- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu vai e-CVT stāv virsū arī RAV4, bet Toyota hibrīda versijām variators ir pasaka ilgmūžības ziņā. Pagaidām neviena problēma nav bijuši padsmit gadu garumā lietojot dažādus Toyota hibrīda modeļus ar lieliem nobraukumiem (150 - 380 t.km).
imzz rakstīja: Krievija saņemšot līdz 2023. gada februāra vidum 250 Fateh-110 ballistiskās raķetes. ( Bet tas arī viss, vairāk nepiegādāšot ) Kaujas galviņas masa 500 kg, lidojuma distande 300 km.
Saskaņā ar ANO rezolūciju 2231 no 2015.gada Irāna nevar nodot citām valstīm vai pati saņemt raķetes, kuru kaujas galviņas masa lielāka par 500 kg un lidojuma tālums pārsniedz 300 km, tā, ka rezolūcija netiks pārkāpta.
Saskaņā ar OPK , Kremlī vēl nav skaidrības, vai raķetes izmantot divos lielos triecienos ar dienas atstarpi, jeb pakāpeniski. Putins soloties drīz izdomāt. Triecieni ar šīm raķetēm gaidāmi no janvāra vidus.
Jāpiekoriģē ANO rezolūcija, tā lai Irāna raķetes nevar nodot tālāk.
Neizies. Visi signāli saistīti ar bremzēm -2 garantēts.
Situācija tiešām neviennozīmīga. Ukraiņi S300 izmanto gaisa mērķiem, savukārt krievi tās izmanto gan gaisa gan pielāgojot arī zemes mērķiem. Visas S300 vizdrīzāk ir ražotas Krievijā Tātad, lai apstiprinātos ka tās ir izšautas no krieviem ir jāsaprot (jaatrod) detaļas, kas apstiprinātu to pielāgošanu zemes mērķiem. Tā kā pasākums ievilksies.
Jā tā ir gadījies redzēt gan. Nekautrējas pat 10 gadus vecu riepu tirgot, kā jaunu, bez nobraukuma.
Precizēzim ir dažādas spekulācijas par rīkojuma noslepenoto 7.punktu daži uzskata, ka ir minēts iesaucamais skaits 1 miljons vai arī atseviški reģioni no kurienes rezervisti jāiesauc. Interesnatākais, ir tas, ka atsevišķos kanālos ir publicēti video ar iesaucamajiem un tie neizskatās pēc 300 tūkstošiem vai daļējas mobilizācijas. Drīzāk kā tika pavīdējis, ka tā ir visaptveroša slēptā mobilizācija, jo mužiki tiek ķerti it visur pat uz ielas, kā veidojumos LNR un DNR. Diemžēl joprojām ir daudz idiotu, kuri gatavi aizstāvēt matušku roģinu citā neatkarīgā valstī.
Tas tikai parāda to, ka ģeds ies līdz galam. Viņam nav ko zaudēt. Jautājums paliek atklāts, kurš izturēs ilgāk zombiji vai civilizētā pasaule.
Ātrumkārba šim modelim ir mēsls. Savulaik taisīja, izmaksas +-2000 EUR.
Nav īstā topika vieta, bet Nordpool birža jau apnikusi, kārtējais rekords tiek pārspēts 2 reizes. Rīt no 1800-1900 elektrības cena 5 EUR Kwh. Kā skaidros Sadales tīkls apstākļu sakritība
Par kuru pirmās paaudzes pusi ir domāts līdz 2013.06. izlaidumam vai pēc?
Nepiekritīšu visi, kas bijuši manis lietošanā (6) Toyota +- ir iekļāvušies ražotāja noteiktajos patēriņos. Par Lexusu nevaru spriest, bet izskatās, ka kaut, kas nav kārtībā. Bet, ja ar to brauc ļoti īsus gabalus tad iespējams tāds patēriņš var būt.
Kas notiek ar elektrības cenu rīt 21.07.2022. no 18-19 biržas cena ir 2100,08 EUR par MWH, tobiš pēc biržas tarifa 2,54 EUR par KWH.
Leaf vispār janvārī maksāja 18900 ar atbalstu, kaut gan tas vēl nebija palaists. Man kaut, kur datorā reklāmas buklets saglabājies ar tādu cenu.
Sen interesējošs jautājums, vai ir kāda metodika par ceļa bedrīšu lāpīšanu. Materiāla specifika. Kādos gadījumos griež kvadrātu bedres aizlāpīšanai, kādos bedrē vienkārši tiek iebērts asfalts ar uzkalniņu? Vai kāds kontrolē sataisīto bedru kvalitāti. Lai arī ceļiem tiek dota garantija neesmu dzirdējis, ka nekvalitatīva seguma gadījuma tiek mainīts viss segums.
Kaut kā tā.
Cik tad īsti varētu būt tas pieaugums. Daži saka ka pat x 6.
Bradypus rakstīja: Kur tu esi redzējis Plug-in "prīmusu"?
Prius prime un prius plugin.
Man par nelaimi kļūdijos par pāris stundām. Bet kāda tam jēga, lai kā negribētos globalizācijas apstākļos tas skars arī mūs.
Vai tiešām pasākums ies vaļā 23.februārī armijas dienā?
Nezinu, kā šim, bet v40 ar d3 2013 arī ēd eļļu aptuveni 1 - 1,5 litrs starp eļļas maiņām. Nobrauktums šobrīd ap 80t. Kaut kāds stulbums, jo atliek kādi 3 tūkstoši līdz maiņai un tad jāmeklē eļļa ko pieliet.
Nevarēju atrast veco topiku, bet piepildījās manas prognozes. Ja janvārī Norde reklamēja Nissan Leaf ar jauno atbalstu varēja iegādāties par ~22890 EUR, tad februārī jau par citu cenu.
Protams, ka nē. Bet nevar viennozīmīgi pasniegt, ka elektroauto apkope ir lētāka, ir jānorāda salīdiznot ar kuru tas būtu.
Cik zinu Tesla īpašnieki gan dzen tās uz Zviedriju remontēties, vismaz garantijas atsaukumus.
Redz kā Elektrums darbojas Lietuvā? Var iztulkot ar Google tulkotāju.
www.15min.lt/verslas/naujiena/energetika/saules-elektrines-irengimas-kaunieciui-apkarto-del-elektrum-klaidos-negavo-2-tukst-euru-valstybes-paramos-664-2074010?utm_source=autoplius.lt&utm_medium=referral&utm_campaign=partnership&utm_content=pc_integruotas-blokas