limited freedom
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
limited freedom
Uggga rakstīja:
mazdainis rakstīja: Baigā figņa, bet parotaļāties var... Man max bija kaut kādi 65% līdzība, bet bija cilvēki kuri bija liidz pat 90% līdzīgi
Uggga rakstīja: Lai uzzinātu, kurām slavenībām esi līdzīgs, ielādē savu fotogrāfiju www.myheritage.com/...
Es arī max 60% esmu līdzīgs (daudz kas atkarīgs no bildes), bet toties man sieva ir kaut kur ap 75% līdzīga, Andersonei, Hiltonei un Lopesai
NedodDies, sievu kā Hiltones, Andersones un Lopesas krustojumu
servus rakstīja: karoč jāņem Mazda po ar tiem rudziem - vacieshiem!
Mazda po? Cik tāds maksā?
neperc neko, aizbrauc par to naudu uz kādu labu kurortu un aizmirsti problēmu.
dreamons rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
A cik patiesībā varētu būt šim 10 gadīgajam dīzelim noskrējiens?
a cik vajag ?
Paslaik odometrs rāda 284000KM.
Un Tu ceri Latvjā pārdot auto ar TĀDU noskrējienu!? Ja tas noskrējiens, ko nosauci, ir patiess un auto ir normāli ekspluatēts, tad tam Bumeram kādu laiku vēl vajadzētu kalpot..
Noskrējiens kā reiz ok - ~28t km gadā var būt pilnīgi reāli'. ja būtu kruķīts, būtu 120
Attiecībā uz 7g. garantiju - ieteiktu saskaitīt obligāto apkopju izmaksas, jo var jau dot arī 20g. garantiju, pie nosacījuma, ka pēc 10 gadiem apkopē tiek nomainīts dzinējs, virsbve un hadene (par klienta $$$ protams, kā jau apkope ).
Un nez, vai tos 7 gadus vajag - lai cik superīgs nebūtu tas auto - 7 gadus ar vienu un to pašu... pēc 7 gadiem jutīsies stipri atpalicis no dzīves, plusā vēl atlikusi vērtība aizies tuvu 0...
Tu noformulē, pa kādiem ceļiem (bezceļiem) taisies braukt. Izejot no tā var arī spriest, kādas klases auto ņemt - visnopietnāko bezceļnieku ar 0 komfortu uz asfalta un nepiemerotu ikdienas lietošanai, kaut ko pa vidu vai parketnieku.
Napalms rakstīja:
SArmands rakstīja:
Toyota LC jau baigais autobuss. Drīzāk kautko nelielu (Rav4, Pajero vai pat Suzuki).
Ko nozīmē apšaubāmas bezceļa īpašības? Kādas problēmas varētu rasties? Itkā jau specifikācija runā pati par sevi. Purvos līst jau netaisos.
Par Wrangler bezceļa īpatnībām palasi Ozz postus Problēma - neizbrauksi ar viņu tur kur izbrauksi teiksim ar pajero, 2 durvis, pakaļā vietas nav un grabažnieks simbolisks
Padoms - palasies ārzemju forumos par interesējošo modeli.
Manā uztverē uz pasaules ir tikai 4 pilnvērtīgi džipi:
Patrol
G-klase
Landcruizer
Pajero
Pārējie ir pusporcijas.
Kopumā piekritu, bet vēl laikam būtu jāpieskaita kantainais čeroks un Vitara/grandvitara (par pašu jaunāko gan nezinu). Runājot par Kruizeru - nu 120 jau vairs nav tas "īstais" un Pajero Sport un ne-sport arī ir divas visai atšķirīgas mašīnas.
Ozz rakstīja: Vitarai neesot ne vainas....
Grand esmot nedaudz tislaaks, bet kopumaa OK....
Iepriekšējam grandam ir tas pac rāmis un hadene, kas ne-grand kantainai Vitarai, un nav vārgais 1,6 mators (izņemot 3durvju versiju), kura vietā ir pieejams 2,5l un 2,0 TD, tobiš naf tur nekas tislāks, a dizains - gaumes lieta.
-ir arī tādi
2Repsis -izteiksmes veids tam indivīdam sanāca smieklīgs, bet daudz smiekligāki ir tie, kas tiešām rēķina sekunžu simtdaļas tai uzrāvienā.
Nafik mums tavs roļiks? Normālu cenu lapu vari nopublicēt?
šitais ir gan rēcīgs. TV arī uzskaitīja minētos aksesuārus, rakstā viss nedaudz pieklajīgāk
Noteikti nočeko sadales kārbas darbību - vai tiešām abi tilti griežas un vai normāli un viegli sasledzas - jamiem nav full-time 4x4, līdz ar ko šie agregāti mēdz būt labi nolietojušies. Es arī ieteiktu uzdzīt jamo uz stenda nočekot ģeometriju - ja rāmja mašīna bijusi labi nošķilta un kaut kas tur stāv greizi, to nekad vairs nevarēsi iztaisnot.
Noteikti nočeko sadales kārbas darbību - vai tiešām abi tilti griežas un vai normāli un viegli sasledzas - jamiem nav full-time 4x4, līdz ar ko šie agregāti mēdz būt labi nolietojušies. Es arī ieteiktu uzdzīt jamo uz stenda nočekot ģeometriju - ja rāmja mašīna bijusi labi nošķilta un kaut kas tur stāv greizi, to nekad vairs nevarēsi iztaisnot.
Mazliet ietaisīšu te arī.
Patiesībā, taitai ir pilnīgi po, kas un kāds ir prezidents, jo:
1) nekas nemainīsies
2) prezidents pilda reprezentatīvas (lasi - dekoratīvas) funkcijas
Prezidents var nopietni ietekmēt politiskos procesus tikai atsevišķos gadījumos, tā kā VVF piegadījās tās pasūtījums iztaisīt referendumu.
Un tā bezmēra VVF slavināšana un stāsti par viņas ārkārtējiem panākumiem... Kur tad ir tie lielie darbi? Iestājamies ES un NATO? Da no paša sākuma bija skaidrs, ka iestāsimies. Kaut vai Rubiks būtu bijis prezidents - ārpusē nepaliktu. Zato tagad labi var redzēt viņas reprezentatīvo funkciju pildīšanu - paspēt vēl patērēt mūsu naudu. Jeb kāds zin, kādi panākumi ārpolitikā mums draud pēc viņas VALSTS VĪŽĪTĒM Marokā un Kiprā???
Lietoju "H-vārnu" jau 5 gadus, pašgājējs ar B&S matoru un bez savācēja. Remontēts tika vienu reizi, kad uzbraucu kkādam zemesgrāmatā nereģistrētam akmenim , a citādi nekādu problēmu. Sezonas beigās vienmēr tiek dots uz apkopi - iztīra, nomaina asmeni, eļļu, sveci un ko tur vēl, i vsjo.
ja pļauj normāli bieži, nekāds savācējs nav vajadzīgs, bet ja pļausi pusmetrīgu zāli - tas savācējs tevi izbesīs vēl vairāk par visu pārējo procesu.
man platība ir ap 5ha, no kā apsaimniekota tiek ~puse, līdz ar ko garāžā stāv arī traktoriņš un trimmeris, savādāk visa vasara paietu tik vienā pļaušanā... :8
agrāk Motormuzejā bij tāda bode.
Tas čakenes veikals tiešām ir super, tik ar auto, man šķiet, viņi neko īpaši nenodarbojas. Mož var pasūtīt, cilvēki tur zinoši.
Tominjsh rakstīja: nu skoda ideaalaa vietaaa. veseli divi dazhaadi marshuti iet garaam
interesanti ko vareetu pieshkjirt dacia vai lada :eek:
Tata un ZAZ
ja tā bija normāla superlīme, pēdas paliks anyway. Ja auto ir tā vērts, aizbrauc pie tuningistiem un apvelc paneli, kloķi, roceni u.c. ko var ar ādu (vai mākslīgo ādu?). Dārgi jau nu baisi, bet rezultāts būs varen' iepriecinošs.
karoče, bija man viens lietošanā aptuveni 3 mēnešus. 1.8 bencīns 2durnieks hard-top kabriolets, tika iepirkts kā darba auto no 1. īpašnieka uzreiz pēc garantijas beigām.
Netā visi saka, ka 1,8 plīstot galvas, nu šim konkrētajām nebija gadījies. jaudas ne pārāk, bet pabraukt var, kopumā ok. ekonomijas nekādas, zem 10l neēda nekādā režīmā - resp.2.5 mators varētu būt jēdzīgāka izvēle, ja uzdrošināsies tādam pirkumam. Tālāk - braukšana - ne īpaši, uz asfalta uzvedas kā džips (ciets, nestabils), biezā sniegā gāja kā asfaltnieks - visu laiku bija čuis, ka vot-vot ieraksies, bet nu ne reizi tomēr neierakās Dubļos un tml. pabraukt nepaspēja.
Visu laiku visādi sīkumi kompostrēja mozgas - LCD displejs gļukoja, imobilaizers gļukoja, pēc statoila moikas nevarēja pielaist (džips! ) kamēr neizžūst. Līdz ar ko tika veiksmīgi notirgoc pēc 3 mēnešu lietošanas, vietā iepirkts CRV.
Ja, interjers smuks un praktisks, pilns ar kabatiņam, vanniņm, divi bardačoki un visādu drazu turētāji visos stūros. Kabrioleta noņēmamais hard-tops grabēja. Original audio so-so, pie tam tizlais neejošais LCD neļāva normāli saprogrammēt stacijas. Orig izmēra riepas (195/???/16) nerullē galīgi, vaig platākas.
Īsumā viss. ja kādi specifiskie jautājumi, prasi, mēģināšu atcereties.
Yukki rakstīja: Vispar Rigas lidosta esteti strada:
situacija: pie pasu kontroles NEVIENA cilveka,strada 4 lodzini: 1-VISIEM,3-EU pilsoniem. Pienak 2 kjinieshi,pirmais pie VISIEM lodzina,otrs pie EU. EU darbinieks: Jus neredzat,ka te tikai EU,jums blakus!!!
Psc,attieksme pret darbu un Kinas TR
EU lodziņā nav iespējas izčekot ne-EU pasi, nav tur nekāda sakara ar attieksmi, ģerevņa