Auto nopirku no skolasbiedra 2004. g. aprīlī par EUR 2250, -. Latvijā viņš bija pirmais a/m īpašnieks, auto ievests 02-2003. Dzinējs X16SZ mono inžektors, īpatnība - dzinējs ir bez klasiskās augstsprieguma sadalītāja sistēmas, uz svecēm dzirkstele tiek padota viena cikla laikā divas reizes: vienu reizi ,, īstajā reizē", otru - izplūdes takts laikā.
Plusi: 1) mazs degvielas patēriņš, pilsētā - max 7,5L/100 km, pa šoseju - max 6L/100 km; 2) ļoti ietilpīgs un ērts (var ērti sēdēt mašīnā uz bagāžnieka malas - vāks kalpo kā jumts) bagāžas nodalījums; 3) nav bijušas lielas, būtiskas tehniskas problēmas; 4) riteņu izmērs R13 - zemākas izmaksas riepām, diskiem; 5) ērti t. s.,, Recaro" sēdekļi, ķermenis cieši fiksēts sēdeklī, sēdekļu (un apšuvuma) materiāls nav no samta, bet no cita materiāla, kas mazāk nosmērējas; 6) nav nekādu problēmu ar priekš. bremzēm (tipisks Opel defekts - mēdz ieklemmēties). 6) oriģinālais audio ,, Blaupunkt" pilnīgi apmierina - skaņa ir o. k., arī FM uztvērēja jūtība ir laba. 7) viegli pieejamas un salīdzinoši lētas rezerves daļas. 8) korozijas apstrāde ir veselu pakāpi augstāka kā piem. Opel Kadett pēc 1988. g. izlaiduma. 8) nesalst ciet durvis (tipisks Opel Kadett + Vectra defekts). 9) jumta sliedes - piestiprinot piem. koka škēršļus - var pārvadāt garus priekšmetus bez īpaša apgrūtinājuma.
Mīnusi: 1) Korozijas apstrāde ir sliktāka kā līdzīga vecuma piem. VW Golf. Nelielas rūsas pēdas uz priekš. spārniem (spārnus gan var samērā vienkārši noskrūvēt, nokrāsot un atlikt vietā), arī uz aizmug. riteņu arkām. 2) Korozija degvielas tvertnei (tipiska Opel vaina, īpaši Caravan tipa virsbūvēm). Bāku pats noņēmu, nožāvēju, rūpīgi notīrīju, salīmēju ar īpašu epoksīdtepi, bāku pilnībā nokrāsoju ar krāsu, kas paredzēta klāšanai arī uz rūsas. Pēc remonta degvielas patēriņš - kā augstāk norādīts. 3) termostata maiņa - Ls 16, -. 4) Iestājoties laika apstākļiem ap (nedaudz virs) 0 grādiem svīst ciet logi, tai skaitā priekšējais logs, iespējams, ka ir apgrūtināta gaisa apmaiņa salonā. Pa kurieni gaisam ir jāizplūst ārā no salona (jāventilējas)? 5) Motora jauda 52 KW nav paredzēta ,, asai" braukšanai, pa šoseju piem. 140 km/h nav problēma. Lai gan šo trūkumu var kompensēt ar braukšanas stilu izvēloties attiecīgu (zemāku) pārnesumu. Katrā ziņā šis nav sporta auto. 6) ritošā daļa varēja būt izturīgāka, kad 04-2004 iegādājos - tā bija pavisam klusa, tagad 12-2004 pēc 9 000 km jau ir izdiluši priekšējie svārstsviru gumijas sailentbloki, bet iespējamas, ka es viņus vienkārši ,, piebeidzu". 7) kādu rītu (t bija ap +5) ieplīsa priekš. stikls - bez redzama iemesla, plaisa ap 15 cm. Vēl pēc nedēļas - otra plaisa, arī it kā bez iemesla, arī no rīta. Zinot, ka stikls bija jau mainīts, iespējams defekts ielīmējot. Līdz tam nobraucu 6 mēn. pa dažādiem ceļiem - bez priekš. stikla defektiem.
Šai laikā (04-2004 līdz 12-2004) ir nomainīts, labots:
1) sveces, 2)termostats, 3) tosols, 4) celiņu siksna (kas piedzen ģenerātoru), 5) priekš. bremžu kluči, 6) eļļa + filtrs, 7) benzīna filtrs, 8) bākas remonts + krāsošana + jauni degvielas vadu savilcēji. 8) zobsiksna tika nomainīta jau 02-2003.
Slēdziens: Auto mani pilnībā apmierina izmaksu ziņā, ikdienu nobraucu ap 60 km, mēnesī ap - 1200 km. Komforts, ērtības - o. k., varētu vēlēties labāku dinamiku, bet, ja pierod, tad arī ir o. k.
Ieteikums: Ja nav no svara ,, zīmēties" ar auto un ir svarīgas finanses - ideāls auto. Protams, eļla + filri jāmaina regulāri.
Atkāpe par līdzīgu tēmu: Līdz 04-2004 braucu 6 gadus ar Opel Kadett 1988 1.6, dzinējs - C16NZ , mono ,, lāsīte".
Plusi: ekonomiskums, dinamika labāka (!) kā Astra Caravan, izturīga ritošā daļa(!) ne reizi nemainīju nevienu daļu (izņemot vienu un to pašu stūres pirkstu 2 reizes), ietilpība (hečbeks tomēr), lētas, pieejamas rezerves daļas un remonts.
Mīnusi: bremžu problēmas, salst ciet durvis ziemā, korozija aizmug. arkās., bākas korozija.
Auto pārdevu 06-2004 ar TA par Ls 300, -.
Sniedziet padomu par ventilēšanas sistēmu Caravan virsbūvē, kādēļ neventilējas? Paldies.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pirmkārt, labs apraksts!
Otrkart, par kādu defektu kaudzi te kāds runā? Manuprāt, pilnīgi normālas ekspluatācijas apkopes un pāris sīkumu.
Treškārt, jau sen ir skaidrs, ka tikai LV cilvēkiem gribas zīmēties ar saviem BMW, MB un LEXUS, visur citur Eiropā ļaudis izvēlas ērtus pārvietošanās līdzekļus, ko uzturēt būs finansiāli izdevīgi !
Tā kā, nav ko te nolikt !