Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 307 2002 Novērtējums: 7
Interesanti būtu uzzināt, ko citi saka par P307 HDI. Nopirkām pagājušā gada vasarā. Skaists jau ļoti. Bet, vispirms par slikto -1) jau izbaucot no salona, dīvaini sitieni zem korpusa, aizmugurē. Nesaprotu, jauna mašīna, varbūt tā vajag. bet aizdomīgi. Pēc 10 000 km pārbaudīju - izrādās jāmaina bukses, brāķis. nu ko tur, kam negadās, būs pirmdienas vai piektdienas mašīna. Starp citu, vēl jo projām, iesēdinot aizmugurē trīs cilvēkus, "pakaļu sit cauri" visu laiku, un jāuzmanās braucot pāri tramvaja sliedēm. Ko tur varētu darīt? 2) pēc 20 000 km pārplīsa metāla bremžu caurule aizmugurē, pie dzelceļa pārbaruktuves un sarkanās gaismas. Bet rokasbremzes taču ir pat Peugeot automašīnām. Nomainīja un tā neko, viss ir. 3) interesantā lieta ir aizmugures durvju rokturis. Tas ir elektrisks, kā slēdzīti. Nu tad kad palika slpajš laiks, nestrādāja. Durvis aiztaisīt nevar, un aizslēgt mašīnu arī nevar, jo ja viena durve vaļā, citas arī neslēdz. Ar ļoooti nežēlīgu apiešanos (un dažām buktēm durvīs) es tās durvis aiztaisīju, parasti. Tas vilkās kādus 2-3 mēnešus, ārkārtīgi daudz lamas peugeoistiem un visiem citiem auto pārdevējiem, kamēr paziņoju peugeotiem, ka taisīšu neatkarīgu ekspertīzi un došu auto atpakaļ, ja nesataisīs. Uz otro reizi sataisīja, tikai nezinu, kādu hermētiķi viņi lietoja, bet tagad normāli. Paldies viņiem, Liepājā. vai tiešām šāda vaina ir visiem 307jiem? Nomieriniet mani. 4) sliktā lieta, ka vienreiz (pēc 3 mēnešiem) konstatēju, ka iebūvētā signalizācija nestrādā (salona perimatra kontrole). Izrādījās, kaut kāds signalizācijas čips nodedzis. Bet es pārliecināts, atstāju mašīnā visu ko vajag un nevajjag un jutos diezgan droši. Salaboja. Tik un tā tā signalizācija ir diezgan šaubīga. Dažreiz ieslēdzas, dažreiz nē. Neredzu likumsakarības. tas par slikto, pieredzi. Pārējais nekas, tikai tās lampas izdeg ik pēc 10 000 km. Un tiko nomainīju stabilizatora buksi priekšā (pēc 50 000 km). Aaa, atcerējos, jaunai "viņai" bija apkašā plastamas un viss kas. Tās protams es norāvu nejauši jau pirmajos 10 000 km. Un grab tā apakša briesmīgi. Viss tur ir uz plastmasiem, un katru reizi kad iebraucu uz apkopi, saskrūvējam jaunās vietās ar "samoreziem".
Bet labais - KĀ TĀ MAŠĪNA IET!!! SUPER. TĀDA CIETA UN STABILA. PA LIEPĀJAS ŠOSEJU LIEPĀJAS GALĀ UZ 170 KM/HA VAR PAT PALEKTIES UZ VIENA KALNIŅA. UN ARĪ TRAJEKTORIJU TUR ĻOTI LABI. VISPĀR, JA RUNĀ PAAR BARUKŠANU - ĻOTI LABI UZ ŠOSEJAS.
Auto ļoti labi patīk cilvēkiem, nerodas diskomforts, kā braucot ar džipu vai teiksim, bmw, kur izkāpjot no auto, cilvēki no tevis novēršas. Šeit visiem gribas ar tevi draudzēties un uzsmaidīt. Ļoti pozitīvs auto, prieks braukt, un nav arī "tanka" sajūtas. Salons tāds atraktīvs un elegants, kaut arī drusku kvalitatīvākam vajadzētu būt. Bet par to cenu? OK

Nu tā, manas paŗdomas par šo auto. Jau esmu nobraucis ar šo 307 50 000 km
Guntariņš @ 25.marts 2003 0:00
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
retro 27.marts 2003 9:01
1 0 Atbildēt

Par stabilitāti jau nav nekāds brīnums, ja virsū stāv 16 collīgie ripuļi

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti