Citroen XM 3.0 V6
1990
Novērtējums: 9
Braucu jau 7gadus ar šo auto. Visu jau neizstāstīt. Mašīna tiešām laba un ja arī gadās problēmas, tad vaina nav autiņā, bet tajā apstāklī, ka nav kur īsti remontēt. Zinu pat, ka citi ved uz Lietuvas servisiem. Ja pašam ir laiks un apstākļi, mājas garāža, tad liela daļā no remonta ķibelēm atkristu. Nācies ir atstāt remontēt puslegālos servisos, atstāj autinju, bet reti, kad nākās būt apmierinātam, domāju, ka arī krāpjās"atrodot"visādas vainas, lai uzvārītu sew lielāku piķi. Ja nāktos otro reizi iegādāties XM, TAD MEKLĒTU PĒC 95 gada ražotu, kas skaitās jau XM 2 UN IR, UZLABOTI KVALITĀTĒ. vARĒTU par piemēru minēt, ka salīdzināju braukšanas komfortu ar jaunāka gada gājumu WV Passat un BMW(3 g. jaunāki)., kā jau paredzēju XM BIJA PĀRĀKS, TIEŠI ekstrās, braukšanas komfortā, ripo mīkstāk(ir arī "sport"režīms, kuru pārslēzot, auto maina piekares uzvedību. )Tas tā, ja ir vēlēšanās mazliet ātrāk paskriet: ). nEKĀDĀ ZIŅĀ NEVĒLOS nolikt citas markas, bet kur tad loģika?, proti: ), ja jau Citroen ir tik slikts?: ), tad kādēļ braukšanas komforts bija augstāks par iepriekš minētajiem, īpaši par passat???... un ne mazliet augstāks, bet IESPAIDĪGI!!! vissaprātīgākā izvēle būtu iegādāties XM 2,1 TD NO 95-2000 G RAŽOTU, VĒL VARĒTU ARĪ 2,5 TD., Benzīna autinjiem lielāks patēriņš, konkrēti manējam no 9,5-10 litriem vidēji, kombinētajā režīmā. Pie plusiem vēl varētu minēt: cinkotā virsbūve, labi apstrādāta pret koroziju, mainot riepas nav vajadzīgs domkrats, mainot vecu amatiņu pret jaunu pietiek ar 5 minūtēm,3 augstuma režīmi,4- ais, auto nolaiž lejā, atslogo sistēmu, izskatās kā sedans, bet ir hečbeks, nolaižot sēdekļus- līdzena grīda, nemainās auto klīrenss pārvadājot pieļaujamo svaru(490- hečbekam), daudz ekstru protams, ja kas ne tā, tad elektronika uzreiz brīdina ar signāliem un uz displeja arī attiecīgā valodā parādās- tieši, kas noticis. Viens no mīnusiem, būtu tas, ka nebraucot auto nosēžās(piedarbinot protams auto piekare paceļās 10-15 sek. )., Ja hidraulika ir ideālā kārtībā, tad autiņš pats par sewi nesēstos vismaz nedēļu. XM SKAITĀS Hidroactive2 un TIKA ražoti autiņi, kas nesē'dās, pec pasūtijuma- rūpnīcai, sistēma"MAC". Ar detaļu iegādi problēmu nav, ja nav piedāvājuma katalogi citos veikalos, tad Citroen centrā ir viss babūnams, ja nav uz vietas, tad jāpasūta, ilgi nav jāgaida 2-3 dienas parasti. XM PRIEKŠ 90- G., SKAITĪJĀS LUKSĪGS AUTO, TĀDĒĻ DETAĻU CENAS NEBŪS, KA BX VAI Opelītim, bet aptuveni, kā audi 100, bet lētākas nekā, tā laika BMV PIEMĒRAM. vĒL VARĒTU pieminēt, ka citroen imidžs(ari XM), iepriekšējos gados tika stipri sabojāts, ievedot šajā valstī nodzītus autiņus un protams savadi specifiskāks remonts(bet ne sarežģītāks) u. t. t. Vairāk informācijas par Citroen atrodams portālā w. w. w. ufro. narod. ru , varbūt kļūdījos ar adresi, cerams, ka nEEEEEEE: ))))!... atāaaa!!!!!
uncsss
@ 4.augusts 2007 0:00
Vispār trakais suns savā paskaidrojumā pateica, ka hidropneimatiskaa piekare nenodroshina maksimālu saķeri, par ko arii es vinju negribu.