Visi komentāri - Policija: Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību

Policija: Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību 3

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.februāris 2019 13:05

Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību, aģentūrai LETA atzina Valsts policijas (VP) Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

VP pārstāvis atgādināja, ka ielu un ceļu infrastruktūra ir viens no trim galvenajiem nosacījumiem labai satiksmesdrošībai, lai gan ceļu seguma uzturēšana nav VP atbildības joma.

Policija gan neapkopo informāciju par to, cik bieži ielu seguma sliktais stāvoklis ir bijis iemesls satiksmesnegadījumiem. Ja autovadītājam nav brīvprātīgās apdrošināšanas un spēkrats tiek sabojāts, iebraucot bedrē, tad viņam negadījuma fakts ir jānostiprina ar policijas protokolu. Tas nozīmē, ka uz šādu maznozīmīgu negadījumu VP ir jāizbrauc un jātērē savu resursi, kurus labāk būtu atvēlēt būtiskākiem satiksmes drošības uzraudzības pasākumiem, skaidroja Krapsis.

Viņš pieļāva, ka Rīgas reģionā šādu negadījumu ir pietiekami daudz, taču Krapsim nebija informācijas, vai iebraukšana bedrē vai izvairīšanās no bedres pēdējos gados ir iemesls arī smagiem negadījumiem.

"Katrā smagā satiksmes negadījumā policijas eksperti vērtē tā iemeslus, taču viens gan ir skaidrs, ka bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi, nervozitāti un vēlēšanos pārkāpt satiksmes noteikumus, piemēram, pārkārtojoties," viņš uzsvēra. Tāpat viņš pieļāva, ka autovadītājiem, izbraucot uz labāka autoceļu seguma pēc tam, kad braukts pa bedrainu ceļu, var rasties vēlēšanās pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu, lai ātrāk nokļūtu galamērķī.

Ņemot vērā minēto, VP varot tikai publiski aicināt ielu un ceļu uzturētājus, to īpašniekus sakārtot problemātiskākos ielu posmus.

Jau ziņots, ka līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

Tikmēr Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins paziņojis, ka neraugoties uz līdzekļu trūkumu, ik gadu Rīgas ielās līdz maijam visas bedres ir aizlāpītas. Pēc viņa teiktā, ik gadu bedru lāpīšanai Rīgas ielās tiek iztērēti aptuveni divi miljoni eiro, taču, lai pēc iespējas ātrāk uzlabotu ielu kopējo stāvokli galvaspilsētā, šim mērķim vajadzētu atvēlēt vismaz septiņus līdz astoņus miljonus eiro gadā.

 
Visi komentāri
 
ggg 16.februāris 2019 19:45
2 0 Atbildēt

Vai tad Latvija ir tikai Rīga?Tā ir ka tālāk par savu degunu neredz,bet nodokļus plēš no visiem!

Bradypus 16.februāris 2019 23:23
0 3 Atbildēt

Skaists politisks viedoklis. VP jau nu vismaz varētu korekti norādīt ka bedres ir daudz bīstamākas 90km/h ceļos, nevis 50 km/h ielās. Bet propagandas kampaņa ir vainot tikai ielas. Menti. Parastie.

gunbox 17.februāris 2019 18:24
0 0 Atbildēt

Ja labotu ar kvalitatīvu materiālu un kvalitatīvi, tad pietiktu arī ar 1 ļomonu. Par cik vienu un to pašu bedri jālabo katru mēnesi un vēl otkati, čemodāni, tad ta arī sanāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti