jauna ar šādu aprīkojumu maksāja vairāk par 14 000 LVL, tad priekš divus gadus un divus mēnešus "veca" FR-V šī tiešām ir laba cena.

Cik sanāk piemaksāt, lai dabūtu to Hondu piereģistrēt Latvijā, jo tā mašīna ir iegādājama Tallinnā ???

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

1) ceļš līdz LV

2) Vieglo automobiļu un motocikla nodoklis - LVL 125

3)agregātu numuru salīdzināšana - LVL 2,57

4) reģistrācijas apliecības datu ierakstīšana reģistrā un reģistrācijas apliecības izsniegšana - LVL 3,23

5) Autotransporta numura zīmju komplekts - LVL 19,59

6) TA uzlīme - LVL 2,00

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Sakiet, vai šī 2007.gada Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu par 10120 latiem ir gards kumosiņš?

www.wess.lv/...

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

varu par savu pieredzi frv 2 benzīns - uz tablo mazliet vairāk kā 150000km. Pirmais remonts ritošajā - uz kaut kādiem 135000 stabilizatora bukses priekšā - kopā ar darbu kaut kur ap Ls 25. Pārējais tikai eļļas, sveces utt., kas jau pienākas. Vienreiz uz 100000 km nogļukoja kompis - paliku Vācijā uz ielas servisa režīmā. Nu nekas - turks pa 10EUR pielika pie kompja, kļūdu noņēma, un kopš tās reizes viss ok. Taču pašreiz (biju arī atvēris topiku par riepām) cīnos ar aizmugurējo riepu dilšanu. Pēc vairākkārtējām vizītēm pie dažādiem doktoriem, lai arī tika teikts, ka viss ritošajā ir ok, izņemot sagāzumu (riepas stāv / ), kura iemeslus pateikt nevar, tika konstatēts, ka priekšējie sailentbloki (bukses) ir beigti (niponnā 12 ls gabalā) un nosēdušās aizmugures atsperes (2,5 cm). Pēdējais ieteikums pagājušā nedēļā, lai novērstu manu ķibeli ar riepu dilšanu, ir mainīt atsperes, neesmu vēl paveicis, domāju, jo ieteikuma autori pirms tam teica, ka tas nav bēdas iemesls. Tā kā secinājumus par ritošās ekpluatāciju pie nobraukuma uz 150 000 km Latvijā vari izdarīt pats. Citu sūdzību nav bijis, viss strādā labi un, par cik ģimenē esam 3, tieši koncepts 3+3 ir tas ko vēlējos un ko ieguvu, veļukus varu samest aizmugurē, visādus citus krāmus arī un uz laukiem prom. Lai arī jautāji par 1,8 benzīnieku, fanam droši interesē degvielas patēriņš - tātad manam 2 benzīnam - kruziējot tālajos braucienos ir ap nedaudz zem vai pat 7 l/100. Tas ir īpaši neskrienot. Ja brauc jau ātrāk pa 120,130, tad benzīna patēriņš krietni pieaug. Rīgā vasarā kompis rāda ap 8,5-9 l. Tagad ziemā - ap 11 l/100, taču kā ir sniegs uz ielām vai šosejas, tad patēriņš krietni uz augšu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Sakiet, vai šī 2007.gada Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu par 10120 latiem ir gards kumosiņš?

www.wess.lv/...

Ja pieņem, ka jauns šādas komplektācijas FR-V varēja maksāt ap 14 500 latiem, tad priekš 2,5 gadus veca (jauna) FR-V cena liekas nedaudz par augstu. Vienīgais arguments PAR varētu būt salīdzinoši nelielais nobraukums.

p.s. Manam bijušam FR-V pirms 3 nedēļām tika veikta apkope uz 60 000 km, kas izmaksāja aptuveni Ls 160. Tehnisku problēmu joprojām nav un nav bijis

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

JJJ rakstīja: varu par savu pieredzi frv 2 benzīns - uz tablo mazliet vairāk kā 150000km. Pirmais remonts ritošajā - uz kaut kādiem 135000 stabilizatora bukses priekšā - kopā ar darbu kaut kur ap Ls 25.

Taču pašreiz (biju arī atvēris topiku par riepām) cīnos ar aizmugurējo riepu dilšanu. Pēc vairākkārtējām vizītēm pie dažādiem doktoriem, lai arī tika teikts, ka viss ritošajā ir ok, izņemot sagāzumu (riepas stāv / ), kura iemeslus pateikt nevar, tika konstatēts, ka priekšējie sailentbloki (bukses) ir beigti (niponnā 12 ls gabalā) un nosēdušās aizmugures atsperes (2,5 cm). Pēdējais ieteikums pagājušā nedēļā, lai novērstu manu ķibeli ar riepu dilšanu, ir mainīt atsperes, neesmu vēl paveicis, domāju, jo ieteikuma autori pirms tam teica, ka tas nav bēdas iemesls. Tā kā secinājumus par ritošās ekpluatāciju pie nobraukuma uz 150 000 km Latvijā vari izdarīt pats.

Tavas Hondas FR-V piekares izturiiba sajuusmina.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Shobriid fanoju par jaunaa modelja Toyota-Verso. Ja buutu jaapeerk auto, iekljaujoties 18 tuukst. latu cenaa, tad njemtu septinjvietiigo Verso ar 126 zirgspeeku diizeljmotoru.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Diez kapēc LV netirgo avensis/verso , kā arī camry ? Un ir vēl viens otrs 4x4 modelis , jo cik runāju ar salona vīriem tad joprojām puse no pārdotiem auto ie ravi ar LC

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nedaudz braucu ar abiem. Verso patika labāk par F-RV lietojamības ziņā, bet F-RV patīk pēc izskata. Tomēr F-RV riebīga vadītāja sēdpozīcija, tā ka iespiests stūrī, pie kam kājām vietas galīgi nav, tik, cik Ford Fiesta, piemēram turklāt, lai arī tas nav nekāds džips, vai pat suvs, nepiedodami mazs klīrenss. Domāju, ka ziemā nepārtraukti tiek berzta nost apakša no rītiem sanāk brauk reizēm nopakaļ šādam F-RV, izskatās, ka pat pa garenvirziena risēm sausā laikā šīm pakaļa pa zemi beržas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Shobriid fanoju par jaunaa modelja Toyota-Verso. Ja buutu jaapeerk auto, iekljaujoties 18 tuukst. latu cenaa, tad njemtu septinjvietiigo Verso ar 126 zirgspeeku diizeljmotoru.

Tu fano par visu, kam dzinējs ir mazāks par 1.6, ēd mazāk par 5.846245385012514874956526743 litriem uz 100 km, pie tam, ir vājākajā komplektācijā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Diez kapēc LV netirgo avensis/verso , kā arī camry ? Un ir vēl viens otrs 4x4 modelis , jo cik runāju ar salona vīriem tad joprojām puse no pārdotiem auto ie ravi ar LC

Camry, Avensi Verso un Celicu Eiropā pārtrauca tirgot jau 2003. gadā.

Runājot par Camry, diez ko pieprasīts auto Eiropā jau nebija, jo vidēji lielās klases toni tomēr nosaka vācu trijnieks plus Lexus. Paskaties, kā iet, piemēram, Hondai Legend... Jaunais Camry arī tāds nedadarīts auto ir, manuprāt, atpaliek.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

eiropas ''vidēji augstajā premium'' segmentā , japāņi atpūšās dēļ ''individualizācijas '' neiespējamības 2-3 aprīkojuma līmeņi ,max.2 dzinēji un usjo . Ar izpidijuma kvalitāti un ilgmūžību vien , oirõpai ir stipri par maz bij man 98'Camry ,10 gadi un ~222222 km , pa lv neceļiem bez nekadiem gemorojiem , ko nevar teikt par 00'A6q......

bet ''fīlingi'' salidzīnot abus pepelocus ir stipri dažādi ,ķippo kā pirkstu(lai arī stāv vienmēr ) ar fimpi(mēdz necelties) salīdzināt ,fimpis (A6,BMW 5er,MBeklase) tomēr visiem tīk labāk nekā kamriki,leģendas,diamantes uut japāņi+ nu jau arī kareikas tur spraucās ar saviem magnetisiem utt

tas kamris joprojām vizinās lv , nu jau kādi 300+ kkm šiltē - cik zinu ,nekādu megakreņķu jaunajam īpašniekam nau bijis .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti