Uz pašas stūres rata. Visas sviras viras uc garām. PunkC.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz pašas stūres rata. Visas sviras viras uc garām. PunkC.
darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.
Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.
C6 audī tā bija. Fofāgens mk5 un/vai B6 iekš jeņķu tirgus pāris gadus tādu risinājumu izmantoja - pēc tam atgriezās pie vecās kārtības, gan jau tā lētāk.
Šodien bija gadījums, kāds ar mani notika pirmo reizi mūžā. Mūkusalas apļa trešajā joslā dabūju likt pa mēmajiem, jo... man pretī traucās cits auto 😁 Uzmauca viņš uz apļa, šķiet, no Lucavsalas nobrauktuves un mauca šķērsām uzreiz uz trešo joslu. Pēc apstāšanās sirmais onka pie stūres izbrīnīts skatījās manī un plātīja rokas. Apbraucu viņu un aizbraucu tālāk, nezinu kā viss beidzās. Bija kaut kāds pseidodžips, tajā šokā marku nepiefiksēju. Bet numuri Latvijas.
Šis ir,jā, beidzamajā laikā daudziem atgadās viskautkass tāds tipa "pirmoreiz".Ieskaitot, ka naktī pa ulmaņlohgatves pretspalvas puses kreiso joslu nesās purnā uz sotaku un ka hvz ko mums tagad "darīt".
Plus vēl- tieši beidzamajā laikā īpaši jāuzmanās ir arī no vietām, kurās divjoslu brauktuve īsā posmā maina trajektoriju tādā kā zig/zag veidā.Pofig, pa kuru joslu pats brauc,un gan krustojumā, gan arī jebkurā remontdarbu posmā.Jo šajos laikos vismaz trešdaļā gadijumu pa blakus joslu brauc kāds Lohs!
Kā arī- figzin kas tie ir pa Gandoniem, kuri šovassar veic to dižremontu (nu jau atklātā textā jājājās..) posmā no J-olaines līdz R-apvedceļam.Tie kropļi tur tagad nupat bija uz melnā assfata salikuši tos atstarojošos statīvus tādā kārtībā un tik bezjēgā šauri, nu ka tiešām jau pašam gribējās bezmaz slalomā braukt.TURKLĀT, sasskaitīju kādus nu vismaz 8gab nogāztus.
Asfalts uzliets,brauktuve taču it kā nemērā plata- nu kam prāts šādu cūcību tīšām taisīt.Un NAV neviena ne Loh-uzrauga, nedz "neatkārīgā" novērotāja.Ir tikai 70 zīmes, taču pirms pāris dienām viens pirders tur naktī aizsipa ar kādi +70, pie kam vēl demonstratīvi apbrauca slalomā kādu smago pa kreiso (it kā braukšanai norobežoto) joslu. Ja tur kaut viens tāds nogāztais suuds kādam tādam nejauši patrāpītos- nu tak pz/aa būtu garantēti.
Netiksen jau viens divsimtais pie slavenā Mendeļciema bija, kad pretējās puses rekonstrukcijas laikā kāds drosminieks tumsā "iemēģināja" to tikko uzklāto piķi un atdūrās pret pareizajā laikā un vietā stāvošu ceļatehnikas vienību.
🙈😂👍
Nav īsti skaidrs,kāda morāle un "pievienotā vērtība" ir šiem te meeslaskribentu sacerētajiem suudarakstiem.Tā vien liekas, ka viņiem kāds maksā/Par tieši par šo demagoģisko suudastumšanu.Katram iespējamajam rakstam galā tiek piekabināta slavasdziesma nolādētajiem fotorradaru un vidposmu ieviesējiem.
Notikusi nelaime- bet nav īsti ne situācijas apraksta,ne patieso iemeslu iztirzāšanas, ne expertu solītās "datortomogrāfijas",ne arī kādas "mācības" nākotnei.Bet noteikti "būs" radari.Tie mūs noteikti Glābs.Jā. www.tvnet.lv/8057064
Vakar sagribējās līdz jūrai ar siltu ūdeni - Saulkrastiem aizšaut, kā jau nereti gadās atkal gribas lamāties par dirškeniem un idejām par radariem, kamēr apvedceļš un A1 posms līdz Gaujas tiltam vienkārši nav braucams - pie luksoforiem štopperi kā Rīgā un salaiduma vieta ar A2, kamēr izmīņājās no Baltezera...maunuprāt satiksmei sūdīgākas vietas LV šobrīd nav un, ka šis "apvedceļš" joprojām ir 1+1 un ar luksoforiem ir kaut kas krimināls, kas bija jārisina vakar, nevis jāpļerkst par to ka naudas nav (stabeļus uzstādīt, gan ir)....
vajadzēja ar vilcienu braukt
Ehh cilvēk, ne jau visi brauc "tikai turp un atpakaļ" ... daži brauc "pa ceļam" uz jūru ar "nelielu" līkumu, un tālāk uz jebkuru vietu Vidzemē ... Vilciens un nereti sabiedriskais mums kursē "Rīga ==> Turp" un "Turp ==> Rīga" ....
Debillie suuduēdāji turpina izpausties: www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reportieris/120034458/video-uz-liepajas-sosejas-joprojam-notiek-pargalvigas-apdzisanas -trenkaiss Pr-nieks drošvien (atkāl) sniegs tā dēvēto m.., sorī,kammentāru
Tikai filmētājs kā parasti lohs. Tai toyotai ir vismaz 100kw jauda, ja tas nav plugins, kuram būs pat 160kw
Ak tā? Bet kur tad ir tā jauda? Viģikā tās jaudas nav.
Ta tur VISI viņi ir lohi.Un TO viņi uskata par normu! Un tapec tas trenkaiss pr-nieks tagad atkal p/sīs normālus braucējus, visus korī.Un pļjūtīs šķidru, ka "vaig aizvaig no 1kmh" un ka V/vid zonā šhitādu suudu nevar izpildīt.
Tas tajatas galvājaatais lohs- kur vispar prāts aiz FŪRES šādi dzīt pakaļaa.Tu citureiz nezini pat aiz vieglā dzenot, ko tas suuds tev priekšā izdomās- neceri, ka viņš katrureiz tev cilvēka cienīgu šķirbu atstās,tikko pats būs apdzinis.Nometīs ātrumu apdzītajam degunpriekšā un tad varēsi domāt- vai tev sanāks vēl arī viņu nokost, vai ko darīt.Atliek vienigā cerība, ka pats tas apdzenamais neizrādīsies lohs un pavāksies malā.Bet te redz vienam pietiek prāta aiz fūres, kur viņš vispar uj ko redz.TO arī gan jau daļa to ikdienass regulāro lohu iztulkos kā "tas taču nekas nav, ierasta lieta".
anonimikis rakstīja: Tikai filmētājs kā parasti lohs. Tai toyotai ir vismaz 100kw jauda, ja tas nav plugins, kuram būs pat 160kw
Ko tu te atkal muldi? Tas ir yaris cross, tur pat jaudīgākajai versijai nav 100kw
WALA rakstīja: Ehh cilvēk, ne jau visi brauc "tikai turp un atpakaļ" ... daži brauc "pa ceļam" uz jūru ar "nelielu" līkumu, un tālāk uz jebkuru vietu Vidzemē ... Vilciens un nereti sabiedriskais mums kursē "Rīga ==> Turp" un "Turp ==> Rīga" ....
pilsonis kolēģis te raksta par Saulkrastiem, nevis par kaut kādu pa ceļam, ar līkumiņu, utt.
Tad ko, ja pusrīgai reizē ienāk prātā doties uz Saulkrastiem, uzreiz jāmetas būvēt ceļš ar x+1 joslām, lai kundziņi var vienlaicīgi jūriņā iemērkt kājiņas?
Nu tā kā reizēm tautu deju maršruts ved uz Carnikavu un dažreiz arī uz Saulkrastiem, tad teikšu ka jēdzīgāka ceļu infrastruktūra uz apvedceļa pavisam noteikti nekaitētu, jo bieži daudz ātrāk ir braukt caur ... Kalngali, un tas ir diezgan aplami, ka apvedceļš netiek galā ar transportu ...
Ja Tev šķiet, ka Rīgas "apvedceļš" un jo īpaši tā leģēdārā caurlaidība un vidējais ātrums, kas nesasniedz 60 km/h ir OK un, ka OK ir zarna kas velkās caur baltezeriem, Ādažu hatām un veikaliem un sevi lepni dēvē par A1 arī šosejas cienīga, tad nav brīnums, ka daudzi atļaujās uz galvas aplaistīt un vēl pateikt, ka lietutiņš tek, ja ir tāds apmierināto idiotu īpatsvars.
Nav runa par "kundziņiem" (un to ģimenēm), kas vēlas vienlaicīgi kājiņas jūriņā pamērkt.
Muļķi poļi un visi citi, kas platus ceļu būvē, var taču laicīgi un ne visi reizē izbraukt, tad arī varēs kā 90jos čunčināties non stop vilcienos !
Vot šorīt gan mazliet iepriecināja, ka reizēm karma tomēr eksistē un policija Rīgā arī ir sastopama.
Mikrorajonā te kkāds pajolis jau 8 no rīta pie vietējā kazinčika nenormāli gāzēja savu šķūnēto šrotu (šķūnēts izpūtējs, pusrajons pamodās gan jau), vajadzēja draugiem izrādīties. Kkad ap deviņiem šrota vadītājs devās prom, bet nu mazā krāna īpašnieks jau normāli to nemāk darīt - ar milzu gāzēšanu un driftu ārā no stāvlaukuma.
A pa ielu tieši brauc netrafarētā škoda, kas uzreiz paņēma šo ciet.
Nezinu, kas īsti bija par lietu, bet ņēmās ilgi - kādas 2 stundas vēlāk evakuators aizveda to lūzni prom. Līdz ar to kaut kas vairāk, kā tikai agresīva braukšana. Ņemot vērā, ka tusiņš bija kazinčikā, mošs tas gailēns domāja driftēt mājās ar promilēm.
Kāda starpība, kas tur bija. Ja jau evakuators, mācība būs. Prieks par P 👍
650 rakstīja: Ta tur VISI viņi ir lohi.Un TO viņi uskata par normu! Un tapec tas trenkaiss pr-nieks tagad atkal p/sīs normālus braucējus, visus korī.Un pļjūtīs šķidru, ka "vaig aizvaig no 1kmh" un ka V/vid zonā šhitādu suudu nevar izpildīt.
Tas tajatas galvājaatais lohs- kur vispar prāts aiz FŪRES šādi dzīt pakaļaa.Tu citureiz nezini pat aiz vieglā dzenot, ko tas suuds tev priekšā izdomās- neceri, ka viņš katrureiz tev cilvēka cienīgu šķirbu atstās,tikko pats būs apdzinis.Nometīs ātrumu apdzītajam degunpriekšā un tad varēsi domāt- vai tev sanāks vēl arī viņu nokost, vai ko darīt.Atliek vienigā cerība, ka pats tas apdzenamais neizrādīsies lohs un pavāksies malā.Bet te redz vienam pietiek prāta aiz fūres, kur viņš vispar uj ko redz.TO arī gan jau daļa to ikdienass regulāro lohu iztulkos kā "tas taču nekas nav, ierasta lieta".
iĀ ierasta lieta 95kods izpildās. Vieglo varētu saprast. Laicīgi jau brauca un rādīja visu! Bet 96 neskatoties uz neko? sāka manevru UN tikai tad ieslēdza virziena rādītāju! Nu kas tankā tas var, reizēm arī nevar...Kur 96 jāskrien, mājās bmw gaida?
Es godīgsakot pirms pirmreizējā sava komentāra to video pilnībā nenoskatījos ;p - nu jā,pa lielam jau viņš gluži vilcienā nedzina (beigās tomēr attiecās/no) un pagriezienu rādīja, bet sanāk ka stāstam (atkal) nav sākuma.Ko diez tas filmētājs (atkal Lohs?)) vispār to lohfilmu filmēja.Domājams ka tu(vai es) parasti jau kuru katru "pārējo" lohu tā gluži bez iemesla diez vai filmētu.
Drošvien tas tajātists nokaitināja to smago- kko tur lieki minstinājās, it kā brauca daļēji jau pa pretējo joslu,visdrīzāk ka izčakarēja smagajam piemērotu apdzīšanas momentu.Pagriezienu viņš ieslēdza tikai jau stāsta vidū, kad smagais jau bija nospļāvies un uzsācis savu manevru.Vai un cik laicīgi pagriezienu parādīja smagais- tas tur nav redzams.Lohi pa lielam viņi visi, īpaši tur tajos šauri līkumotajos A9 posmos.
topinamburs rakstīja: vajadzēja ar vilcienu braukt
No Ogres vai ne ?
No kurienes man bija zināms, no kurienes brauc? Un no Ogres pat ir vilcieniņi.
darklight rakstīja: Šodien bija gadījums, kāds ar mani notika pirmo reizi mūžā. Mūkusalas apļa trešajā joslā dabūju likt pa mēmajiem, jo... man pretī traucās cits auto 😁 Uzmauca viņš uz apļa, šķiet, no Lucavsalas nobrauktuves un mauca šķērsām uzreiz uz trešo joslu. Pēc apstāšanās sirmais onka pie stūres izbrīnīts skatījās manī un plātīja rokas. Apbraucu viņu un aizbraucu tālāk, nezinu kā viss beidzās. Bija kaut kāds pseidodžips, tajā šokā marku nepiefiksēju. Bet numuri Latvijas.
Pāris gadus atpakaļ Daugavpilī aplis Daugavmalā, kur tramvaja galapunkts. Braucu pa dambi no centra, priekšā sestais žigulēns. Piebrauc pie apļa, ieslēdz kreiso pagriezienu un pacietīgi sagaida tukšu apli un pret spalvu aizbrauc Rīgas virzienā. Kā brauca aplī aiz dzelzceļa - neredzēju, jo aizbraucu pa pirmo nobrauktuvi, bet pieļauju, ka shēma bija tā pati...
opelis rakstīja:
darklight rakstīja: Šodien bija gadījums, kāds ar mani notika pirmo reizi mūžā. Mūkusalas apļa trešajā joslā dabūju likt pa mēmajiem, jo... man pretī traucās cits auto 😁 Uzmauca viņš uz apļa, šķiet, no Lucavsalas nobrauktuves un mauca šķērsām uzreiz uz trešo joslu. Pēc apstāšanās sirmais onka pie stūres izbrīnīts skatījās manī un plātīja rokas. Apbraucu viņu un aizbraucu tālāk, nezinu kā viss beidzās. Bija kaut kāds pseidodžips, tajā šokā marku nepiefiksēju. Bet numuri Latvijas.
Pāris gadus atpakaļ Daugavpilī aplis Daugavmalā, kur tramvaja galapunkts. Braucu pa dambi no centra, priekšā sestais žigulēns. Piebrauc pie apļa, ieslēdz kreiso pagriezienu un pacietīgi sagaida tukšu apli un pret spalvu aizbrauc Rīgas virzienā. Kā brauca aplī aiz dzelzceļa - neredzēju, jo aizbraucu pa pirmo nobrauktuvi, bet pieļauju, ka shēma bija tā pati...
Kā stāstīja čoms, kas studēja Daugavpilī, 6dienu rītos tur allaž atrakcijas. Sabrauc iepirkties visādi lauku papi un tad tik sākas braukšanas brīnumi.
Pilsētai tajā laikā bija savas braukšanas īpatnības, pajocīgi tehniskie risinājumi un kas tur tik netika novērots...
Kāds no "vadošājiem" dabloebodemagogiem laikam (beidzoooottt...) ir sajutis kādu trauksmainu karstumu sava vipDibena apkaimē.. www.apollo.lv/8060606/video-policija-uz-liepajas-un-ventspils-sosejas-veic-satiksmes-kontroli-likumsargiem-darba-netruka
Ps.., nu tas taču vispār ir ĀRPRĀTS- nudien nav skaidrs, kāpēēc JOprojām NEviens tas treknaiss muldoņa amatbizpmnesmenis nav no sava amata vienkārši aizlidojis na/uj..
Pirmdien no rīta braucu Rīga - Liepāja, un jāteic, ka uzkrītoši daudz policijas ekipāžu brauca pretī visa ceļa garumā. Gan municipāļi apdzīvoto vietu tuvumā, gan pa kādai VP. Viens dežūrējošais postenis arī kaut kur, šķiet, pie Saldus bija.
Nujajā, visi nah/front, Dzimtene un/vai priekšnieka Krēsls ira briesmās.Bet varbūt (var būt) tiem vienkārši nav citu ko darīt,gatavojas rallija skatītāju rallijam.
Bet varbūt ir sākušies jaunlaiku Mērnieku laiki.Jau pienāk pirmās ziņas/Par!, ka modernie (vēstules/izsūtošie) mērnieki tagad mēdzot braukt pa 2 ekipāžām vienā virzienā, savstarpēji pieklājīgi ievērojot nelielu puskilometra distanci.Lohiem nāksies maksāt 2x.
Pēdējās pāris nedēļas kaut kā pastiprināti sanāk novērot neadekvāti braucošus koplietošanas auto. Pirms dažām dienām viens Bolt brauca pa priekšu visai lēni, tad apstājās pie sarkanā. Un tad, blakus iedegoties gājēju zaļajam, viņš pēkšņi sāka braukt, gandrīz saskrienoties ar perpendikulāri braucošo plūsmu. Šodien viens kretīns ar Carguru nogrieza ceļu dienvidnieka trešajā joslā, liekot man bremzēt. Es mierīgi vālēju pa kreiso joslu Lubānas ielas virzienā, ātrums 85, ne priekšā, ne pakaļā neviena nav, un tad tas urods kādu gabaliņu man priekšā uzbrauc no Akropoles puses un 45 grādu leņķī mauc pāri visai brauktuvei un iebrauc dažu metru attālumā man tieši priekšā, loģiski, ka knapi uz atļautajiem 70. Uztaurēju un padedzināju tālos viņam spoguļos, bet man man tāda nelaba aizdoma, ka viņš nemaz neko nesaprata. Vismaz no ceļa nost nenovācās.
Tak vēl no vēsturiskā (ne)materiālisma ("attīstītā" komunisma) ir pieredze ar jebko "koplietojamu" - to jāj un nedomā, jo nav jau savs, arī saimnieka tādām mantam nu īsti jau nav (arī tagad "saimniekam" pēc iespējas interesē lai tos mēslus kāds braukā, nevis cik labi viņi ir) - kādēļ lai tagad būtu savādāk - neskatoties uz vizzzionāru un futurologpropogandistu pūsto tuflu...es jau sen no šiem otrās svētdienas braucējiem izvairos cik vien var.
Situācija:
Krustojums vienvirziena ielai (ar 2 joslām) ar lielāku/galvenāku ceļu.
Luksafora cikls apmēram 2 minūte brauc lielā iela, ap 20 sek. mana negalvenā.
Kreisajai joslai visiem vajag pa kreisi un tā pilna līdz malām.
Labā josla brauc taisni, tur tikai 1 auto.
Sēžu mierīgi kreisajā joslā un aiz neko darīt nododos pārdomām - kāpēc vienādā situācijā vienā luksafora ciklā pagriežas pa kreisi 4 auto, bet citā 9.
Tad dzirdu, ka no aizmugures tuvojas skaļš/milzīgs ugunsdzēsēju auto. Tik tiko brīvajā joslā ietilpst.
Piebrauc pie tā viena auto, kam vajag taisni. Tas stāv un nereaģē.
Palaist ugunsdzēsējus var tikai iebraucot krustojumā pie sarkanā un šķērsojot to.
Ugunsdzēsēji salīdzinoši ilgi pabļaustījās skaļruņos ar tekstiem "lūdzu atbrīvojiet ceļu" utt..
Pēc kādas pusminūtes vientuļais sarkanais auto tomēr izkustējās un pārbrauca krustojumu.
Manas pārdomas ievirzijās citā virzienā.
Vai tiešam vidusmēra autovadītājam vajag ap pusminūti, lai noreaģētu uz situāciju.
Vai operatīvais auto jālaiž arī tad, ja tev ir jāpārkāpj noteikumi.
Kas būs, ja viņam pēc pāris nedēļām atnāks soda kvīts par braukšanu pie sarkanā. Jo izskatījās ka tas krustojums ir viss nokārts ar kaut kādām kamerām.
Tikai tāpēc viņam arī vajadzēja to pusminūti, jo pirmā doma bija, nevis kā palaist ugunsdzēsēju, bet gan "cik tas man maksās".
100 punkti viņam atnāks kvīts, kur būs skaisti ierāmēts tikai viņa auto ar redzamu numurzīmi, bez nekāda lielā fona vai operatīvajiem aizmugurē. Un ne sūda nepierādīs, ka nebija kamielis. Lai kāds palabo, ja es kļūdos, bet nu nedomāju ka tur būs savādāk.
Tiradoken rakstīja: Situācija:
Krustojums vienvirziena ielai (ar 2 joslām) ar lielāku/galvenāku ceļu.
Luksafora cikls apmēram 2 minūte brauc lielā iela, ap 20 sek. mana negalvenā.
Kreisajai joslai visiem vajag pa kreisi un tā pilna līdz malām.
Labā josla brauc taisni, tur tikai 1 auto.
Sēžu mierīgi kreisajā joslā un aiz neko darīt nododos pārdomām - kāpēc vienādā situācijā vienā luksafora ciklā pagriežas pa kreisi 4 auto, bet citā 9.
Tad dzirdu, ka no aizmugures tuvojas skaļš/milzīgs ugunsdzēsēju auto. Tik tiko brīvajā joslā ietilpst.
Piebrauc pie tā viena auto, kam vajag taisni. Tas stāv un nereaģē.
Palaist ugunsdzēsējus var tikai iebraucot krustojumā pie sarkanā un šķērsojot to.
Ugunsdzēsēji salīdzinoši ilgi pabļaustījās skaļruņos ar tekstiem "lūdzu atbrīvojiet ceļu" utt..
Pēc kādas pusminūtes vientuļais sarkanais auto tomēr izkustējās un pārbrauca krustojumu.
Manas pārdomas ievirzijās citā virzienā.
Vai tiešam vidusmēra autovadītājam vajag ap pusminūti, lai noreaģētu uz situāciju.
Vai operatīvais auto jālaiž arī tad, ja tev ir jāpārkāpj noteikumi.
Kas būs, ja viņam pēc pāris nedēļām atnāks soda kvīts par braukšanu pie sarkanā. Jo izskatījās ka tas krustojums ir viss nokārts ar kaut kādām kamerām.
Kad sāka runāt par krustojumiem ar sarkano kamerām, tieši šis bija tas, kas man radīja jautājumu - kā būs šādās situācijās?
Diemžēl visdrīzāk tā būs, ka cilvēkam pašam nāksies pierādīt savu taisnību, ja to vispār varēs izdarīt. Pat ja būs apkāries ar videoreģistratoriem priekšā un pakaļā un pat ja situācija būs acīmredzami skaidra, tāpat noteikti ne be čakara, bet ne jau visiem tādi reģistratori būs.
Attiecīgi ja tur ir tāda situācija, es gluži labi varu saprast- kādam māja deg, nu lai deg, bet 40 eur jāmaksā man un tie ir MANI 40 eur (vai cik nu par to sods).
Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk.
Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".
Ko 95 kods domā par Tesla...
Bradypus rakstīja: Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk.
Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".
Daiļdirsēji vienkārši rauj kulakā no tā cik viņi pareizi un paklausīgi un šī frāzīte ir staipīšanas daļa....nekāda racionāla pamatojuma tur kā vien "pārākuma" apziņa...piem tādām ūpim tas caur visām vīlēm spiežas. Būtībā morāli kropļi šie daiļdirsēji ir, nekas vairāk.
Bradypus rakstīja: Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk.
Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".
Nu man fāterlandē bija gadījums, gan ne palaist operatīvo transp., bet policista norādījuma apbraukt nosvilušu auto, pa joslu, pa kuru es ar smago braukt nedrīkstu un fotoradars glīti nobildē, pēc tam uz māju atnāk vēstule, sak vainīgs, brauci tur, kur tev ir aizliegts braukt. Bet ja vainai nepiekrīti, tad zemāk ailītē pamato , kāpēc un sūti to vēstuli atpakaļ. Es tā arī izdarīju, pamatoju, kāpēc pa to joslu braucu un viss, nekāds sods nepienāca.
Policija Liepājā turpina likt apšaubāmus sodus par luksofora signāla neievērošanu, ja vadītājs attēlotajā krustojumā nogriežas pa labi un turpina kustību pāri gājēju pārejai:
Cita starpā, arī manam paziņam otro reizi triju gadu laikā "paveicās", šobrīd esam tikuši līdz pēdējai instancei - apgabaltiesai, jo rajona tiesa uzlikto sodu atstāja spēkā...
Šeit pat 2021. gada maijā (17. lapā) šī tēma un šī vieta jau tika apspriesta, bet cirks joprojām turpinās...
Šis ir tieši TAS gadījums, saskaņā ar kuru Maksājuma Uzdevums (maksāšanas pienākums) pamazām sasniegs JEBKURU iepriekš jūsmojošo "noderīgo idiotu".
Domājams, visā drīzumā arī pārējos satiksmes regulācijas atribūtus uzstādīsm gan 90 grādu gan pat visu 180 vai 360 leņķī pret "ieteicamo" braukšanas virzienu.Vai pat vertikakāli pavērstus pret Debesīm.
Lohi varēs gan "abonanēt Pakalpojumu", gan "samaksāt Tiešsaistē" ,gan arī izjust visas pārējās ar iekassējošo ierēdņu NEKAUNĪBU saistītās Ērtības.
Kādā ziņā apšaubāms sods? Tas luksofors attiecas uz gājēju pāreju un ir vadītājam priekšā. Tātad jāievēro un jāstāv līdz iedegas zaļš.
Apšaubāmas ir tavas CSN zināšanas. Luksofors, izbraucot no krustojuma, ir jāievēro tikai tajā gadījumā, ja pirms tā ir stoplīnija. Un auto ir jāaptur pirms STOPLĪNIJAS, nevis luksofora - tieši pretēji, ja stoplīnija jau IR šķērsota pie atļaujošā signāla, tad no krustojuma jāizbrauc neatkarīgi no luksoora krāsas - t.i. jāpabeidz manevrs, atbrīvojot krustojumu. Tādi nejēgas, kā tu, regulāri bloķē satiksmi vietās, kur stoplīnija ir attālināta no luksofora. Šajā lieliskās satiksmes organizācijas paraugā Liepājā, Dzelzceļnieku ielā stoplīnijas... vispār nav! Un luksofora arī nē.
Bet CSN 53. punktā ir rakstīts: "Ja nav stoplīnijas (929. ceļa apzīmējums) vai 546. ceļa zīmes, transportlīdzeklis jāaptur šādās vietās: 53.1. "pirms krustojumiem un citos ceļa posmos – pirms gājēju pārejas" - t.i. pirms gājēju pārejas ir jāaptur tikai CITOS CEĻA POSMOS. Bet pirms krustojuma... luksofora nav vispār, ir tikai zīme, dodiet ceļu.
Mīnusa ielicējs notiekti pirms tās gājēju pārejas vienmēr sagaidītu zaļo, arī tad ja uz Dzelzceļnieku ielas būtu luksofors. Vai ne? Nekad taču nebraucam pāri gājēju pārejai pie sarkanā, nogriežoties krustojumā, vai ne? Nu KĀ var būt tādi dalbaēbi ar tiesībām?! Saprotu, ka par mentiem gudrāki nekļūst, bet ko pārējie?
Zili brīnumi:
Video nevar redzēt, vai "barvedis" šim čukčukbānim ir baļķinieks vai arī kāds vieglais vēl pirms tā - ja tas ir otrais variants - vajadzētu padomāt vai ir jēga piedalīties satiksmē, ja tāpat pabraukt nespēj... . Jebkurā gadījumā šeit ir ļoti labi pamanāma vēl viena vilcieniņu īpantība, pretēji paštaisno haluju pseido šķīstajai diršanai, vilcieniņa aste, praktiski vienmēr brauc lēnāk nekā paši barveži vai priekšgalā braucošie, gan dēļ tā, ka kādam ir kur jāgriežas, jābremzējas, gan arī tādēļ, ka ātrums ir nepastāvīgs (ar smagajaiem tā ir retāk, bet vieglie, jo īpaši tie, kam pie mazākām izmaiņām patīk bremzes spaidīt gan šo ietekmē ļoti) - tieši tādēļ braukšana šādos veidojumos ir nedroša un grūti paciešama .
Bradypus rakstīja: Nu ir milzīga starpība starp "pēc policista norādījuma" un paša lēmumu iebraukt zem sarkanā.
Fotoradara bildē jau policistu un viņa norādījumu neredz😂
Nu jā, bet pēc paskaidrojuma, ja tas neliekas ticams, var pārbaudīt, vai attiecīgajā laikā un vietā bija policists, kas regulēja satiksmi.
Lēmumu par braukšanu pie sarkanā vadītājs pieņem patstāvīgi un iemesls tam noklusēti ir neuzmanība uz ceļa, nerēķinoties ar iespējamu nepieciešamību dot ceļu operatīvajam transportam.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.