Iegādājos šo mašīnu pilnīgi nejauši izvēloties starp pārējām pa 1500 Euro (kā kritēriji izvēlē kalpoja, lai būtu mazs degvielas patēriņš, viegla - mazs ceļa nodoklis, dizains nedaudz savadāks, bet neuzkrītošs, tikko no Vācijas). Nobraucis esmu 5000 km un nespēju nobrīnīties pie nobraukuma 160 000 km eļļu neēd vispār, vidējais degvielas patēriņš - 6,6l uz 100km. Ideāli. Mašīna iet klusi un viss ir ideālā kārtībā. Mašīna ir nedaudz cietāka, salīdzinot ar Audi 100, kas bija iepriekš, bet tagad esmu pieradis un to nejūtu. Salīdzinot ar iepriekš lietošanā esošajiem Ford Escort 1,6 dīzelis universālis un Audi 100 ar 1,8 un 2,3 l dzinējiem tehniskā ziņā ideāli, viss ritošā daļa un motors ideālā kārtībā. Īsts darba zirgs. Kā lasīju, tad motorā esošā dzelzs ķēde ir jāmaina tikai pie 300 000 km, bet eļļu sāk ēst tikai pie 250 000 km. Fantastiski, vispār nebiju domājis, ka tādas mašīnas taisa, biju tikai dzirdējis, bet neticēju. Varbūt kā trūkumi: paciets, bet negrab, Vēl kā plusu gribēju atzīmēt ātrumkārbu, pārslēdzas tik viegli un precīzi kā nevienai līdz šim brauktai.
P. S. Nu jau ir 2008. gads. Nobraukti kādi 30000 km. Remontēts tika tikai generators (kas izrādās ir vācu ražojums - Bosch, 60Ls), cits nekasvēl nav noticis. Izgāju tehnisko apskati pa nullēm. Laba, izturīga mašīna, kas neprasa lielus līdzekļus remontiem.
P. S. Ir 2009. gads. Nobraukts jau pie 50000km. Pārmetinātas aizmugurējās stoikas (izrūsējušas), kā arī apakša (200 Ls). Nomainīts sajūga diska komplekts ( 120 Ls). Pašlaik varu dot rezumē, ka aptuveni 30 % no nobrauktajiem km ir braukts pa neasfalta segumu, mašīna ir izmantota būvmateriālu pārvadāšanā būvējot māju un kaut kur uz 10000 nobrauktajiem km ir jāiegulda aptuveni 150 Ls, lai būtu tā, ka viss ir kārtībā (summā iekļauta eļļas maiņa, riepas, filtri utt., izņemot degvielu). Un tā braucu vēl joprojām un pagaidām it kā uz maiņu netaisos. Mašīnas cena gan no 1500 eiro nokritusies uz 500 - 700 eiro skatoties pēc reklāmas.
P. S. Tomēr 2009. g. jūnijā šķiros no mašīnas par labu jaunākajam Nissan Almeras modelim.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Desmitnieks nedaudz tā kā par augsts novērtējums nissanam, desmitniekus liek vienīgi veciem bmw.
Ja nopietni, tad sunis ir viens labs darba auto. Man firmā viens bija arī 91. gada , pa LV braukts gandrīz visu savu mūžu (numuri bija AH-.....) , bet skati gāja bez probz un lielākie remonti bija izpūtēja daudzkārtēja metināšana un beigās nomaiņa un...vairāk pat neko tādu neatceros. Auto nomira priekšlaicīgi, pirmajā šās ziemas sniegā satiekoties purnu purnā ar bmw rulzz. Džeks bija piesprādzējies un tika cauri ar izbīli, kamēr bmw džeku grieza ārā . Sunim dzinēju pasita apakšā un vadītāja vieta praktiski nedeformējās, visi brīnījāmies, ka japāņu auto un tādā crashtestā uzrādīja lielisku rezultātu. Labs auto.
normāls klucis