Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Toyota Camry 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Toyota Camry auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
1 0 Atbildēt

Šoreiz veicu īsus testa braucienus ar daudziem un dažādiem auto pēc kārtas, lai varētu tvert mirkļa emocijas. Jā, Camri pamanīju. No ārpuses nav mēģināts radīt dizaina šedevru, vai ko tādu, kur kakls jāmežģa, skatoties nopakaļ. Tomēr eksterjers izdevies visai sabalansēts un harmonisks. Nezinu, vai vagona versija vispār plānota. Interjerā gan valda lielāks haoss. Ne visai saprotama konsoles ideja, kur blakussēdētājs vardarbīgi atdalīts no vidusdaļas podziņām ar masīvu kolonnu. Saucās, nelien pie vadītāja pogām. Un šīs pogas, pogas, pogas. Tās ir kā zvaigznes debesīs. Tik dažādas un no tik dažādiem laikmetiem. Saliktas vienā bļodā un samaisītas. Bet tā ir vispārēja Toyota problēma. Arī iepriekšējie modeļu nopietni slimo ar šo kaiti. Bet braukšanas pieredze gan ir izteikti pozitīva. Jūtama ražotāja mega pieredze hibrīdu radīšanā. Un braukt ir tiešām patīkami. +

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Toyota Camry 2024 jau 9 paaudze no 1982.gada 2.5 L, 230 Zs, 4.8L uz 100, cena no 38 600 lidz 46 500

Vairāk lasi iauto.lv/zinas/latvija/48415-viens-no-retajiem-sedaniem-toyota-camry-bs-pieejams-latvij-no-38-600-ldz-46-500-eiro-video

jvanks Reģ.: 29.08.2002
1 0 Atbildēt

Šī konkursa pārsteigums. Līdz šim nebija sanācis braukt ar Toyota Camry un jāsaka, ka šis auto sajūtās un braukšanā šķiet dārgāks nekā tas patiesībā ir, un tas, mūsdienās, nav bieži sastopams fakts.

Piekare šim modelim ir vienkārši lieliski noskaņota! To gan pedejā laika var teikt gandrīz par visiem Toyota modeļiem.

Aprīkojums un salikšanas kvalitāte lieliska.

Es teiktu ka Camry ir ļoti spēcīgs Latvijas Gada auto 2024 pretendents!

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
2 0 Atbildēt

Arī man Camry ir viens no šā gada lielākajiem pārsteigumiem. Normāls, kvalitatīvs auto, ar kuru ir patīkami braukt, arī iekšējā apdare ļoti labā līmenī. Kad jau pēc testa brauciena apskatījos cenu lapu, tad biju, tēlaini izsakoties, uz pakaļas - tas viss par nepilniem 40 000 eiro! Nu, labi, komplektācija ar ādas sēdekļiem būs mazliet virs 40k, bet tik un tā ļoti saprātīga cena, jo pēc sajūtām liekas, ka tas ir krietni dārgāks. Jā, podziņu ir vairāk nekā vidusmēra mūsdienu automobilī, taču man tas drīzāk liekas pluss, nekā mīnuss. Arī instrumentu panelis mazliet oldskūlīgs..., nē, lai izklausās smalkāk, teikšu - ar vintāžas piesitienu, taču ar to mierīgi var sadzīvot.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

D segmenta sedans nav nemaz tā populārākā izvēle Latvijas braucējiem, bet jaunā Toyota Camry iegādi ir vērts apsvērt, jo tam ir savi iemesli:

1) Vizuāli efektīvs un dinamisks skats no priekšas, kas noteikti ir arī gana aerodinamisks – tik pat elegants un izturēts skats no aizmugures – tas viss liek apkārtējiem atskatīties!

2) Jau gadu desmitiem attīstītais un uzticamais hibrīdzinējs ar gana lielu darba tilpumu 2.5 litru apjomā vairs nav bieds korporatīvajam segmentam, jo UVTN vairs netiek rēķināts no litriem, bet no kW! Būtu vēl pareizāk, ja šo nodokli rēķinātu no CO2 izmešiem – degvielas patēriņš zem 5 litriem uz 100 km nebūs maciņam liels apgrūtinājums!

3) Saprotamas un maigas piekares reakcijas uz ceļa nelīdzenumiem neļaus piegurt arī garus gabalus braucot! Arī joslas asistents ir nemanāms, bet klātesošs – netraucē baudīt ceļu serpentīnus!

4) Divas atpakaļskata kameras ar mazgātāju padara manevrēšanu atpakaļgaitā drošāku – sevišķi mūsu klimatiskajos apstākļos ar daudzajiem grants ceļiem Latvijas teritorijā!

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
3 0 Atbildēt

Jaunajam Camry es dodu 4,99 balles no 5, jo šis viennozīmīgi ir labākais automobilis, ar kādu 2024. gadā sanācis braukt.

Dizains – izcils. Camry nudien izskatās labi no visiem apskates leņķiem. Kā nekā retums – klasisks auto, kādu vairs nav palicis daudz.

Saturs – izcils. Ļoti nosvērta, komfortabla, aijājoša gaita. Kluss, komfortabls salons ar plašām kāju zonām. To 0,01 balli no maksimālā vērtējuma noņemu par bagāžnieka vāka plāno bleķi, kamdēļ tā komponente šķiet vairāk piestāvētu kādam zemākas klases auto.

Elektronika – līmenī. Ir viss, kas nepieciešams, plus man ir aizdomas, ka Camry prot lasīt ceļazīmes arī šķērsielās, jo visādi brīdināja, kad centos nogriezties pa labi zem ķieģeļa.

Hibrīddzinējs – augstākā pilotāža. Labi izolēts, darbojas ar minimālām vibrācijām, ar 230 ZS ir visnotaļ spēcīgs, turklāt pārtiek faktiski tikai no gaisa un elektrības. Tos 4,5 litrus, ko savā testā sasniedzu, šādas klases automobilim nevar saukt par degvielas patēriņu.

Cerams gūs panākumus Latvijas Gada auto konkursā, bet to jau pavisam drīz redzēsim!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti