Traģiskā negadījumā uz Ventspils šosejas bojā gājis motociklists; trīs automašīnu sadursme uz autoceļa Inčukalns-Valmiera 24

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 13.jūlijs 2024 21:03

Traģiskā ceļu satiksmes negadījumā uz autoceļa Rīga-Ventspils pie Slokas bojā gājis motociklists, un cietusi motocikla pasažiere, aģentūru LETA informēja Valsts policijas pārstāve Līga Dziļuma.

Izsaukums uz avārijas vietu saņemts ap plkst.10. Policija izmeklē notikušā apstākļus.

Negadījuma dēļ abos virzienos ir bloķēta satiksme, informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi".

Negadījuma apbraukšana iespējama pa Jūrmalas pilsētas ielām.

 Sestdienas vakarā uz autoceļa Inčukalns-Valmiera notikusi trīs automašīnu sadursme, noskaidroja aģentūra LETA.

Valsts policijā informēja, ka nelaime notikusi plkst.18. Negadījumā ir cietušie.

Sākotnēji satiksme bija bloķēta, bet ap plkst.20 daļēji atjaunota Inčukalna virzienā.

Valsts policija skaidro notikušā apstākļus.

VSIA "Latvijas valsts ceļi" informē, ka negadījuma vietu iespējams apbraukt caur Lielstraupi pa autoceļu Unguri-Lielstraupe-Brasla un autoceļu Dravnieki-Straupe-Līgatne.


 

 
Visi komentāri
 
Vernons 13.jūlijs 2024 21:38
6 2 Atbildēt

Tur kreisajam pagriezienam nav jābūt vispār!

John 13.jūlijs 2024 21:45
8 0 Atbildēt

Tā ir vieta, kur varētu uzlikt fotoradaru, lai mašīnas tiešām brauktu uz 70km/h kā zīmēs norādīts nevis turpināt braukt uz tiem pašiem 90 kā daudzi to dara. Un kreisajam pagriezienam varētu arī uztaisīt ieskrējiena joslu.

Bet tā jau Latvijā ir - kamēr nenotiek kāda traģiska avārija tikmēr neviens neko nedara un viss itkā ir labi

Jobo 13.jūlijs 2024 21:50
9 0 Atbildēt

Un briškens nāks ar paziņojumu, ka 5kāršosim fotoradaru skaitu un avāriju Latvijā vairs nebūs.

Raivo 13.jūlijs 2024 22:43
3 0 Atbildēt

Tas kreisais pagrieziens tur gandīz neiesējams

650 13.jūlijs 2024 23:08
4 0 Atbildēt

Āmen.

Vispār jau vajadzētu piešķirt Kretīna zelta globusu tai pz/dābolu grupai,kuri tur savulaik tik professiOnāli izprojektēja šo te slokAss suudamezglu, ar visiem tā megapārredzamajiem kreizajiem izgriezieniem un gigapārdomātajiem nogriezieniem.Misteram dr.brrr-šķebenam (protams) prēmiju/Par! viņa vairākgadējo profesiOnālo grand dr'.šššanu, kurai joprojām neredz negalunemalu. 

Piekakarināt gpss glOnAss fotovideo čipu katram garāmbraucošajam Loham, īpaši caurskatāmi filligrĀni precīzi (no katra otrā ikkatrā pusotrā kmh) izmērīt V/vid tajā kuršustatoila pagalmā, kur tie caurbraucošie Bandīti regulāri pārsniedz visu iespējamo.Jā. 

Kurš kursā esošais kursis te vēl varētu kko vēl vairāk un bezsakakarīgāk izdrirst (papildinot visu iepriekš augstāk un/vai zemāk izdrirsto), lūdzu nekautrējieties.

Moldriks 13.jūlijs 2024 23:47
0 0 Atbildēt

Man vajag fotoradaru uz grantetaa celja.

wons 14.jūlijs 2024 0:01
3 0 Atbildēt

Tā tajā vietā nav pirmā avārija! Kur tik nemākulīgi var uzprojektēt. Jāsāk būtu ceļu projektētājus sodīt par slepkavību aiz neuzmanības. Tam kreisajam pagriezienam tur nav jābūt vispār.

uupis 14.jūlijs 2024 0:15
3 5 Atbildēt

Sekas vernona politikai - nesodīt par pārkāpumu!

Vernons 14.jūlijs 2024 9:26
5 1 Atbildēt

Uz Tevi arī attiecas CSL 19. pants: "Pienākumi un tiesības"! Nezinot Savus pienākumus, nerodas Arī tiesības!

650 14.jūlijs 2024 1:14
11 0 Atbildēt

Kriezajam pagr tur nava jābūt.Nē.Jā.Visiem (tukumvencpilsa lohiem uz statoila kuršiem) būtu jābrauc pa Labi lejā, gar slokas karjēru.Ar tiem pašiem Dr.Šken nesodāmajiem +13kmh..Jā. Tur kur tie slokas lohi peldās (publiskajā saldūdens tilpnē mazgā savas netīrās pakakaļas).Un vel bezkaunīgi salikuši savas netīrās mašīnas gar ceļa (ielas) malu.Un kur galā ira Stopa zīme.Tas nava nekāds lielais līkums.Un iedos (mums,lohiems) patieso iespēju ieekakonOnanomēt attiecīgo skaitu līķu/gadā.

Mēs kad uzbūvējam (malējās ielas galējajā galā) būvmatteriālu tirdzniecības megamārketu un ierokam teritoriālajā rajonā ienesīgāko degvielas uzpildes tanku,mums ir galvenais, lai pie mums pa tiešo iebrauc patiesā labuma labais Klijents.Kā (un vai) viņš no mums izbrauks (vai ko savureiz pie mums iebraukdams nobrauks), tas mūs vairs neko tā īpaši nep/š.

Casio 14.jūlijs 2024 1:49
0 0 Atbildēt

Līdz galam nesapratu. Kurš tur kuram ceļu nepadeva? Citroens tak tur no A10 pa kreisi nevar griesties. Mocis pa A10 braucis Ventspils virzienā un tas Citroen pa kreisi no Kuršiem izgriezies un šitā sānā nosists, jo mocim nav ceļu padevis?

Casio 14.jūlijs 2024 1:51
0 0 Atbildēt

Jā, lohs, neskatās vidijo!

Pļurkt 14.jūlijs 2024 9:43
4 1 Atbildēt

Nesaprotu kā uz ceļiem izlaiž aklos, kas nav spējīgi GAIŠĀ DIENAS LAIKĀ ieraudzīt moci!!

Vernons 14.jūlijs 2024 10:03
0 0 Atbildēt

Cēlonis ir kāda labais pagrieziens, pēdējā brīdī! Tas "kāds", ar Savu agresīvo braukšanu, radīja šo avāriju un aizbrauca!

ZZZZ 14.jūlijs 2024 10:37
1 0 Atbildēt

Klasika jā. Arī apdzenot utt. Noguļ īsto brīdi un tad veic manevru, kad jau par vēlu. Šoreiz, otrs vadītājs vairs nespēja labot šo kļūdu. Kāpēc? Nesekoja līdz situācijai krustojumā, neparedzēja, ātrums pa lielu?

ZZZZ 14.jūlijs 2024 10:33
3 1 Atbildēt

Vernon, kā tajā izslavētajā fharētāju zemē ir ar gājēju nepalaišanu? Kāpēc viņi gājēji tur var vispār neskatīties ejot pāri? 

 Bet nu visiem, visiem silti mīļi iesaku skaties 3 reiz...Nekas tur tajā vietā abonormāls nav. Viens otrs vienkārši smagi kļūdījās.

Vernons 14.jūlijs 2024 10:45
22 1 Atbildēt

Gājējs, kurš ir neuzmanīgs ir "bojā gājējs"! Un to nespēj glābt neviens cits, arī Ūpis ne!

650 14.jūlijs 2024 16:24
1 0 Atbildēt

Nu tur "tā" vieta kāreiz ir tas klassikais suuds, kuru vietējie konstruktori (tie klassiskie pērkampārdodamie lohi) savulaik uzkonstruēja krieva atstātā "mantojuma" salāgošanai ar kādu savējo "nākotnes vīziju".Nākotne tā arī neiestājās, bet tas lohu uzkonstruētais un pa lielam nekādai "drošībai" neatbilstošais veidojums permanenti palika.

Tāpat kā līdzīgā gadījumā pie Cenu pārbrauktuves, viņu "radošā izdoma" aprobežojās ar sarūsējušās barjerass piekombinēšanu "vecā" ceļa galā un primitīvi vistrulākā "jaunā risinājuma" pieņemšanu eksplohtācijā. 

Labi vēl ja nogriezties no Ventspils virziena, bet nu "atļautais" izgrieziens uz/Rīgu tur sen jau pēc krimināla ož.Kur nu vēl ja pie kādas daudzmaz dzīvas satiksmes, kad Jūrmalas nobraucēji no rīgas virziena izveido izbraucējam redzamību aizsedzošu rindu un no otras puses Vencpilstukuma lohi mauc visam tam "mezglam" garām pilnīgā pofigā,uzliekot treknu ppi uz zīmi 70. 

Kādreiz pat tā dēvētajos korumpantu ziedulaikos tur kur līkumā starp statoilakuršiem un L-tiltu karājās 80, regulāri ganījās kāda cpekipāža, taču tagad abu virzienu Bandītiem itin nekādu kavēkļu tur nav.Beidzamajā gadā vispār visu iespējamo "pārvaldību" tajā lohu iecirknī ir veiksmīgi uzņēmies V/vid dižkontroles posms (5km tālāk no paša epicentra).Tas izstaro, tāteikt, "iedvesmu", lai aizkavējušies bandīti tajos pirms un pēc-tilta līkumos varētu atgūt nokavēto.Tur diezin vai visu 33 varoņgadu laikā kāds ir reāli taPis sodīts par! riskantu apdzīšanu vai kur nu vēl par ikdienišķo nepār/trauktās līnijass piesmiešanu.

wons 14.jūlijs 2024 17:41
1 0 Atbildēt

Šodien braucot Ventspils-Rīga, pie Talsu pagrieziena, kur kaut kāda ražotne, no Talsu puses, tieši moču grupai priekšā izbrauc auto. Moči knapi sabremzējās... Kārtējā vieta, kur uz šosejas uzkontsruēts kreisais,protams, labākajās tradīcijās, bez ieskriešanās joslas, kur goda lieta katram vietējam no 0km/h uzsākot braukt, pēc iespējas tuvāk priekšā izgriezt pa šoseju braucošajiem.

ZZZZ 14.jūlijs 2024 17:49
0 0 Atbildēt

650 reižu taisnība, bet pie tām Cenām kad vecajais variants nāca švunkā uz OZO, tur daudzi Rīgas virzienā, nejauši pabrauca zem ĶIEĢELA. Īpaši nepatīkami kad tumšs kā rudenī un lietus laikā😡 

Atgriežoties pie nepatīkamā csn, salikās apstākļi. Tur uz zvejnieksvētkiem kabrio klubs dreifēja, un mocikletam uzvilkās gāze...Tā var gadīties ikvienam, braucot jau par vīna konvenciju nedomā.

650 15.jūlijs 2024 2:42
1 0 Atbildēt

Nu tak protams, tur drosminieki mērījās, cik kurš ātri to pārbrauktuvi spējis pārvarēt.Kādam tur pa burzmu laikam arī vilciens pamaisīja..Ja 33 varoņgados nevar saskribelēt vienam viaduktam nekurienes vidū, nu tad ko tur runāt par kaut kādu "autostrādes" statusu pāris km no rīgas robežas.

Jūrmalas apvedceļš- tur taču ikdienā teju pusKurzeme pārvietojas,nu kur nu vēl ja kāds pasākums tajā virzienā.Katru suuda metru tur vajadzētu monitorēt un filmēt, nevis uzmaukt/stabā vienu to suuda V/vid putnubiedēkli un uz tā rēķina atcelt praktiski jebkādu reālu uzraudzību šajā kriminālajā suudapadsmit km garajā iecirknī.

0pis 14.jūlijs 2024 19:57
0 1 Atbildēt

Nogalina cilvēku uz līdzenas vietas un gaisā dienas laikā. Šitādiem būtu jāatņem auto vadīšanas tiesības uz mūžu, bet atļaut braukt ar moci. Uz darbu tak jābrauc, lai maksātu alimentus nogalinātā apgādājamiem.

Vernons 14.jūlijs 2024 20:13
1 1 Atbildēt

Cik garai jābūt ātruma samazināšanas joslai? Un kā ir ar CSN 57., 70., 64. un 104.4. punktiem?

Bet Rīgas virzienam ir paredzēta Lielupes tilta apakša! Attiecīgi ceļa zīmes jāuzstāda.

CP 15.jūlijs 2024 16:50
0 2 Atbildēt

Nu tur divi lohi, viens neredz spogulī moci un taisa kreiso pagriezienu pāri nepērtrauktajai līnijai, otrs lohs nered zpagriezienu un apdzen pāri nepārtrauktajai! Abpusēja vaina, tikai Mocists par savu stulbumu samaksāja ar dzīvību, kamēr šoferis maksās ar krimināllietu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ginetta Akula - jauns superauto no Apvienotās Karalistes (+ FOTO) 4

Lielbritānijā izstrādāts jauns superauto Ginetta Akula, kas būs pieejams ierobežotā skaitā un, jā, - par diezgan lielām naudiņām. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāji vēja turbīnu tuvumā saņems kompensāciju (+ VIDEO) 12

Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka vēja parku attīstītājiem maksāt vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēju kompensāciju, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kuri pašlaik vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Frankfurtē notiks izstāde auto nozares profesionāļiem “Automechanika Frankfurt”

No 10. līdz 14. septembrim norisināsies “Automechanika Frankfurt”, kas ir pasaulē lielākā auto nozares tehnoloģijām un pēcpārdošanas tematikai veltītā izstāde profesionāļiem. Izstādes tēma šogad ir “Braukšanas transformācija”, ņemot vērā pārmaiņas, kas šobrīd skar autobūves nozari. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto žurnālistu komanda startēs “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensībās 2

No 20. Līdz 21. septembrim Panevēžas autodromā notiks “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensības. Tajās piedalīsies arī auto žurnālistu komanda no Latvijas, sacenšoties gan kopējā ieskaitē, gan arī atsevišķā - Baltijas mediju pārstāvju ieskaitē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti