Policija: Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību 3

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.februāris 2019 13:05

Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību, aģentūrai LETA atzina Valsts policijas (VP) Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

VP pārstāvis atgādināja, ka ielu un ceļu infrastruktūra ir viens no trim galvenajiem nosacījumiem labai satiksmesdrošībai, lai gan ceļu seguma uzturēšana nav VP atbildības joma.

Policija gan neapkopo informāciju par to, cik bieži ielu seguma sliktais stāvoklis ir bijis iemesls satiksmesnegadījumiem. Ja autovadītājam nav brīvprātīgās apdrošināšanas un spēkrats tiek sabojāts, iebraucot bedrē, tad viņam negadījuma fakts ir jānostiprina ar policijas protokolu. Tas nozīmē, ka uz šādu maznozīmīgu negadījumu VP ir jāizbrauc un jātērē savu resursi, kurus labāk būtu atvēlēt būtiskākiem satiksmes drošības uzraudzības pasākumiem, skaidroja Krapsis.

Viņš pieļāva, ka Rīgas reģionā šādu negadījumu ir pietiekami daudz, taču Krapsim nebija informācijas, vai iebraukšana bedrē vai izvairīšanās no bedres pēdējos gados ir iemesls arī smagiem negadījumiem.

"Katrā smagā satiksmes negadījumā policijas eksperti vērtē tā iemeslus, taču viens gan ir skaidrs, ka bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi, nervozitāti un vēlēšanos pārkāpt satiksmes noteikumus, piemēram, pārkārtojoties," viņš uzsvēra. Tāpat viņš pieļāva, ka autovadītājiem, izbraucot uz labāka autoceļu seguma pēc tam, kad braukts pa bedrainu ceļu, var rasties vēlēšanās pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu, lai ātrāk nokļūtu galamērķī.

Ņemot vērā minēto, VP varot tikai publiski aicināt ielu un ceļu uzturētājus, to īpašniekus sakārtot problemātiskākos ielu posmus.

Jau ziņots, ka līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

Tikmēr Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins paziņojis, ka neraugoties uz līdzekļu trūkumu, ik gadu Rīgas ielās līdz maijam visas bedres ir aizlāpītas. Pēc viņa teiktā, ik gadu bedru lāpīšanai Rīgas ielās tiek iztērēti aptuveni divi miljoni eiro, taču, lai pēc iespējas ātrāk uzlabotu ielu kopējo stāvokli galvaspilsētā, šim mērķim vajadzētu atvēlēt vismaz septiņus līdz astoņus miljonus eiro gadā.

 
Visi komentāri
 
ggg 16.februāris 2019 19:45
2 0 Atbildēt

Vai tad Latvija ir tikai Rīga?Tā ir ka tālāk par savu degunu neredz,bet nodokļus plēš no visiem!

Bradypus 16.februāris 2019 23:23
0 3 Atbildēt

Skaists politisks viedoklis. VP jau nu vismaz varētu korekti norādīt ka bedres ir daudz bīstamākas 90km/h ceļos, nevis 50 km/h ielās. Bet propagandas kampaņa ir vainot tikai ielas. Menti. Parastie.

gunbox 17.februāris 2019 18:24
0 0 Atbildēt

Ja labotu ar kvalitatīvu materiālu un kvalitatīvi, tad pietiktu arī ar 1 ļomonu. Par cik vienu un to pašu bedri jālabo katru mēnesi un vēl otkati, čemodāni, tad ta arī sanāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 5

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti