Policija: Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību 3

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.februāris 2019 13:05

Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību, aģentūrai LETA atzina Valsts policijas (VP) Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

VP pārstāvis atgādināja, ka ielu un ceļu infrastruktūra ir viens no trim galvenajiem nosacījumiem labai satiksmesdrošībai, lai gan ceļu seguma uzturēšana nav VP atbildības joma.

Policija gan neapkopo informāciju par to, cik bieži ielu seguma sliktais stāvoklis ir bijis iemesls satiksmesnegadījumiem. Ja autovadītājam nav brīvprātīgās apdrošināšanas un spēkrats tiek sabojāts, iebraucot bedrē, tad viņam negadījuma fakts ir jānostiprina ar policijas protokolu. Tas nozīmē, ka uz šādu maznozīmīgu negadījumu VP ir jāizbrauc un jātērē savu resursi, kurus labāk būtu atvēlēt būtiskākiem satiksmes drošības uzraudzības pasākumiem, skaidroja Krapsis.

Viņš pieļāva, ka Rīgas reģionā šādu negadījumu ir pietiekami daudz, taču Krapsim nebija informācijas, vai iebraukšana bedrē vai izvairīšanās no bedres pēdējos gados ir iemesls arī smagiem negadījumiem.

"Katrā smagā satiksmes negadījumā policijas eksperti vērtē tā iemeslus, taču viens gan ir skaidrs, ka bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi, nervozitāti un vēlēšanos pārkāpt satiksmes noteikumus, piemēram, pārkārtojoties," viņš uzsvēra. Tāpat viņš pieļāva, ka autovadītājiem, izbraucot uz labāka autoceļu seguma pēc tam, kad braukts pa bedrainu ceļu, var rasties vēlēšanās pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu, lai ātrāk nokļūtu galamērķī.

Ņemot vērā minēto, VP varot tikai publiski aicināt ielu un ceļu uzturētājus, to īpašniekus sakārtot problemātiskākos ielu posmus.

Jau ziņots, ka līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

Tikmēr Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins paziņojis, ka neraugoties uz līdzekļu trūkumu, ik gadu Rīgas ielās līdz maijam visas bedres ir aizlāpītas. Pēc viņa teiktā, ik gadu bedru lāpīšanai Rīgas ielās tiek iztērēti aptuveni divi miljoni eiro, taču, lai pēc iespējas ātrāk uzlabotu ielu kopējo stāvokli galvaspilsētā, šim mērķim vajadzētu atvēlēt vismaz septiņus līdz astoņus miljonus eiro gadā.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ggg 16.februāris 2019 19:45
2 0 Atbildēt

Vai tad Latvija ir tikai Rīga?Tā ir ka tālāk par savu degunu neredz,bet nodokļus plēš no visiem!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti