Pēdējā laikā šausmīgi daudz neuzmanīgu šoferu. Nopublicēšu pāris video no reģistratora.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēdējā laikā šausmīgi daudz neuzmanīgu šoferu. Nopublicēšu pāris video no reģistratora.
Izrādās arī MS X box arī ir jaunas versijas.
Paskataties Timrota spriedelējumus Zebrā par velojoslu Čaka ielā. Varu saderēt, ka 90 tā arī būs.
Vai ir kāds info cik tālu Latvijas valsts ir tikusi ar šo
sadursme.lv/bus-likuma-grozijumi-par-celu-nodokla-piemerosanu-latvijas-iedzivotajiem/
Kāpēc vēl nav raksta par šo nra.lv/ekonomika/latvija/325990-latvija-ieviesis-vieglo-automasinu-registracijas-nodokli.htm
Formējām savādāk. Auto bija ar izteiktu kārbas defektu, serviss sastādīja tāmi( defektācijas), kas bija auto vērtībā, jo tiešām pasūtot oriģinālās rezerves daļas kārba maksāja 11 stabus.
Es tikai PAR šādiem koeficentiem. Ar tāme elektriskajām mašīnām jaunieši lido kā negudri. Uz Brīvībenes man viens aizgāja garām kā stāvošam, kaut gan pašam ātrums bija virs plūsmas.
Smuki tikai žēl netrafarēto policijas auto.
Liec konkrētus eksemplārus, lai ir iespējams izvērtēt.
Es varētu katru dienu filmēt tos, kas pārkāpj sabiedriskā transporta joslas izmantošanas noteikumus uz Brīvības ielas. Kamera tikai jāpārliek no priekšas uz aizmugurējo stiklu
Sanāca aļikā nopirkt 2.0 grūti gāja, jo pārsvarā neko neatpazina. Nesen meklējumi vainagojās ar panākumiem un atradu īsto 1.5 versiju iet kā smērēts. Cipars bija dārgāks nekā vidēji aļikā, bet joprojām 3x lētāks nekā šeit.
Laaciz rakstīja: Tā kā atsevišķu tēmu neredzu jēgu cept, tad padalīšos šeit ar pirmajiem iespaidiem izbraucot ar Renault Zoe, kuru tagad piedāvā Fiqsy.
Sāksim ar pozitīvo. Uzraujas labi, bet nekas tāds ārprātīgs. Varētu pielīdzināt ar Stelvio 280Zs versijas uzrāvienu. Patika salona apdares dizains. Protams, cietā plastmasa nekur nav palikusi, bet pelēkā auduma ielaidumi uz paneļa un durvīs radīja tādu kā mājīguma sajūtu. Priekšējais panelis mīkstā plastmasa. Infotaiment sistēmai un instrumentu panelim ir skaidra grafika un pozitīvi, ka klimanta kontrole nav ekrānā, bet atsevišķi izdalīta. Audio sistēma arī skanēja pieklājīgi.
Negatīvais, kas vairāk saistīts ar komfortu un lietojamību. Nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju. Vai nu es nemācēju sačamdīt vai tiešām nebija sēdekļa augstuma regulācija, bet sajūta, ka sēdi un galva griestos duras. Stūre sitās pret kājām, kaut arī bija tālākajā un augstākjā regulējumā. Neesošs rokas balsts. Nu tiešām 21gs. autiņam par tādu cenu jau kaut ko tik prastu kā rokas balstu jau nu varēja ielikt. Audio kontrole ir zem stūres uz kloķa. Personīgi liekas ļoti neērts risinājums. Ir, protams, arī ekrānā audio kontrole. Manā Focusa uz stūres varu kontrolēt gan mazo nekrānu panelī, gan audio un kruīzu. Viss atrodas uz stūres un nav nekur jāmeklē aiz tās. Nepatika, ka spidometrs netiek līdzi ātrumam. Braucu ar 67kmh - uzpiedu un pēkšni skaties jau gandrīz 90 spidometrā. Iespējams to var labot ar soft update. Cimdu nodalījums tālu un zemu, ka kārtīgi jāpaliecas, lai aizsniegtu. Un ietilpība ar nešķita pārāk liela. Ja kādam patīk visi 4 logi, kuri ar vienu klikšķi nolaižas un paceļas (kā man), tad tādi ir tikai priekšā.
Īsuma viss, par pašu auto. Viedoklis balstās uz tiem auto, kas pieejami Fiqsy, tā kā iespējams kaut kas ir savādāk komplektējams (kaut vai tas pats rokas balsts). Neesmu iedziļinājies, ko Zoe var pasūtīt.
Pati braukšana. Kā jau teicu - paātrinājums labs, bet kaut kā ātri apnika. Jā skrien labi, bet kaut kas pietrūka... Garlaicīgi kaut kā palika braukt. Izkratījos pa bruķi nedaudz. Ļoti skaļi nav, bet Corrola, piemēram, ir daudz klusāka un arī mīkstāk iet pāri tam bruģim. Nobraucmaais attālums - kad paņēmu rādīja 226 km. Pēc app rādījuma nobraucu 4,8 km un atlikums panelī bija 218 km.
Tad nu pirmais subjektīvais iespaids par Renault Zoe, ja nu kādam interesē.
-1 (vakar nošķīla) palikuši 99 gab.
Pietiekoši esmu braucis ar Prīmusiem, lai zinātu kā panākt kaucošus riteņus. Kopumā esmu ar šādiem nobraucis pāri pa 200 000 km tāpēc ļoti uzjautrina šādi komentāri.
Pie jaudas ātri pierod. Patīk Leafa uzrāviens no 0-60km. Pārsēdos brīvdienās uz Priusu liekas tik gauss pilsētas satiksmē
Manas lamatas nekad mani nav pievīlušas. Kārbas kā reiz manām lamatām ir mūžīgas, jo ražo tās ražo tikai ar automātu
Piekritīšu. Čomam bija līdzīgi pēc 2 gadu čakarēšanās, palikšanas uz šosejas un lietotas ātrumkārbas uzlikšanu ar to arī viss beidzās.
Kaut kā neesmu dzirdējis, ka Wess select nodarbojas ar Teslām.
Gunāra Astras ielā - visu auto serviss
Kārtējais raksts no kaimiņu preses par to cik viss pie mums ir slikti
Vai tad mums ir oficiālais dīleris
Elektriskais auto tas ir vienkārši ideāli, vienīgi vēlētos lielāku iespējamo nobraucamo attālumu Leafam. Tesla pagaidām ir par dārgu.
Nezinu, kas tie par jocīgiem Priusiem ar 6 un 8 litru patēriņu.
Man ir bijuši 2004, 2006, 2009, 2013 un šobrīd 2015 pedejie divi Prius PLUS kuru vidējais patēriņš ir 5.4l.
Visi pārējie pirmais un otrais vidējais ap 5.1l ar smagāku kāju 6l pie -28 grādiem bija 7l.
2009.gada vasarā stabili 4.5l - 4.6l ziemā ap 5,6, bet nekada vairāk pa 6.
Lietots 7 gadīgs Leaf. Lādēju no rozetes privātmājā. Man ir atlaide elektrībai kw man ir 0,12 eur. Uzlade 100 km aptuveni tad 2 eur. Rēkinu vidējais patērińs 16kwh uz 100km
Jā piemirsu no 2018.gada Toyotam palielinājās co. Līdz tam ir 12 eur.
Viennozīmīgi Toyota Corolla.
Motoram nav kur piekasīties, ķēde nav siksnu.
Automātiskā kārba mūžīga.
Co mazi - 12 eur gadā.
PS.Hibrīdauto lietoju jau 12 gadus, tiesa gan PRIUS. Tagad tas palicis kā otrais auto, jo paliku elektrificēts.
Visdrīzāk biju aklajā zonā, bet te gan kravinieks arī nav bez vainas šķērsojot nepārtraukto līniju bez iemesla. Visdrīzāk būtu abpusēja, bet noveicās, jo sapratu, ka nebūs labi