Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes 300 CE-24 1990 Novērtējums: 8
Tad nu vēlos pastāstīt par savu trešo auto, kas arī ir MB : ) Citus neatzīstu.
Tātad- kupeja ar 3,0 litru, 24 vārstu motoru un 5 pakāpju automātu. Tehniskajos datos minēts, ka jauda ir 220 zs pie 6400 rpm, griezes moments 265 nm pie 4600 rpm. Tātad- diezgan augstu apriezienu motors. Tahometrs atzīmēts līdz 8000 rpm, bet ļauj žmiegt līdz 7000 rpm.
Par motoru sīkāk: šis nav pilsētas motors. Lai iegūtu ievērojamu paātrinājumu, apgriezieniem jābūt ap 3000-3500. Tad arī parādās jaukā 6 cilindru dziesma. Pieminēšu, ka līdz pakaļējam bundulim iet divas trubas paralēli. Tas viss jau rūpnīcā uzlikts ;)
Braukājos tikai pa pilsētu un esmu atmērijis minimālo patēriņu 14,5, bet maksimālo 18,5. Leju nestē. Sākumā lēju 98. benzīnu, tad pamēģināju 95. Vispār ar 95. motors maigāk darbojas. Bet, ja mani kāds argumentēti pārliecinās, ka jālej 98. tad tā arī darīšu : )
Par ātrumkārbu: 5 pakāpju automāts! Atgādināšu, ka runa iet par 17 gadu vecu mersi. Tātad- progress jau bija tad. Teikšu tā- 4 pakāpju automāts ir labāks. Tam ir vienkāršāka uzbūve. Šādu gadu auto tas ir svarīgi. PAr laimi, man ar kārbu nopietnu problēmu nav. Tika nomainīta eļļa (50ls). Tagad atliek vēl nedaudz pieregulēt, jo šad tad slēdzas ar nelieliem rāvieniem.
Vēlos pastāstīt par kārbas darbību. Braukšanu uzsāk ar 2. ātrumu. Pilsētā tas palielina komfortu un samazina patēriņu. Kārbai ir divi režīmi- S un E. S nav SPORT kā te daži uzskata : D Tas ir STANDART. Nozīmē to, ka kārba darbojas standart režīmā- braucot ekonomiski, ātrumi slēdzas pie 2000 rpm. 5. ātrums ieslēdzas pie 70-75 kmh. Braucot sportiskāk, ātrumi tiek slēgti tad, kad tas ir nepieciešams. Ja agriezieni ilgāku brīdi turās stabili, tad notiek pārslēgšanās. Tas var būt gan 2000 rpm, gan 7000 rpm. Viss atkarīgs no braukšanas stila.
E režīms nozīmē paši zināt ko : ) Viss tas pats, kas S režīmam, tikai ātrumi tiek slēgti pie zemākiem apgriezieniem, kā arī 5. ātrums ieslēdzas jau pie 60 kmh.
Interesanti braukt ar tādu kārbu : ) Galvenais, ka viss darbojas.
Tad nu par aprīkojumu: Auto ir viss, ko 90. tajā gadā rūpnīca lika. Melns ādas salons, abi priekšējie beņķi ar apsildi un elektriski regulējami. Šofera beņķis pat ar atmiņu : ) Var ieprogrammēt divas pozīcijas. Stūre elektriski regulējas tikai dziļumā : ( Žēl. Arī spogulis elektriski regulējas tikai labajā pusē. Visi četri lodziņi arī ar podziņām. Eletriska lūka, kondicionieris, kruīzkontrole, aimugurē elektriski cilājas aizkariņš. Divi gaisa spilveni, ABS, ASR (neļauj riteņiem izspolēt) ļoti palīdzēja ziemā. Super lieta! Hidrauliski amortizātori. Lai cik iekrautu bagažniekā parpalu, auto vienmēr stāvēs vienā līmenī. Dibens pa zemi nevilksies. Bet kam nez tāda lieta kupejai?
Visu šo labumu kaudzi iegādāju pagājušā gada decembrī pa patīkamu cenu 4000 eiro. Reālā turgus cena šim auto ir ap 5000-5500 eiro. Tikai pircējs ilgi jāgaida. Šos auto pēk tie, ka interesē konkrētais modelis.
W124 merši vienmēr ir izcēlušies ar superīgu izturību. Bet, ja vēl šeit ir S klases aprīkojums..... : )
Izteiktu problēmu šim auto nav. Svarīgi ir viņu laicīgi apkopt, kas nemaz tik bieži nav jādara. Problēmas radīsies tad, ja vajadzēs kādu bleķi. Šrotos nav un nebūs šādu auto. Priekša vēl der no sedana, bet aizmugure un sāni neder. Stikli arī neder.
Bet, viennozīmīgi iesaku, ja vēlaties nopirkt labu auto, nevis labu izlaiduma gadu ;)
 
Richy @ 29.aprīlis 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 29.aprīlis 2007 22:27
0 0 Atbildēt

jā, šitie merši ir vnk eleganti auto, vienīgais, kas attur tādu pirkt-cena, jo, piemksājot paaris k eiro, var dabūt krietni jaunāku Passat, tapēc arī šādiem ir tie pricēji ilgāk jāgaida, tomēr, ja grib stilīgu auto, šitas der.. Lai veicas!

Richy 30.aprīlis 2007 1:37
0 0 Atbildēt

Nu tas tā arī ir. Var nopirkt noteikta ražošanas perioda auto un var nopirkt noteikta ražošanas gada auto. Es vēlējos pirmo variantu un tiekšanās pēc jaunākiem ražošanas gadiem, man šķiet, ir muļķīga

SZ 3.maijs 2007 13:56
0 0 Atbildēt

njā...... tas gan tiesa, ka šādu auto pērk tiešām tie, kas zin, ka vēlās tieši šādu auto.... taču nav tik traki, daudz vēl ir cilvēku, kas vēlās iegādāties šīs nu jau it kā vecās, taču savu auru nepavisam nepazaudējušās MB kupejas....un..ja vēl tās ir koptas un normālā stāvoklī-tad cena tādai nekad nebūs 2-3 k eiro... ;) Kā saka- nekas nav dārgāks par nekoptu un lētu Mercedes ;)

pie kam, izjūtas, kad vasarā nolaid visus 4 lodziņus lejā un kad vējš pland gar ausīm- ir neaprakstāmas...

Richya QP tiešām ir viens no max. aprīkojumiem, ko nācies redzēt- daudz tādu nav :)

lai ripo vēl ilgi... :)

attiecīgi koptam, vērtība šamam tikai ies uz augšu.... :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti