Kā tad īsti tīra kondicionieri?

aviators Reģ.: 07.03.2004

Īsāk sakot, sācis kondicionieris sācis nest pēc pelējuma, sevišķi iekšējās cirkulācijas režīma.

Nopirku kaut kādu ķimiju baloniņā ar garu garu snīpi. Sapūtu caur filtra caurumu kā pamācībā rakstīts, padzenāju iekšējās cirkulācijas režīmā. Taču rezultāts ir tāds, ka no tās ķīmijas smakas pats var nosmakt un pelējuma smārds vēl arvien ir. Kā reālāko risinājumu redzu paneļa noārdīšanu, taču tagad ziemas laikā negribas to uzsākt.

Ir kādi ieteikumi bez servisa apmeklēšanas (viņi tāpat pūš to ķīmiju)..?

 
RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Man liekas ka lai nomainītu salona filtru nav torpēda jāārda vaļā.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Salona filtrs ir nomainīts un pa to caurumu arī ir jāpūš tā draza.

Bet kondicionieri nākas izmantot, jo ieslēdzot priekšējā stikla apsildes režīmu, automātiski ieslēdzas kondicionieris, kas it kā ātrāk noņem "miglu". Fīča aukstajos rītos ir laba, strādā atzīstami. Ja tikai tas smārds nebūtu parādījies...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Tu šitādā laikā lieto kondicionieri?

Esi no roņu kluba?

ACC vispār to neļauj izslēgt, bet izmanto gaisa žāvāšanai jebkuros laika apstākļos... Arī vienkārši kondicionieri ir vērts ieslēgt kopā ar apsildi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

ar to pelejumu kondishkas kaarbaa ir baigaa shaize. ir auto, kuriem ir specials korkjis, pa kuru iebaazh iekshaa tadu garu gumijas caurumi, ar kompresoru caur pistoli sapuush kjimiju iekshaa, tad liek recirkulacijas rezhimaa kadu stundu darboties.

ir modelji, kuriem diemzhel ta cauruma kondicioniera kaarbaa nav. tad nu njem urbi un urbj to caurumu noteiktaa vietaa un dara to kas augshaa rakstiits.

reali ir taa, ka taa sistema ar iepushanu pa taisno filtra caurumaa neliidz. kondishkas kaarba jau ir daudz zemaak un vajadzeetu puust iekshaa pa tiesho tani kaarbaa.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Bet kondicionieri taču nedrīkst lietot pie -grādiem. Kondensāts ta sasalst.

tu esi mulkjis

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Bet kondicionieri taču nedrīkst lietot pie -grādiem. Kondensāts ta sasalst.

vismaz MB (pat E klasei ) kondicionieris atrubās pats pie +5 grādi laikam...

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Man nav mersis, parasta toyota. Skatījos repair manualī, tur nekāds caurums vai šļūtene neuzrādās...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

aizsardziiba ir A/C atkaiibaa no t deveeja precezitaates no +5 liidz 0,bet ne zemaak.

Kaa AUDI panaak ka atkauseejot logu ZIEMAA var iesleegt A/C ?

Par liidziigu joku te arii tiek runaats.

viss geniaalais ir vienkaarsh. Pirms kondicioniera iztvaices radiatora ir elektrisks sildiitaajs ! kursh iesleedzas tikai shinii reziimaa. kaa rezultaataa A/C saprot ka gaisa t ir virs 0.

sho fiicju esmu kaa normu redzeejis klimas blokaa.

P.S. A/c manam atsleedzas(automaatiski) pie 4-5 graadiem.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc manuāļa, arī toyotai nav nekāda speciāla sildītāja. Visticamāk, kondicioniera radiators seko apsildes radiatoram šajā gadījumā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

a kur ir ziema?

es ar vakar ieslēdzu A/C, lai logi nesvīstu.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: a kur ir ziema?

es ar vakar ieslēdzu A/C, lai logi nesvīstu.

Vai nu Tu daudz dzer, vai nu pienācis laiks nomainīt salona filtru

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Kad sāk nest pēc pelējuma, tad nekādas divjoslu klimatkontroles neko nenozīmē...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

aviators rakstīja: Spriežot pēc manuāļa, arī toyotai nav nekāda speciāla sildītāja. Visticamāk, kondicioniera radiators seko apsildes radiatoram šajā gadījumā.

kaa lai tev saka. vai tu saproti ka apkures radiators ir auksts???

a fiicja straada, lai logu arii atkauseetu no LEDUS -taatad motors ir auksts.

P.S. audim shis sildiitaajs ir alumiinija -ar lielu laukumu...bet mazinsh . tik pat labi tu pat vari nenojaust par vinja klaatbuutni sisteemaa.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Da hvz kā tur ir. Man ir automātiskā divjoslu klima. Autiņš pats visu izdara ar vienu pogas piespiedienu.

nu bet tev tak AUDI,par ko strjos. un kogu apsildei nav nekada sakara 1 zonas vai divu zonu

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

blin kas tas ir-likie pirksti

bet kas gribeeja saprata !

es atklanos,jo taalaak sekos spams.

a ko zinaaju to nodevu juusu informeeshanai .

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tā ir leģionāru slimības baktērija kas tur dzīvo

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

aviators rakstīja: Kad sāk nest pēc pelējuma, tad nekādas divjoslu klimatkontroles neko nenozīmē...

Normālos auto nekas nepelē.

Oi, oi. Arī normālie pelē. Da visi, kuros iepriekšējais īpašnieks nav vēsajā laikā reizi pa reizei recirkulācijas režīmā kondicionieri padarbinājis.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti