Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Apes novadā sadursmē ar smago automašīnu cietuši divi cilvēki 26

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Nozare.lv | 2.novembris 2018 11:04

Vakar Apes novadā noticis ceļu satiksmes negadījums starp smago un vieglo automašīnu, kurā cietuši divi cilvēki no vieglās mašīnas, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Priekšnieka palīdze Ilze Mote.

Viņa stāstīja, ka pēc plkst.9 Virešu pagastā notika sadursme starp smago automašīnu "Scania" un vieglo automašīnu "Citroen".

Ceļu satiksmes negadījumā cieta "Citroen" vadītājs un blakus esošā pasažiere, kuri nogādāti medicīnas iestādē.

Policija skaidro notikušā apstākļus.

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
Vernons 2.novembris 2018 12:17
0 3 Atbildēt

Nu un kādas versijas?

reku 2.novembris 2018 12:53
8 5 Atbildēt

Glāstīja aifonu un skaitīja vārnas.

jaaanis 2.novembris 2018 14:34
9 0 Atbildēt

Nu bet, kā jau TU pats viemēr apgalvo, priekšā braucošais negarantēja

650 2.novembris 2018 15:09
23 3 Atbildēt

Domā ko gribi, iespējams ir jebkas :

1) fūre bremzēja, bet stopņiki nedega (daļēji nedega, netīri bija);

2) fūre brauca, bet citroens brauca ātrāk;

2a) fūre no kaut/kurienes pēkšņi izgriezās citroenam degungalā;

2b) fūre stāvēja uz apmales un bez brīdinājuma uzsāka kustību, izbraucot uz brauktuves citroena priekšā ;

3) citroens gribeja apdzīt, bet pārdomāja- līda atpakaļ rindā , bet fūre nesaprata un visnepiemērotākajā brīdī strauji piebremzēja,tā domādama palīdzēt apdzīšanai;

4) citrons stāvēja uz vietas, fure brauca atpakaļgaitā;

5) citronam (iespējams) bijā mahimā (2010 gadā) pirktas loguslotas, no abām pusēm netīrs un redzamību apgrūtinošs vējstikls,rimi pirktas n-markas riepas (izgatavotas no veciem gumijzābakiem un ar 200m bremzēšanas ceļu no 90km/h);

6) rakstīt vismaz daļēji par tēmu un vismaz kaut daļēji pieminēt kādus acīmredzamos/nepārprotamos faktus (temperatūru, ceļa un riepu stāvokli)

7) zb

viencexperc 3.novembris 2018 17:19
17 4 Atbildēt

8) Citroenam bija stūre labajā pusē, un kamēr viņš glāstīja video ekrānu, lai pietuvinātu to, ko uzfilmēja kamera, ieskrēja fūrē.

9) Citroenam bija stūre labajā pusē, bet viņa periskopam, pēc iebraukšanas bedrē, spogulītis pamainīja leņķi. Kamēr šoferis regulēja atpakaļ savu periskopu, priekšā nezin kā uzradās fūre.

10) Citroenam bija stūre labajā pusē. Viņš priecājās, ka beidzot to atļāva reģistrēt. Līksmoja, zvanīja Eduardam uz Vinfordas cūku kūti patikties par dāvanu, un avarēja...

TV 2.novembris 2018 12:24
4 0 Atbildēt

nu tava, manuprāt, atkrīt

Vernons 2.novembris 2018 12:31
0 12 Atbildēt

Nocitē manu!

dArtanjans 2.novembris 2018 12:56
10 0 Atbildēt

Pēc visa spriežot,smagais kaut ko negarantēja....

Vernons 2.novembris 2018 13:04
0 3 Atbildēt
650 2.novembris 2018 13:41
11 11 Atbildēt

Es nespēju iedomāties, kurš un kādā veidā varētu novērst šo te negadījumu uzskaites/atskaites IDIOTISKO pasniegšanas veidu.Absolūta necieņa pret "lasošo" sabiedrību un absolūt bezjēdzīga un absolūt itin nekādu "māciību" nedz "jēgu" nedodoša nformācija.Blefs,fufelis, darbības imitācija,formāla atrakstīsānās, neprofesionāla necentība ...

Vernons 2.novembris 2018 14:05
5 13 Atbildēt

Būs jāspēj iedomāties, ka CSN ir jāpilda kārtībā un secībā, kuru nevēlas definēt CSDD! Sadursme ir notikusi jau stāvvietā. Lasošai sabiedrībai tiek potēts, ka visu glābs un izšķirs "Distance". Diemžēl komunikācija uz ceļa ir viduslaiku līmenī. To uzlabot nevēlamies, vai tas ir pat kaitīgi!

Vernons 2.novembris 2018 14:34
0 12 Atbildēt

Sadursmes vieta varēja būt arī uz ceļa. Stāvvietā tikai fūre vieglo ievilka.

Vernons 2.novembris 2018 15:34
0 18 Atbildēt

CSL 19. panta 3. punkts: "Katram ar savu rīcību jāgarantē drošība"!

CSN 57. punkts: "Pirms ikviena manevra un ātruma samazināšanas savlaicīgs brīdinājuma signāls"

CSN 64. punkts: "Signālu esamība neatbrīvo no atbildības"!

CSN 104.4. punkts: "Aizliegts strauji bremzēt"!

CSN STOP signāls Latvijā paredzēts ar augšup paceltu roku!!!

"Vīnes Konvencija par ceļu satiksmi" 17. pants! To lasiet paši:

likumi.lv/ta/lv/starpta...-ligumi/id/721

"Distance" tā nekad no citu muļķībām neglābs!

LAPK 149. panta 4. punkts, 5) apakšpunkts: "Agresīva braukšana"! 5) apzināta strauja bremzēšana, kas rada ceļu satiksmei bīstamu situāciju, ja saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem tā nav nepieciešama ceļu satiksmes drošībai, — uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

Ir vēl "Likums par policiju" 4. pants, kas burtiski jāpilda policijai.

Es šo un to vēl izlaidu, bet tas ir pietiekami, lai saprastu, kas ir kas.

Jautājums retorisks: "Kurā brīdī vieglajam nomira tiesība paļauties, ka arī smagais šos Noteikumus pildīs". Varbūt tā nekad nav bijusi un nebūs.

Casio 3.novembris 2018 1:42
10 0 Atbildēt

Vernon, vēl līdz galam neesmu sapratis Tavu - priekšējam jāgarantē drošība. Spoguļos skatos, distanci ievēroju gan paša komforta pēc, gan lai ātrākajiem būtu droša kabata apdzenot. Situācija - vecs Audi 80 ar veceni (tiešām vecene *lai neaizvainotu un precizētu - ir sievietes ap 60 gadiem seksapīlas un ir kuras ir vecenes 45 gados*, ne tikai izteiciens) pie stūres, kurai sarkani afro ilgviļņi (ļoti cītīgi braucot diezgan retinātā kolonnā ievēro nepieklājīgu 7 - 12m distanci nepārspīlējot (atpakaļskata spogulī redzēju viņās dzimumzīmes)). Zoss bakstīja telefonu turot to uz stūres. Fūre priekša pret kalnu samazināja ātrumu uz 80, ieturēju distanci, ka droši pat fūre varētu garām iet. A šī neapdzen pāredzamā vietā. Tā vairāki kilometri. Sāku īsi piespiest pa bremzēm, kāju turot uz akseleratora pazeminātā pārnesumā, lai labotu savu iespējamu kļūdu. un tā reizes sešas. Distanci viņa nepalielināja, pat samazināja, pusauto distance pusotra auto vietā bija. Samazināju ātrumu līdz 60 !!! Aiztesās garām tikai tad, kad pabeidza čatot. Pēc tam fūrei pie durvīm sēdēja pakaļā. Laikam jau garantēju drošību viņai, bet, ja man jumta lūka strādātu, tad pa savu jumtu būtu noripinājis nodilušo bremžu disku, uzdāvinot lielceļu māsai.

Vernons 5.novembris 2018 11:03
0 6 Atbildēt

Izlasi, kas rakstīts "Vīnes Konvencijā par ceļu satiksmi" 17. pantā. Panta nosaukums "Ātruma samazināšana"!

CSN nav ne "Ātruma samazināšanas" ne "Brīdinājuma signāli un to lietošana". Kāda ir kārtība un secība ātruma samazināšanai?

650 2.novembris 2018 16:03
7 11 Atbildēt

Te ko redzam ir kārtējais vaiksmesstāsts aka "vairāki vienā".Fūrei /konteinervedējam ir jābūt aizmugurē drošibas konstrukcijai, kura novērstu iespējamo vieglāka auto pabraukšanu "zem".Ko tur redzam foto- drīzāk ka kaut kādaas apgrauzti/sarūšējušas atliekas no kaut/kā.Fūre ir vietējā? Kas un kad tai deva TA uzlīmi?? Kādā teh kārtībā pēc publiski pieejamajiem TA datiem bija citroens?Jaeb tāda veida info arīdzan ir klasificēta un neizpaužama?

Vai un kā bez videoieraksta palīdzības vispār var pierādīt vai konstatēt "nekonstatējamo"? Kā un kādā terētiski iespējamā veidā diez kura xpertīze tagad noteiks kaut kādu tur iespējamo ātrumu/augstumu/garumu vai vismaz pašu pagriezienrādītāja vai stopņiku degšanas faktu un/vai/varbuut ieslēgšanas mirkli, ja tie tagad ir pa tīro nolauzti/sadauzīti? Kā tagad tie bezsamaņā esošie cietušie varētu sevi reabilitēt vai vismaz ko paskaidrot?

ABECEDE95 2.novembris 2018 16:52
8 0 Atbildēt

"..CSN STOP signāls Latvijā paredzēts ar augšup paceltu roku!!!.."

Šitais riktīgi iespārda!

dArtanjans 2.novembris 2018 18:09
4 6 Atbildēt

Un jābremzē atverot durvis un ar platformenēm šļūcot pa asfaltu(platformenes-kurpes ar biezu zoli).

MJanis 2.novembris 2018 19:50
0 5 Atbildēt

Kad būsi izspārdījies, atver likumi.lv/ta/id/274865-...smes-noteikumi un sameklē &7. Braukšanas sākšana un braukšanas virziena maiņa - #60. Bremzēšanas signālam atbilst augšup pacelta kreisā vai labā roka. Velosipēda vadītājam atļauts nerādīt bremzēšanas signālu.

#61. Signāls ar roku jārāda nepārprotami, lai citi ceļu satiksmes dalībnieki to varētu skaidri redzēt.

:-) 3.novembris 2018 14:11
10 0 Atbildēt

Janka, vārda "atbilst" nozīmi un pielietojumu pastudē! Skaitli 90, franču valodā izsaka 20 x 4, 10, jeb skaitlim 90 atbilst 20 x 4, 10. Tas pats ar bremžu signālu, saskaņā ar ES spēkā esošo likumiem un normatīvo bāzi, ja stopsignāli nedarbojas (nedeg), vai atbilstoši transporta līdzekļa tipam tiem nav jābūt, stopsignālu rāda ar vertikāli paceltu roku. Transporta līdzeklis, kuram ir uzstādīti, bet nedarbojas stopsignāli, nedrīkst piedalīties satiksmē, jeb braukt pa koplietošanas ceļiem.

ABECEDE95 5.novembris 2018 16:58
0 0 Atbildēt

57. Ja gaismas virzienrādītāju NAV VAI TIE NEDARBOJAS, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

(Izcēlums mans).

Vernons 5.novembris 2018 20:44
0 6 Atbildēt

Ar šo punktu jāsāk mācīt CSN!

Vernons 5.novembris 2018 11:06
0 8 Atbildēt

6000 autobusu vadītāju Tevi patiesi nospārdīs, bet pie tā Tu arī esi vainīgs. Kuros ierakumos tu sēdi, ja šāda nejēdzība Tevi uzjautrina?

dArtanjans 5.novembris 2018 11:29
0 0 Atbildēt

Starp citu,Parīzē(un ne tikai)aplī pie Triumfa arkas žests ar roku ir daudz efektīgāks,ne kā tās mirgojošās lampiņas.

Vernons 5.novembris 2018 12:05
0 0 Atbildēt

! 5.novembris 2018 16:15
0 0 Atbildēt

Labi, ka dzīvi vispār...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 5

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Ar speciālu Wrangler versiju - Jeep godina 1941. gada militāro Willys (+ FOTO) 4

ASV autobūves uzņēmums Jeep uzsācis īpašās versijas Wrangler 4xe Willys '41 Special Edition pārdošanu. Lasīt vairāk

 

Verstapens kļūst par četrkārtēju F-1 čempionu

"Red Bull" nīderlandiešu pilots Makss Verstapens sestdien Lasvegasā nodrošināja savu ceturto Pirmās formulas (F-1) pasaules čempiona titulu pēc kārtas. Lasīt vairāk

 

Nevils pirmo reizi kļūst par pasaules čempionu rallijā; igaunis Tanaks avarē un zaudē savu iespēju (+ VIDEO)

Beļģijas pilots Tjerī Nevils svētdien Japānā nodrošināja savu karjerā pirmo pasaules čempiona titulu rallijā (WRC). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti