Tagad jau kad uzzīmēja, padzīvosim, redzēsim, bet izskatas ka velobraucēji ir vairāk kā iepriekš.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad jau kad uzzīmēja, padzīvosim, redzēsim, bet izskatas ka velobraucēji ir vairāk kā iepriekš.
Labā pagrieziena plānotājiem ieteicams apdrošināties un/vai pacietības veicināšanas nolūkā iegādāties kādu vispārzināmu smērvielu.Jā.
Būtu gan saprātīgi, gan interesanti, ja Rīgas satiksme ievāktu datus par to, vai sabiedriskais transports to "uzlaboto" posmu spēj izbraukt tādā pašā laika sprīdī kā līdz šim vai tomēr nē.
kārtējais marazms...principā kā ielu var norakstīt... nevienam "adekvātam" pilsonim, kas šo ideju apstiprināja neienāca prātā paredzamie sastrēgumi+smogs? Nu kakova huja tie riteņbraucēji nevar pārvietoties pa ietvi, kas tāpat tur ir gana plata? nu watafak gribas nobļauties...
un ja vēl velojoslai uzliks stabiņus, tad visi mazie komersanti teju vai apsprāgs. Aiz laimes!
Ko nu muldi! Vai tad neesi dzirdējis pilsētas velosipēdistiem pārstāvju īdot, ka tagad esot mazie komersanti panīkuši, jo tādas ielas malā nekas nevar pastāvēt.
Tagad būs tieši uzplaukums - katru dienu 3 veikali vaļā vērsies!
Kā tad, kā tad! Tā kā nezkāda mazā biznesa eksplozija būtu piemeklējusi Skolas ielu.
Te nesen viens sarkasma aptumšotais (arī ciskudrillists) man apgalvoja, ka uz veikaliem neko lielu tak centrā nevedot, varot tak savādāk piegādāt, aprejot nobildētu 7,5 tonnīgo kravas furgotnu, kas uz veģetāro (hipsteriem draudzīgo) veikalu vedot preci, Lāčplēša ielā pie Brīvības ielas dabūja nosprostot visu auto joslu... Jo tur tak tie velohipsterus sargājoši stabiņi ir un kuru blakus sāpe bija par no velojoslas nenotīrītajām lapām...
Kad piedāvāju pamest savu silto finanšu iestādes ērto beņķi un atvērt jaunu nišu - nodrošināt centrā ātras un lētas velopiegādes mazajiem pārtikas veikaliņiem ar kā "neko smagu" klasificējamo preci, piemēram, aukstuma režīmā piegādājamo pārtiku ar mazu velorefrižiratoriņu, sāka man kaut ko pilnīgā bezsakarā tirst pretī...
Skolas ielā auto vēl ir atļauti, tāpēc aplaimība vēl nav sākusies. Bet ja aizliegtu, ak, kas tad būtu par dzīvi...
Nenovelopi$ties kāda laimība tad iestātos!
Vispar ta cakene bija pedeja miskaste, tagad varbut vairs nebus tik pretiga un nedaudz atdzivosies.
kas tieši tur bija tik miskastīgāks kā jebkurā citā ielā vai laikā, izņemot pēdējo reizi, kaut kad deviņdesmitajos, laboto un kopš tā laika sabrukušo asfaltbetona segumu?
Segums ir viens, otrs ir feniksi ik pec 5 metriem (del kovida gan lielaka dala tagad aizverti) un attiecigais kontingents kas tur vazajas, kaut kadi bomzigi veikali. Dzivo tur? Piedod ja aizskaru jutas.
Fēniksi, ne fēniksi, humpalas un spēļu zāle ir gan Marijas ielā, gan Brīvības ielā.
Lieliem veikaliem nav ne piemērotu telpu ne to klientiem parkingu, mazos veikalus izkonkurē tirdzniecības centri - Galerijas Centrs un Rīga, Origo, Stokmans. Vajag ko vairāk - ir Mols un Alfa.
Īres cenas par nojātiem dzīvokļiem - kosmiskas - studentiem pajāt - uztaisa komunalku, katam sava istaba un drusku labāk kā kojās - jo tuvu centram, bet normāls remonts - nekrata. Īpašniekam arī labi - par sūdu maksā vairāk kā jebkura ģimene gatava spēt samaksāt par remiontētu dzīvokli.
Lūk arī sausais atlikums
daudz studentu = daudz lētu ēstuvju un šņabja bodīšu?
Aha, studenti ar saviem veloērzeļiem dodās uz gaumīgi izremotētajām KKC telpām, Autentiku uc, bau(-i)dī kultūru....
Savukārt mazajai šņababodei citi studenti (lasi - indusi un pakiji) ar mazu cargovelopisēdu piegādā ninnes, jo ne ar ko citu nepārkāpjot CSN vai neejot baisu gabalu preci piegādāt nevarēs... Kavenei preci pieved savukārt ar velorefrižiratoriņi. Kas par veloaplaimību un ekoloģiju uzreiz pār zemi veļās...
Hmm..bet,tad lai vellokrapji maksā nodokli,kā autovadītāji,jo tie ķēmi ir noņēmuši 1.50m no brauktuves,negodīgi!!
pa 1.5 metriem pabraukt var varbūt ar veco mini vai zazioletu.
Tā čakene normāli bija padarāma par max 3 joslu ielu, kur vidējā būtu maiņvirziena josla.
4 joslas tur bija līdz brīdim, kad 3 auto vai trolej busi izdomāja braukt.
ne velti 4 joslas tur nekad nebija uzzīmētas.
Tā ka tās velo nemaz nav tas sliktākais gadījums.
Kad ļautiņi pārorientēsies, čakenē nemaz lielāki sastrēgumi nebūs - 'liekie' aizbrauks pa citām ielām. Līdz visur būs vienmērīgi liels sastrēgums, kā parasti.
PN - Vai tur stabiņi arī ir, vai tikai josla?
PPN - Siguldā, pirms salika visur 30 un zazīmēja velojoslas, arī tauta raudāja, ka nu būšot lielpakaļā viss. ne veļla. Viss ir labi!
Kāpēc diez pa vasaru ne paši ļautiņi nevarēja pārorientēties, ne satiksmes organizatori nespēja viņus pārorientēt?
nu, piemēram, cik man vajadzēja stūrēt caur Rīgu, es nereti braucu pa Čakeni. Lai gan man tur neko nevadzēja. Šovasar, zinādams, ka tur remontē, pa čakeni netiku braucis. Un droši vien nebraukšu arī, varbūt aizbraukšu palūrēt kāda tad tā lielā katastrofa tur ir notikusi.
Ja ļauži nebrauks pa Čaka ielu, kaut kur taču viņi brauks, attiecīgi problēma pārnesta uz citu vietu.
Jā, tranzītnieki brauks kaut kur citur, un čaka ielā paliks vairāk rūmes tiem, kas tur tiešām grib nonākt. Un tieši to jau šamie vēlas panākt.
Kaut kad septembrī vajadzēja piektdienas pēcpusdienā, ap pieciem, no Jelgavas puses aizbraukt līdz Ģertrūdes ielai, un pēc tam dragāt pāri Deglava tiltam, respektīvi, čakeni praktiski nevajadzēja - bija gadījies pāris reizes līdzīgās situācijās [laiks un vieta] līdzīgā maršrutā braukt, un bija normāli, šoreiz korķis sākās no salinieka, secinājums - čakene vainīga, vajag to čakeni vai ne.
Nu jā. Tev jau labāk redzams. Nākošreiz piesakies SatDep, ka palīdzēsi ar transporta plūsmas modelēšanu.
Ar RB stacijas laukumu sašaurinās līdz 1+1 vai 2+2 joslām, čakenei plūsma samazināsies
klau, topinambur, tur sazīmēt 4 joslas traucē tikai un vienīgi LVS. Nekas cits. Nu ļoooti daudzās pasaules valstīs standarts pieļauj zīmēr šaurākas joslas. tajos Čakenes 11, ciktur metros es sarēķināju, ka mierīgi blakām sastājās četri passāti - statrp to spoguļiem, ja tie brauc pa joslu vidu ir ~80 cm, līdz apmalei ~40 cm. Nekas baigi bīštams tur nav. Ne pa Čakenim ne Valdemāreni 4 joslās nevelk 70+ km/h. Avārijas GAUŽI reti, jo laikam tie autovadīāji brauc labāk, nekā velosipēdisti spriež, par piemēru un atskaites punktu, laikam, ņēmot savas spējas.
Nu SUV 4 blakus tur nesastāsies -cik novērots, tie nekādi nespēj aptvert savus gabarītus. Vai arī to īpašnieka gara izmērs ir lielāks kā tas štrunta SUV. Attieīgi pilnvērtīgas (aka visiem derīgas) 4 joslas tur nekādi nav iespējams ietilpināt.
Ja pie stūres ir līkumojošs velosipēdists - nesastāsies
Ja pie stūres normāli cilvēki - sastājās ka nograb
BMX X 5 platums pa spoguļiem ir 2184mm, passat B8, ko rēķināju ir 2083mm. Tie, kuri var pabraukt pa tramvaja sliedēm, no tām nenokrīot (tur 5-10 cm ir jau kļūda), var mierīgi pabraukt
Tātad starp šādiem SUViem ir 70 cm un līdz apmalei 35 cm
Platums vairāk kā pietiekams!
Es tev kā velopisēdists paskaidrošu: neiet runa par Si sistēmas mērvienībām, iet runa par īpašnieka gara lielumu. Es kā divriteņa aktīvs lietotājs diezgan sen esmu novērojis, ka vienīgie, kas man nevar pabraukt garām, ir SUV. Tie tizleņi nesaprot tiem klučiem gabarītus! Manuprāt šis skaidri liecina, ka šajā SUV lielvalstī NEKĀDAS SAŠAURINĀTĀS JOSLAS NAV IESPĒJAMAS! Būs viens kašķis un pārmetumi
Vai ta Rīga saņem kaut ko no ceļu nodokļa, kas paredzēts LVC? Man liekas, ka par Rīgas ceļiem maksā visi - gan velo, gan auto, gan kājām gājēji. Es kā dzīvojošs blakus ielā tikai priecājos, mazāk izmešu, mazāk gumijas piesārņojuma - relatīvi vairāk svaiga gaisa.
Palaidniex rakstīja: Kā tad, kā tad! Tā kā nezkāda mazā biznesa eksplozija būtu piemeklējusi Skolas ielu.
Te nesen viens sarkasma aptumšotais (arī ciskudrillists) man apgalvoja, ka uz veikaliem neko lielu tak centrā nevedot, varot tak savādāk piegādāt, aprejot nobildētu 7,5 tonnīgo kravas furgotnu, kas uz veģetāro (hipsteriem draudzīgo) veikalu vedot preci, Lāčplēša ielā pie Brīvības ielas dabūja nosprostot visu auto joslu... Jo tur tak tie velohipsterus sargājoši stabiņi ir un kuru blakus sāpe bija par no velojoslas nenotīrītajām lapām...
Kad piedāvāju pamest savu silto finanšu iestādes ērto beņķi un atvērt jaunu nišu - nodrošināt centrā ātras un lētas velopiegādes mazajiem pārtikas veikaliņiem ar kā "neko smagu" klasificējamo preci, piemēram, aukstuma režīmā piegādājamo pārtiku ar mazu velorefrižiratoriņu, sāka man kaut ko pilnīgā bezsakarā tirst pretī...
Tādi viņi ir. Kā sāc likt pretī pamatotu viedokli pretī. Vai piedāvā kaut vienu dienu pabraukt līdzi vienu piegādes maršrutu-tā mute ciet.
Ir dzirdētas vaimanas, ka fūres pie mums vizinās vai nu brīvdienās, vai vasarās - tieši tad, kad vaimanātāji brauc un tas radot problēmas. Kāpēc gan nevarot aizliegt tām braukt šajā laikā vai vispār?
Nu kāpēc gan ne? Var preces vest ar busiņiem. Vai vaimanātājs gatavs piemaksāt par pieckārtīgu transporta cenu? Ā, tā nu gan es negribu...
Teoretiski jau var, kā PL. Kad poļiem svētki, tā fures stāv. izņemot paiku un ADR.
Tas jau daļēji notiek. Visu, ko var atvest ar 3.5 t jau ved. Mazākas izmaksas. Skat. Ziņu par busiņu ar 1000000 km
Nevis daļēji notiek, bet visur līdz mazajam veikalam jau sen ved ar ko mazāku par fūŗu, kur nu vēl pilsētas centrā.
Bet 3,5 t vai 7,5 t kravinieks - neko būtiski vairs nemaina gabarītos. Ja nu vienīgi vadītāja kategorijā, ietilpībā, nepieciešamo piegādes transportlīdzekļu un šoferu skaitā.
Poļi saviem busiņiem salika tahogrāfus!!!
Kad uz velojoslas ir intensīvi apstākļi,Bolt-a velopiegādātāji centrā mauc pa trottuāru.Gaidām līdzīgu risinājumu busiņpiegādes jomā.Jā.
kad es vienam, kuru māte laikam ar velo kopā dzemdējusi, kur tas veikalu piegādēm tieši centrā ir redzējis fūres, atbildes nebija. Beigās piekrita, ka neesot gan, bet fūres lūk centrā nepatīkot. Apvaicājos ko saka par tramvaju piegādi uz centru uz vienas garas piekabes - vispār apklusa. Kad pavaicāju arī vēl kā tieši piegādāt būvmateriālus uz būvmateriālu veikaliem, būvobjektiem, lielgabarīta kravas, graudus, piemēram uz ostu vai Dzirnavnieku, kā ostas pilsētā pārvadāt konteinerus uz un no ostas ar ko mazāku - īsti arī atbildi nesaagaidīju. Piedāvājumu to vest ar 3,5 tonnīgiem busiņiem neizteicu, bet lai labāk saprot - piedāvāju to visu vest ar kravas velosipēdiem. Teju apvainojās.
Var jau būt, ka tiem čaļiem 7,5 tonnīgs kravas furgons, ar vai bez saldētāja, ar kādu mēdz piegādāt preces pārtikas veikaliem, arī skaitās "fūre" - nezinu, bet neredzu atšķirību ar tādu vai mazāku busu piegādā preci pārtikas veikalam, jo satiksmes "bloķēsanas" vai traucējumu ziņā nav vairs starpība 3,5 tonnīgs buss vai tāds kravinieks, bet ietilpības, reisu skait, algu ziņā 3,5 tonnīgie diez vai sanāk ekonomiski pamatotāka izvēle...
Nu tad tagad sēžu korķi uz Čaka ielas, prom no centra, nekad vēl tik lēni pa šo ielu braucis, patbremonta laikā. Moš kas noticis, bet nu nav perspektīvi
Nē laikam tikai buss bija nosprādzis tāpēc korķis. Un lisapēdistu ir realtīvi daudz šim gadalaikam, bet vai tam vajag gan Čaka , gan Barona man joprojām šķiet ka galīgi ne.
Būs sliktāk kā remonta laikā, jo labie pagriezieni gaidīs uz velobraucējiem. Ja barona būtu velo-tramvaja iela + kvartāla iedzīvotājiem, tad čaka varētu nebūt velojoslas, bet 3 joslas ar maiņvirzienu un sabtr prioritāti
Sastrēgusi velo josla? Jau tik traka satiksme pirmajās dienās?
Par tēmu. Komentārs video par Čaka ielas velo joslu 19.27-19.30, manupārt, izsaka visu!
Jū, šis ar labs un ar PT un RP tālāko komentāru.
Timrots paliek par populistu. Ķer lētu popularitāti.
Populists ne populists, bet argumenti reāli, pamatoti spriež.
Tas čalis no tās "Pilsētas (atsevišķiem) cilvēkiem", ir nevis velopopulists, bet reāli ķerts radikālis šauri radikalizētu tipiņu kopienā. Pareizi tur norāda - viņš visu dzīves un vajadzības mēra pēc savas dzīves mērauklas, ka, ja tā viņam dzīvojās un pietiek, tad citiem arī tā, nezkāpēc, ir jādzīvo, jāpietiek un jāgrib dzīvot.
Tā basņa par to, ka pilsētā jāpsēj brist pāri ielai kur ienāk prātā, vien jau Darvina prēmijas vērta.
Te jau liela daļa autobraucēju ir tādi paši. Visu mēra pēc savas mērauklas - lai tie velo brauc pa ietvi, ka tik mums netraucē; uzlikt visiem OCTA; vispār nav pa ielām jābraukā, lai ceļ šiem veloceliņus ...
Bet kur lai tas Purčika iedzīvotājs liekas?
Viņš tak nejau speciāli dzīvo Purvciemā, lai speciāli atrastu darbu pie Spices.
Viņam ir izvēle:
Meklēt ilgi vai sliktāku (viņaprāt) darbu tuvāk mājai;
Braukt turp ar velo, tikai tas ir ilgi, un nav kur to velo glabāt, ne pie mājas ne pie darba, ne pie bodes, ne pie dārziņa, ne pie interešu vietām.
Braukt ilgi ar sabtrans - galīgi neskan vilinoši.
Braukt ar personisko auto - komfortabli, neesi atkarīgs no laika apstākļiem un neprognozējama sabtrans grafika, vari brīvi izvēlēties maršrutu un vēl pa ceļam izvēlēties papildus pieturvietas.
Kā braukt? Pa vienu, no ātrākajiem ceļiem - pa Čakeni, jo iekšējā maģistrālā loka, kas ļautu viņam aizbraukt ātrāk - NAV. Tāds neeksistē. Ir daži atsevišķi, savstarēji nesaistti posmi, kas neveido kompleksu risinājumu.
Iedod rīgai meto (tāds ir visās 500k+ veloparadīzēs), un iedod maģistrālo loku ar dažām diagonālēm. Čaka iela iztukšosies pati no sevis. Jā dārgi, jā ilgi, bet bāžot ciet ielu ar caurlaidības traucēkļiem uz velo nevienu nepārsēdināsi, pārbīdīsi auto sastrēgumus uz citām ielām. Tas nav risinājums un panaceja.
Gibās dzīvot zaļā pļāvā - tam ir Rīgas mikrorajoni. Bāzties iekšā pilsētā, kuras vieni no raksturlielumiem ir akustiskais, gaisa, un gaismas piesārņojums - un gribēt lai tur ir kā botāniskajā dārzā? Naivi!Gribi ekobiošmeko - dodies restartēt laukus! Galvaspilsētas, ražojošas ostas pilsētas centrā paģērēt idilli - nebūšim naivi - NESANĀKS! Ir jāzivēlās kaut kur citur dzīvesvieta.
Lai brauc pa Valmieras uz Salenieku
Kā Tev šķiet, tur ir tukšs? Visi kā muļķi aiz neko darīt, tikai lai ieriebtu velosipēdistiem un Čaka ielas iedzīvotājiem izmanto to Čakeni? Kur lai brauc Mežciema, Pļavnieku Čiekurkalna iedzīvotāji?
Saprotu, ka grūti izprast, ka ielas ir tik cik ir, jaunu nav un visi brauc pa turieni, kur atraduši iespēju slīdziniši ātri tikt. Ne vienu reizi vien pamēģinot citu maršrutu.
Vajadzība kaut kur nokļūt ir nilzīgam apjomam braucēju. Samazinot atsevišķu ielu caurlaidību, vajadzība nesamazināsies. Un katrs savubindividuāli būtisku iemeslu dēļ negribēs mainīt transporēšanās veidu. Velosipēdistu pie mums ir gauži maz un velojoslu radīšana tos būtiski nevairos.
Nu tur pilns ar pērlēm.
Piemēram absolūta pērle ir 12:38-12:46, ar visiem tam sekojošajiem komentāriem.
Un tad visbūtiskākā informācija ir sākot ar 30:00-31:12, par Kopenhāgenas centra iedzīvotāju daudzuma dinamiku.
Diezgan rēcīgi tie pilsēta cilvēkiem komentāri krustpunktā. Kopumā rēcīga intervija, bet atkal jau diezgan vienpusēja, atrada čomu, kam arī nepatīk tās joslas un gerai abi noliek. Es gan šoreiz piekrītu.
Īpaši labs, tas, ka ielas jau nevajag projektēt divām vakara un divām rīta stundām
Un kas tos velosipēdistus spiež tajās pat stundās triekties uz darbu? Kas, paši savu darbu nespēj savādāk saplānot?
Visvairāk gan man patika atziņa par vienas pilsētas, teju veloparadīzes - Kopenhāgenas likstām, Proti, ka centrā iedzīvotāju skaits sarūk. Tur, kur nu visur var ar velo tā un šitā, labāk kā kā nekur un visi tā nu ņem un minās. Bet, ja jau tas pat Kopenhāgrnā nestrādā, kāpēc lai tas te strādātu?
Malta - sala Rīgas izmēros, faktiski jebkur varētu aizbraukt ar velo. Bet nē - baruc ar tām mašīnām. Klimats pat ļautu braukt ar velo teju cauru gadu. Bet nē - mašīnas!
Re, kur top īstā "pilsēta cilvēkiem": bijušajos Mārupes "kolchoza" laukos:
Un te jau pavisam var justies kā cilvēks ... bez pilsētas:
Klau bet jums neskiet normali ka auto tiek izesti no centra? Es domaju tas ir pareizi un apmeram visur tas tiek darits.
Un vsp jau Latvija sastregumu nav tapec nav ko gaidit ka kads par so saks iespringt. Teret hz cik miljonus lai cilveki var 10 min velak izbraukt no majam - smiekligi. Varetu domat ka nav citas lietas ko sataisit.
Kurš apstrīd, ka centrā mašīnu ir par daudz. Tev ir tā diži lietojamā alternatīva nebraukt tranzītā caur centru?
Tak runa ir par to, kā to centru apbraukt. Varbūt esi pamanījis, ka Čaka iela ir "notēmēta" pret Zemitānu satiksmes pārvadu pār dzelzceļu.
Alternatīvas ir ar lieliem līkumiem un tāpat sastrēgumiem - pagaidi Covid beigas. Tā kā "nav iespējams" radīt citādu transporta shēmu jo tas prasa lielas mokas un izdevumus, RD iet vislētāko un populistiskāko ceļu, sazīmē līnijas uz asfalta. sašaurinot brauktuves.
Paskataties Timrota spriedelējumus Zebrā par velojoslu Čaka ielā. Varu saderēt, ka 90 tā arī būs.
Normāli, būtiski nekas nemainīsies, bija, ir un būs lēna satiksme. Kā jau te minēja, tā nekad nav bijusi 4 joslu iela. ja grib pa nopietno, tad jātaisa vienvirziena iela, un kādu paralēlo ielu uz otra pusi (Valmieras vai Barona).
Prikoligi tikko ap 17:00 pretimbraucu 10 satiksmes busiem un mikriņiem Čaka iekas korķi, un starp tiem labi ja kopā kādas 10-15 vieglās tikai bija, vienā starpa max 5 rindā un citā 3. Izskatas ka par sab. transu korķos atbilst patiesībai ;)
Par sabiedrisko transportu kā korķa taisītāju piekrītu. Arī vakar ap 15:30 braucu pa čakeni centra virzienā. Sākumā iesprūdu aiz trolejbusa pie Matīsa ielas. Apgraucu to un tālāk uz centra pusi korķa nebija vispār. No centra puses gan bija stāvgrūdām pilns, taču gandrīz tikai sabiedriskais transports un mazie veikalu smagie. Parasto vieglo auto tur bija gaužām maz. Kopējais iespaids par korķa iemeslu bija "kabatu" trūkums pieturās garajiem trolejbusiem. Kā pirmais trolejbuss apstājas pieturā, tā visi aiz viņa braucošie stāv, jo nevar apbraukt. Čakenē kopā ar velotransformāciju tiešām bija jātaisa abas joslas vienā virzienā ārā no centra.
CSN 70. " Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, ja... "
Nu un CSL 19. panta 3. punkts?
tagad tur laikam to velojoslu izmanto sniega nokraušanai? kāds tur ir redzējis, kā izskatās čakenē milzu sniega laikā?
Pat tad kad tur vel 5dien nebija sniega, un bija pat tīrīts - josla bija šaurāka un vietumis pilnigi sniegā.
"Lielajiem planotajiem" par godu jau kaut kad 3dien praktiski visas tas plastmasa norobežojošās apmales bija nonestas/nošķūrētas nahrem ... (tas Dominas galā sākot ar G.Zemgala)
Bet nu pa šito nedēļu vellapēdisti (izņemot Bolt kurjerus) uz Čaka ielas patikami.pārsteidza, tipa redzeju veselu grupiņu (nez mos velosportisti) kas brauca visi ar gaismām. Toties ši bija kaut kāda gājēju - bojāgājeju nedēļa , nepietiek ka skrien uz troli/busu kā pagadas pāri, bet vēl atradas pa kādam pie sarkanā gājejam, kur viens, ja es brauktu kā pārsvarā ātri braucu - būtu zem riteņiem, aiz troļa un busa izdomaja ka ir baigi gudri yz sarkano iet pāri.
biju braucis, vai precīzāk, mēģinājis braukt pa to joslu lielā sniega dienās. fetbaiks ar kārtīgām ziemas riepām, pat ar to bija visai pagrūti braukt, joslu netīra. tā ir piemētāta ar lieliem ledus gabaliem un sniega sanesumiem. brauciena laikā uz velojoslas bija noparkoti 4 auto. pusi no distances veicu, otru pa ietvi. ar parastu riteni braukt tur nebūtu iespējams
Redz kā, pavasarī kūst ne tikai sniegs, bet arī baltās strīpas:
www.tvnet.lv/7187367/uz-caka-ielas-izdzisusi-stridigi-verteta-velojosla
WALA un iciks gatavojas...
Sniegs kūst un Valdemāra iela aicināt aicina lai jūs pierādītu ka VELO braukšana pa ielu BEZ velojoslas ir DROŠAKA nekā ar VELOJOSLU!!!
Protams ka gatavojas, es gan vel nav izlemis, vai 1995 gada verķi pacelt no pussprāgonīšiem, vai nopirkt jaunu līdzvertigu, jo daļas dabūt vecajam unreal un likt kaut kādus lēta gala struntus ar negribas. Un vēl par labu jaunam runa tas ka U veida bremzes nav tik labas ( teiksim vairs mani neapmierina) kā disku hidraulika ...
Kas tev tās par tādām jocīgām problēmām?
Problēmas kā problēmas, vienkārši padomju tehnika lūza kā špickas pie mana svara + spēka, un tā no USA atbraukusī Univega, profesionālu remontu nav redzējusi 25 gadus, pagajušgad tikai pirmo riepu nomainīju- sāka sānu kordi plīst. Un rokturu gumiju nomainiju - tā ar sadalījas. Normali prasitos mainit visas troses beidzot, zobratus un ķēdi (izdilums), aizmugures mazliet kantaino aploci (pagajusgad yzsitu pa Rīgas jaukajiem ceļiem) utml.
Joprojām - es kā cilvēks kas brauc ar velosipēdiem kuri, neskaitot manu trīsriteni, pamatā ir vecāki par mani, bet piestumti ar jaunām veikala detaļām, nesaprotu tavas problēmas Lielākā problēma ielikt "kaut ko" no veikala ir ar vidusasi, kur ir dažādi risinājumi - piemetināt rāmim un dakšai V bremžu vai diskotēkas bremžu [ja nu baigi gribas tās modīgās bremzes] stiprinājumus ir sīkums, viss pārējais pārskrūvējas.
Nu ta ka tu nesaprastu, ka "pilsetniekiem" kam ir nayda patiesība ir tikai grūtibas izdomat ko ta isti vajag, ko gribas utml. Jo ikdienai var nopirkt veli pa saviem 300 EUR un būs labu labais gāžamais
P.S. man vienkārši stadija, kad lasu un skatos ko tad es gribu iekomplektet, un vai to uz mana vecā Univega var izdarit. Piem viena lieta ko gribu savadaku ir rāmja forma, bet vai reāli vajag ... ir cits jautajums...
Pa 300 eirām sanāk lētā desa, pēc analoģijas ar mašīnām - vislētākā Dacīte bez durvīm un lukturiem.
Protams bet uz darbu un atpakal jau atvestu, un ari nebut šausmigi jāyztraucas par to ka pie veikala kaut kur nomet utml.
Bet ne ir doma par 1K (maksligi sevi ierobežoju) un tad nu lenām skatos cik tuvu varu pielīst tam ko gribas.
Disku hidraulika ir dārgs pasākums. WALA grib teikt ka šamajam braukšanas stilam un gabarītiem atbils FAT bike???
Kadreizejam stilam noteikti, tad nebija nevienas dienas kad pa vietejiem meza ceļiem ārdijos, pa gravam utml. Bet šobrid tas stils vairāk uz cross country turisms, tipa lieli rati atrumam lidzenuma, un parejais vairak uz downhill pusi, Fatbike top atrums līdzenuma mani neapmierina, un sporta šosejas, rati mani un Rigu neiztures.
Pie tā cik velosipēds kā tāds ir dārgs, nemaz tik dārgi nav. Shimano hidrauliskā supporta komplekts ~35 eiras, disks - atkarībā no rumbas. Un gan jau var arī lētāk dabūt, tā ir Liepājas veloveikala cena - ap ziemassvētkiem man vajadzēja tandēmam ieviest aizmugurē diskotēkas bremzi [pērkot lētu ripuli, iepirkās ripulis ar disku bremzes rumbu], tad nu nācās tajā lietā iedziļināties. Es, protams, izgāju uz mehānisko, tik ļoti sarežģīt dzīvi negribējās.
-vajg sipt tam valdemāram pa vidu, tieši pa stringro krāsaino Strīpu
Vakar man nebija šausmīgi jāsteidzas, kā parasti. Waze piedāvāja centru no Ziepniekkalna uz Juglu apbraukt kā parasti pa Salu tiltu, Krasta, Lubānas un Juglas ielām.
Aizbraucu pa Čaka ielu. Satiksme nebija lēnāka, kā to atceros no senāka laika. Laikam tiešām mazāk mašīnu lieto Čaka ielu tranzītam. Juglā +5 minūtes pie Waze piadāvātā maršruta, kas tā parasti arī ir, braucot caur centru ar entajiem luksoforiem.
Joslu zīmes tiešām padzisušas, bet, ja kāds saka, ka nav redzamas, lai driš mazāk un uzliek biezākas brilles.
Nav pavisam nodzisusas bet vakara pyskrēslā, ir tiešām ļoti jāieskatās lai tās redzētu tas ir pienemot ka pec fakta tur nekas nav mainijies kops 4dienas vakara kad pedejoreiz tur caur-braucu. Un varbut ka nav nodzisušas varbut ka ja notīritu dublu kartu atkal butu izcili redzamas, gluzi tapat ka tie mietini, ja kas tos notīra.
Interesanti ka neviens ne pirdars nekur vēl nav uzrakstījis recenziju par to, kā viņš "saskata" ar sniegu un suudiem aptašķītos ne-atstarojošos plastmassas "stabiņus".
Galvenais kad viņi parādijās pirmajās reizēs viņi bija oranži,kad pēdējo reizi biju Rīgas centrā(3 mēneši),pamanīju kad izgatavoti no lētās melnās plastmasas.Riktīga feņdrāšana.
Velo josla Čaka ielā
Kādi viedokļi? Par vai Pret!