Autovadītāju ievērībai: šorīt daudzviet Latvijā, galvenokārt centrālajā daļā, Vidzemē un Kurzemē autoceļi sniegoti un apledo, strādā 68 ziemas tehnikas vienības
Šorīt uz plkst. 6.30 apledojums un sniegs daudzviet apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus apstrādā ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 68 ziemas dienesta tehnikas vienības.
Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem:
• Tallinas šoseja (A1) posmā no Berģiem līdz Zvejniekciema stacijai;
• Vidzemes šoseja (A2) posmos no Rīgas līdz Raunas pagriezienam un no Alūksnes pagrieziena līdz Veclaicenei;
• Valmieras šoseja (A3) posmos no Murjāņiem līdz Stalbei un no Strenčiem līdz Valkai;
• Rīgas apvedceļš (Salaspils-Baltezers) (A4) visā posmā;
• Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visā posmā;
• Daugavpils šoseja (A6) posmā no Rīgas līdz Saulkalnei;
• Bauskas šoseja (A7) visā posmā;
• Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
• Liepājas šoseja (A9) posmā no Rīgas līdz Apšupes krustojumam;
• Ventspils šoseja (A10) posmos no Rīgas līdz Kūdrai un no Strazdes līdz Ventspilij;
• valsts reģionālais autoceļš Tīnūži-Koknese (P80) no Tīnūžiem līdz Skrīveru pagriezienam.
Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir Rīgas, Ogres, Jelgavas, Bauskas, Ventspils, Talsu, Limbažu, Cēsu, Valkas un Alūksnes apkārtnē.
Aicinām autovadītājus rēķināties ar laikapstākļiem, plānojot braucienus, atvēlēt papildu laiku ceļam, izvēlēties braukšanas ātrumu, kas atbilst ceļu seguma stāvoklim, kā arī drošu distanci.
Ar braukšanas apstākļiem valsts ceļu tīklā ikviens var iepazīties kartē VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) mājaslapā www.lvceli.lv.
Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt VSIA Latvijas Valsts ceļi, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos X un Facebook.
























































Katram tirliņam un katrai nejēgai ceļu kopšanas tehniku pa priekšu nepalaidīsi.
Darbaspēka un tehnikas ir tieši tik, cik ir. Dēļ tām pāris stundām, kad "vissirsliktiaijaijai" nav jēgas uzturēt un dažreiz mazliet palietot tehniku un nodarbināt cilvēkus.
Vispirms- katram PAŠAM pirmkārt ir jābūt sajēgai par transporta līdzekļa vadīšanu ziemas apstākļos. Diemžēl, autovadītāju kvalifikācija kļust arvien zemāka. Ko gan var gribēt no cilvēkiem, kam fizika ir svešvārds, un ir grūti atšķirt braucamrīku no glāstāmtelefona,- kur nu vēl saprast, kā uz ceļa uzvedas tāds vai citāds auto. Nemaz nerunājot par "koplietošanas auto" murgu. Cilvēks, kurš pirmo reizi iesēžas svešā auto, brauc pa nepazīstamu ceļu, pie tam vēl, ja ir kāda ceļa stāvokļa izmaiņa? Par kādu drošu auto vadīšanu te var būt runa? Vai jaunā māmiņa, kurai blakus sēdēklī mazulis, iekrampējusies stūrē, ar slapju muguru, jo "ir taču ŠAUSMĪGI SLIDENS", tā vietā, lai par viņu varētu kāds cits parūpēties, aizvest, kur vajag, mēģina pierādīt visiem, ka ir taču līdztiesība?
Pirmkārt, jādomā katram pašam ar savu galvu. Tikai tad varēt būt drošāk.