Avārijā pie Ādažiem gājis bojā motociklists (+ FOTO) 56

 

Aculiecinieka foto Foto: iAuto aculiecinieks

Nozare.lv | 3.oktobris 2020 20:07

Šodien uz Tallinas šosejas pie Ādažiem ceļu satiksmes negadījumā gājis bojā motociklists, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.

Neilgi pēc plkst.13 motocikls sadūries ar vieglo automašīnu "Seat". Motocikla vadītājs gājis bojā notikuma vietā.

Kā liecina aculiecinieku internetā publicētās fotogrāfijas no avārijas vietas, negadījumā iesaistīts motocikls "Harley-Davidson", un avārija notikusi pie pagrieziena uz Ādažiem blakus veikalam "Maxima" - ceļa posmā, kur maksimālais braukšanas ātrums ir 70 kilometri stundā.
 

Foto: iAuto aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
LMT 3.oktobris 2020 22:31
4 3 Atbildēt

Kas Krapsim sakāms?

TML 4.oktobris 2020 6:36
2 0 Atbildēt

vairs nekas - pieliks algu, tad darīsim

un 4.oktobris 2020 9:36
5 2 Atbildēt

ko Krapsis varētu tev pateikt, vai domā ka viņš brauca seijotā?

Avārijas bija un būs, īpaši ar motociklistiem. Runa ir par to biežumu un smagumu. Tas tā ir visā pasaulē.

anoagask 4.oktobris 2020 10:37
0 0 Atbildēt

Seat izskatās trieciens pa aizmugurējo labo riteni?

Un novietojums uz brauktuves arī neaprotams, bet sadursme ar 400kg moci jau var sagriezt auto

viena lieta 4.oktobris 2020 11:33
6 1 Atbildēt

gan ir fakts - šoseja Ādažu posmā ir sairsta ar pievedceļiem. Vajag Ādažus un bodes - pirms Ādažiem griezies nost un aiz Ādažiem brauc laukā uz šosejas, nevis 8 vai cik tur pievadceļi.

anonimikis 4.oktobris 2020 11:55
1 5 Atbildēt

Tas ka sairsta nenozīmē, ka 70 kmh zīmes ir tikai priekš sēnēm.

anoagask 4.oktobris 2020 12:07
9 2 Atbildēt

Būsim godīgi - no ādažu apvedceļa tas posms LVC vai CSDD nolaidības dēļ tas ir pārtapis par ielu. Tūlīt saliks 50 un guļošos

650 4.oktobris 2020 12:05
2 1 Atbildēt

Kretīndeja turpinās.Interesanti būt(u) uzzināt tā (to) dalbaēba(-u) uzvārdu,kurš(-i) savulaik izstrādāja šo te debiloidālo "koncepciju" (loh)sabiedrības informēšanai.Notika tas,nezin kas.Notika tā,ujviņusazin kā.Jā.

imzz 4.oktobris 2020 12:39
2 3 Atbildēt

Nu, izklāsti savu koncepciju. Tu pat neesi precīzi uzrakstījis to, kas tev tieši nepatīk.

650 4.oktobris 2020 13:00
4 2 Atbildēt

Man nav ko klāstīt- jo (Paldies Dievam) es nedzīvoju ādažos pie mahimas, klāt nebiju un sabiedrības informētāji (kuru tiešais pienākums būtu...) nav pacentušies (lohiem) iedot vismaz kādu kaut maāko ievirzi par notikušā apstākļiem.Tur hern viņu zin- iespējams kāds no kovida mira.

Negadījuma izskaidrojumam (vismaz daļējam) ir būtiska nozīme- lai (lohi) varētu izdarīt secinājumus un "nākamreiz" mēģināt izvairīties.Turpretīm ši te LVkretīnu "koncepcija" paredz to, ka sabiedrībai (lohiem) nav jāzin gandrīz itin galīgi nekas.Turklāt, pie šādi nepateiktas info nākotnē ir bezgalīgas iespējas manipulēt ar dažādiem statistikas datiem un "izvēlēties" visdažādākos kārtējos fufelistiskos "pieņemamos mērus".

Gluži kā nesen turpat pie baltezera- lohi šūmējās veselu mēnesi, bet viss noklusa, nav nedz vainīgo, nedz atskaites par izmeklēšanu,nee, nekā nav,čuššš.Tikvien kā palicis atmiņā te viena otra slavena/diplomēta "droš.speciālista" izcili glumie lavierējošie izteikumi, visu cieņu....

Palaidniex 4.oktobris 2020 13:33
4 3 Atbildēt

Visiem uzreiz palika labāk no šī Pulicera dubultprēmijas garadarba.

krunkainais 4.oktobris 2020 13:58
12 1 Atbildēt

Lai arī juceklīgi un lohiski izklāstīts,bet viņam,diemžēl,ir taisnība.

Palaidniex 4.oktobris 2020 14:11
2 2 Atbildēt

Paskaidrojums tur ir klaji vienkāršs - tur ir krietni paaugstināta satiksmes intensitāte un šķietami drošs ceļš. NP-14 ceļa profils nav normāli lietojams un izpratne par tā lietošanu satiksmes dalībniekiem radikāli atšķiras. Daudzie pieslēgumi, kombinācijā ar šķietamo platumu, kas maldīgi dod cerības par drošumu, sapņi pienākuma formā par to kā citiem jārīkojas, lai pašam būtu ērtāk pārkāpt, kombinācijā ar satiksmes intensitāti noved pie šādām sekām. Satiksmes intensitātei mazinoties, CSNg skaits tur saruktu ģeometriskā progresijā.

Nejauši bojāgājēju ir tikai tie, kuriem kāds ērti pārkāpt tiesību piekritējs iezvana purnā.

anoagask 4.oktobris 2020 17:38
2 1 Atbildēt

Jā, tajā posmā intensitāte ir tuvu ceļa kapacitātei - katra kļūda ir letāla, jo nav vietas manevram, lai izvairītos. Iespējams saliekot gumijas stabiņus nomales apzīmējuma vietā būtu mazāk līķu

reku 6.oktobris 2020 11:37
0 0 Atbildēt

Man gumijas stabiņi atgādina boilingu.Nevajag informēt tautu ka viņi ir no gumijas,labāk lai uzskata ka ir no tērauda.

650 4.oktobris 2020 13:59
2 0 Atbildēt

Ja tev būtu ko pateikt "par tēmu", tu drošvien izmantotu šo lielisko iespēju.Laikam kāreiz biji viens/no, kuri te nesen aiz-rīdamies apspriedāt to baltezera drošības saliņu un veiksmīgi "noteicāt" vainīgo.

Palaidniex 4.oktobris 2020 14:05
1 2 Atbildēt

Savus lohspriedumus paturi pie sevis visu dižlohu loh kvadrātā! Sarunāts?

650 4.oktobris 2020 14:23
2 1 Atbildēt

Ej labāk pakakkāt,sarunātss??

Palaidniex 4.oktobris 2020 14:37
1 3 Atbildēt

Lohkaralim tik lohīgi burti vien sanāk. Ak, nodrmonstrē savu nākamo lohcitātu, ak lohu loh...

650 4.oktobris 2020 19:44
2 1 Atbildēt

Esmu gatavs pie katra tamlīdzīgā lohraksta "nodemonstrēt". Bet Tu vari kaut izstiepties un te nocitēt no galvas kaut visu assfalta pagatavošanas molekulāri tehnoloģisko formulu kopā ar visiem tiem iespējamajiem ceļa profila kārtas un veida lohnumuriem- bet (ja) šis "ceļš" ticis uzbūvēts un/vai viņa "drošības" jautājumu izskatīšana ir kādā posmā notikusi ar Tavu piedalīšanos- tad diemžēl tu esi nelabojams lohs.Ja nē- arī tad tu esi lohs (regulārais,tāds pats kā Es un pārējie Lohi, kuri šo suudu tagad te apspriež).

Satiksmes intensitāte un drošības lohproblēmas tur pastāv nemainīgi un nonstopā jau kopš tā lohceļa ieviešanas lohekspluatācijā(par tavu lohnaudu).Vesela paaudze (arīdzan par tavu lohanaudu) algoto "atbildīgo" lohpersonu (un lohkomentētāju) ir šajā laikaposmā paspējusi nomainīties, bet šī te lohpassākuma "patiesā" lohlabuma ieguvēji tā arī nav noskaidroti.

Tur tos 30 vajadzētu noteikt "visā lohposmā" un tam ā-kolhozam vispār mūri ar dzeloņdrāšu žogu aplikt apkārt.Nav ko līst uz starpvalstu autostrādes.Tas viņiem būtu "adekvāta" atbilde par neseno mendeļciema lohproblēmas emocionanālo apspriešanu.Nekādus ne apļus ne apelsīnus ne statoilnestes,kuras tur ceļmalā dāsni saspraustas ar cerību uzvārīties uz garāmbraucējiem- lai viņi sip apkārt pa mežu caur garkalni.

Palaidniex 5.oktobris 2020 11:08
1 2 Atbildēt

Oalika labāk? Iestājās orgasms? beidzi? Kāds man sakars ar jauno risinājumu? Piedfomā vēl kaut ko, lai gūtu otro orgasmu.

Un tagad sausais atlikums - pēc kautiņa visi gudri, bet tā arī risinājumu pats nespēj sniegt, tik kritizēt no malas. Ja jau tu zini kā visu vajag darīt - tad ej un dari, nevis demonstrējot savu dīvānekspertismu un visu dižlohu loha supertitulu vienkārši nodarbojies ar verbālo caureju.

Nevienā no taviem pieckāršā pulicerprēmijas vērtajā dižlohviedoklī izņemot žulti nekā nav. Ne risinājumu, ne iemeslu. Lohs biji, lohs esi un par lohu paliksi!

Vari droši braukt garkalnes mežā un norakties ar savu dižlohauto.

650 5.oktobris 2020 14:15
0 1 Atbildēt

Risinājuma nav tāpēc,ka tādi lohi kā Tu gadiem ilgi "uztic"problēmas risinājumu tiem tur izmanīgajiem lohspeciālistu kastas pārstāvjiem un jebkuru privātpersonas kritizējumu norauj podā kā "nespeciālista murgojumu".Jā.Aizbrauc labāk dsu nobučo tiem,kuri (par tavu un manu lohanaudu..)to visu lažu tur uzprojektēja,ieviesa un apguva.Protams,ka žulti te nevajag,pietiks ka dziļā pateicībā paklanīties un pieliekties.

Palaidniex 5.oktobris 2020 16:05
1 0 Atbildēt

Pastāstīsi, ak lohu loh, kā tieši tava kritika piedāvā risinājumu?

Pateikt ka ceļš ir slikts var ikviens, tikai no tā ne silts ne auksts.

To ka to pateici tu - no sava lohisma troņa, ne ar ko nav svarīgāk par citu nelohu tādu pat secinājumu.

Tikai atšķirība ir tāda, ka tu, ar savu lohkritiku itkā esi piedāvājis risinājumu, bet nelohi un lohi parastie tikai vienkārši pakritizējuši.

imzz 4.oktobris 2020 15:58
2 1 Atbildēt

Apbrīnojami gari, toties nesakarīgi. Tātad, tava pozīcija ir sekojoša: ja pilna informācija par satiksmes negadījumu ( nu vismaz tāda, kāda ir saskaņotajā paziņojumā ) kā arī analīze (?, jādomā shēmas ar bultām kā autoskolā ) nav pieejama, tad ziņu par negadījumu nedrīkst publicēt vispār.

aizejošais 4.oktobris 2020 19:02
0 0 Atbildēt

lohspeciālists tiešām izsakās nesakarīgi, bet kaut kas tajā viņa teiktajā ir.

Velns un kaut kādi pī ār locekļi tikai zina, kāpēc šādas ziņas vajag rakstīt tik truli neko nepasakošas.

Vajag tā:

vakar, tajā un šitajā datumā tikos un šitikos uz autoceļam līdzīga objekta intensīvas satiksmes apstākļos pislonim x līdzīgs organisms, pārvērtējot savas superspējas, vadīja motociklam līdzīgu objektu ziemeļu-ziemeļaustrumu virzienā. Utt.

650 4.oktobris 2020 19:48
0 0 Atbildēt

-tev visdrīzāk pietiktu ari ar klasisko lohformuLējumu- ka Vidzemē vakar nosities Cilvēks.Tas pat būtu samērā/pārāk diezgan nesamērīgi pārlieku lieki Daudz lohpateikts.Jā.

Palaidniex 5.oktobris 2020 11:15
0 1 Atbildēt

Un, kurš no visiem to lasa? Kurš no visiem izdara secinājumus? Un kāds labums ir zināt kā rīkoties jau notikušās situācijās, nevis taja, kurā esi nokļuvis, kura atšķiras no visām iepriekš zināmajām?

Kas tiešu tur ir nesaprotaqms bez paskaidrojumiem?

Augstas intensitātes ceļš ar ļoti lielu noslogojumu. Esošais risinājums cik necik bija lietojams tad, kad to ceļu tur būvēja kā V30 apvedceļu. Uz to brīdi, kad to rekonstruēja - tas šķita labākais no tā, ko par to naudu var atļauties.

"Miljons" pieslēgumu (daļa jau ir amputēta un arī pateicoties man), gājēji kamikadzes, un bariem to, kuri uzskata, ka pārējiem ir kaut jāteleportējās, lai kundziņiem būtu ērtāk pārkāpt CSN.

Šāda situācija un avārija ir iespējama uz jebkuraas valsts galvenās automaģistrāles. Pamatā dēļ braukšanas kultūras un iedomātās vajadzības steigties, vai to ka ceļš ir karalauks, kur visus vajag uzvarēt, vai ka ceļš ir koplietošanas autotrase un tur notiek sacensības.

Jo lielāka intensitāte un jo vairāk dižpārkāpēji pieņem ka citiem ir pienākums tādi vai citādi izpildīies, jo vairāk būs šādi CSNg.

650 5.oktobris 2020 20:06
0 0 Atbildēt

Atceries 1kārt TO, ka šeit (pagaidām) ir vienkārši privātpersonu sarunvieta, kur katrs (pagaidām) ir tiesīgs savu to lohviedokli izteikt.Sarkasmu un izsmieklu ieskaitot.Ja izskatīt "jebkuras" valsts pieredzi- tad vairumā (civilizēto) valstu ir (sen jau) nodalīti jēdzieni par daudzmaz ātrai braukšanai paredzētu ceļu un dažādām čikāšanās vietām- ar appelsīniem, nesttēm un stattoiliem.Šeit tas ir lieliski izlavierēts- tiklīdz mums pa kājām "pagadās" benzīntanks,gamburgburgers, liellohveikals,kempings- tā lūdzu, tur "var" dajebko.Beeet, tikko runa iegriežas par "dārzāju kooperatīva" (vai kolhoza..) "iedzīvotājiem", tā lūdzu- tiem reku viadukts,6km līkums utt.Piem, mendeļciema (lohiem) viens risinājums, aber nu ka šitāds kosmocentrs- nu tur jau cits.Ādažos jau IR itin skaists viadukts- bet nafigam nav likvidētas pieslēgvietas?? Cik tur ir garas tās ieskriešanās/nobraukšanas joslas? Pietiekošas, lai tas labi audzinātais vidēji statistiskais čammātājs visu saprastu un visur paspētu iekļauties??

Šī ir gandrīz vienīgā eirovalsts, kur beidzamo n-to gadu laikā nav uzbūvēts praktiski neviens lielceļš tieši Braukšanai. "Man" būtu pilnīgi pie d, vai tur (kādam) bija "pietiekoši" līdzekļu, un/vai varbūt nebija un kur tie izgaisa."Es" (tāpat kā visi citi L...) maksāju nodokļos to, ko no manis prasīja,un joprojām turpinu to darīt.Bet "kāds" visu šo laiku saņēma itin brangu samaksu par savu "darbu"- projektēšanu, ieviešanu,satiksmes plūsmas izpēti, drošību, līdzekļu izlietojuma uzraudzību,utttt.

Palaidniex 6.oktobris 2020 7:14
0 0 Atbildēt

Tad ko Tu kviec un bārsti savu liek loh kritiku mirklī, kd kādu no ceļiem grib sakārtot?

Pie Medemciema ir 4 (!!) joslu ceļš ar sadalošo barjeru, tur lūk kreisais pagrieziens ir jāatstāj. Nopietni? N tas tad būšot braucamais ceļā?

Ādažos uz divjoslu ceļa BEZ atdalošās joslas kreisais pagrieziens, lai no tā nogrieztos, ir tikai viens (varētu arī aizliegt), kreisais uzgrieziens arī tikai viens un to pašu likvidēs.

Pārējie ir labie pagriezieni un satiksmes pārvadi. Lietas, kas sastopamas uz visiem “braucamajiem” ceļiem. Ka tieši priekš divjoslu ceļa ir nepareizāk salīdzinot ar “vajadzību” atstāt kreiso pagriezienu uz 4-joslu ceļa?

650 6.oktobris 2020 15:36
0 0 Atbildēt

Visupirms (būtu) vajadzīgs saprast kontekstu,par ko vispār runa.Tā ir par (dažādo,klaji pretīgi divkosīgo un demagoģisko) attieksmi pret cilvēkiem, viņu īpašumu un tiesībām izvēlēties savu dzīvesvietu.Par "cerību", ka kārtējie glumie specaālisti un viņu pakaļlaidēji to visu ja ne uzlabos, tad vismaz (verbūt) nedergradēs.Savu šo penteri mierīgi vari izlietot (iebāzt..) pēc šeit vispārzināmās Pļurkt-a(c) izstrādātās instrukcijas.

Palaidniex 6.oktobris 2020 17:13
0 0 Atbildēt

Aaaa - uz 4 joslu ceļa ar sadalošo kreiso pagriezienu vajag, jo mazdàrziņu kooperatīvs, kas ienīst tranzītplūsmu, ir izaudzis, savukārt labos pagriezienus ar bremzēšanas joslām nedrīkst...

Nu, nu... nu, nu...

dubis 4.oktobris 2020 17:42
6 0 Atbildēt

Vieglas smiltis. Es protams nezinu kas tieši tur ir noticis. Taču visas līnijas tur nepārtrauktās, izbraukt brutāli priekšā kādam tur grūti, nu tā ka ātrums 70 pret 0 vienā virzienā. Un ja ātruma starpība mazāka, motociklistu parasti nemirst. Gluži vienkārši kāds vai abi ir stingri pārkāpuši noteikumus un tādā situācijā visuzmanīgākajam jābūt moto, pretējā gadījumā par savām vai citu kļūdām nākas maksāt ar pašu dārgāko. Tieši garām tur braucu, gabaliņu pirms tam, uz Ainažu pusi, viens nāca pretī pa manu joslu vietā kur dubultā nepārtrauktā, viss veiksmīgi. Gabaliņu pēc tam no Alderu krusta kreiso viens, kam pilns salons ar puķēm, taisīja ieskrienoties pa to pašu saliņu pa kuru tas cits moto kuru nonesa visiem vilka garām. Īsumā, es pat vairs nezinu vai šoseju vainot, ja daudzi nerespektē ne parastu nepārtraukto līniju, ne dubulto, ne saliņas, visur jāliek betons svītru vietā, vai šitādus jāsāk pašiem drā*t. Kāds ir filmētus materiālus policijai nodevis? Un tā ka pēc tam sods uzlikts?

anoagask 4.oktobris 2020 19:48
0 0 Atbildēt

Līdz gaujas tiltam laikam būs drīz stabiņi pa vidu un nogriešanās joslas

dubis 4.oktobris 2020 21:21
2 0 Atbildēt

Būs jā, bet tā noteikumu un apzīmējumu nerespektēšana ar šī posma pārveidi visā pārējā Latvijā neko nemainīs. Tas viens. Otrs ir arī līdzcilvēku nerespektēšana. Ja par pirmā kontroli atbildīga policija un katrs pārkāpējs pats, tad par otro esmu līdzatbildīgs, un tomēr ieinteresēts, lai kaut kāds respekts ir. Atceros, kad braukāja ar auto kam priekšā bija sista, visi kas priekšā stājās, vai centās taisīt pēdējā brīža manevrus, kaut kā apdomājās un mierīgāk to visu darīja, vai sakritība..nez.

anoagask 5.oktobris 2020 8:23
1 0 Atbildēt

Apzīmējumi daļā vietu izprojektētas pa roku galam, ļoti maz lieto CHA, kur apdzīt aizliegts tikai vienā virzienā, ir ļoti bīstamas vietas, kur ir raustītā līnija - tas arī veicina nihilismu

30 4.oktobris 2020 22:57
2 0 Atbildēt

tikai tādu ātrumu pelnījuši Lavijas auto-moto braucēji. Citādi vai nu sods vai nāve, ko pierāda statistika. Tikai neviena vārda par slaveno prevenciju. Cik norāžu par bīstamību ar savlaicīgu izgaismojumu, cik plakātu un zīmju kā rīkoties braucējiem, cik izglītojoša vai pamācoša ceļa malās, cik policijas ekipāžu regulāri apseko un brīdina, cik saprotama un droša ceļu būvniecība utt,utjp.

Latvietis 5.oktobris 2020 6:32
5 1 Atbildēt

Vajag Smadzenes ieslēgt kad brauc pie stūres, lai tavs spēkarats ne pārvēršās par slepkavības ieroci.

Pļurkt 5.oktobris 2020 13:42
0 0 Atbildēt
Andrejs 5.oktobris 2020 8:19
0 3 Atbildēt

Donori un paliek donori

Diemžēl

Pļurkt 5.oktobris 2020 13:40
0 0 Atbildēt

Dirsēji paliek dirsēji.

Tev par nožēlu smadzenes nepārstāda - tā ka nesaceries!!

Vernons 5.oktobris 2020 9:27
0 15 Atbildēt

Kāpēc tik ciniski par motociklistu?

Katram no Galvas Jāzina "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta "Pienākumi un Tiesības" trīs punkti!!!

Un tie ir 1., 3. un 4.! Ar 4. sāksim: "Tiesības paļauties"! Nomira šīs "Tiesības paļauties" motocikla vadītājam! Varbūt nekad tādas nav bijušas? Pēc līnijām un buktēm var spriest, ka ir notikusi Tīša Slepkavība!

... 5.oktobris 2020 13:53
4 0 Atbildēt

Vienīgais gadījums, kad to varētu vērtēt par tīšu slepkavību, būtu, ja Škoda, braucot uz Rīgu, būtu pēkšņi izdomājusi raut pa kreisi un iebraukt Maximā.

Grūti iedomāties citu scenāriju, kā mocis braucot godīgi plūsmā ar 70 km/h varēja tā ieskriet škodā, lai vainīgs būtu škodas vadonis....

Kika 5.oktobris 2020 18:46
3 6 Atbildēt

Vainīgs nebija motociklists .. vainīgs bija vieglās mašīnas vadītājs . Viņi abi brauca no Saulkrastiem uz Rīgu, sanāk pa priekšu brauca mocis aiz viņa fura un tad tā vainīgā mašīna . . Tā vieglā mašīna apdzina furu un neredzēja kad tur brauc motocikls un ietrieca viņu malā ar visu spēku , pats aizlidoja uz to saliņu kas sanāk pretim maximai .

Vernons 5.oktobris 2020 19:06
1 4 Atbildēt

Nu tad beidzot "Kika" pielika Punktu!

Kika 5.oktobris 2020 19:40
4 0 Atbildēt

Valentīns Vasjaks tā sauca cilvēku kurš gāja bojā! Viņš bija Ādažnieks , viņš bija pilots . Un apbrīnojams cilvēks . Viņš uzbūvēja lidaparātu pēc leģendārā franču lidotāja Blerio monoplāna prototipa. Ar šādu lidaparātu pirms 106 gadiem pirmo reizi pasaules vēsturē šķērsoja Lamanšu.

Jebkurā gadījumā izsaku viss dziļāko līdzjūtību viņa ģimenei !

Vernons 5.oktobris 2020 20:30
1 5 Atbildēt

Žēl! Pat ļoti žēl....

650 6.oktobris 2020 1:02
1 0 Atbildēt

Smagi,ļoti... un lieku reizi pierādās, ka visnegaidītākās briesmas braucējam uzglūn tieši pie viņa mājām,kur viņš vienmēr juties aizsargāts un labvēlīgs pret citiem

Palaidniex 6.oktobris 2020 9:04
1 0 Atbildēt

Līdzjūtības!

Un te dažas lietas, kas jāsecina, ja notika tā kā teikts.

1. Izvēlēties braukt tuvu fūrai pa priekšu ar fūras ātrumu, turoties pie labās malas, vai maksimus pa ceļa vidu ar motociklu ir reāli bīstami pašam! Itkā ātrums ievērots, itkā viss labi, bet reāli ir pašam bīstami "slēpties" aiz fūras un braukt tai pa priekšu īsā distancē.

2. Apdzinējs, kurš apdzen, nezinot, kas ir vai notiek aiz apdzenamā, rīkojas visai neapdomīgi, pieņemot vēlamo par faktisko. Diemžēl mums daudziem ir iepotēts, ka jebkurš, kurš brauc pa priekšu drusku lēnāk ir jāapdzen tūliņ, tagad, par katru cenu, pat tad ja pretī kāds drusku par tuvu jau brauc. Tas nekas ka nezini kas notiek aiz kalna, līkuma, apdzenamā. Manevrs sanāk agresīvs, saraustīts ar lielu risku, nav laika citam risinājumam vai rīcībai, ja nu kaut kas atklājās, ja vispār tiek pamanīts, negaidīts

Secinājums - šāda tipa avārijas var notikt jebkur uz jebkura divjoslu ceļa bez sadalošās joslas un šai konkrētajai avārijai, šādā gadījumā, nav nekāda sakara ar ceļa posma "īpatnībām" tieši pie Ādažim vai pievadceļu risinājuma daudzumu.

Divi secinājumi - primārā problēma - riskantas, nepārdomātas apdzīšanas neredzot "lauku" - nav pamanīts kāds cits aiz apdzenamā, netiek pieļauts, ka kāds var veikt legālu kreiso pagriezienu utt, sekundārā - parūpēties par savu redzamību.

:-) 6.oktobris 2020 10:39
0 0 Atbildēt

Kaut kā tā, bet faktiski, ja tā it patiesība, par negadījuma apstākļiem, tad vainīgs ir pats motociklists, jo viņš bija priekšā esošais, neatstāja pietiekami lielu distanci starp sevi un fūri, apdzinējam nebija kur likties, sanāca pašam par to samaksāt. Kāpēc noteikumi jāievēro katram otrajam? Tas protams sarkasms, baltstīts uz Vernona Kiesnera teorijas.

Palaidniex 6.oktobris 2020 12:16
0 0 Atbildēt

Galvenais ir kas cits - nezinot, kas notiek aiz apdzenamā - neapdzen! Nav nojausmas par to, kāpēc priekšā braucošais amazina ātrumu - neapdzenm kamēr neesi uzzinājis iemeslu.

Neredzi kas notiek aiz līluma, kalna - neapdzen.

Līz pretī braucošajam pārāk mazs attālums drošai apzdzīšanai - neapdzen.

Tik vienkārši!

Ko tur viena apdzīšana apdzinējam dotu? divas mašīnas tuvak sarkanajam luksoforam berģos vai uz apvedceļa? Baigais ieguvums? Nu kur mums tā tikšana garām pāris mašīnām reāli ietaupīs laiku? Nu tādu reāli izmantojamu laiku?

reku ir uzrakstījis labu secinājumu:

"pieņemot vēlamo par faktisko"-tas arī ir viens biežākajiem avāriju cēloņiem.

Palaidniex 6.oktobris 2020 12:18
1 0 Atbildēt

P.S. un distanci starp fūri un moto izvēlās fūrists, ne moto. Ja tu esi pietuvojies kādam, kuru negribi/nevari/nespēj apdzīt - esi labs un ieturi pienācīgu distanci.

saskaņā ar CSN nevis priekšā braucējam ir jāpārkāpj maksimālā ātruma ierobežojums, lai attālinātos, bet pakaļā piebraucējam ir jāatlaiž uz mirkli savs pedāli un jāatjauno distance.

Vernons 6.oktobris 2020 13:40
0 0 Atbildēt

Būtu lieliski, ja Tu pārlasītu CSN!

Ne jau motocikla rīcība bija agresīva, bet vieglais agresīvi braucot veica slepkavību!!!

Kuru palīgskolu beidzi?

Palaidniex 6.oktobris 2020 14:19
0 0 Atbildēt

Un ko kravinieks tik tuvā distancē elsoja mocim pakausī? Patiešām spēj paātrināties virs tā jau uz 95+ km/h pieregulētā ierobežotāja ātruma?

Kika 6.oktobris 2020 18:52
0 0 Atbildēt

Tai vietā kur tas notika stāv ātruma ierobežojums ,kad var braukt tikai līdz 70km/h . Tas tā .

reku 6.oktobris 2020 11:44
1 0 Atbildēt

"pieņemot vēlamo par faktisko"-tas arī ir viens biežākajiem avāriju cēloņiem.

Pļurkt 5.oktobris 2020 20:44
2 0 Atbildēt

Kika

Tā vieglā mašīna apdzina furu un neredzēja kad tur brauc motocikls un ietrieca viņu malā ar visu spēku

----------------------------

Tieši šī iemesla pēc es praktiski vienmēr ar moci braucu tā lai es būtu redzams priekšā braucošajam KREISAJĀ spogulī (kurā jebkurš vadītājs skatās krietni biežāk kā labajā), līdz ar to es esmu redzams arī aiz manis braucošajām vismaz 2 mašīnām!

Otrs kāpēc ir kreisā puse pirmajā joslā ir krietni tīrāka kā labā un ir krietni mazāk visādu sanestu smilšu vai vēl ļaunāk akmentiņu.

Citiem vārdiem sakot - braucu pa fūru iebraukto kreiso riteņu nospiedumu vai vēl vairāk pa kreisi, ja ir sadzītas rises.

Un lai iet dirst visi tie kas saka ka ar moci ir jābrauc pa labo ceļa malu!! Šitādi teicēji nekad nav braukuši ar moci vai neko nesajēdz no braukšanas ar moci, pat ja ir braukuši!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti