Lasītāju pieredze par saviem auto

Suzuki Vitara Cabrio 1990 Novērtējums: 7
Mans auto SUZUKI VITARA cabrio versija.

Vispārīgi :
Salīdzinoši labs auto cilvēkam ar attiecīgu dzīves ritmu. Nav dārgs ne pirkšanā, ne tālākā apkopē. Ja auto tiek pienācīgi apkopts, tad tehniskas problēmas gadās reti. Noteikti neiesaku šo auto kā "ģimenes auto", taču kā otrā mašīna pilsētai, vai studentam ir ideāla. Pats braucu ar šo auto jau pusgadu (25 000 km) un esmu apmierināts ar pirkumu.

Auto plusi :
Ideāls auto pilsētai - īss, manevrētspējīgs, nav problēmas ar stāvvitetu meklēšanu. Diezgan "stilīgs", īpaši vasarā, kad var atļauties izmantot kabrioleta īpašības. Motors 1.6 l (8vārsti) ir pilnīgi pietiekams, patēriņš piļsētā 10l/100km, taču jāatzīmē, ka riepu izmērs 255/65/15 un mans straujais braukšanas stils prasa savus degvielas litrus. Auto salīdzinoši lēts apkopē (ja ņem vērā to, ka tas tomēr ir džips), lai gan "bleķi" maksā salīdzinoši dārgi, ziemas braukšanai vajag labas riepas, lai auto spētu sabremzēties. Ar "kārpīšanos" problēmu nav pat ar "lisjē" riepām. Arī oriģinālais brezenta jumts ziemā salona temperatūru spēj uzturēt salīdzinoši normālās robežās.

Auto mīnusi ir sekojoši :
Diezgan neērts salons dēļ kā tālākiem braucieniem nav piemērots, ar platām riepām uz ceļa salīdzinoši nestabils, īpaši uz grants ceļa un mitra asfalta, taču tas ir novēršams, ja brauc ar pieslēgtu priekšējo tiltu (4x4), Ir servisi, kur neņemas šo auto remonēt. Jā, kabrio versijas jumta noņemšanai/uzlikšanai nepieciešamas ~5 minūtes "čakara". Ir šādi tādi sīkumi, kurus nav iespējams nopirkt uzreiz (piem. gāzes trosītes cena 26 Ls un piegādes termiņš 2-3 nedēļas), taču auto ir tik vienkāršs pēc uzbūves, ka daudzas lietas var "pielāgot". Protams, kā jau lielai daļai Japāņu auto rūsa ir gana sāpīga problēma. Jā un vēl nav vietas bagāžai.

Sāpīgās vietas esot (jāpievērš uzmanība pērkot auto) :
Stūres pastiprinātāja iekārta, kas mēdzot izdilt un sāk tecēt, taču remonts izmaksā dārgāk, kā nomainīt pāris blīves. Otra raksturīgā problēma - ja nepareizi (visu laiku) lieto 4x4, tad "radatkas" ķēde izstiepjās un grab - attiecīgi var pārplīst, nolekt vai kā savādāk ietekmēt 4x4 darbību.
Wampirius @ 15.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Wampirius 10.decembris 2002 10:09
0 0 Atbildēt

kopsj uzliku ziemas riepas (205/60/15) "Hakapelittas Q" bez radzēm, auto gan uz ceļa perfekti turas, gan sabremzēties iespējams bez problēmām ...

Wampirius 13.augusts 2003 17:09
0 0 Atbildēt

Papildus info - nobraukti jau 40 000 km (148 000 kopā) ~1.5 gadi. Varu uzskaitīt remontus ar aptuvenām izmaksām :
- Priekšējais gultnis ~30 Ls ar dabru
- Gāzes trosīte. oriģinālo nedabūju, samaksāju 7 Ls par citu + pielāgošanu.
- Sajūga disks + izspiedējgultnis ar darbu izmaksāja ~65 Ls
- aizmugurējais gultnis ar darbu izmaksāja ~70 Ls
- motora sadalenes saļņiks 1,70Ls + darbs.
- Nācās mainīt priekšējo stiklu. Tas prieks man izmaksāja ~45 Ls

Tākā es uzskatu, ka auto ir braukšanai, nevis taupīšanai un braucu īpaši nedomājot, kā tas atsauksies uz auto tehnisko stāvokli, domāju, ka šīs izmaksas un remontu apjoms nav liels. Gultņus varēja piemeklēt arī lētākus, taču bija slinkums čakarēties un nopirku tos Suzuki centrā (darbu gan veicu citā servisā).

Mika 5.oktobris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Man tāds ir darba autiņā (92.g). Pa pilsētu un bezceļiem ļoti labs, bet uz šosejas un garākiem braucieniem neieteiktu, jo sēdēšanai ir diezgan neērts, ātrumā ļoti skaļš, nestabils.
Piekrītu arī par parkošanos - ja ir vieta mašīnas garumam un vēl kādi 30cm, var mierīgi ielīst.
Rūsa - galvenā problēma! Neskaitot virsbūvi, rūsē arī citas detaļas. Rullīši zem krēsta bija pilnīgi sadrupuši...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti