Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trīs transportlīdzekļu sadursme pie Rīgas autoostas - kurš vainīgs? 51

 

Avārija Foto: iAuto.lv

iAuto | 14.decembris 2016 11:46

Aculiecinieks iesūtījis attēlu no notikuma vietas, kur sadūrušies trīs transportlīdzekļi.

Viņš pieļauj, ka vieglais auto mēģinājis apdzīt autobusu pa sliedēm, taču nonācis spīlēs pa vidu tramvajam un busam. Foto iesūtītājs vēlas uzzināt mūsu komentētāju viedokli retoriskajā jautājumā "kurš vainīgs"?

Avārija Foto: iAuto.lv

Ja Tev ir fotogrāfijas vai video no avārijas, videoreģistratora, Ceļu policijas vai citām nebūšanām uz mūsu ceļiem, tad sūti tās iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem FacebookDraugiemTwitter vai uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 14.decembris 2016 11:58
8 2 Atbildēt

Regulāri tur braucu katras brīvdienas.

Ir tā, tur jānogriežas pa kreisi no tramvaja sliedēm - iepriekš NAV zīmes par nogriešanos no savas joslas.

Cits jautājums, kāpēc minivens tur līdis?

Jo autobuss nevar veikt identisku manevru, kā vieglais auto.

eseris 14.decembris 2016 12:01
21 3 Atbildēt

ko te komentēt, ir jautājums kur tas "steidzīgais" vieglais līda ?!

LMT 14.decembris 2016 12:14
0 2 Atbildēt

Izskatās gan ka netīrītais segums, riepas un prātiņš vainīgs. Brauca kā pa tīru asfaltu, gribēja pablatot, ka zin, ka jāgiežas no sliedēm. Bus griezās tā kā ierasts un kad bija jābremzē, tad ieslīdēja...

ak 14.decembris 2016 12:43
14 1 Atbildēt

Atkal analfabētiskie teksti "apdzīt pa sliedēm". Tā neskaitās apdzīšana, cik var malt. Tā ir apsteigšana. Pa sliedēm, kuras atrodas pa kreisi no vadītāja un atrodas vienā līmenī, drīkst braukt. Ja ceļa zīme nenosaka savādāk. Tas pats ar kreiso pagriezienu, ja nav zīmes par joslām, tad jāgriežas jo sliedēm. Izskatās, ka abi gribēja nogriezties, bet kurš vainīgs, tur centimetri jāmēra. Nogriešanās no sliedēm attiecas arī uz autobusu, kurš, kā bildē redzams, ir griezies no joslas. Vieglais ir pārsteidzīgi līdis bīstamā spraugā.

. 14.decembris 2016 12:45
9 1 Atbildēt

Sab. transporta-Vojadžer hamburgers

Vernons 14.decembris 2016 13:05
21 36 Atbildēt

Pirms ikviena manevra savlaicīgi jāieslēdz "virziens". Tikpat savlaicīgi jāieņem attiecīgs stāvoklis. Spogulī, kas "trīmo" līdzīgs, jāpārliecinās par manevra drošumu. Signāla esamība vēl neatbrīvo no atbildības un pienākuma garantēt drošību! Ātrums autobusam izdrukājams uz vietas. Ar kādu ātrumu pārvietojās vieglais? Tā kā iesaistīts arī tramvajs, šo formē policija. Interesanti, kuru atzīs par vainīgu. Un tas būtu obligāti jādara saskaņā ar CSL 19. pantu, kur 3. punkts vien ir ko vērts!

reku 14.decembris 2016 13:33
3 7 Atbildēt

Kautgan autobus nav vainīgs tomer profesionalisms viņam maķenīt pieklibo.Tajā krustojumā starp citu valda Gruzijas likumi kurš nezin-lielākajam priekšroka.Autobusam pirmaja acu uzmetiena vajadzeja atrasties vairāk pa labi.No Turgeņeva ielas nogriežoties pa kreisi uz Krasta ir tas pats ļoti bieži kads vieglais ir pielimejies pie kreisā sāna.Jāskatās ir visos spoguļos ne tikai labajā.

kā tad... 14.decembris 2016 13:53
3 2 Atbildēt

... IDIOTU pilna pasaulīte... ātrāk gribēja ,lēnāk sanāca,labi ,ka tā... ja prātiņa nav ,tad to ar karoti neielikt..... ĒZELIS...

ESpatsunbralis 14.decembris 2016 13:55
3 4 Atbildēt

Jāapbrauc tas autobus !!! Ātri , ātri varbūt paspēšu ! Bļāviens nepaspēju , kur tas mūdzis autobusa vadītājs līda , kāpēc viņš skatīās uz bedraino ceļu , kāpēc tas autobusa vadītājs neskatījās visu laiku spogulī kur skrienu es . man taču bija pirmā roka un tas malka tramvajs , kāpēc ātrāk nenobremzēja . Jāpierāda poličiem ka es nebiju vainīgs, gan jau CSL atradīsim pantu par manu nevainību.

DidzisKalnietis 14.decembris 2016 14:04
9 0 Atbildēt

Nav saprotams, kur atradās Voyager un autobuss vēl 2-3 sekundes pirms sadursmes, taču šoreiz tas varbūt nemaz nav tik būtiski. Formāli vainīgs ir busa vadītājs, jo nekas neliecina, ka viņš nogriešanos pa kreisi būtu izpildījis no kreisās joslas - tramvaja sliedēm. Uz tām viņš, kā izskatās, uzbrauca jau manevra laikā.

Jautājums jau ir par ko citu - ko Voyager īsti kavēja, vai cerēja noķert, tajā vietā apsteidzot autobusu, pat, ja arī viņš vēlējās nogriezties pa kreisi. Var teikt - pats uzprasījās!!! Kārtējais "nevainīgi" vainīgais!

reku 14.decembris 2016 14:10
2 1 Atbildēt

Par kādu kreiso joslu var būt runa.Autobus izbrauca no autoostas.Kā viņš to izbraukšanu veica tas ir cits jautājums.

Vernons 14.decembris 2016 18:41
4 23 Atbildēt

Autobuss 100 punkti nav vainīgs!

Erix 14.decembris 2016 19:07
14 1 Atbildēt

Tieši otrādi. Autobuss "100 punkti" IR vainīgs. Izskaidrojiet lūdzu, kā vēl tas var atrasties uz brauktuves šādā veidā - slīpi starp divām braukšanas joslām - vai nu nogriezās pa kreisi jau pārkāpjot CSN, vai arī vienkārši pārkārtojās, nedodot ceļu pa sliedēm taisni braucošajam.

Vieglais... Muļķis un pašapzinīgs. Vainīgs nav, bet sodu samīcīta auto un nepatikšanu veidā jau ir saņēmis, jo braucot nezināja, ka nepieciešams rēķināties ar to, ka busus stūrē profesionāli slepkavas, kuri uzskata, ka visu apkārtējo pienākums ir garantēt viņu ērtības.

Vernons 14.decembris 2016 19:12
1 19 Atbildēt

Priekš Tevis un tādiem kā Tu ieliku vietu! Vari turpināt tādā pašā garā!

Erix 14.decembris 2016 20:10
10 3 Atbildēt

Vietu zinu, nav nepieciešamības likt norādes. Tomēr arī tajās ir skaidri redzams, ka braukšanas virzienā no Vecrīgas faktiski ir divas braukšanas joslas - bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētā brauktuve un tramvaja sliežu klātne. Vēlreiz lūdzu - paskaidrojiet, kā autobuss, nepārkāpjot CSN, varēja nokļūt slīpi starp abām joslām un ko (neskaitot saprātu un pašsaglabāšanās instinktu) pārkāpa minivena vadītājs?

Vernons 14.decembris 2016 20:47
1 14 Atbildēt

Lai autobuss nonāktu autoostā kaut kāda iemesla dēļ viņam bija jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā. Autobuss uzsāka savu manevru ieņemot tramvaja joslu. Nekas nelikumīgs tajā nav. Apgriezties jāizmanto platākā vieta, lielākais laukums. Autobusam tas ir divu korpusu garumā uz priekšu.

Vieglais gribēja un varēja, ja vajadzēja, tikt busam garām, bet viņa domu iztraucēja 10. tramvajs. Vieglais piespiedās autobusa sāniem un tramvajs pielika tam punktu. Nebūtu tramvajs vieglais pa pretējām sliedēm, vai pa kreisi lejā, vai uz tirgu būtu aizbraucis. Busa vadītājs to ļoti labi var redzēt. Un buss apstājās! Nu un kur ir busa vaina? Tramvajs, tam tur vispār šķēršļiem nevajadzēja būt.

Erix 14.decembris 2016 23:23
14 1 Atbildēt

Autobuss vai nu griezās pa kreisi (apgriezās) no labās joslas vai arī pārkārtojās, nedodot ceļu pa blakus joslu braucošajam - abi ir pārkāpumi. To, vai minivena vadītājs bija "steidzīgais" vai arī godīgi, ievērojot CSN, taisījās nogriezties pa kreisi no tramvaja sliežu klātnes, mēs nezinām. Bet jebkurā gadījumā viņam bija tiesības pa šo joslu braukt un autobusa vadītājam pirms sava manevra bija pienākums dot ceļu!

Jā, ja ne tramvajs, vieglajam būtu bijusi iespēja izbēgt no profesionālā slepkavas rīcības.

dejavu 14.decembris 2016 14:13
2 3 Atbildēt

Tur vispār tas krusts pavisam dīvains. Cik novērots neviens nekad īsti nesaprot kā jābrauc. Pirmais brauc tas, kurš drošāks vai nekaunīgāks. Kaut ko tur sen vajag mainīt. Zīmes vai kā citādi...

reku 14.decembris 2016 14:19
5 0 Atbildēt

Neko tur nevajag mainīt ,tas ir noslogots krustojums bet neizceļas ar lielu avāriju skaitu,viss tur ir čikiniekā.

Raimonds no LotoGuru.eu 14.decembris 2016 14:28
0 11 Atbildēt

Tavs pirmais online nopelnītais tūkstotis eiro vēl nekad nav bijis tik tuvu. Tas jau burtiski elpo pakausī. Pagriezies, satver to un praktiski momentāli pārsūti uz savu bankas kontu. To var atkārtot kaut ik nedēļu. Tas pat mēdz radīt dīvainu satraukumu – jo tā ir ātra, matemātiskajā statistikā un kombinatorikā balstīta, tāpēc nekļūdīga stratēģija naudas pelnīšanai tiešsaistē – dalība loterijas sindikātā, ko esam izveidojuši īpaši Latvijas cilvēkiem. Ienāc, paņem Laimīgo Lozi un pārvērt savu dzīvi sapnī! ej.uz/8sdn

es 14.decembris 2016 14:56
0 1 Atbildēt

Sūds iesprūda.

Brumburbaks 14.decembris 2016 14:58
4 0 Atbildēt

Iespējams,buss brauca pa Maskavas ielu Dzirnavu ielas virzienā (tā esmu redzējis),jo griezties pa kreisi pie Zivju paviljona savākt to smirdoņu tā kā nevajadzētu.Busa atrašanās tik tālu no brauktuves labās malas prasās pēc skaidrojuma.

GAZ53 14.decembris 2016 15:03
3 1 Atbildēt

Vēl ir variants,ka buss nostāvējies Krasta ielā,brauca uz Autoostu,un ne visai slaidi griezās apkārt-veica kreiso pagriezienu,domādams braukt aiz tramvja Nr.10.

Kaapeec 14.decembris 2016 15:06
6 1 Atbildēt

Vainīgs tramvajs, kurš veica pagriezienu, uzgriežoties uz galvenās ielas un nedeva ceļu vieglajam

HIPPY 14.decembris 2016 15:15
4 1 Atbildēt

Tramvajs VAINĪGS!!!!

Pļurkt 14.decembris 2016 17:49
2 6 Atbildēt

Ja tur būtu mocis, tad vienbalsīgi visi dīvānāpirdēji aurotu ka mocis vainīgs, pat ja to vienkārši notrieca aizbraucot priekšā!

Bet te domas dalās ...

Vernons 14.decembris 2016 18:49
2 1 Atbildēt
Pļurkt 14.decembris 2016 19:50
13 4 Atbildēt

Da ko tu bāz man degunā to gugle mapi??

Domā ka es Rīgā neesmu bijis vai!

Kanibaals 17.decembris 2016 22:14
0 0 Atbildēt

tev atkal vienmēr dīvānā pirdēji vainīgi nevis kombinezonā pirdēji.

Vernons 14.decembris 2016 18:46
2 0 Atbildēt
aa 14.decembris 2016 20:31
6 0 Atbildēt

Nav teikts ka vieglais vainigs.

Autobus nospieda vieglo mala, paskatas pasi kur autobusam bija jabrauc.

Vernons 14.decembris 2016 20:52
7 18 Atbildēt

Tāpēc ka liels? Busam uz autoostu jābrauc! Iespējams, lai nebūtu jābloķē Maskavas iela bija spiests veikt šādu manevru.

Dainits 14.decembris 2016 23:17
2 7 Atbildēt

Vienozimigi ka vieglais!

Pasam sodien tada situacija bija ka vieglais apdzina mani ka es braucu ar busu tik paspeju noreaget un likt pa bremzem lai nebutu lieka lembasta

ABECEDE95 15.decembris 2016 0:03
13 0 Atbildēt

Šinī vienādojumā, kā sacīts, pārāk daudz "nezināmo", lai viennozīmīgi karinātu birkas. No attēla nav izspriežams, ne ar kādu ātrumu kurš brauca, ne kurš kādu manevru grasījās veikt, ne kurš ātrāk vai kurš vēlāk ievietojies uz sliedēm. Vēl jau iesaistītie sniegs savus paskaidrojumus... Vēl jau orgāni vērtēs-tulkos-piemēros... Spriežot tīkai pēc attēla, es tektu, ka buss kaut kā dīvaini novietots - ne īsti tur, kur vajadzētu. Bet tās šoreiz tikai fantāzijas.

Ips 15.decembris 2016 0:24
7 16 Atbildēt

Kurš ir mēģinājis grozīties pa pilsētu ar lielgabarītu?

Ir atļauts nogriezties pa kreisi no labās joslas un pa labi no kreisās,ja citādi nav iespējams. Un neviens nav jālaiž,tā var nogaidīt visu dienu bloķējot satiksmi. Toties aizmugurē braucošiem nenāktu par ļaunu reizēm pasekot signāliem un respektēt lielāko. Dažas sekundes uzgaidīt,vai ilgāku laiku palikt kājiniekos ir katra izvēle.

Vairāk sapratnes un lai ripo✌

Pļurkt 15.decembris 2016 9:14
7 5 Atbildēt

Tā krustojuma plašumos ar jebkuru fūri var nogriezties kur tik tīk!

Ja autobusa šoferim negribējās braukt pa grubuļiem, tad nav ko vainot citus par sadursmi.

ABECEDE95 15.decembris 2016 12:39
6 0 Atbildēt

Ja neievēro malējo stāvokli, jāpalaiž VISI! Tas kurš nevien neievietojas attiecīgajā malējā, bet kaut ievietojas, bet neprecīzi - tā PIENĀKUMS ir dot ceļu visiem citiem satiksmes dalībniekiem. Neizvēlēts malējais = vaina negadījumā. Lasi CSN, bračkiņ (tas lietotājam lps). Kad C, CE, D kursanti pirms izbraukšanas uz galvenā ceļa no mazāk svarīgā, vai, atkāpjoties no malējā stāvokļa jautāja "Un cik tad ilgi man jāstāv?", es atbildēju "Līdz kaut vakaram, kamēr visi aizbrauks!".

Vernons 15.decembris 2016 13:53
4 8 Atbildēt

Maskavas ielā, zīmes darbības zonā "Apstāties aizliegts" bija apstājies LUX Ekspres autobus "Skania", Valsts Nr. JMK 803, reiss uz Viļņu. Autobus "Mercedes Benc" to apbrauc, bet pēdējo nolemj apbraukt vieglais.

Bildē trūkst viens satiksmes dalībnieks.

Jancis 15.decembris 2016 14:13
1 3 Atbildēt

Bet iauto.lv manu emailu nosūtīto ignorē!0

Vernons 16.decembris 2016 11:20
0 0 Atbildēt

Atsūti! wernons@inbox.lv

Erix 15.decembris 2016 18:31
13 0 Atbildēt

Vai apstājies autobuss dod tiesības pārkārtoties, nedodot ceļu pa blakus joslu braucošajam? Šī situācija tikai apstiprina manu pieņēmumu - sadursmē iesaistītais autobuss pārkārtojās un tā vadītāja pienākums bija pārliecināties par manevra drošību.

Nav svarīgi, vai bildē trūkst vēl viens satiksmes dalībnieks, bedre vai kāds cits iemesls manevra veikšanai. Tas nav tiešs cēlonis negadījumam. Varu piekrist izteicienam "piespēlēja" - jā, nevietā stāvošs autobuss izprovocēja cita autobusa vadītāju uz CSN pārkāpumu un tam sekojošu sadursmi.

Vernons 16.decembris 2016 11:21
0 8 Atbildēt

CSN 107. punkts ir gana interesants.

Erix 17.decembris 2016 1:02
2 1 Atbildēt

Vēl interesantāks ir profesionālais slepkava, kurš neatšķir apsteigšanu no apdzīšanas.

k442 15.decembris 2016 14:36
2 5 Atbildēt

Manuprāt, visobjektīvāko izskaidrojumu, kurš, pa kuru trajektoriju, kādā secībā brauca un kā mainīja braukšanas virzienu, varētu sniegt tramvaja vadītājs (a), kura (s) acu priekšā viss arī notikās. Pat tad, ja viss bija tā, kā nupat raksta Vernons, svarīgi ir tas, kādā secībā tie abi ar gumijas riteņiem pārvietojās joslā pa kreisi.

Vernons 15.decembris 2016 16:18
0 0 Atbildēt

Vispār man var nebūt taisnība. Bet tramvajam ir video!!! Ja to noliktu visiem priekšā , tad patiesība būtu viena! Bet lai vai kā tur būtu LUX Ekspress "piespēlēja" šo negadījumu.

ABECEDE95 15.decembris 2016 17:07
8 0 Atbildēt

Vernona citāts: [..Autobus "Mercedes Benc" to apbrauc, bet pēdējo nolemj apbraukt vieglais..]

Vernon! Apbraukt var tikai nekustīgu, apturētu transportlīdzekli (CSN 2.1. punkts). Kustīgu autobuU "mercedes benC" var vai nu apsteigt, vai apdzīt. ))

Varu kļūdīties, taču, diezin vai tā vecā tramvajlamata ir aprīkota ar video ieraksta gadžetiem.

Vernons 15.decembris 2016 21:52
5 2 Atbildēt

Reģistratori, pie mūsu haotiskās braukšanas kultūras, ir vienīgais variants, kā uzzināt ko kurš ignorē. To var uzzināt.

G 15.decembris 2016 18:11
1 0 Atbildēt

Varbūt vaīgs ir ceturtais kurš patraucēja autobusam. Izbraukšana no autoostas ir diezgan sarežğīts process. Brīžiem autobusi stāv rindâ pâris minùtes, jo neviens nepalaiž, bet visiem autobusiem vajag pa kreisi!

asdasdasd 15.decembris 2016 23:06
4 0 Atbildēt

Kāpēc man izskatās, ka autobuss ir spiedis vieglo virsū tramvajam?

Vernons 16.decembris 2016 11:19
0 4 Atbildēt

Man šķiet ka vieglais bija virzienā, pa pretējā virziena tramvaja sliedēm! CSN 84.!

Алекс 17.decembris 2016 22:57
1 0 Atbildēt

Автобус виноват

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO) 9

Reģionos liela daļa ir grants ceļi, un to uzturēšana prasa papildu izmaksas. Tuvojoties gada beigām, pašvaldības Vidzemē atzīst – naudas visu ceļu uzturēšanai labā kārtībā nav un nebūs arī nākamgad. Tagad vietvarās lielākā uzmanība veltīta sniega tīrīšanai, līdz ar to tā daļa ceļu, kas ir vismazāk noslogotie, sliktos laikapstākļos var palikt gandrīz neizbraucami. Lasīt vairāk

 

11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO) 8

AutoTopNL padalījies ar video no sava 10 gados krātā materiāla, kurā no vairāk kā 1000 izmēģinātiem automobiļiem, ir 11 epizodes, kad ātruma testu uz autobāņa neiztur automašīnas motors. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti