Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega 1993 Novērtējums: 9
Reku pirms paaris meeneshiem tika iegaadaats shaads luuk aparaats – Opel Omega 93’ ar 3.0 24 V 204 ZS motoru un automaatu. Saakumaa gan gribeeju ar parasto kaarbu un shito motoru, bet nu traapiijaas automaats, un par cik lielaakoties pa pilseetu jaabrauc, tad izveele krita pa labu tieshi automaatam. Veel it kaa alternatiiva buutu E34, (cena daudz neatshkjiras) bet nu salona komforts nospeeleeja pa labu omegjim, turklaat biedeeja BMW detalju cenas.
Nobraukums mashiinai spidometraa ir 240 k km, es pats esmu 3.5 k km nobraucis. Drīz peec iegaades ieriikoju mashiinaa gaazes iekaartu, kas, kaa raadaas atmaksaajas arvien aatraak un aatraak .
Ar ruusu ir taa, ka taa ir saakusi paraadiities uz aizmugureejaam durviim no iekshpuses, pie sliekshnja, bet citur nekur nekaa nav. Par to kaa opel iipashniekam liels prieks : DDD
Pateerinjsh – nav taa patiikamaakaa teema J - pa pilseetu benziins ap 14-15 litri, gaaze – 17, turklaat vasaras rezhiimaa. Ar to mashiinu ir taa, ka pamataa gribaas braukt mieriigi un praatiigi, bet dazhreiz automaatam nospiezhaas S poga, un aiziet! Pie taadas kombinaacijas kopaa ar kickdownu naakamais aatrums paarsleedaas pie apmeeram 6200 apgriezieniem. Skanja diezgan laba, bet nu biezhi shito dariit negribaas – mashiinu zheel J . Ar ljoti provizoriskiem meeriijumiem liidz 100 ieskrienas 8.3 sek. Bet nu jaareekjina, ka mashiinai pashmasa jau ir 1500, pilna – 2000.
Salons ljoti eerts, un laikam aada ir vieniigaa no ekstraam kas nav. Visi el. Logi, luuka, spogulji, autonomaa apkure, kondic., samta salons, borta kompis, diezgan eerts lietoshanaa, visaadi elektroraadiitaaji, gan par spuldzeem, logu mazgaajamaa daudzumu, vairaak pagaidaam neesmu iepazinis.

Braukshanas komforts tieshaam labs – ir braukts uz 170 pa Liepaajas shtraasi, bez probleemaam. Taa kaa pashlaik nav iisti piemeerotas riepas, tad nekaadus aatrumtestus veikt nevar.
Ir pa nakti guleets mashiinaa, uz atlaista priekshaajaa seedeklja – man 187 garam pat bija vietas kur izstiepties.

Probleemas – saakumaa grabeeja kompensatori, peec iebaroshanas ar liqui molly (?) klabeeshana beidzaas, un viss itkaa ir normaali. Ta veel sagriezhot stuuri drusku ieklabaas laikam jau stuures kjega. Hvz. Buus jaaved pie aarsta. Taa arii vairaak probleemu nav, un esmu ar mashiinu apmierinaats, taadeelj arii 9 balles. !



Kaneelis @ 20.maijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
Kaspersky 24.maijs 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Cik izmaksāja gāzes iekārta tādam tankam?

Kaneelis 24.maijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Ljoti pat normaali - autogaazee tas maksaaja 250 Ls ar 60 litru balonu. taa ka nu - ieguvums viennoziimiigi.

Pirate 9.augusts 2004 21:51
0 0 Atbildēt

Pastāsti mums par saviem pēdējiem remontiem :D :P

ELVX 31.augusts 2006 18:32
0 0 Atbildēt

jaa, shitais ir labs... man ir '95 Omega, ar visiem shitiem pashiem noteikumiem... tikai runaa, ka zirgi 211... a mosh arii dirsh ljautinji:) iet nemanjaa... tagad uzliku 17" plataas riepas, sakjere daudz labaaka, liidz ar to arii startaa vairs nespolee, bet iet zveeraa...:) Nesen notesteeju uz aatrumu - 200km/h iet bez bazhaam - ljoti stabili turaas uz celja. Ieprieksheejais saimnieks esot ar 260 km/h braucis vaacijaa... Principaa ticu. Pateicoties piecpakaapju AT, pateerinjsh uz shosejas ir smiekliigi mazs. Bet ruusa gan ir probleema. Labajaa pusee jau apmainiiju abas durvis, tagad jaameklee kreisajai pusei. Paldies dievam, arkas veel neruusee.
Extru zinjaa ir pilniigi viss, kas var buut, iznjemot aadas salonu. Pat taac smiekliix saulessargs aizmugureejaa logaa, kas pac izbiidaas peec pogas nospiezhanas uz panelja:)
Ja gribat nedaargu lielaas klases auto ar visaam estraam, tad Omega ir piemeerota tieshi jums. Vieniigi ar mazaakiem motoriem neiesaku...

P.S. Btw, ja kaadam incee labi origjinaalie Opel lietie diski no Omegas uz 15", tad droshi raxtiet man uz [email protected] Diski labaa staavoklii ar riepaam, kas arii ir labaa staavoklii.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti